Spionnetje?? Zo'n ding voor paupers op een flatje bedoel je??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuttuttut.... moet je de geraniums geen water gaan geven en via je spionnetje gluren wat mensen MET een leven doen?
As always...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Nou... ik heb me vrijwillig aangeboden, maar jullie kunnen er niets van. Ik kruip gedesillusioneerd mijn bedje maar weer in dan...![]()
Tot deze post toe welquote:Op woensdag 4 april 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet gewoon net of je me negeert, he?!?
De allochtonen gebruiken daar schotels voor.......en maar kijken de hele dag..quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spionnetje?? Zo'n ding voor paupers op een flatje bedoel je??
Ach..spuit 11 is ook weer boven water...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Typisch geval van uitgevallen hersenfuncties![]()
Flat?? Waar woon jij in godsnaam??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De allochtonen gebruiken daar schotels voor.......en maar kijken de hele dag..![]()
iemand hier ook met zo'n kansloze schotel aan de flat?
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ga je nou nog flirten ook? Ik word niet goed...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.
Eerst even langs het Hoe Druk Ik Mij Uit In Begrijpelijk Nederlands topic, nondeju!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er een Huilen Met De Wolven In Het Bos topic moet komen. Speciaal voor jou![]()
O, gaan we schelden? Kijk even in de spiegel, is dat roet of zijn het de kringen onder je nachtbrakende ogen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Topicvervuiler... doe dat ff hier: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Hebben ze in die pauperstad nou al in iedere wijk flats neergezet?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker blond?![]()
ach niet iedereen weet wat Mokum betekent he...
Vlak bij Volendam ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker blond?![]()
ach niet iedereen weet wat Mokum betekent he...
Te tam.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef demins het volgende:
[..]
Eerst even langs het Hoe Druk Ik Mij Uit In Begrijpelijk Nederlands topic, nondeju!
En dan........quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er een Huilen Met De Wolven In Het Bos topic moet komen. Speciaal voor jou![]()
Short term memory only.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
Typisch geval van uitgevallen hersenfuncties![]()
Schelden?? Het is uitgelopen mascara van jouw wrede aanvallen op mijn liefelijke persoontje, je weet toch dat ik dat niet kan handelen?!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
O, gaan we schelden? Kijk even in de spiegel, is dat roet of zijn het de kringen onder je nachtbrakende ogen?
Tot zover was het me wel duidelijk jaquote:Op woensdag 4 april 2007 02:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, jij bent beter in (mee)huilen dan in rellen. Leek me toch wel duidelijk?![]()
Ach liefie, schat, dushi (on-topic), je bent inderdaad te frele om hier mee te schrijven.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schelden?? Het is uitgelopen mascara van jouw wrede aanvallen op mijn liefelijke persoontje, je weet toch dat ik dat niet kan handelen?!
4 jaar geleden is ook shorttime memoryquote:Op woensdag 4 april 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Short term memory only.
Dingen die je 4 jaar geleden gepost hebt weet hij nog.![]()
Het gaat pas achteruit als jij je er durft te vertonen...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hebben ze in die pauperstad nou al in iedere wijk flats neergezet?
Geen wonder dat de boel achteruit gaat![]()
Tss... het was geen verrekijker, het was een caleidoscoopquote:Op woensdag 4 april 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
Jezus Leandra, ben je alweer in de truc met de verrekijker en het roet getrapt? Het blijft niet grappig!
Hoe moet ik dat weten als je op een aantal eenvoudige vragen nog geen antwoord hebt gegeven:quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.
Nee nee. Jij huilt graag mee. Maar als je liever zelf begint, verzin dan een groot onrecht dat ik je heb aangedaan.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Tot zover was het me wel duidelijk jaBegrijp alleen nog niet wat er in dat topic moet gebeuren, moeten mensen dan met mij meehuilen?
![]()
Ook zonder TomTom lukt me dat wel... ware het niet dat mijn automobiel een omtrekkende beweging probeert te maken als ik in de buurt kom... die houdt meer van echt wereldsteden als Parijsquote:Op woensdag 4 april 2007 02:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het gaat pas achteruit als jij je er durft te vertonen...
als je het al weet te vinden...![]()
Ho....... leg nou eens uit waar dat topic voor moet dienen!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee. Jij huilt graag mee. Maar als je liever zelf begint, verzin dan een groot onrecht dat ik je heb aangedaan.
Ik sta schaakmat, ik wind er geen doekjes om. Meesterlijk!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:27 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten als je op een aantal eenvoudige vragen nog geen antwoord hebt gegeven:
- Hou oud ben je?
- Hoe lang ben je?
- Wat weeg je?
- Wat is je cupmaat?
- Beschik je over een IQ
- Wat denk je te doen aan die snor?
Gewoon, klagen over mijn wreedheid. Het was maar een suggestie hoor, maar het leek me beter dan de SC zoals laatstquote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ho....... leg nou eens uit waar dat topic voor moet dienen!![]()
Owja Parijs..waar de meeste zwervers ter wereld rondlopen..quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook zonder TomTom lukt me dat wel... ware het niet dat mijn automobiel een omtrekkende beweging probeert te maken als ik in de buurt kom... die houdt meer van echt wereldsteden als Parijs![]()
Slijmbal!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sta schaakmat, ik wind er geen doekjes om. Meesterlijk!
Onder pont neuf... waar je me de laatste keer ook opgepikt hebtquote:Op woensdag 4 april 2007 02:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Owja Parijs..waar de meeste zwervers ter wereld rondlopen..
daar voel jij je natuurlijk meteen thuis. Onder welke brug logeer je?![]()
als je zeikt, gaan mensen over je klagen, get over itquote:Op woensdag 4 april 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon, klagen over mijn wreedheid. Het was maar een suggestie hoor, maar het leek me beter dan de SC zoals laatst![]()
Jij hebt iets met de verworpenen der aarde, he, fucking wannabe Moeder Theresa!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Owja Parijs..waar de meeste zwervers ter wereld rondlopen..
daar voel jij je natuurlijk meteen thuis. Onder welke brug logeer je?![]()
Aha, eerste tekenen van een rellertje over de rooie. Bingo!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:31 schreef mootie het volgende:
[..]
als je zeikt, gaan mensen over je klagen, get over it![]()
Ik dacht Perron O....maar dat is in Rotterdam....quote:Op woensdag 4 april 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onder pont neuf... waar je me de laatste keer ook opgepikt hebt![]()
Ik doe mijn best! Jij brouwt er niks van!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geef het op. We doen ons best maar we brouwen er niks van.
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, eerste tekenen van een rellertje over de rooie. Bingo!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |