quote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
B: Ook met mijn gedichtenbundel, moet ik hem een paar x doorlezen voordat hij met schrijffouten de deur uitgaat.
ligt aan de context welke nou correct is of nietquote:Op donderdag 5 april 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
Brian vindt zich weer beter dan Huub en Eric, want ze hebben over onverdeeld en onderverdeeld heen gelezen.
Dat denken wij ook niet, maar we vinden het wel leuk als ze wordt aangepakt door achter.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze is te dom om iest anders te zeggen, denk niet dat ze iets tegen homo's heeft![]()
hoop dat ze eruit word getrapt, en nena erin, dan word het leven ook lekker zuur voor brain.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ze is te dom om iest anders te zeggen, denk niet dat ze iets tegen homo's heeft![]()
Daar houden we bijna allemaal vanquote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoop dat ze eruit word getrapt, en nena erin, dan word het leven ook lekker zuur voor brain.
ik zeg ik hou dr van![]()
Hoop er maar niet op, hoe vaak zijn dit soort verrassingen nou echt leuk uitgepakt?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hoop dat ze eruit word getrapt, en nena erin, dan word het leven ook lekker zuur voor brain.
ga er nou maar niet van uit..quote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
tsja, of je laat het gewoon even doorlezen door een tekstcorrector. die zitten er bij vrijwel iedere uitgeverij!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
B: Ook met mijn gedichtenbundel, moet ik hem een paar x doorlezen voordat hij met schrijffouten de deur uitgaat.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
ga er nou maar niet van uit..
ik weet nu al dat dit heeeeeel vervelend gaat aflopen voor SHE.. hier wordt echt niets mee gedaan
Huub geeft toe dat hij bi is.quote:
Over het biseksueel zijn van Huub en volgens mij iemand van achter, helemaal kon ik het niet volgen!quote:
Ik dacht dat ze niet mochten fluisterenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef Yollie het volgende:
[..]
Over het biseksueel zijn van Huub en volgens mij iemand van achter, helemaal kon ik het niet volgen!
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met Huub en de nieuwe Gaby zijn!
Ik hoorde van Eric dat je daar goed geld mee kan verdienen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe ironisch.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub is biseksueel en Natasia's mond valt daarvan zowat op het keukenblok.
Meld je aan, Huubje heeft er ook een vrouw bij nodig anders kan hij het niet (zei hij net).quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Huub is biseksueel en Natasia's mond valt daarvan zowat op het keukenblok.
omdat ze het niet verwacht had? ze veroordeelt het niet, ze is alleen verbaasd.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing?
Ik denk omdat hij er zelf openlijk voor uitkomt. Geweldig toch! Ik vind het knap van Huub dat hij er open over is.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing.
Ze had het kennelijk niet verwacht dat hij het zo openlijk zou toegeven, ze zei ook, van mij oke maar jijjjjjjjjjj..........maar ja kan ook allemaal gespeeld zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
En dat snap ik niet, ze is het zelf ook, dus vanwaar die verbazing?
Ik denk dat het er niet meer van komt..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef Flabberguest het volgende:
Eric zou vandaag toch met brian een gesprek aangaan over wat hij gister allemaal gezegt had. Is dat al gebeurd of moet dat nog komen?
wat een heldquote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij er zelf openlijk voor uitkomt. Geweldig toch! Ik vind het knap van Huub dat hij er open over is.
... ja nogal. En ik vraag me af hoe lang het duurt eer dat in ruzie's wordt gegooid en tegen Huub wordt gebruikt.quote:
Het is ook wel 'sneu' voor haar ze had het eigenlijk gehad met Brian etc. Maar op aandringen van Wilgo moet ze in het BANJ kamp blijven.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:03 schreef Marelle het volgende:
Natasja gaat zich steeds meer ergeren aan Amanda, hoe lang gaat dit nog goed??
Viespeuk? Ben je van de amandabrigade?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
wat een heldvolgens 90% van het forum sliep Huub eerste n was het verkrachting enz enz.....hij genoot er gewoon van die viespeuk....flikker.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Viespeuk? Ben je van de amandabrigade?
Dat vind ik nou ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij er zelf openlijk voor uitkomt. Geweldig toch! Ik vind het knap van Huub dat hij er open over is.
Dat zou dan erg hypocriet zijn, Natasia is zelf ook bi.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... ja nogal. En ik vraag me af hoe lang het duurt eer dat in ruzie's wordt gegooid en tegen Huub wordt gebruikt.
Hoezo? Aan de cd's kan je niet zien of ze legaal of illegaal zijn gedownload...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef Prosac het volgende:
Iemand de Buma Stemra al ingelicht over die gekopieerde cd's van Brian?![]()
Zet AUB iemand anders dan Brian achter die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |