Spionnetje?? Zo'n ding voor paupers op een flatje bedoel je??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuttuttut.... moet je de geraniums geen water gaan geven en via je spionnetje gluren wat mensen MET een leven doen?
As always...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Disana het volgende:
Nou... ik heb me vrijwillig aangeboden, maar jullie kunnen er niets van. Ik kruip gedesillusioneerd mijn bedje maar weer in dan...![]()
Tot deze post toe welquote:Op woensdag 4 april 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet gewoon net of je me negeert, he?!?
De allochtonen gebruiken daar schotels voor.......en maar kijken de hele dag..quote:Op woensdag 4 april 2007 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spionnetje?? Zo'n ding voor paupers op een flatje bedoel je??
Ach..spuit 11 is ook weer boven water...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Prospera het volgende:
[..]
Typisch geval van uitgevallen hersenfuncties![]()
Flat?? Waar woon jij in godsnaam??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De allochtonen gebruiken daar schotels voor.......en maar kijken de hele dag..![]()
iemand hier ook met zo'n kansloze schotel aan de flat?
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ga je nou nog flirten ook? Ik word niet goed...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom op Dushi... je weet dat je me leuk vindt.
Eerst even langs het Hoe Druk Ik Mij Uit In Begrijpelijk Nederlands topic, nondeju!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er een Huilen Met De Wolven In Het Bos topic moet komen. Speciaal voor jou![]()
O, gaan we schelden? Kijk even in de spiegel, is dat roet of zijn het de kringen onder je nachtbrakende ogen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Topicvervuiler... doe dat ff hier: [Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers
Hebben ze in die pauperstad nou al in iedere wijk flats neergezet?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker blond?![]()
ach niet iedereen weet wat Mokum betekent he...
Vlak bij Volendam ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 02:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeker blond?![]()
ach niet iedereen weet wat Mokum betekent he...
Te tam.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:23 schreef demins het volgende:
[..]
Eerst even langs het Hoe Druk Ik Mij Uit In Begrijpelijk Nederlands topic, nondeju!
En dan........quote:Op woensdag 4 april 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat er een Huilen Met De Wolven In Het Bos topic moet komen. Speciaal voor jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |