Het was niet zo kwaad bedoelt hoor (zie PI)... Maar ik dacht gewoon dat je het niet wist...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef marky het volgende:
[..]
Taalfouten... ik geef er geen moer om... dan lees je lekker niet.
Verklaar je nader!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:43 schreef FdW het volgende:
Niet zeuren, gewoon roteren.
Masterbedroom. Is in het verleden zo afgesproken.quote:
ro·te·ren (onov.ww.)quote:
Dan ligt er dus elke dag iemand anders in..dan gaat Amanda nonstop in dat bed liggen en verteren..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Yollie het volgende:
Als de bedden nu in ene geen persoonlijk bezit meer zijn, kunnen Huub en Eric ook hun gang weer gaan!
Er zijn wel meer dingen afgesproken, blokken die handel!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Masterbedroom. Is in het verleden zo afgesproken.
En naar het COCquote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo even een mailtje naar de redactie gestuurd..ben benieuwd.
Hij bedoelt rouleren, roteren gaat echt niet lukken...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ro·te·ren (onov.ww.)
1 wentelen om een as of middelpunt => ronddraaien
![]()
OH heb jij het plan van Amanda, Brian en Jaap nog niet gehoord dan ??? Die geven de kamer ook niet meer af!!!! Dat hadden ze al besproken voordat Huub en Eric deze actie van vanochtend u itvoerdenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Masterbedroom. Is in het verleden zo afgesproken.
Lekker standje, he Peetquote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ro·te·ren (onov.ww.)
1 wentelen om een as of middelpunt => ronddraaien
![]()
Dat wist ik wel, maar ik dacht dat hij het niet wistquote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef demins het volgende:
[..]
Hij bedoelt rouleren, roteren gaat echt niet lukken...![]()
Dan moet je ook op hem reageren, maffe muts!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik dacht dat hij het niet wist![]()
Ja sorry, ik pakte de verkeerde quote. Ik ben ook maar een mens hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dan moet je ook op hem reageren, maffe muts!![]()
Ik gamaar weer een uurtje naar bed, kennelijk nodigquote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik dacht dat hij het niet wist![]()
En wat voor een mens!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja sorry, ik pakte de verkeerde quote. Ik ben ook maar een mens hoor![]()
Jammer geen messen bij zich !!!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Varen het volgende:
Brian stapte uit de auto, waren daar gelijk 3 Marokanen: Hee Brian
Don't hold your breath, wachtend op een antwoord. Daar zijn ze niet zo scheutig mee, bij DGK.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo even een mailtje naar de redactie gestuurd..ben benieuwd.
Geeft? (a)quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geeft het graag toe, ik heb een pesthumeur! Maar is is iets anders dan eens!![]()
Ben ik niet met je eens. Net zo dominant als bij Fries..... hoe hij haar ogen aaide, veel te dwingend helemaal niet lief.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef Varen het volgende:
Brian is wel lief tegen het drachtige paard!
Wat een respect naar zijn meisje.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brainless zou gisteren tegen Huub hebben gezegd:
"Iedere keer als je Amanda kust, proef je mijn ballen ......"![]()
thuglive.. bam bam bam pop some caps in your chest.. WUHA gangster wannaB!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef Yollie het volgende:
haha Brian heeft het nu over de Italiaanse mafia, zo ziet hij BANJ.
Is zo, maar het leek liefquote:Op donderdag 5 april 2007 12:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Net zo dominant als bij Fries..... hoe hij haar ogen aaide, veel te dwingend helemaal niet lief.
ik word altijd misselijk van mensen die verslag doen over hun eigen acties.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef getl0st het volgende:
ik wordt altijd misselijk van mensen die verslaggeven over zijn eigen acties.. KOTS
Hij is een slecht acteur.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef petraa het volgende:
[..]
ik word altijd misselijk van mensen die verslag doen over hun eigen acties.![]()
En Natasia? 60 lessen ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
Brian snapt niet dat Sil er zolang over doet om haar rijbewijs te halen.
Brian snapt uberhaupt niets.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef Yollie het volgende:
Brian begrijpt het verschil niet tussen het spreekwoordelijke ' flikker op' of het bewust blijven benoemen van 'flikker'.
ben bang dat pas gebeurt als hij het huis uit is.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Ecila111 het volgende:
Brian heeft het iets te hoog in zijn bol, volgens mij is hij nog niet helemaal geland op aard.
Daar irriteer ik me al aan vanaf zijn paravlieg 'incident'. Het is duidelijk dat deze jongen bescherming van achter geniet. Alles is de laatste tijd in zijn voordeel, zelfs Juf Judith is te mild geworden. Ze zijn bang dat hij zal flippen dus gunnen hem rust, maar dat MOET NU afgelopen zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Ecila111 het volgende:
Brian heeft het iets te hoog in zijn bol, volgens mij is hij nog niet helemaal geland op aard.
Zolang mogelijk rekken lijkt mij..... heb je nog een leuk uitje elke week.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
brian snapt niet dat Syl er zo lang over doet om haar rijbewijs te halen; kan je het dan niet of zo!
Ze luisteren naar mequote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef getl0st het volgende:
Waarom vier streams op die kut koppen?
Hebben ze geen bedtijd meer?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat wordt een domme actie van BANJ, Eric en Huub zijn nl. best in staat om gewoon de hele nacht op te blijven en iedereen wakker te houden
Ware het niet dat de DGK redactie de regel heeft ingesteld dat er na half drie 's nachts rust moet heersen in het huis.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat wordt een domme actie van BANJ, Eric en Huub zijn nl. best in staat om gewoon de hele nacht op te blijven en iedereen wakker te houden
LIjkt me geweldigquote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand ergens al opgevangen wanneer de oude miljonair komt, of moeten we nog twee weken wachten.
ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
Brian snapt niet dat Sil er zolang over doet om haar rijbewijs te halen.
Nee, niet gezien. Dat is een Amerikaanse comedian begrijp ik?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertelt over zijn vliegles alsof hij in een F16 heeft gevlogen.
iemand de show gezien van Bill Engvall ? ... Dié kan pas leuk vertellen
Ja dat is zo heerlijk, ze hebben nog geen half uur geleden besproken om een team te blijven, en elkaar niet af te vallen....quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia zit ook al tegen Amanda te bitchen![]()
stom he, dat dacht ik ook...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook niet
Ze had het vorige week toch al gehaald?
Daar zat ik ook net aan te denkenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef Flabberguest het volgende:
Gaat brian de volgende keer die duitser na doen die dinsdag zo goed bezig was in Roermond? Pls i hope so.
Ik denk dat we dan precies hetzelfde verhaal te horen krijgen als de vorige keerquote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Sebi het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een whiskey clinic. Die kerel was ook lachen.
Het eerste gedeelte, motorrijbewijs bestaat uit 2 gedeeltes tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook niet
Dat was alleen de behendigheid, nu mag ze de weg op! En vergeet niet dat de lessen van Syl weken stop gezet zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook niet
Shit, ik sta op het punt om af te haken, een nieuwe (ouwe) miljonair zou het geheel weer opleukenquote:
Daar ben ik ook benieuwd naar. Op youtube staat nietsquote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Brici het volgende:
is er een filmpje van de ruzie van vanochtend
Wel als het Nicolaas (of Nena is).quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Shit, ik sta op het punt om af te haken, een nieuwe (ouwe) miljonair zou het geheel weer opleuken![]()
wéken maar liefst.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat was alleen de behendigheid, nu mag ze de weg op! En vergeet niet dat de lessen van Syl weken stop gezet zijn.
waarvan 2 maanden stopgezet ongeveer? dus een week of 14 les gehad.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef avonne het volgende:
[..]
wéken maar liefst.
Maar ze is dan ook al 5 máánden bezig.
Waarover?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia zit ook al tegen Amanda te bitchen![]()
Yep, je hebt AVD ((rijbewijs)A-Verkeers Deelneming) dat moet ze nog halenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Het eerste gedeelte, motorrijbewijs bestaat uit 2 gedeeltes tegenwoordig.
Stelletje snotporken die de zin van het leven even uitleggenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die domme 'wijsheden' van Brian pfff (van Huub trouwens ook)
Ze is half december begonnen, met de kerst lagen de lessen stil. Half januari is ze weer begonnen, in februari zijn de lessen een maand stopgezet. Dus al met al valt het nog wel mee de lessen die ze heeft gehad.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef avonne het volgende:
[..]
wéken maar liefst.
Maar ze is dan ook al 4 máánden bezig.
Volgens Natasia heeft Amanda een cd kwijtgemaakt ofzo... zaten een beetje te schreeuwen naar elkaar.quote:
Dank je welquote:Op donderdag 5 april 2007 13:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens Natasia heeft Amanda een cd kwijtgemaakt ofzo... zaten een beetje te schreeuwen naar elkaar.
Dan slapen zij in de stinkbommetjes:Dquote:Op donderdag 5 april 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
De sfeer tussen de twee kampen is al enkele dagen vijandig. De boel lijkt nu echt te gaan ontploffen. Eric denkt een meesterlijke zet te hebben gedaan met zijn aangifte. Maar ook Brian en Amanda zitten bepaald niet stil. “Vanavond is het 'boms away'. Ik heb nog twee stinkbommen”, zegt Brian strijdbaar. “We gaan gewoon met zijn allen in het bed liggen wat kunnen ze doen!”, reageert Amanda stoer. Wie zal het eerste slachtoffer zijn in deze oorlog? Bron 10
Eigenlijk dacht ik dat Brian met die stinkbommen Amanda en zichzelf bedoelde.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dan slapen zij in de stinkbommetjes:D
De boot van Brian:quote:Op donderdag 5 april 2007 13:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
"We zijn allemaal kapitein van onze eigen boot"
WHAAAAAAAA *mute*
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat Brian met die stinkbommen Amanda en zichzelf bedoelde.![]()
Hij is een brief aan het schrijven over zijn examen.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef anno-i-mus het volgende:
tering ... trap die jaap eens achter die pc vandaan.
Hoeveel uur per dag zit ie daar eigenlijk??? gok zeker 6 uur per dag
Heeft hij die besteld? Of buiten gekregenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Eigenlijk dacht ik dat Brian met die stinkbommen Amanda en zichzelf bedoelde.![]()
jah.... daar moet je idd 36 uur per week aan bestedenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij is een brief aan het schrijven over zijn examen.
Don't knowquote:Op donderdag 5 april 2007 13:35 schreef Ning het volgende:
[..]
Heeft hij die besteld? Of buiten gekregen
Die link kan ze echt niet leggen, vuile flikker staat op 1 lijn met vuile neger voor ons, maar voor haar is dat van een heel andere orde.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda moet gewoon verwijderd worden als Sylvia "Vieze Nigger" had gezegd had ze ook moeten vertrekken.
Hij heeft geen contact met zijn vader, wel af en toe met zijn oom.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:36 schreef kybe het volgende:
Weet iemand of Brian nog contact met zijn vader heeft?Mijn zoon kent het neefje van Brian(zoon van de broer van Brian's vader)De vader van Brian schijnt geen lekkertje te zijn hij heeft ook al jaren geen contact met zijn broer.De appel valt dus weer niet ver van de boom.
Nou, moet ik toch eens even doorvragen aan zijn neefje.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft geen contact met zijn vader, wel af en toe met zijn oom.
Nena komt DGK inlopen. Ze geeft Amanda de judaskus en Amanda is in blij dat haar vriendschap weer goed is met haar rolmodel Nena.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Ik hoop dat ze Amanda straffen, door Nena erin te zetten vanavond.
Zo'n zelfde wisseling als toen Nena er uit ging...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Zou toch prachtig zijn... dat de stem zegt: "Amanda, jij moet de villa verlaten en dat dan ook net Nena binnekomt". Dat wil ik meemakenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Dat is hetzelfde als je Amanda vraagt of je de stelling van Pythagoras goed hebt toegepastquote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef petraa het volgende:
Brian mag de brief van Jaap aan de examencommissie doorlezen om te kijken of hij nog schrijffouten ziet.![]()
Als je zn weblog ook leest.... van een bedroevend niveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
Brian zit heel interessant de brief te lezen voor de examencommissie, maar snapt er geen hol van.
Nonstop eric uitschelder voor "flikker" . Een tekst gemaakt met "Eric (flikker) zijn stoel"quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat heeft Amanda nou gedaan waardoor ze een homohaatster is?
Wij snappen niet waarom Brian er zo lang over doet om 3 correcte noten achter elkaar te kunnen spelen/zingenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
brian snapt niet dat Syl er zo lang over doet om haar rijbewijs te halen; kan je het dan niet of zo!
EN een banaan op de stoel gelegtquote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nonstop eric uitschelder voor "flikker" . Een tekst gemaakt met "Eric (flikker) zijn stoel"
t-t-t-t-t-t-huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiijjjjzzzzzquote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wij snappen niet waarom Brian er zo lang over doet om 3 correcte noten achter elkaar te kunnen spelen/zingen
Waarschijnlijk omdat hij zo mooi gedichtjes kan schrijven, hij is dus expert op het gebied van de Nederlands taal.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:39 schreef petraa het volgende:
Brian mag de brief van Jaap aan de examencommissie doorlezen om te kijken of hij nog schrijffouten ziet.![]()
Of om te leren draaien, om klaar te komen, om fatsoenlijk paard te rijden ... en zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef Prosac het volgende:
Wij snappen niet waarom Brian er zo lang over doet om 3 correcte noten achter elkaar te kunnen spelen/zingen
je bent ook een ranzig jong ook!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap's brief.
Geachte mevrouw,
Ik ben het niet eens met de beslissing dat ik mijn examen niet mag maken omdat ik de lessen niet kan volgen.
Brian's gecorrigeerde brief
Geachte bitch, hoer, punani lekkende snol,
Je hebt me zitten afluisteren, vieze teef, lesbische kuttenlikster. Ik ben het niet eenz met die beslizzing dat ik mijn sexamen nied mach maken puta omdat ik de lesbische lessen niet mag volgen.
The godfather die je kut in 2en splijt
Peace bitch and suck my tollie
Ze is te dom om iest anders te zeggen, denk niet dat ze iets tegen homo's heeftquote:Op donderdag 5 april 2007 13:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nonstop eric uitschelder voor "flikker" . Een tekst gemaakt met "Eric (flikker) zijn stoel"
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
B: Ook met mijn gedichtenbundel, moet ik hem een paar x doorlezen voordat hij met schrijffouten de deur uitgaat.
ligt aan de context welke nou correct is of nietquote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
Brian vindt zich weer beter dan Huub en Eric, want ze hebben over onverdeeld en onderverdeeld heen gelezen.
Dat denken wij ook niet, maar we vinden het wel leuk als ze wordt aangepakt door achter.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze is te dom om iest anders te zeggen, denk niet dat ze iets tegen homo's heeft![]()
hoop dat ze eruit word getrapt, en nena erin, dan word het leven ook lekker zuur voor brain.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze is te dom om iest anders te zeggen, denk niet dat ze iets tegen homo's heeft![]()
Daar houden we bijna allemaal vanquote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoop dat ze eruit word getrapt, en nena erin, dan word het leven ook lekker zuur voor brain.
ik zeg ik hou dr van![]()
Hoop er maar niet op, hoe vaak zijn dit soort verrassingen nou echt leuk uitgepakt?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoop dat ze eruit word getrapt, en nena erin, dan word het leven ook lekker zuur voor brain.
ga er nou maar niet van uit..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
tsja, of je laat het gewoon even doorlezen door een tekstcorrector. die zitten er bij vrijwel iedere uitgeverij!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
B: Ook met mijn gedichtenbundel, moet ik hem een paar x doorlezen voordat hij met schrijffouten de deur uitgaat.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ga er nou maar niet van uit..
ik weet nu al dat dit heeeeeel vervelend gaat aflopen voor SHE.. hier wordt echt niets mee gedaan
Huub geeft toe dat hij bi is.quote:
Over het biseksueel zijn van Huub en volgens mij iemand van achter, helemaal kon ik het niet volgen!quote:
Ik dacht dat ze niet mochten fluisterenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Over het biseksueel zijn van Huub en volgens mij iemand van achter, helemaal kon ik het niet volgen!
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Huub en de nieuwe Gaby zijn!
Ik hoorde van Eric dat je daar goed geld mee kan verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe ironisch.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub is biseksueel en Natasia's mond valt daarvan zowat op het keukenblok.
Meld je aan, Huubje heeft er ook een vrouw bij nodig anders kan hij het niet (zei hij net).quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub is biseksueel en Natasia's mond valt daarvan zowat op het keukenblok.
omdat ze het niet verwacht had? ze veroordeelt het niet, ze is alleen verbaasd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing?
Ik denk omdat hij er zelf openlijk voor uitkomt. Geweldig toch! Ik vind het knap van Huub dat hij er open over is.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing.
Ze had het kennelijk niet verwacht dat hij het zo openlijk zou toegeven, ze zei ook, van mij oke maar jijjjjjjjjjj..........maar ja kan ook allemaal gespeeld zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing?
Ik denk dat het er niet meer van komt..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef Flabberguest het volgende:
Eric zou vandaag toch met brian een gesprek aangaan over wat hij gister allemaal gezegt had. Is dat al gebeurd of moet dat nog komen?
wat een heldquote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij er zelf openlijk voor uitkomt. Geweldig toch! Ik vind het knap van Huub dat hij er open over is.
... ja nogal. En ik vraag me af hoe lang het duurt eer dat in ruzie's wordt gegooid en tegen Huub wordt gebruikt.quote:
Het is ook wel 'sneu' voor haar ze had het eigenlijk gehad met Brian etc. Maar op aandringen van Wilgo moet ze in het BANJ kamp blijven.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef Marelle het volgende:
Natasja gaat zich steeds meer ergeren aan Amanda, hoe lang gaat dit nog goed??
Viespeuk? Ben je van de amandabrigade?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
wat een heldvolgens 90% van het forum sliep Huub eerste n was het verkrachting enz enz.....hij genoot er gewoon van die viespeuk....flikker.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Viespeuk? Ben je van de amandabrigade?
Dat vind ik nou ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij er zelf openlijk voor uitkomt. Geweldig toch! Ik vind het knap van Huub dat hij er open over is.
Dat zou dan erg hypocriet zijn, Natasia is zelf ook bi.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ja nogal. En ik vraag me af hoe lang het duurt eer dat in ruzie's wordt gegooid en tegen Huub wordt gebruikt.
Hoezo? Aan de cd's kan je niet zien of ze legaal of illegaal zijn gedownload...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef Prosac het volgende:
Iemand de Buma Stemra al ingelicht over die gekopieerde cd's van Brian?![]()
Zet AUB iemand anders dan Brian achter die dingen
leuk he in zijn eentjequote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Prosac het volgende:
owh wat vind hij zichzelf geniaal
heeft ie niet gewoon een mix cd erin zitten en doet hij alsof?quote:
.... misschien kan ze dan meteen de betekenis van het woord 'hypocriet' nog eens uitleggen aan Amanda.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zou dan erg hypocriet zijn, Natasia is zelf ook bi.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... misschien kan ze dan meteen de betekenis van het woord 'hypocriet' nog eens uitleggen aan Amanda.
Doe nou gewoon even met de golf mee, Brian bashen is leuk....dat de huismoeders hier 24/7 de streams volgen is een ander verhaal...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Krekc_ het volgende:
[..]
Hoezo? Aan de cd's kan je niet zien of ze legaal of illegaal zijn gedownload...
Alles is nep aan die gozerd, dus............hij pielt gewoon een beetje met de knoppiesquote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
heeft ie niet gewoon een mix cd erin zitten en doet hij alsof?
waarom denk je dat er eenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Krekc_ het volgende:
[..]
Hoezo? Aan de cd's kan je niet zien of ze legaal of illegaal zijn gedownload...
Mevr.D. Flens in tha house.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef noekje het volgende:
Fuckers, gaan ze alleen de streams op Amanda en Brian zetten. De één is een Josti en de ander slaat nog uit de maat met een triangel. De ncrv kan er zijn voordeel mee doen en ik voorzie een mooie kerstspecial.
Daarom staat er vanmiddag een cursus mandvlechten op het programmaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Marelle het volgende:
OMG dat haar van Snollie, het begint steeds meer op touw te lijken![]()
24/7 de huismoeders lezen is wel héél stoer natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Doe nou gewoon even met de golf mee, Brian bashen is leuk....dat de huismoeders hier 24/7 de streams volgen is een ander verhaal...![]()
de Miljonair die het hoogst in de poll staat, met als extraatje iemand kiezen die bij hem mag slapen. Dan kunnen Huub en Eric gewoon in de masterbedroom blijven KLAAR!!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef DaanDobber het volgende:
Joh! Laat gewoon de hoofdmiljonair in de masterbedroom. Haha!
omdat je het stoer vond om dat te zeggen dacht ikquote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
waarom denk je dat er eenachter staat
Dus jij denkt dat de poll onveranderd is geblevenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Marelle het volgende:
[..]
de Miljonair die het hoogst in de poll staat, met als extraatje iemand kiezen die bij hem mag slapen. Dan kunnen Huub en Eric gewoon in de masterbedroom blijven KLAAR!!
Ik zou zeggen.. start er 1 en vind het uitquote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de poll onveranderd is gebleven![]()
ik vind dat je hele mooie caps maakt hoor Scanmanquote:
Serieus?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Yollie het volgende:
Wat heeft Brian in zijn mond?
Kauwgum mag niet in het huis.
Je vergeet even dat de gehele BANJ-groep ontheffing heeft gekregen van alle regels ....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Yollie het volgende:
Wat heeft Brian in zijn mond?
Kauwgum mag niet in het huis.
ja toch??quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er heel weinig veranderd is. Hoe vervelend Huub ook is, Brian zal nooit populair zijn dus kiest men de minst erge uit. Of Sylvia krijgt veel meer stemmen omdat zij nog enigzins normaal lijkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Start een pollquote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er heel weinig veranderd is. Hoe vervelend Huub ook is, Brian zal nooit populair zijn dus kiest men de minst erge uit. Of Sylvia krijgt veel meer stemmen omdat zij nog enigzins normaal lijkt.
Persoonlijk ben ik haar soms spuugzat dus bij gebrek aan beter blijf ik maar bij Huub hangen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb een ontzettende hekel aan Brian Kotsbatz, dat zal er ook iets mee te maken hebben inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Krekc_ het volgende:
[..]
omdat je het stoer vond om dat te zeggen dacht ik![]()
Dat zegt me hier helemaal niks. Pas als ze op de bank zitten en er komt een envelop binnen, dat is voor mij een poll.quote:
Leg dat eens uit?!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
Leg uitquote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
Net zoals jullie Amanda een hoer vinden, vind ik Sylvia een hoer. Dat vind ik gewoonquote:
Sterk argument sjonnyquote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Net zoals jullie Amanda een hoer vinden, vind ik Sylvia een hoer. Dat vind ik gewoon![]()
waarom heeft ze dan nog geen sex gehad in het huis?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
Amanda heeft het in meerdere discussies al toegegeven dus het is inmiddels een feit..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Net zoals jullie Amanda een hoer vinden, vind ik Sylvia een hoer. Dat vind ik gewoon![]()
En ERik en Huub mogen doodvallen, of Jaap mag op ze vallen, zodat ze overlijden.
Dat maakt niet uit ze is gewoon een HOERquote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
waarom heeft ze dan nog geen sex gehad in het huis?
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik heb een ontzettende hekel aan Brian Kotsbatz, dat zal er ook iets mee te maken hebben inderdaad.![]()
Goh, geweldig........quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En ERik en Huub mogen doodvallen, of Jaap mag op ze vallen, zodat ze overlijden.
Sylvia komt er nog wel voor uit, let op mijn woorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda heeft het in meerdere discussies al toegegeven dus het is inmiddels een feit..
Amanda heeft op haar 19e dan ook al 30 zwangerschapstesten achter de rug, duikt met Brian het bed in op de dag dat ze zo blij was dat Rogier contact leek te zoeken en wat Brian ook flikt, ze ligt er 's avonds toch weer naast.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens doet bij je kiddo's, i.p.v. ze de hele middag in de mcdonalds te zettenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef Yollie het volgende:
[..]
Domme jongen, ga je puistjes uitdrukken.
Daarom kunnen wij nu al met recht zeggen dat amanda een hoer is.. en dat van jou is nog gissen naar iets wat niet gaat komen..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Sylvia komt er nog wel voor uit, let op mijn woorden.
Ze is een hoer, ik weet meer....let op mijn woorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda heeft op haar 19e dan ook al 30 zwangerschapstesten achter de rug, duikt met Brian het bed in op de dag dat ze zo blij was dat Rogier contact leek te zoeken en wat Brian ook flikt, ze ligt er 's avonds toch weer naast.
Sylvia is de enige die nog niet enig heftig seksueel contact heeft gehad met iemand sinds ze in DGK zit
Is de school nu al uit?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
samen met Natasjaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda heeft op haar 19e dan ook al 30 zwangerschapstesten achter de rug, duikt met Brian het bed in op de dag dat ze zo blij was dat Rogier contact leek te zoeken en wat Brian ook flikt, ze ligt er 's avonds toch weer naast.
Sylvia is de enige die nog niet enig heftig seksueel contact heeft gehad met iemand sinds ze in DGK zit
Oke omdat jij 24/7 streams kijkt is Amanda een hoer. Nee hoor...maar we hebben het hier over de streams en Sylvia is een hoer, wat jij er nou van vindt dat maakt nietuit.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daarom kunnen wij nu al met recht zeggen dat amanda een hoer is.. en dat van jou is nog gissen naar iets wat niet gaat komen..
Fijn dat er mensen zijn die kunnen voorspellenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Sylvia komt er nog wel voor uit, let op mijn woorden.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens doet bij je kiddo's, i.p.v. ze de hele middag in de mcdonalds te zetten![]()
Amanda.. het is uit.. OK dan neuk ik over een dag met brian.. zo stuk ben ik er vanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Hoer gezocht???????Alsjeblieft.
[afbeelding]
---> [DGK HOOLI-GANS #4] We bitchen verderquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens doet bij je kiddo's, i.p.v. ze de hele middag in de mcdonalds te zetten![]()
Ik ben niet degene die persoonlijk begon aan te vallen grapjas.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
---> [DGK HOOLI-GANS #4] We bitchen verder
Hij weet echt alles he, ik zou er bijna bang van wordenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Hoer gezocht???????Alsjeblieft.
[afbeelding]
en Nena!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
euh.. ik dacht dat Natasia al even flink bezig was geweest met Wilgo
biquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar dat Huub ook homo is dat verbaasde zelfs mij, dat moet ik eeriljk toegeven. kan nog leuk worden tussen Ericje en Huubje, lekker sexen. De gay boys.
oke, dat heb ik gemist danquote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
euh.. ik dacht dat Natasia al even flink bezig was geweest met Wilgo
ik geef daarmee geen oordeel over "hij begon meester"quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die persoonlijk begon aan te vallen grapjas.
Huub is biquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar dat Huub ook homo is dat verbaasde zelfs mij, dat moet ik eeriljk toegeven. kan nog leuk worden tussen Ericje en Huubje, lekker sexen. De gay boys.
lijkt me dat jij ook in een ontkennigsfase zit, maar goed daar hebben pubertjes wel vaker last vanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
In mijn ogen gewoon een homo.....ontekenningsfase he
Ben blij dat je zo openminded bent, lekkertje. Dikke homokus van mijquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
Report is gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef Ashrak het volgende:
Mag ik een modje deze kant op ??
ik ben het helemaal met je eens. Zit je in een 5 minuten pauze ff van thee en de COS te genieten blijkt dat de Brian adepten aan het toeslaan zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
Jeukpoeder, discriminatie, stinkbommen... is dit de weg die Jdm in wilt slaan?
Ik wacht nog effe af tot het bekend is welke miljonair erin komt, maar ik ga dus echt geen show kijken waarin ze een niveau voor 12-jarigen hebben, dan kijk ik wel naar Jetix.
En over laag niveau gesproken... ik ben die ongenuanceerde beledigingen op FOK (zowel tegen de bewoners, als tegen mede-posters) eigenlijk ook beu... Toen ik begon met posten hier in January was het veel gezelliger...
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
Toen ik begon met posten hier was het veel gezelliger...
ALs je me persoonlijk wil aanvallen graag in het 'Hooligan' topic niet hier, hier hebben we het over de bewoners i.c.m. de streams.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Marelle het volgende:
[..]
lijkt me dat jij ook in een ontkennigsfase zit, maar goed daar hebben pubertjes wel vaker last van![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ALs je me persoonlijk wil aanvallen graag in het 'Hooligan' topic niet hier, hier hebben we het over de bewoners i.c.m. de streams.
Jij begon hier anders met een opmerking die helemaal niets met de streams te maken had hoor, want Sylvia was al in geen tijden op de streams geweest...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ALs je me persoonlijk wil aanvallen graag in het 'Hooligan' topic niet hier, hier hebben we het over de bewoners i.c.m. de streams.
Ik denk dat het zwembad een beetje in de luwte van de wind ligt. Als ik hier buiten zit (zo'n 10 km bij hen vandaan) dan is het ook heerlijk warm uit de wind!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Marelle het volgende:
Is het daar in Eemnes zo warm?? Iedereen in zonnekleding en Nata in het zwembad. Ik zit hier en heb het verschrikkelijk koud![]()
haha ergggggquote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Huub: Weet je waarom Amanda niet van zwemmen houdt? Als ze nat wordt, gaan haar benen uit elkaar.
idd.... ik ben weggegaan van het Talpa-forum, door al die opruiende berichten ri. elkaar en bewoners, die totaal niet onderbouwd waren en alleen bedoeld zijn, om elkaar te treiteren...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
En over laag niveau gesproken... ik ben die ongenuanceerde beledigingen op FOK (zowel tegen de bewoners, als tegen mede-posters) eigenlijk ook beu... Toen ik begon met posten hier in January was het veel gezelliger...
Ja en Natasja heeft er stiekem wel lol om als Huub Amanda aan het pesten is.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub en Natasja hebben, het zo te zien, wel weer gezellig![]()
ik zit denk ik in de verkeerde kant van het landquote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwembad een beetje in de luwte van de wind ligt. Als ik hier buiten zit (zo'n 10 km bij hen vandaan) dan is het ook heerlijk warm uit de wind!
Daarom ben ook ik hier gekomenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... ik ben weggegaan van het Talpa-forum, door al die opruiende berichten ri. elkaar en bewoners, die totaal niet onderbouwd waren en alleen bedoeld zijn, om elkaar te treiteren...
Maar die storende factoren komen hier nu ook al..... errrug jammer![]()
(want de meeste FOK-ers vind ik harstikke top)
Ik heb soms het idee dat veel van die Talpa-posters door de reclame van Huub hierheen zijn gekomen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... ik ben weggegaan van het Talpa-forum, door al die opruiende berichten ri. elkaar en bewoners, die totaal niet onderbouwd waren en alleen bedoeld zijn, om elkaar te treiteren...
Maar die storende factoren komen hier nu ook al..... errrug jammer![]()
(want de meeste FOK-ers vind ik harstikke top)
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef NotoriousJw het volgende:
Wat een lekker ding is die Amanda, echt een lekker wijfie, kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |