Het was niet zo kwaad bedoelt hoor (zie PI)... Maar ik dacht gewoon dat je het niet wist...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef marky het volgende:
[..]
Taalfouten... ik geef er geen moer om... dan lees je lekker niet.
Verklaar je nader!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:43 schreef FdW het volgende:
Niet zeuren, gewoon roteren.
Masterbedroom. Is in het verleden zo afgesproken.quote:
ro·te·ren (onov.ww.)quote:
Dan ligt er dus elke dag iemand anders in..dan gaat Amanda nonstop in dat bed liggen en verteren..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Yollie het volgende:
Als de bedden nu in ene geen persoonlijk bezit meer zijn, kunnen Huub en Eric ook hun gang weer gaan!
Er zijn wel meer dingen afgesproken, blokken die handel!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Masterbedroom. Is in het verleden zo afgesproken.
En naar het COCquote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo even een mailtje naar de redactie gestuurd..ben benieuwd.
Hij bedoelt rouleren, roteren gaat echt niet lukken...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ro·te·ren (onov.ww.)
1 wentelen om een as of middelpunt => ronddraaien
![]()
OH heb jij het plan van Amanda, Brian en Jaap nog niet gehoord dan ??? Die geven de kamer ook niet meer af!!!! Dat hadden ze al besproken voordat Huub en Eric deze actie van vanochtend u itvoerdenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Masterbedroom. Is in het verleden zo afgesproken.
Lekker standje, he Peetquote:Op donderdag 5 april 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
[..]
ro·te·ren (onov.ww.)
1 wentelen om een as of middelpunt => ronddraaien
![]()
Dat wist ik wel, maar ik dacht dat hij het niet wistquote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef demins het volgende:
[..]
Hij bedoelt rouleren, roteren gaat echt niet lukken...![]()
Dan moet je ook op hem reageren, maffe muts!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik dacht dat hij het niet wist![]()
Ja sorry, ik pakte de verkeerde quote. Ik ben ook maar een mens hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef demins het volgende:
[..]
Dan moet je ook op hem reageren, maffe muts!![]()
Ik gamaar weer een uurtje naar bed, kennelijk nodigquote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar ik dacht dat hij het niet wist![]()
En wat voor een mens!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja sorry, ik pakte de verkeerde quote. Ik ben ook maar een mens hoor![]()
Jammer geen messen bij zich !!!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Varen het volgende:
Brian stapte uit de auto, waren daar gelijk 3 Marokanen: Hee Brian
Don't hold your breath, wachtend op een antwoord. Daar zijn ze niet zo scheutig mee, bij DGK.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo even een mailtje naar de redactie gestuurd..ben benieuwd.
Geeft? (a)quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geeft het graag toe, ik heb een pesthumeur! Maar is is iets anders dan eens!![]()
Ben ik niet met je eens. Net zo dominant als bij Fries..... hoe hij haar ogen aaide, veel te dwingend helemaal niet lief.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef Varen het volgende:
Brian is wel lief tegen het drachtige paard!
Wat een respect naar zijn meisje.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brainless zou gisteren tegen Huub hebben gezegd:
"Iedere keer als je Amanda kust, proef je mijn ballen ......"![]()
thuglive.. bam bam bam pop some caps in your chest.. WUHA gangster wannaB!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef Yollie het volgende:
haha Brian heeft het nu over de Italiaanse mafia, zo ziet hij BANJ.
Is zo, maar het leek liefquote:Op donderdag 5 april 2007 12:57 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Net zo dominant als bij Fries..... hoe hij haar ogen aaide, veel te dwingend helemaal niet lief.
ik word altijd misselijk van mensen die verslag doen over hun eigen acties.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:58 schreef getl0st het volgende:
ik wordt altijd misselijk van mensen die verslaggeven over zijn eigen acties.. KOTS
Hij is een slecht acteur.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef petraa het volgende:
[..]
ik word altijd misselijk van mensen die verslag doen over hun eigen acties.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |