We komen nou eenmaal niet allemaal uit de goot, zeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Jij brouwt er niks van!![]()
Hoezo...ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
Slaapt Mokumpje ook al onder een brug?
Rotterdam?? Er zijn grenzen hè..... en die van mij ligt een paar KM's voor Rotterdamquote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht Perron O....maar dat is in Rotterdam....![]()
Ik ben daar geboren, trut......quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rotterdam?? Er zijn grenzen hè..... en die van mij ligt een paar KM's voor Rotterdam![]()
Jij komt ook uit de klei zeker....quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
We komen nou eenmaal niet allemaal uit de goot, zeg.
Ach tippelzones kun je overal verzinnen...zeker in jou geval...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rotterdam?? Er zijn grenzen hè..... en die van mij ligt een paar KM's voor Rotterdam![]()
Is erg genoeg dat je er al stad achter moet zetten....quote:Op woensdag 4 april 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho, ik woon er alleen maar (Groningen-stad).
Kan ik het helpen dat we opgescheept zitten met Jaap? Het is niet eerlijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je je ouders al aangeklaagd wegens slechte smaak??
Jij weet ze immers overal te vinden hèquote:Op woensdag 4 april 2007 02:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach tippelzones kun je overal verzinnen...zeker in jou geval...![]()
Och, ik vergelijk gewoon even Ede Staal met Hazes, dan weet ik weer dat ik goed zit.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is erg genoeg dat je er al stad achter moet zetten....![]()
Niet alleen Jaap, wat dacht je van Feye..n... gvd toetsenbordblokkadequote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat we opgescheept zitten met Jaap? Het is niet eerlijk...![]()
En nu ga je genadeloos afgestraft worden door Prospera.........quote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet ze immers overal te vinden hè![]()
Als ik van voetbal hield, hadden we nu een aardig beginnetje van een ECHTE rel. Maar helaas... voetbal is for dummiesquote:Op woensdag 4 april 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen Jaap, wat dacht je van Feye..n... gvd toetsenbordblokkade![]()
In Ede zat de Enka fabriek... geeft niet hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik vergelijk gewoon even Ede Staal met Hazes, dan weet ik weer dat ik goed zit.
Ignoramus!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Ede zat de Enka fabriek... geeft niet hoor![]()
Hoezo?? Kun je het zelf niet meer??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En nu ga je genadeloos afgestraft worden door Prospera.........
wedden?![]()
Klopt!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
We komen nou eenmaal niet allemaal uit de goot, zeg.
Kantklossen is meer jouw stijl?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik van voetbal hield, hadden we nu een aardig beginnetje van een ECHTE rel. Maar helaas... voetbal is for dummies![]()
Ben je daar nog? Je was zo stil, ik dacht dat je het wel opgegeven zou hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:45 schreef demins het volgende:
[..]
Klopt!
Jij wel, ik niet!![]()
Kom op, een béétje tegenstand bieden heeft nog nooit iemand kwaad gedaan! Slome!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |