In alles worden Eric En Huub afgekraakt.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft een stoel voor Eric gemaakt. Ze is erg creatief geweest heeft hem versiert met gevulde lijmcondooms en al. Ook staat er het woord ‘flikker’ op. Eric maakt een paar foto’s van zijn stoel en belt meteen daarna naar ’achter’. “Met Eric, ik wil graag aangifte doen tegen Amanda voor discriminatie”, zegt Eric zielig. Ook Huub vindt de actie van de 19-jarige niet echt gepast. “Ik zie jullie in de rechtbank”, grapt Amanda. De strijdbijl is dus nog niet begraven!
Bron 10
Dit zegt denk ik wel genoeg over de reaktie van de redaktie, staat ook een foto bij op de site
Die tellen niet, die kent ie!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian had toch 2 homo's als vaderfiguur?
Als die hetzelfde effect sorteren als dat geweldige jeukpoeder, is hij er wederom in geslaagd een enorm leuk en stoer statement te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef petraa het volgende:
Brian heeft nog 2 stinkbommen, die gooit hij de kamer in.
Ach haar officiele waarschuwing daarvoor is na een week kwijtgescholden. Dus alles wat banj doet wordt goedgekeurd.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef 2live het volgende:
dit is hetzelfde als met de koffie gooien, Amanda doet het bewust, en het mag toch gewoon....
Brian verheugd zich al op vanavond, Eric ff aanpakken op de stoel
Ik hoop toch wel iets meer!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gewoon die hondjes niet laten komen als sanctie..
nee hoor, veel te makkelijkquote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Gewoon die hondjes niet laten komen als sanctie..
Die hondjes laten komen, dood laten knuppelen, er een jasje van maken wat Eric kan dragen?quote:
Leuke oorwarmers !!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die hondjes laten komen, dood laten knuppelen, er een jasje van maken wat Eric kan dragen?
Begonnen het is nog nooit gestopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
En Ja hoor het Huub dissen is weer begonnen.![]()
Als er een rustig blijft en to the point blijft is het Eric.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef mootie het volgende:
Welnee Brian, je kan Eric echt niet snel verleiden tot geweld..... bullshit.
???quote:Op donderdag 5 april 2007 12:18 schreef Borga het volgende:
Begrijp ik het nu goed, die flikker wil een aanklacht indienen omdat Amanda steeds flikker tegen de flikker schreeuwt?????
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die hondjes laten komen, dood laten knuppelen, er een jasje van maken wat Eric kan dragen?
Ja ze zijn alleen tv waarde door Eric en Huub.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Begonnen het is nog nooit gestopt.
Daarbij komt dat Huub en Eric niet meer met de bedden mogen klooien maar de andere wel. Tja al is fair in love and war. Mevr pannekoek bepaalt de regels nu eenmaal.
Huub en Eric moeten is een week of twee niets gaan doen. Alleen samen lol maken, kijken of de toneelhaak dan langskomt voor de rest.
Ik geeft het graag toe, ik heb een pesthumeur! Maar is is iets anders dan eens!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:22 schreef marky het volgende:
[..]
Begonnen het is nog nooit gestopt.
Daarbij komt dat Huub en Eric niet meer met de bedden mogen klooien maar de andere wel. Tja al is fair in love and war. Mevr pannekoek bepaalt de regels nu eenmaal.
Huub en Eric moeten is een week of twee niets gaan doen. Alleen samen lol maken, kijken of de toneelhaak dan langskomt voor de rest.
Maar hondjes zijn toch ook persoonlijk eigendom.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
huub wil de hondjes gaan rausen
Dan krijgt hij vast wel weer een sanctie want dat zijn natuurlijk wel persoonlijke bezittingenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:28 schreef 2live het volgende:
huub wil de hondjes gaan rausen
officieel zijn het eigendommen van de moeder van Amanda want die zorgt er voor.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar hondjes zijn toch ook persoonlijk eigendom.
haha, ja dat is een fout die ik hier heel regelmatig tegenkom en waar ik me ook aan erger...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
Ik geeft het graag toe, ik heb een pesthumeur! Maar is is iets anders dan eens!![]()
Nou!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
Gesellug
Ja niet zo slim.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dan krijgt hij vast wel weer een sanctie want dat zijn natuurlijk wel persoonlijke bezittingen
Ik wil hier nu ook wel een reactie op weten ja..quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou kom op redactie, pak die homohaatster aan
Taalfouten... ik geef er geen moer om... dan lees je lekker niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:30 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
haha, ja dat is een fout die ik hier heel regelmatig tegenkom en waar ik me ook aan erger...
maar omdat ik niet teveel wil zeiken en mensen al snel over de rooie gaan als ze gewezen worden op taalfouten zeg ik er nooit wat van....
daarom ben ik nu blij dat er mensen zijn met een pesthumeur die er eens(dus niet is!) wat van zeggen![]()
In de ene vacht Huub en in de andere vacht Eric scherenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef demins het volgende:
Gewoon kaalscheren die hondjes!!! Met het mes.
net als dat bont voor dieren gedoequote:Op donderdag 5 april 2007 12:33 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik wil hier nu ook wel een reactie op weten ja..
Er zal wel weer een hele tijd overheen
Is Amanda een homohaatster omdat ze (steeds) flikker roept???quote:Op donderdag 5 april 2007 12:32 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou kom op redactie, pak die homohaatster aan
Die vleermuisoren zijn ook teveel doorgegroeid.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:34 schreef demins het volgende:
Gewoon kaalscheren die hondjes!!! Met het mes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |