Ze is een hoer, ik weet meer....let op mijn woorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda heeft op haar 19e dan ook al 30 zwangerschapstesten achter de rug, duikt met Brian het bed in op de dag dat ze zo blij was dat Rogier contact leek te zoeken en wat Brian ook flikt, ze ligt er 's avonds toch weer naast.
Sylvia is de enige die nog niet enig heftig seksueel contact heeft gehad met iemand sinds ze in DGK zit
Is de school nu al uit?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
samen met Natasjaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Amanda heeft op haar 19e dan ook al 30 zwangerschapstesten achter de rug, duikt met Brian het bed in op de dag dat ze zo blij was dat Rogier contact leek te zoeken en wat Brian ook flikt, ze ligt er 's avonds toch weer naast.
Sylvia is de enige die nog niet enig heftig seksueel contact heeft gehad met iemand sinds ze in DGK zit
Oke omdat jij 24/7 streams kijkt is Amanda een hoer. Nee hoor...maar we hebben het hier over de streams en Sylvia is een hoer, wat jij er nou van vindt dat maakt nietuit.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daarom kunnen wij nu al met recht zeggen dat amanda een hoer is.. en dat van jou is nog gissen naar iets wat niet gaat komen..
Fijn dat er mensen zijn die kunnen voorspellenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Sylvia komt er nog wel voor uit, let op mijn woorden.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens doet bij je kiddo's, i.p.v. ze de hele middag in de mcdonalds te zetten![]()
Amanda.. het is uit.. OK dan neuk ik over een dag met brian.. zo stuk ben ik er vanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Hoer gezocht???????Alsjeblieft.
[afbeelding]
---> [DGK HOOLI-GANS #4] We bitchen verderquote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens doet bij je kiddo's, i.p.v. ze de hele middag in de mcdonalds te zetten![]()
Ik ben niet degene die persoonlijk begon aan te vallen grapjas.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
---> [DGK HOOLI-GANS #4] We bitchen verder
Hij weet echt alles he, ik zou er bijna bang van wordenquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:24 schreef beequeen het volgende:
Hoer gezocht???????Alsjeblieft.
[afbeelding]
en Nena!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
euh.. ik dacht dat Natasia al even flink bezig was geweest met Wilgo
biquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar dat Huub ook homo is dat verbaasde zelfs mij, dat moet ik eeriljk toegeven. kan nog leuk worden tussen Ericje en Huubje, lekker sexen. De gay boys.
oke, dat heb ik gemist danquote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
euh.. ik dacht dat Natasia al even flink bezig was geweest met Wilgo
ik geef daarmee geen oordeel over "hij begon meester"quote:Op donderdag 5 april 2007 14:26 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die persoonlijk begon aan te vallen grapjas.
Huub is biquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
Maar dat Huub ook homo is dat verbaasde zelfs mij, dat moet ik eeriljk toegeven. kan nog leuk worden tussen Ericje en Huubje, lekker sexen. De gay boys.
lijkt me dat jij ook in een ontkennigsfase zit, maar goed daar hebben pubertjes wel vaker last vanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
In mijn ogen gewoon een homo.....ontekenningsfase he
Ben blij dat je zo openminded bent, lekkertje. Dikke homokus van mijquote:Op donderdag 5 april 2007 14:28 schreef NotoriousJw het volgende:
Report is gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:27 schreef Ashrak het volgende:
Mag ik een modje deze kant op ??
ik ben het helemaal met je eens. Zit je in een 5 minuten pauze ff van thee en de COS te genieten blijkt dat de Brian adepten aan het toeslaan zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
Jeukpoeder, discriminatie, stinkbommen... is dit de weg die Jdm in wilt slaan?
Ik wacht nog effe af tot het bekend is welke miljonair erin komt, maar ik ga dus echt geen show kijken waarin ze een niveau voor 12-jarigen hebben, dan kijk ik wel naar Jetix.
En over laag niveau gesproken... ik ben die ongenuanceerde beledigingen op FOK (zowel tegen de bewoners, als tegen mede-posters) eigenlijk ook beu... Toen ik begon met posten hier in January was het veel gezelliger...
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
Toen ik begon met posten hier was het veel gezelliger...
ALs je me persoonlijk wil aanvallen graag in het 'Hooligan' topic niet hier, hier hebben we het over de bewoners i.c.m. de streams.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef Marelle het volgende:
[..]
lijkt me dat jij ook in een ontkennigsfase zit, maar goed daar hebben pubertjes wel vaker last van![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ALs je me persoonlijk wil aanvallen graag in het 'Hooligan' topic niet hier, hier hebben we het over de bewoners i.c.m. de streams.
Jij begon hier anders met een opmerking die helemaal niets met de streams te maken had hoor, want Sylvia was al in geen tijden op de streams geweest...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:34 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
ALs je me persoonlijk wil aanvallen graag in het 'Hooligan' topic niet hier, hier hebben we het over de bewoners i.c.m. de streams.
Ik denk dat het zwembad een beetje in de luwte van de wind ligt. Als ik hier buiten zit (zo'n 10 km bij hen vandaan) dan is het ook heerlijk warm uit de wind!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:35 schreef Marelle het volgende:
Is het daar in Eemnes zo warm?? Iedereen in zonnekleding en Nata in het zwembad. Ik zit hier en heb het verschrikkelijk koud![]()
haha ergggggquote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Huub: Weet je waarom Amanda niet van zwemmen houdt? Als ze nat wordt, gaan haar benen uit elkaar.
idd.... ik ben weggegaan van het Talpa-forum, door al die opruiende berichten ri. elkaar en bewoners, die totaal niet onderbouwd waren en alleen bedoeld zijn, om elkaar te treiteren...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Mika25 het volgende:
En over laag niveau gesproken... ik ben die ongenuanceerde beledigingen op FOK (zowel tegen de bewoners, als tegen mede-posters) eigenlijk ook beu... Toen ik begon met posten hier in January was het veel gezelliger...
Ja en Natasja heeft er stiekem wel lol om als Huub Amanda aan het pesten is.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:37 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub en Natasja hebben, het zo te zien, wel weer gezellig![]()
ik zit denk ik in de verkeerde kant van het landquote:Op donderdag 5 april 2007 14:38 schreef My_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het zwembad een beetje in de luwte van de wind ligt. Als ik hier buiten zit (zo'n 10 km bij hen vandaan) dan is het ook heerlijk warm uit de wind!
Daarom ben ook ik hier gekomenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... ik ben weggegaan van het Talpa-forum, door al die opruiende berichten ri. elkaar en bewoners, die totaal niet onderbouwd waren en alleen bedoeld zijn, om elkaar te treiteren...
Maar die storende factoren komen hier nu ook al..... errrug jammer![]()
(want de meeste FOK-ers vind ik harstikke top)
Ik heb soms het idee dat veel van die Talpa-posters door de reclame van Huub hierheen zijn gekomen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... ik ben weggegaan van het Talpa-forum, door al die opruiende berichten ri. elkaar en bewoners, die totaal niet onderbouwd waren en alleen bedoeld zijn, om elkaar te treiteren...
Maar die storende factoren komen hier nu ook al..... errrug jammer![]()
(want de meeste FOK-ers vind ik harstikke top)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |