abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48036278
bij de gay krant is het al doorgekomen ;-)

http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=3235
pi_48036325
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
het verbaast me dat Palma als ' homomoeder' niet wat duidelijker stelling hierin neemt.
Mag ze weer niet.
Iedereen mag alleen maar tegen Huub en Eric aantrappen.
Die kunnen gewoon het meeste hebben.
pi_48036378
Ah ze heeft nog iets ordinairders gevonden om te dragen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_48036441
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:31 schreef 2live het volgende:

[..]

dan is het een riem.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_48036456
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
eric is echt wel pissed, hij negeert Amanda terwijl ze samen buiten zitten
Amanda denkt nu dat ze alles kan zeggen, maar in plaats van 'lollig' te zijn vergallopeert ze zich wel eens. Net ook weer een voorbeeldje toen Eric aan Palma vertelde over de boodschap van Diana en dat hij daar wel stil van werd. Amanda's reactie: "werd je er maar eens stil van"
Dan kan ik mij voorstellen dat Eric geen behoefte heeft om ook nog maar één woord met madam te wisselen.

Sommige mensen in het huis menen Eric ook op zijn zwakke plek te moeten pakken, namelijk het overlijden van zijn moeder. Daar ben ik echt gauw klaar mee, met die personen. Dat gaat mij te ver, maar dat is waarschijnlijk ook omdat het voor mij heel herkenbaar is...
pi_48036585
Huub mag Jaap niet meer pakken op vetklep ed, snap niet dat ze het toelaten dat Amandel te pas en te onpas flikker mag roepen.
pi_48036648
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef Ning het volgende:
Huub mag Jaap niet meer pakken op vetklep ed, snap niet dat ze het toelaten dat Amandel te pas en te onpas flikker mag roepen.
OOK Brian, Natasia en Jaap doen dat, niet alleen Amanda. Al klinkt het uit haar strot wel erger...
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_48036661
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:35 schreef getl0st het volgende:

[..]

en toch krijgt ze weer gelijk met de kamer.. let maar op mijn woorden.. febo doet alles om huub tegen te werken..
je echt wel ze moet haar mond nu wel dicht houden die .....
als ik Eric was zou ik niets meer met haar te maken willen hebben
ze is echt ASO die meid
  donderdag 5 april 2007 @ 11:51:26 #209
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_48036681
Flikkeeeeer, flikkeeeeer, flikkeeeeeer .... hoor ik Amanda krijsen als ik de streams aan zet.
Wat een begin van de (stream)dag ... eerst maar koffie denk ik.
pi_48036739
Amanda heeft een stoel voor Eric gemaakt. Ze is erg creatief geweest heeft hem versiert met gevulde lijmcondooms en al. Ook staat er het woord ‘flikker’ op. Eric maakt een paar foto’s van zijn stoel en belt meteen daarna naar ’achter’. “Met Eric, ik wil graag aangifte doen tegen Amanda voor discriminatie”, zegt Eric zielig. Ook Huub vindt de actie van de 19-jarige niet echt gepast. “Ik zie jullie in de rechtbank”, grapt Amanda. De strijdbijl is dus nog niet begraven!

Bron 10

Dit zegt denk ik wel genoeg over de reaktie van de redaktie, staat ook een foto bij op de site
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  donderdag 5 april 2007 @ 11:53:53 #211
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_48036758
Ah .. Natasia mag in de herkansing om te proberen haar nek te breken zie ik?
Kom op Fries .... rij anders maar flink tegen het schrikdraad aan.
pi_48036777
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef petraa het volgende:
Amanda heeft een stoel voor Eric gemaakt. Ze is erg creatief geweest heeft hem versiert met gevulde lijmcondooms en al. Ook staat er het woord ‘flikker’ op. Eric maakt een paar foto’s van zijn stoel en belt meteen daarna naar ’achter’. “Met Eric, ik wil graag aangifte doen tegen Amanda voor discriminatie”, zegt Eric zielig. Ook Huub vindt de actie van de 19-jarige niet echt gepast. “Ik zie jullie in de rechtbank”, grapt Amanda. De strijdbijl is dus nog niet begraven!

Bron 10

Dit zegt denk ik wel genoeg over de reaktie van de redaktie, staat ook een foto bij op de site
Bah...... dus als Eric en Huub wat terug willen doen moeten ze Amanda maar gewoon de hele dag hoer gaan noemen.....
pi_48036789
"Het is mijn bed! Het is persoonlijk bezit!", vertelt Huub. Amanda reageert hierop: "Nee niet! Omdat jij gebruik maakt van het bed? Ga weg man!". "Doe niet zo zielig!" antwoordt Huub. "Donder op! Wie is er nou zielig…. flikker! Naaiers, valserikken, alles”, roept Amanda. “Het is mijn bed”, zegt Huub nogmaals. “Dat is niet waar en die kamer is ook niet van jou”, reageert de 19-jarige. Natasia pleegt meteen een belletje en inderdaad…de bedden staan vast en horen bij de desbetreffende kamer en zijn dus geen persoonlijk bezit. De discussie gaat nog verder en Huub komt niet meer uit zijn woorden en begint over de hondjes van Amanda.

Bron 10

En Ja hoor het Huub dissen is weer begonnen.
  donderdag 5 april 2007 @ 11:55:04 #214
130054 demins
We weten niks
pi_48036806
Ik hoop écht dat Eric doorhaalt met zijn aangifte. Die moet natuurlijk bij de politie gebeuren. Dus óf Eric mag vandaag even de kooi uit óf we krijgen de politie op bezoek om verbaal op te nemen...
En weten hoe Amanda met gezagsdragers omgaat!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_48036808
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef mootie het volgende:

[..]

Bah...... dus als Eric en Huub wat terug willen doen moeten ze Amanda maar gewoon de hele dag hoer gaan noemen.....
kickboxhoertje
pi_48036834
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef demins het volgende:
Ik hoop écht dat Eric dooehaalt met zijn aangifte. Die moet natuurlijk bij de politie gebeuren. Dus óf Eric mad vandaag even de kooi uit óf we krijgen de politie op bezoek om verbaal op te nemen...
ik zie het gewoon al helemaal voor me..... Amanda schreewend en krijsend tegen een agent.... wild trappend wordt ze in de boeien geslagen voor bedreiging!!!!
pi_48036863
Beste Redactie/Amanda,

Mijn naam is ###### ##### en ik ben redacteur bij één van de grootste Nederlandse gay magazines, namelijk Gay & Night. Wij hebben een lezersbereik van ongeveer 100.000 lezers.

Ik vind het jammer dat jij je zo homofobisch gedraagd. Sommige opmerkingen kunnen echt niet door de beugel. We waren eerst zeer lovend over je, omdat je van de homosexualiteit van bewoner Eric totaal geen probleem maakte. In onze volgende issue komt een artikel testaan over De Gouden Kooi en hierin wordt jij ook vermeld. Helaas hebben we ons verkeken en zien we nu een verbitterd meisje dat zich wel heel negatief uitlaat over homosexuelen. Hopelijk zul je je fout inzien en die belachelijke opmerkingen en teksten voor je houden. Natuurlijk maakt iedereen weleens fouten en laten we hopen dat dit gewoon in the 'heat of the moment' gebeurde en dat je ervan leert, want met je opmerkingen heb je behoorlijk wat mensen gekwetst kan ik je verzekeren.
Je moet gewoon doen waar je goed in bent, lol maken en lekker gek doen en je niet verlagen tot het discrimineren van een bepaalde doelgroep.

Vriendelijke groet,

#######

Dit is naar de redactie gestuurd door een kennis van me
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48036870
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef mootie het volgende:

[..]

ik zie het gewoon al helemaal voor me..... Amanda schreewend en krijsend tegen een agent.... wild trappend wordt ze in de boeien geslagen voor bedreiging!!!!
Politie kan niet ingeschakeld worden volgens mij voor dit soort zaken... staat volgens mij allemaal in de contracten die ze met volle verstand (Amanda daargelaten) hebben ondertekend.
pi_48036899
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef demins het volgende:
Ik hoop écht dat Eric doorhaalt met zijn aangifte. Die moet natuurlijk bij de politie gebeuren. Dus óf Eric mag vandaag even de kooi uit óf we krijgen de politie op bezoek om verbaal op te nemen...
ze vraagt meteen of ze haar willen fouilleren, en kleedt zich uit.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_48036920
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Beste Redactie/Amanda,

Mijn naam is ###### ##### en ik ben redacteur bij één van de grootste Nederlandse gay magazines, namelijk Gay & Night. Wij hebben een lezersbereik van ongeveer 100.000 lezers.

Ik vind het jammer dat jij je zo homofobisch gedraagd. Sommige opmerkingen kunnen echt niet door de beugel. We waren eerst zeer lovend over je, omdat je van de homosexualiteit van bewoner Eric totaal geen probleem maakte. In onze volgende issue komt een artikel testaan over De Gouden Kooi en hierin wordt jij ook vermeld. Helaas hebben we ons verkeken en zien we nu een verbitterd meisje dat zich wel heel negatief uitlaat over homosexuelen. Hopelijk zul je je fout inzien en die belachelijke opmerkingen en teksten voor je houden. Natuurlijk maakt iedereen weleens fouten en laten we hopen dat dit gewoon in the 'heat of the moment' gebeurde en dat je ervan leert, want met je opmerkingen heb je behoorlijk wat mensen gekwetst kan ik je verzekeren.
Je moet gewoon doen waar je goed in bent, lol maken en lekker gek doen en je niet verlagen tot het discrimineren van een bepaalde doelgroep.

Vriendelijke groet,

#######

netjes, knip lekker belangrijk wat daar stond. TIs gewoon nette brief
  donderdag 5 april 2007 @ 11:59:26 #221
130054 demins
We weten niks
pi_48036978
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Politie kan niet ingeschakeld worden volgens mij voor dit soort zaken... staat volgens mij allemaal in de contracten die ze met volle verstand (Amanda daargelaten) hebben ondertekend.
Kan iemand van buiten de kooi ook aangifte doen? Het zou me niet verbazen als iederéén dat kon!
pi_48036985
E: heeft gebeld en ze zijn not amused
pi_48036994
redactie is not amused zegt eric, en moeten overleggen wat ze gaan doen
pi_48036996
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef petraa het volgende:

[..]

haha je taalnazizelf nam het even over van je?
pi_48037003
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef petraa het volgende:

[..]

Lees even je PM:D
pi_48037026
E: Als mijn aangifte niet wordt geaccepteerd, dan roep ik de kijkers op om aangifte te doen.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:01:09 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48037055
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Beste Redactie/Amanda,

Vriendelijke groet,

#######

No offence, maar deze redacteur maakt nogal wat taalfouten. Maakt de impact mi altijd wat zwakker. Maar dat is ws mijn beroepsdeformatie.

En ach, alsof de redactie van DGK en Amanda die fouten opmerken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48037069
Persoonlijk vind ik het wel interessant hoe Amanda doet aangezien ik zelf nooit 1 negatieve reactie irl heb gehad op mijn homosexualiteit. Misschien omdat ik niet zo flamboyant ben als Eric en niet met mijn pik bungelend door het gebouw hier loop..maar toch krijg ik er een beetje een naar gevoel van.
pi_48037074
huub ; luister naar Bach, dat heelt al je wonden
  donderdag 5 april 2007 @ 12:03:22 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_48037136
Palma valt me zwaar tegen als nichtenmoeder. Ze had best haar klep mogen open doen.
pi_48037153
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef 2live het volgende:
Zou het Amanda ook genezen ??? dat is één grote wond.

Wanneer kunnen we weer stemmen voor de popi poll.
pi_48037164
quote:
Dat oefenen werpt wel zijn vruchten af. Het is nog geen Wibi ofzo, maar ja voor een beginner...
pi_48037177
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk vind ik het wel interessant hoe Amanda doet aangezien ik zelf nooit 1 negatieve reactie irl heb gehad op mijn homosexualiteit. Misschien omdat ik niet zo flamboyant ben als Eric en niet met mijn pik bungelend door het gebouw hier loop..maar toch krijg ik er een beetje een naar gevoel van.
vlgs mij heeft het daar ook niets mee te maken, maar met de mensen die je tegen komt in je leven, en dan heb jij dus gewoon de goede mensen om je heen. Ik hoorde iemand laatst zeggen dat ze geen speeltuin in de buurt wilde want daar woonden ook homo's tegenover.....ik bedoel maar, ze bestaan nog steeds die bekrompen geesten.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:05:52 #234
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_48037233
quote:
Bach begint aardig op m'n zenuwen te werken .....
pi_48037275
Hang die slet aan het kruis!
  donderdag 5 april 2007 @ 12:07:33 #236
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48037300
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

voer gewoon een gesprek!
I've got more game than Monopoly.
pi_48037305
Huub en Eric willen dat ze verwijderd wordt uit de villa.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:07:41 #238
130054 demins
We weten niks
pi_48037306
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Ik luister er ook liever naar als Hij het zélf speelt...
pi_48037310
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Hang die slet aan het kruis!
Bij voorkeur aan Brians kruis, dan zijn we daar ook meteen vanaf
  donderdag 5 april 2007 @ 12:08:18 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48037328
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Persoonlijk vind ik het wel interessant hoe Amanda doet aangezien ik zelf nooit 1 negatieve reactie irl heb gehad op mijn homosexualiteit.
Ik denk dat het Amanda niet zozeer om de homoseksualiteit gaat, maar puur en alleen om de gevonden 'zwakke plek' waar ze lekker op kan vitten.
Had ze bij SHE gezeten, had het mij niet verbaasd als ze Natasia bijvoorbeeld op haar huidskleur en Jaap op zijn omvang had gepakt.
Vies zwart wijf. Vuile vetklep hoor ik haar net zo makkelijk zeggen als Vuile flikker .
pi_48037350

Eric Pissed
pi_48037361
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat het Amanda niet zozeer om de homoseksualiteit gaat, maar puur en alleen om de gevonden 'zwakke plek' waar ze lekker op kan vitten.
Had ze bij SHE gezeten, had het mij niet verbaasd als ze Natasia bijvoorbeeld op haar huidskleur en Jaap op zijn omvang had gepakt.
Vies zwart wijf. Vuile vetklep hoor ik haar net zo makkelijk zeggen als Vuile flikker .
Maar daarom is het wel leuk dat zij nu hierop wordt teruggepakt...terwijl het niet haar bedoeling was. Ze had gewoon meer moeten nadenken ja...
pi_48037362
Ze moeten amanda gek maken.Begint ze vanzelf te slaan, of met hete thee te gooien
Helemaal als Nena terugkomt
We bleed, we fight, we lead... never follow, never hesitate.
pi_48037382
Komt homofoobje #2 nu thuis?
  donderdag 5 april 2007 @ 12:09:47 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_48037384
Je bah, rat is terug
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_48037394
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Bij voorkeur aan Brians kruis, dan zijn we daar ook meteen vanaf
Vastgeniet aan zijn pik
pi_48037408
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef mootie het volgende:
Komt homofoobje #2 nu thuis?
die kan de grap van Amanda wel waarderen ben ik bang
pi_48037416
Krijgen we het gezeik weer van voor af aan denk ik.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:11:57 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48037458
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef LoveProfusion het volgende:

Maar daarom is het wel leuk dat zij nu hierop wordt teruggepakt...terwijl het niet haar bedoeling was.
Oh zeker. Ik denk alleen dat het weinig zoden aan de dijk zet.
quote:
Ze had gewoon meer moeten nadenken ja...
Want daar zit het hele probleem. Het volslagen gebrek aan denkvermogen.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:12:01 #250
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_48037463
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
Krijgen we het gezeik weer van voor af aan denk ik.
Voor mij zou dat wel even fijn zijn ... 'k heb het gemist.

* pakt er een kopje koffie bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')