Ja met een beetje niveau trek je eerst netjes iemands ogen uit zijn kop en pist vervolgens in iemands schedel....quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Amanda tegen Huub, over wat er na DGK gebeurt: "Jij moet hééél bang zijn. Jouw kop ligt van je romp"
Wat is het toch een zalig cliché trailertrash mongolide inteelt-sletje.![]()
Dus we gaan niet meer samen in de sauna?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
[quote]Op donderdag 5 april 2007 23:57 schreef _martijn_ het volgende:
Volgens mij past zo'n hondje best wel in de magnetron
[/quote
Je had net het voordeel van de twijfel, nu niet meer![]()
Jou ben ik ook meer dan zatquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef qawl het volgende:
Huub en Eric zijn 2 zielige irritante kleuters
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
Amanda tegen Huub, over wat er na DGK gebeurt: "Jij moet hééél bang zijn. Jouw kop ligt van je romp"
Wat is het toch een zalig cliché trailertrash mongolide inteelt-sletje.![]()
Dan moet die domme teef ze niet in het spel betrekken door ze in het huis te laten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
Die arme hondjes kunnen er niets aan doen hoor
Die hadden ook liever in een normaal gezin gezeten.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef ach het volgende:
1e resultaat google op "hond in kist stoppen":
[..]
![]()
Volges mij is het de bedoeling dat je niemand slaat, toch....winnen met worden is zo sexy. Trust me. En daarbij een vrouw slaan is alleen terecht als ze in je ballen schopt, vind niet dat een vrouw het recht heeft mijn kans op het krijgen van kinderen mag verzieken. Verder handjes af.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:01 schreef Sense het volgende:
[..]
Die gozer die haar zus in elkaar schopte heeft helaas de verkeerde te grazen genomen.
Neenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Dus we gaan niet meer samen in de sauna?![]()
Of jij trekt nu conclusies die nergens op gebaseerd zijn om het totaal in puin trappen van een jong meisje te rechtvaardigen?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:02 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Of zuslief, was net zo als A'Del?????
Èn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef Soho het volgende:
Even googlelen op "een hond in een kist stoppen".
waarom ga jij niet ff lekker verder de koran bestuderen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef qawl het volgende:
Huub en Eric zijn 2 zielige irritante kleuters
Juist!quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef Miraaa het volgende:
Amanda gaat bellen......mooi kan ze meteen aangifte doen van Vossenmoord voor een dom jasje![]()
HEAR HEARquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja met een beetje niveau trek je eerst netjes iemands ogen uit zijn kop en pist vervolgens in iemands schedel....
Mee eens zie mijn eerdere respons.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of jij trekt nu conclusies die nergens op gebaseerd zijn om het totaal in puin trappen van een jong meisje te rechtvaardigen?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |