Ernstige avond dit. En als je die ándere buren maar geheim houdt.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:53 schreef sacha het volgende:
jemig Gertmans, hoe hou je dit VOL
Volgens mij past hij ook wel onder mijn vaders werkschoen......quote:Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Volgens mij past zo'n hondje best wel in de magnetron
Als dit geen exit betekent voor Brian mogen de vorige gediskwalificeerden hun 10 mille terug eisenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef farceman het volgende:
Ben de allergrootste Brianless hater , maar dit zal echt nooit een exit voor Brian betekenen hoor
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat boeit, het zijn me vrienden niet. Ik kijk voor de amusementswaarde.![]()
Kan niet wachten totdat Eric over de schreef gaat....quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben vrouw, en tegen geweld.. maar GVD deze snol VRAAGT erom om helemaal aan gort geslagen te worden! Een hersenbeschadiging is vrijwel onmogelijk.....
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben vrouw, en tegen geweld.. maar GVD deze snol VRAAGT erom om helemaal aan gort geslagen te worden! Een hersenbeschadiging is vrijwel onmogelijk.....
Die is nu eindelijk zichzelf.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef Black_king het volgende:
Mijn hemel, Amanda laat alle remmen los....
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef VirtualPOM het volgende:
Natasia en zeker Sylvia zijn hier de morele winnaars
Ach welnee, wegduwen mag.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als dit geen exit betekent voor Brian mogen de vorige gediskwalificeerden hun 10 mille terug eisen
Je bent er maar druk meequote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
[quote]Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Volgens mij past zo'n hondje best wel in de magnetron
[/quote
Je had net het voordeel van de twijfel, nu niet meer![]()
Tja, die moeten eerst naar de buren, alles afspreken, zenders om.quote:
Je hebt helemaal gelijk..... even een spiets pakken en in de braadoven zetten dat beestquote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Doe jij even normaal imbeciel![]()
Of zuslief, was net zo als A'Del?????quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.
Jij spoort ook lekkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.
Ik ben dus geen hater, maar denk dat dat het einde van het programma zou betekenen. Als het wel gebeurt, kijk ik niet meer. amanda mag eruitgegooid worden, mij een zorg, maar Brian, nee die verdient dat niet (feitelijk ook niet op basis van dit incident, kunnen ze het ballengrijpen van Huub ook als aanleiding ervoor zien)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:58 schreef farceman het volgende:
Ben de allergrootste Brianless hater , maar dit zal echt nooit een exit voor Brian betekenen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |