Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ja, als ze het nou nog over het hoofd zien weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef TIM-846 het volgende:
Nou moet iedereen de enquete wel maken eerik!
ik noem het de drechttunnel.. ik bedoel natuurlijk die andere.. fuck hoe heet ie nou.. bij barendrecht..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat bij de Drechttunnel doe ik ook altijd...![]()
rechts is de vrachtwagentunnel![]()
Als je naar de A15 gaat... vanaf waar? A16 of A29..
Je bedoelt de tunnel op de A29..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef avotar het volgende:
[..]
ik noem het de drechttunnel.. ik bedoel natuurlijk die andere.. fuck hoe heet ie nou.. bij barendrecht..
kan het 100 keer op een dag zo zeggen... ben er ook nog maar een 1000 keer doorheen gegaan of zo..
zit in een koffie roes geloof ik...
eer-ik, duik je even de wiki in!?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef avotar het volgende:
Hey.. dit is nou het derde topic dat ik mee doe.. wanneer kom ik in de OP?
Ik fix het per directquote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef avotar het volgende:
Hey.. dit is nou het derde topic dat ik mee doe.. wanneer kom ik in de OP?
dat wordt gewaardeerdquote:
Jep.. als het iets drukker is wel.. maar goed.. rond half 7 is dat bij de drechttunnel gelukkig nog niet nodig..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
Je bedoelt de tunnel op de A29..
Dat is de Heinenoordtunnel![]()
Maar zoals jij het beschreef kan je het bij de Drechttunnel ook het beste doen!![]()
en lees vooral even wat ik er onder heb gezetquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik interpreteerde de TT fout.![]()
Maargoed, goeiemorgen!
In het teken van de katergesprekken van gister, ik heb er nu ook eentje.
buzzer, is het mogelijk om dat stukje over die vragenlijst in de OP in een andere kleur neer te zetten?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
en lees vooral even wat ik er onder heb gezet
nee helaas, ik heb geen html rechtenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
buzzer, is het mogelijk om dat stukje over die vragenlijst in de OP in een andere kleur neer te zetten?
Dat het wat meer opvalt![]()
Dondersquote:Op donderdag 5 april 2007 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas, ik heb geen html rechten
Zulke omstandigheden komen de produktiviteit doorgaans idd niet ten goede...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef TIM-846 het volgende:
Mijn enige collega bij mij op de kamer vertrekt nu voor het overgrote deel van de dag naar R'dam.. denk niet dat dat mijn productiviteit van vandaag ten goede gaat komen! Mijn bedrijfsmentor is er ook al nooit op donderdag..Zal vandaag dus voldoende aanwezig zijn hierzo!
![]()
Ik ziet 'm.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef buzzer het volgende:
het plaatje dat hier boven staat:
[afbeelding]
die modjes...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas, ik heb geen html rechten
Dat geeft niet .. dan ben ik hier gewoon wat actieverquote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zulke omstandigheden komen de produktiviteit doorgaans idd niet ten goede...![]()
Nee.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
die modjes...![]()
je hebt er doorgaans net niets aan...![]()
shit, ik geef mezelf nu dus een note...![]()
Marylin Manson...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De kerkklokken zijn nu al pakweg 8 minuten aan het afgaan. Irritant gedoe.
*zet muziek harder
Crossover zal zo ook wel ontwaken van de herrie.
Kerkklokken... om deze tijd...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De kerkklokken zijn nu al pakweg 8 minuten aan het afgaan. Irritant gedoe.
*zet muziek harder
Crossover zal zo ook wel ontwaken van de herrie.
samen hebben we dus niet lekker geslapen....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik moest 's nachts eigelijk nog enorm naar de wc, kwam terug uit kroeg, gedronken enzo.. maar ik lag al in bed en onder het motto van morgen weer een dag toch maar gaan slapen. Gevolg: om 8 uur wakker en niet meer in kunnen slapen.![]()
![]()
Zal wel het laatste zijn geweest. Maar die dingen gaan altijd veel te hard, waarom moet ik er last van hebben? Ik woon ruim een kilometer er vandaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kerkklokken... om deze tijd...![]()
of je woont in een heel erg gristelijk dorp, waar men elke dag ter kerke gaat...![]()
of er is een begrafenis aan de gang...![]()
Heb je ook eens een keer een notequote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
die modjes...![]()
je hebt er doorgaans net niets aan...![]()
shit, ik geef mezelf nu dus een note...![]()
Ik voel me zo verbonden.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
samen hebben we dus niet lekker geslapen....![]()
![]()
![]()
binnenkort kermis in Nijmegen...quote:Misschien omdat de kermis geopend wordt vandaag ofzo...
Omdat het antwoord wat het moet zijn er niet bij staatquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een of andere geschillencommissie heeft vraag 14 niet ingevuld
![]()
Ik heb er weleens naar gevraagd, maar toen geen antwoord gekregen...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je ook eens een keer een note
plaatje gefixed
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
TVP
Gewoon ogen dicht, muziekje in je oren en het allemaal laten gebeuren...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
binnenkort kermis in Nijmegen......heb beloofd om in de reuzerad te gaan...
![]()
leuk met mijn hoogtevrees...![]()
we zijn gewoon voorbeeldige users....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er weleens naar gevraagd, maar toen geen antwoord gekregen...![]()
dus ik ga er vanuit dat ik geen notes op mn geweten heb...![]()
Mietjequote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
Oh. Ik ga trouwens geen .doc-bestanden van buitenaf openen hier.
was dt zo makkelijk....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht, muziekje in je oren en het allemaal laten gebeuren...![]()
![]()
Het is gemaakt door ons aller Papier...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
ja maar als iemand ziet dat hij met zulks nutteloze activiteiten goede onderzoeken bezig is gedurende werktijd ..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Het is gemaakt door ons aller Papier...![]()
Daar zitten echt geen virusjes aan vast hoor...![]()
snapt ie niet eens...![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja maar als iemand ziet dat hij met zulks nutteloze activiteiten goede onderzoeken bezig is gedurende werktijd ..![]()
Wheheh.. waar zit het verschil met zijn normale werkzaamheden? hij is ambtenaarquote:Op donderdag 5 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja maar als iemand ziet dat hij met zulks nutteloze activiteiten goede onderzoeken bezig is gedurende werktijd ..![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..jaja...ff snel veranderen....
![]()
Dat is bijzonder goed nieuws erikquote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed, nieuws van m'n zusje:
Om te beginnen: Morgen mag ze naar huis![]()
Ze hebben dus geconstateerd dat ze te weinig Cortisol aanmaakt. Dit heeft weer wat te maken met d'r bijnierschors voor zover ik heb begrepen, en daarvoor krijgt zo een medicijn wat ervoor zorgt dat dat cortisol-pijl weer op orde komt, en of die bijnierschors ooit nog geneest, weet ik niet.
Maar in ieder geval is er nu duidelijk wat ze heeft, en is er dus ook al wat aan te doen
Vanochtend ging het dan ook erg goed met d'r, heb d'r net even aan de telefoon gehad.
Ze was erg opgewekt, voor het eerst sinds een kleine 4 maanden, is weer wat aangekomen, en de maagsonde is weer verwijderd, dus dat is ook weer lekker
En morgen dus weer naar huis
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Ze hebben dus geconstateerd dat ze te weinig Cortisol aanmaakt. Dit heeft weer wat te maken met d'r bijnierschors voor zover ik heb begrepen, en daarvoor krijgt zo een medicijn wat ervoor zorgt dat dat cortisol-pijl weer op orde komt, en of die bijnierschors ooit nog geneest, weet ik niet.
Maar in ieder geval is er nu duidelijk wat ze heeft, en is er dus ook al wat aan te doen
Vanochtend ging het dan ook erg goed met d'r, heb d'r net even aan de telefoon gehad.
Ze was erg opgewekt, voor het eerst sinds een kleine 4 maanden, is weer wat aangekomen, en de maagsonde is weer verwijderd, dus dat is ook weer lekker
koninginquote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
JJ, jij bent ook echt een koning van de smileys he :-)
SMILIES.....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat is idd goed nieuws eerik!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
koninginquote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...eindelijk goed nieuws....!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
idd....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
100%quote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Fantastisch nieuws eer-ik!
Dat moet een hele geruststelling zijn voor jullie allemaal!![]()
![]()
Bij deze veranderdquote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd.......heb vanochtend nog gecheckt eneuhhhh...ben nog steeds een vrouwtje....
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
Super! Dat is dan een hele geruststellingquote:Op donderdag 5 april 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
100%
Verschrikkelijk prettig om te weten wat er met d'r aan de hand is/was, en dat ze nou weer op kan rotten uit dat ziekenhuis, en d'r schoolwerkzaamheden af kan maken
Het ging er effe om spannen of ze hierdoor zou blijven zitten of niet, maar dat is dus niet zo
..... ervoor zorgt dat dat cortisol-pijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
papiermaesterdudequote:Op donderdag 5 april 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet?Vertrouw je me niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje té gek als je het mij vraagtquote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SMILIES.....![]()
![]()
...BEN ER GEK OP....!!!!
![]()
JJ, het begint erop te lijken dat je een nieuwe #1 hebt....quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had wel even wat anders te doen dan op m'n spelling letten
Signature.
laterzzquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef BrandX het volgende:
*signing off
Ik ga nog even wat werk verzetten hier, luitjes!
tot Laterzzzzz![]()
![]()
Zet ze dan uit ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Een beetje té gek als je het mij vraagt.
werkzequote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef BrandX het volgende:
*signing off
tot Laterzzzzz![]()
![]()
Aaaah... Kun jij niet leven met een gedeelde eerste plaatsquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
JJ, het begint erop te lijken dat je een nieuwe #1 hebt....![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
JJ, het begint erop te lijken dat je een nieuwe #1 hebt....![]()
![]()
Vandaar ook "quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Had wel even wat anders te doen dan op m'n spelling letten
tot strakjes....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef BrandX het volgende:
*signing off
tot Laterzzzzz![]()
![]()
als de meet in Lissabon is kom ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef BrandX het volgende:
Ik lees spontaan in de OP dat we 6 mei een koffiemeet gaan hebben!!!
* noteert dag in agenda
"Gedeeld eerste" is net zoiets als "net niet"...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah... Kun jij niet leven met een gedeelde eerste plaats?
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dit zijn jou woorden....
....
![]()
![]()
![]()
rizzoquote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef tha_rizzo het volgende:
moggûh mensen,
ben nu aan 't genieten van een lekkere bak koffie![]()
Lissabon!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
als de meet in Lissabon is kom ik ook
Rizzo!quote:
Ik heb 10 lijsten binnen en ben bezig met een Excell-sheet van de resultaten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
papiermaesterdude! Hoe staat het met je enquetes?
Die instelling is helaas niet op topic/reeksniveau beschikbaar.quote:
whehe, dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Rizzo!![]()
eerik, volgens mij bezitten wij alweer 50+% in dit topic...![]()
FOEI... Moet jij niet werken ofzoiets?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Rizzo!![]()
eerik, volgens mij bezitten wij alweer 50+% in dit topic...![]()
lieve schat....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb 10 lijsten binnen en ben bezig met een Excell-sheet van de resultaten.![]()
Nee, da's waarquote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Die instelling is helaas niet op topic/reeksniveau beschikbaar.
Puickheid alomquote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb 10 lijsten binnen en ben bezig met een Excell-sheet van de resultaten.![]()
ooh ooh gaat ie weer ..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat zou goed kunnen.
Even snel tellen
alsof jij daar geen tijd voor hebt..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat.......die enquête is wel erg lang...
![]()
ben gewoon lui....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
alsof jij daar geen tijd voor hebt..![]()
![]()
quote:
Ik was iets te voorbarig met mijn conclusie...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat zou goed kunnen.
Even snel tellen
Ik vond het te kort en heb nog even wat extra info erbij gegeven...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Je mag er de hele dag over doen hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
welke....?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond het te kort en heb nog even wat extra info erbij gegeven...![]()
o ja, en ik vind dat er een extra vraag in moet...![]()
= wel minimaal 1/3...quote:
Wat is de tussenstand?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je mag er de hele dag over doen hoorIk kan de sheet simpel bijwerken en als ik weer een lijst krijg
kan die er gewoon bij. Don't worry
daar bezit jij in je eentje al 34%...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken wat jouw aandeel was in dat topic waar ik er 103 had?
FOK!ker van de week: BansheeBoyquote:Op donderdag 5 april 2007 10:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
dit lijkt wel een race......wat s de hoofdprijs....
![]()
24
eeuwige roemquote:Op donderdag 5 april 2007 10:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
dit lijkt wel een race......wat s de hoofdprijs....
![]()
24
cool....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
eeuwige roem
voor altijd met een glimlach () door je mede koffiërs worden aangekeken...
![]()
ik ben de sheet nog aan het maken. Ik moet ook nog werken tussendoorquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.......gebeurt nu ook al....
![]()
![]()
![]()
25
Daar wordt je toch niet voor betaaldquote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik ben de sheet nog aan het maken. Ik moet ook nog werken tussendoor![]()
En, hoeveel had ik er in jouw "103 topic" ?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
ah, iedereen is aan het tellen in eens
JULLIE WINNEN HET TOCH NIET VAN MIJ![]()
alsof het echt iets is om trots op te zijn
maar dit gaat toch voor....?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik ben de sheet nog aan het maken. Ik moet ook nog werken tussendoor![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
nee...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat betekend dat je geen leven hebt?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
NOU VEEL PLEZIER DAN.....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
Zo ik heb koffie, en ga nu college volgen (beeh.. laptops.. batterij bijna leeg, geen stopcontact in de buurt)
Ik ben weg en verwacht vandaag niet meer trug te komen iig
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
Zo ik heb koffie, en ga nu college volgen (beeh.. laptops.. batterij bijna leeg, geen stopcontact in de buurt)
Ik ben weg en verwacht vandaag niet meer trug te komen iig
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat betekend dat je geen leven hebt?![]()
![]()
![]()
hooiquote:Op donderdag 5 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik echt... laptop staat af te tellen tot slaapstand:P
doedoei....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik echt... laptop staat af te tellen tot slaapstand![]()
Zo weinig maar...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
OA, jij had daar 42 posts, ik 103, totaal van 145
Toch 48.33%
JIJ, DRUK?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het keidruk!
Ja,schraal he..quote:
Tim, ik heb al een keer gevraagd of je een meewerkstage doet of een opdracht hebt...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]tot morgen dan!
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik al 2,5 uur niets heb geproduceerd..Maar aan de andere kant kan ik ook niet heeel erg veel doen.
Terwijl ik gewoon moet werken...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja,schraal he..
Heb ik een keer meer dan 100 posts, werk jij weer niet mee
Maar goed, we hebben wel van in ieder geval 2 topics, bijna de helft met z'n 2en volgepost
haha.. ja niet echt één specifieke opdracht. Mijn stage duurt 18/19 weken. Daarbinnen heb ik iets van 5 kleine projectjes, en de rest is meeloop/werk stage. Aangezien ik 2/3 projectjes al afgerond heb, en niemand nu werk naar mij toe schuift voel ik mij vandaag niet bijster nuttig hierquote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Tim, ik heb al een keer gevraagd of je een meewerkstage doet of een opdracht hebt...
Ik weet echter niet meer of je al dan niet een antwoord hebt gegeven...![]()
Dus bij deze nogmaals de vraag...![]()
26
t/m #34...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]idd, helemaal mooi
Hoever ben je al met tellen?
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het keidruk!
Das wel beter, allemaal kleine opdrachtjes!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
haha.. ja niet echt één specifieke opdracht. Mijn stage duurt 18/19 weken. Daarbinnen heb ik iets van 5 kleine projectjes, en de rest is meeloop/werk stage. Aangezien ik 2/3 projectjes al afgerond heb, en niemand nu werk naar mij toe schuift voel ik mij vandaag niet bijster nuttig hier
oh, het vordert al gestaagquote:
Me too!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Gelukkig heb ik mn eigen posts een andere achtergrond kleur gegeven waardoor het zoeken naar de posts zelf iig niet veel tijd kost....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, het vordert al gestaag
't is kutwerk he
Ik ben benieuwd
Ik moet effe weg, de schoonmaakster moet m'n kamer fixen
Snel OA.. nu is je kans om in te lopenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, het vordert al gestaag
't is kutwerk he
Ik ben benieuwd
Ik moet effe weg, de schoonmaakster moet m'n kamer fixen
Ja, dat had ik ook gedaan, gewoon een kwestie van die scrollbalk naar beneden trekken en tellenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mn eigen posts een andere achtergrond kleur gegeven waardoor het zoeken naar de posts zelf iig niet veel tijd kost....![]()
ik moet ook veel te hard wekren voor m'n geldquote:
Ja, met paintenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
he het ineen s ook erg druk....![]()
32
Ik had even wat zakelijke aangelegenheden die om aandacht vroegen...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Snel OA.. nu is je kans om in te lopen![]()
Je kan ook even elk woord posten ipv per zinquote:Op donderdag 5 april 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had even wat zakelijke aangelegenheden die om aandacht vroegen...![]()
Nu is het alweer te laat...![]()
Ik tel alleen maar op mn werk...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gedaan, gewoon een kwestie van die scrollbalk naar beneden trekken en tellen
Maar nog, duurt 't best lang om 378 pagina's te tellen
Maar dan komt er weer een modje langs en die verwijdert de troep zinnige bijdrage!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan ook even elk woord posten ipv per zin
idd, wat nou troep.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan komt er weer een modje langs en die verwijdert de troep zinnige bijdrage!![]()
![]()
Ik heb een heel geduldig delete-knopjequote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan komt er weer een modje langs en die verwijdert de troep zinnige bijdrage!![]()
![]()
om 11:30 rot ik effe een tijd opquote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef TIM-846 het volgende:
Eer-ik wat staat er vandaag op jouw programma?
alles is toch geoorloofd in oorlog en liefde en koffie?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, maar soms moet er echt even gewerkt worden!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:16 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn jullie allemaal in slaap gevallen?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb een heel geduldig delete-knopje
Even?! Al de hele ochtend man. Bijna pauzequote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, maar soms moet er echt even gewerkt worden!![]()
35
werken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, maar soms moet er echt even gewerkt worden!![]()
35
Goed bezig kuuk! Maar jij hebt dan ook morgen vrij hequote:Op donderdag 5 april 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even?! Al de hele ochtend man. Bijna pauze
Hier nog eentje die morgen vrij is!!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed bezig kuuk! Maar jij hebt dan ook morgen vrij he![]()
hier zo één die niet morgen vrij isquote:
studeren? sporten? werken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag..
In de tuin van de zon genieten?!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pr0n kijken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sporten mag niet. Werk heb ik niet.
Studeren.. heb je niks leukers?
spelletje spelen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sporten mag niet. Werk heb ik niet.
Studeren.. heb je niks leukers?
Blijf wel gewoon fokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
spelletje spelen?
FOK!ken?
slapen?
eten?
vakantie plannen?
Geen kerkklokken gehoord rond 10 uur??quote:
quote:
quote:
fokken....?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik had wel m'n wekker gezet om 10.30, maar had me daarna maar een keer omgedraaid
Hee daar is JJ weer! En ze knalt er meteen weer duizend smileys tegenaan! Maak je het zo makkelijker om je posts straks terug te tellen?quote:
precies.....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hee daar is JJ weer! En ze knalt er meteen weer duizend smileys tegenaan! Maak je het zo makkelijker om je posts straks terug te tellen?![]()
Hi JJquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies........is wel net zo handig he...
![]()
![]()
![]()
![]()
druk op inet...en zo naar de stad...ff afspraak mt uitzendbureau's...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hi JJ![]()
Waar ben je zoal mee bezig vandaag?![]()
uitzendbureau's? Is dat wel goed voor jou?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
druk op inet...en zo naar de stad...ff afspraak mt uitzendbureau's...![]()
Wheheh. En terecht.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef OA het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 weken facturen opgespaard...
Deze moet ik controleren en accoorderen en das een klotewerkje...![]()
Nu begint de boekhouding te zeuren dat ik er wel erg lang over doe...![]()
Dat wordt vanmiddag dus een paar uur besteden aan die dingen...![]()
![]()
nee....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
uitzendbureau's? Is dat wel goed voor jou?![]()
Eigenlijk wel...quote:
tja....maak op zich niet uit, maar heb zo mijn eisen....wil heel graag min Franse taal kunnen gebruiken, deed ik ook bij mijn vorige baan...heb SPW gestudeert en zou graag daarin ook een baan willen alleen erzit een te groot gat tssen mijn afstuderen en nu....als ik maar een baan heb...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor werk zoek je precies JJ ?
Ah oke. Maar uitzendbureau's hebben nog niets opgeleverd? Ook geen eerste gesprekken ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....maak op zich niet uit, maar heb zo mijn eisen....wil heel graag min Franse taal kunnen gebruiken, deed ik ook bij mijn vorige baan...heb SPW gestudeert en zou graag daarin ook een baan willen alleen erzit een te groot gat tssen mijn afstuderen en nu....als ik maar een baan heb...![]()
Jij zou om 12:00 weg gaan JJquote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....maak op zich niet uit, maar heb zo mijn eisen....wil heel graag min Franse taal kunnen gebruiken, deed ik ook bij mijn vorige baan...heb SPW gestudeert en zou graag daarin ook een baan willen alleen erzit een te groot gat tssen mijn afstuderen en nu....als ik maar een baan heb...![]()
Succes dan hè!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef eer-ik het volgende:
zo, klaar met douchen enzo
Per ongeluk even een half uur uitgebreid staan douchen
Nou, dan is het nu tijd om te gaan leren voor m'n laatste tentamen
Wat tel je, je posts? En waarom?quote:
frituurkunde.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Welk vak eer-ik?
Kijk eens bovenaan topic nr. 57quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat tel je, je posts? En waarom?
Jij ook suc6 JJquote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat een mooi vak!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frituurkunde.
M'n allerlaatste exacte vak.
Goeie vraag.quote:
LEUK!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
frituurkunde.
't gaat over systeemborden enzulks
hierom:quote:
Whehe...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frituurkunde.
't gaat over systeemborden enzulks
dat soort shit moet ik ook doen, maar dan voor SKquote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Dat lijkt me niet al te moeilijk...![]()
of moet je de zuurgraad van het vet uitrekenen afgezet tegen de weerstand bij variabele temperatuur?![]()
Okay dan.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
hierom:
Nog 1 keer de stats dan:
Postcount per topic:
[afbeelding]
3015 posts in 54 topics, wat een gemiddelde geeft van 55.83 posts per topic.
3015 posts van 16200 posts (54 topics x 300 posts) is 18,61%.
13 topics geopend, wat 23.64% van alle KOFFIE SC topics is.
Topic met de meeste posts door mij, namelijk: 103
Topic met de minste posts door mij, namelijk: 0
Dan mag je vast uitrekenen hoe lang de verwarmingselementen meegaan bij regelmatig gebruik en onregelmatige stroompieken....quote:Op donderdag 5 april 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat soort shit moet ik ook doen, maar dan voor SK
Daar kreeg ik iets van mee inderdaad.quote:
Ja, ik moet vandaag leren, ga ik zodadelijk dan ook doenquote:
Daar kregen wij alllen slechts iets van mee...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar kreeg ik iets van mee inderdaad.
Juist 13.gifquote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Dan mag je vast uitrekenen hoe lang de verwarmingselementen meegaan bij regelmatig gebruik en onregelmatige stroompieken....![]()
48
Ik heb het gisteren en vandaag amper gevolgdquote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef OA het volgende:
Daar kregen wij alllen slechts iets van mee...![]()
Dat schiet echt voor geen meter op...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik moet vandaag leren, ga ik zodadelijk dan ook doen
Lekker in het zonnetje, in de tuin
Deed ik ook altijd. Vreselijk irritant is datquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef OA het volgende:
Dat schiet echt voor geen meter op...![]()
Deed ik vroeger ook weleens... maar dan geniet je meer van de zon dan dat je in je boeken kijkt...![]()
50
nee, dat is een ideale oplossing...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Deed ik ook altijd. Vreselijk irritant is dat![]()
Dus dan ging ik maar weer binnen zitten.. achter de pc. Met de boeken, internet en muziek![]()
Indah!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:13 schreef indahnesia.com het volgende:
bijna vol he.
Tabeequote:Op donderdag 5 april 2007 12:16 schreef eer-ik het volgende:
Nou, ik ga even wat voedsel naar binnen schuiven, en dan begin ik er maar aan
Ik heb 2 jaar geleden regelmatig in de zonquote:Op donderdag 5 april 2007 12:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dat schiet echt voor geen meter op...![]()
Deed ik vroeger ook weleens... maar dan geniet je meer van de zon dan dat je in je boeken kijkt...![]()
50
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:17 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
TabeeWe zullen Tim zal je straks even overhoren!
Ook jij suc6 dan!!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:20 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oh oh, moet ik me even in gaan lezen
![]()
Zelf te bepalenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dank u!
Hoelaat gaan jullie pauzeren leute?
Ik heb een banaan en nog 3 vragenlijsten.quote:
Doe jij dat dan ga ik pauze houden!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:56 schreef crossover het volgende:
Zo maar ff m'n kamer opruimen, is weer echt nodig.
Ik ben de honderdtallen al gestopt met tellenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:59 schreef TIM-846 het volgende:
Weer een mijlpaal verder ! Mijn 1800e post..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehe.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben de honderdtallen al gestopt met tellen.
Dan zal ik je maar feliciteren!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ga ik pauze houden!![]()
Weer een mijlpaal verder ! Mijn 1800e post..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij hebt 17 posts gemiddeld per dag... ik ook...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben de honderdtallen al gestopt met tellen.
Mijn kamer is weer schoon!quote:Op donderdag 5 april 2007 13:37 schreef TIM-846 het volgende:
ben er weeris het hier een beetje uitgestorven?
Ik heb al moeite met m'n eigen kamerquote:
ik ook, daarom vraag ik het ookquote:Op donderdag 5 april 2007 13:53 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met m'n eigen kamer
hoelaat komt die kerel dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:23 schreef OA het volgende:
Das helemaal mooi...
Een collega van me smeert em net... zegt ie nog even snel dat er zo bezoek komt
Ja, dus, boeie...![]()
Of ik die kerel even te woord wil staan...![]()
Nou ja, vooruit dan maar...![]()
Heb geen idee wat is komt doen, wie het is, etc...![]()
59
Die is alweer de deur uitgewerkt...quote:
Dan had hij ook niet veel te melden.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die is alweer de deur uitgewerkt...![]()
Hij was hier om half 2... en 17 minuten later stond ie weer buiten...![]()
Jazekerquote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lig je op schema voor een goed punt eer-ik?
haha, netjes weerquote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Die is alweer de deur uitgewerkt...![]()
Hij was hier om half 2... en 17 minuten later stond ie weer buiten...![]()
Dat zijn de betere berichten!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
Ik heb de afgelopen anderhalf uur allerlei opgaven in m'n GR gezet, die ik sowieso op het tentamen krijg (heb het al een keer eerder gemaakt, dus ik weet waar ik over praat)en ondertussen begin ik het ook nog eens te begrijpen
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dan had hij ook niet veel te melden.![]()
Hij is het nieuwe contactpersoon, dus kwam zich even voorstellen...quote:Op donderdag 5 april 2007 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, netjes weer
Wat moest ie dan?
Weer zo'n onzinnig ding brengen wat niet werkt?
You've got mail!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jazeker
Ik heb de afgelopen anderhalf uur allerlei opgaven in m'n GR gezet, die ik sowieso op het tentamen krijg (heb het al een keer eerder gemaakt, dus ik weet waar ik over praat)en ondertussen begin ik het ook nog eens te begrijpen
98 wat? nog steeds berichten aan t tellen?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:05 schreef OA het volgende:
98
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |