Ene monique.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit zegt ws Mevr. Pannekoek... Huub had eerder andere info gehad van iemand anders.
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 5 april 2007 11:08 schreef Clank het volgende:
'Eric (flikker) zijn stoel vanavond' heeft Amanda op een stoel geplakt. Boven op de stoel een banaan.
Ontslagrondequote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet.
Hoop dat dit meer over Amanda dan over mij zegt.
Huub en Eric zijn af en toe kleuters, maar dit slaat écht alles....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef kleinzusje het volgende:
Moeten ze een stoel maken met ......... vul zelf maar in. Wat een domme ranzige kutkleuter
Ah okay. Maar dan nog:quote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef Ning het volgende:
Ontslagronde
Nou zou je die banaan tog hard der reet in willen stampen of niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Sebi het volgende:
[..]
Huub en Eric zijn af en toe kleuters, maar dit slaat écht alles....
Je kan mailen via de site van talpa.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda is zo nep, daarom wil ik even het mailadres van de redactie zodat ik ze even een briefje kan mailen vanaf mijn werk.
Ik zal gelijk even wat kennissen voor gay publicaties wat schrijven, zodat die haar afmaken. (gay.nl, gaykrant, noem maar op.....)
Zet je eerst je mail hier neer ?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda is zo nep, daarom wil ik even het mailadres van de redactie zodat ik ze even een briefje kan mailen vanaf mijn werk.
Ik zal gelijk even wat kennissen voor gay publicaties wat schrijven, zodat die haar afmaken. (gay.nl, gaykrant, noem maar op.....)
kleuter is inderdaad een fout woordquote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Sebi het volgende:
[..]
Huub en Eric zijn af en toe kleuters, maar dit slaat écht alles....
Alsof dat nut heeft?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:17 schreef Sebi het volgende:
Eric gaat foto's maken van Amanda's werk en dan aangifte doen, zegt Huub.
Er stond waarschijnlijk eerst een rode streep onder vanafontquote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef the_undertaker het volgende:
Goh ze schrijft vanavond niet eens met een 't'. Valt me nog mee
Dreigen werkt altijd..denk maar terug aan Huub die NL wilde aanklagen wegens laster..quote:
Ik zou de burgemeester er flink op aanspreken! Zó kun je toch niet werken...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan hier namelijk gek genoeg niet op de site van talpa
http://www.tien.tv/web/sh(...)509/typeofpage=51230 Misschien zo?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgens achter mag je er gaan liggen..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:30 schreef mootie het volgende:
Mogen ze eigenlijk in iemands bed gaan liggen of is dat persoonlijk bezit?
en toch krijgt ze weer gelijk met de kamer.. let maar op mijn woorden.. febo doet alles om huub tegen te werken..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:34 schreef Oma1 het volgende:
ik ben die meid zo zat als ze voor me stond zou ik haar afrossen wat een naar stukkie is het met met alles nep aan haar bah bah bah
degoudenkooi@talpamedia.nlquote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |