En Natasia? 60 lessen ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
Brian snapt niet dat Sil er zolang over doet om haar rijbewijs te halen.
Brian snapt uberhaupt niets.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef Yollie het volgende:
Brian begrijpt het verschil niet tussen het spreekwoordelijke ' flikker op' of het bewust blijven benoemen van 'flikker'.
ben bang dat pas gebeurt als hij het huis uit is.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Ecila111 het volgende:
Brian heeft het iets te hoog in zijn bol, volgens mij is hij nog niet helemaal geland op aard.
Daar irriteer ik me al aan vanaf zijn paravlieg 'incident'. Het is duidelijk dat deze jongen bescherming van achter geniet. Alles is de laatste tijd in zijn voordeel, zelfs Juf Judith is te mild geworden. Ze zijn bang dat hij zal flippen dus gunnen hem rust, maar dat MOET NU afgelopen zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:03 schreef Ecila111 het volgende:
Brian heeft het iets te hoog in zijn bol, volgens mij is hij nog niet helemaal geland op aard.
Zolang mogelijk rekken lijkt mij..... heb je nog een leuk uitje elke week.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef 2live het volgende:
brian snapt niet dat Syl er zo lang over doet om haar rijbewijs te halen; kan je het dan niet of zo!
Ze luisteren naar mequote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef getl0st het volgende:
Waarom vier streams op die kut koppen?
Hebben ze geen bedtijd meer?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat wordt een domme actie van BANJ, Eric en Huub zijn nl. best in staat om gewoon de hele nacht op te blijven en iedereen wakker te houden
Ware het niet dat de DGK redactie de regel heeft ingesteld dat er na half drie 's nachts rust moet heersen in het huis.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat wordt een domme actie van BANJ, Eric en Huub zijn nl. best in staat om gewoon de hele nacht op te blijven en iedereen wakker te houden
LIjkt me geweldigquote:Op donderdag 5 april 2007 13:16 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk het laatstequote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand ergens al opgevangen wanneer de oude miljonair komt, of moeten we nog twee weken wachten.
ik ook nietquote:Op donderdag 5 april 2007 13:02 schreef petraa het volgende:
Brian snapt niet dat Sil er zolang over doet om haar rijbewijs te halen.
Nee, niet gezien. Dat is een Amerikaanse comedian begrijp ik?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vertelt over zijn vliegles alsof hij in een F16 heeft gevlogen.
iemand de show gezien van Bill Engvall ? ... Dié kan pas leuk vertellen
Ja dat is zo heerlijk, ze hebben nog geen half uur geleden besproken om een team te blijven, en elkaar niet af te vallen....quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasia zit ook al tegen Amanda te bitchen![]()
stom he, dat dacht ik ook...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook niet
Ze had het vorige week toch al gehaald?
Daar zat ik ook net aan te denkenquote:Op donderdag 5 april 2007 13:20 schreef Flabberguest het volgende:
Gaat brian de volgende keer die duitser na doen die dinsdag zo goed bezig was in Roermond? Pls i hope so.
Ik denk dat we dan precies hetzelfde verhaal te horen krijgen als de vorige keerquote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Sebi het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een whiskey clinic. Die kerel was ook lachen.
Het eerste gedeelte, motorrijbewijs bestaat uit 2 gedeeltes tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook niet
Dat was alleen de behendigheid, nu mag ze de weg op! En vergeet niet dat de lessen van Syl weken stop gezet zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook niet
Shit, ik sta op het punt om af te haken, een nieuwe (ouwe) miljonair zou het geheel weer opleukenquote:
Daar ben ik ook benieuwd naar. Op youtube staat nietsquote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef Brici het volgende:
is er een filmpje van de ruzie van vanochtend
Wel als het Nicolaas (of Nena is).quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Shit, ik sta op het punt om af te haken, een nieuwe (ouwe) miljonair zou het geheel weer opleuken![]()
wéken maar liefst.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:24 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat was alleen de behendigheid, nu mag ze de weg op! En vergeet niet dat de lessen van Syl weken stop gezet zijn.
waarvan 2 maanden stopgezet ongeveer? dus een week of 14 les gehad.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:27 schreef avonne het volgende:
[..]
wéken maar liefst.
Maar ze is dan ook al 5 máánden bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |