leuk he in zijn eentjequote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Prosac het volgende:
owh wat vind hij zichzelf geniaal
heeft ie niet gewoon een mix cd erin zitten en doet hij alsof?quote:
.... misschien kan ze dan meteen de betekenis van het woord 'hypocriet' nog eens uitleggen aan Amanda.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dat zou dan erg hypocriet zijn, Natasia is zelf ook bi.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.... misschien kan ze dan meteen de betekenis van het woord 'hypocriet' nog eens uitleggen aan Amanda.
Doe nou gewoon even met de golf mee, Brian bashen is leuk....dat de huismoeders hier 24/7 de streams volgen is een ander verhaal...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Krekc_ het volgende:
[..]
Hoezo? Aan de cd's kan je niet zien of ze legaal of illegaal zijn gedownload...
Alles is nep aan die gozerd, dus............hij pielt gewoon een beetje met de knoppiesquote:Op donderdag 5 april 2007 14:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
heeft ie niet gewoon een mix cd erin zitten en doet hij alsof?
waarom denk je dat er eenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Krekc_ het volgende:
[..]
Hoezo? Aan de cd's kan je niet zien of ze legaal of illegaal zijn gedownload...
Mevr.D. Flens in tha house.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef noekje het volgende:
Fuckers, gaan ze alleen de streams op Amanda en Brian zetten. De één is een Josti en de ander slaat nog uit de maat met een triangel. De ncrv kan er zijn voordeel mee doen en ik voorzie een mooie kerstspecial.
Daarom staat er vanmiddag een cursus mandvlechten op het programmaquote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Marelle het volgende:
OMG dat haar van Snollie, het begint steeds meer op touw te lijken![]()
24/7 de huismoeders lezen is wel héél stoer natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Doe nou gewoon even met de golf mee, Brian bashen is leuk....dat de huismoeders hier 24/7 de streams volgen is een ander verhaal...![]()
de Miljonair die het hoogst in de poll staat, met als extraatje iemand kiezen die bij hem mag slapen. Dan kunnen Huub en Eric gewoon in de masterbedroom blijven KLAAR!!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef DaanDobber het volgende:
Joh! Laat gewoon de hoofdmiljonair in de masterbedroom. Haha!
omdat je het stoer vond om dat te zeggen dacht ikquote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
waarom denk je dat er eenachter staat
Dus jij denkt dat de poll onveranderd is geblevenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:14 schreef Marelle het volgende:
[..]
de Miljonair die het hoogst in de poll staat, met als extraatje iemand kiezen die bij hem mag slapen. Dan kunnen Huub en Eric gewoon in de masterbedroom blijven KLAAR!!
Ik zou zeggen.. start er 1 en vind het uitquote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat de poll onveranderd is gebleven![]()
ik vind dat je hele mooie caps maakt hoor Scanmanquote:
Serieus?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Yollie het volgende:
Wat heeft Brian in zijn mond?
Kauwgum mag niet in het huis.
Je vergeet even dat de gehele BANJ-groep ontheffing heeft gekregen van alle regels ....quote:Op donderdag 5 april 2007 14:17 schreef Yollie het volgende:
Wat heeft Brian in zijn mond?
Kauwgum mag niet in het huis.
ja toch??quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er heel weinig veranderd is. Hoe vervelend Huub ook is, Brian zal nooit populair zijn dus kiest men de minst erge uit. Of Sylvia krijgt veel meer stemmen omdat zij nog enigzins normaal lijkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Start een pollquote:Op donderdag 5 april 2007 14:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er heel weinig veranderd is. Hoe vervelend Huub ook is, Brian zal nooit populair zijn dus kiest men de minst erge uit. Of Sylvia krijgt veel meer stemmen omdat zij nog enigzins normaal lijkt.
Persoonlijk ben ik haar soms spuugzat dus bij gebrek aan beter blijf ik maar bij Huub hangen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik heb een ontzettende hekel aan Brian Kotsbatz, dat zal er ook iets mee te maken hebben inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:15 schreef Krekc_ het volgende:
[..]
omdat je het stoer vond om dat te zeggen dacht ik![]()
Dat zegt me hier helemaal niks. Pas als ze op de bank zitten en er komt een envelop binnen, dat is voor mij een poll.quote:
Leg dat eens uit?!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
Leg uitquote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
Net zoals jullie Amanda een hoer vinden, vind ik Sylvia een hoer. Dat vind ik gewoonquote:
Sterk argument sjonnyquote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Net zoals jullie Amanda een hoer vinden, vind ik Sylvia een hoer. Dat vind ik gewoon![]()
waarom heeft ze dan nog geen sex gehad in het huis?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef NotoriousJw het volgende:
Sylvia is een hoer.....
Amanda heeft het in meerdere discussies al toegegeven dus het is inmiddels een feit..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Net zoals jullie Amanda een hoer vinden, vind ik Sylvia een hoer. Dat vind ik gewoon![]()
En ERik en Huub mogen doodvallen, of Jaap mag op ze vallen, zodat ze overlijden.
Dat maakt niet uit ze is gewoon een HOERquote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
waarom heeft ze dan nog geen sex gehad in het huis?
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 14:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
ik heb een ontzettende hekel aan Brian Kotsbatz, dat zal er ook iets mee te maken hebben inderdaad.![]()
Goh, geweldig........quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
En ERik en Huub mogen doodvallen, of Jaap mag op ze vallen, zodat ze overlijden.
Sylvia komt er nog wel voor uit, let op mijn woorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Amanda heeft het in meerdere discussies al toegegeven dus het is inmiddels een feit..
Amanda heeft op haar 19e dan ook al 30 zwangerschapstesten achter de rug, duikt met Brian het bed in op de dag dat ze zo blij was dat Rogier contact leek te zoeken en wat Brian ook flikt, ze ligt er 's avonds toch weer naast.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:21 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Als jij dat nou eens doet bij je kiddo's, i.p.v. ze de hele middag in de mcdonalds te zettenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef Yollie het volgende:
[..]
Domme jongen, ga je puistjes uitdrukken.
Daarom kunnen wij nu al met recht zeggen dat amanda een hoer is.. en dat van jou is nog gissen naar iets wat niet gaat komen..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:23 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Sylvia komt er nog wel voor uit, let op mijn woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |