Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Ja, als ze het nou nog over het hoofd zien weet ik het ook niet meerquote:Op donderdag 5 april 2007 09:42 schreef TIM-846 het volgende:
Nou moet iedereen de enquete wel maken eerik!
ik noem het de drechttunnel.. ik bedoel natuurlijk die andere.. fuck hoe heet ie nou.. bij barendrecht..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dat bij de Drechttunnel doe ik ook altijd...![]()
rechts is de vrachtwagentunnel![]()
Als je naar de A15 gaat... vanaf waar? A16 of A29..
Je bedoelt de tunnel op de A29..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef avotar het volgende:
[..]
ik noem het de drechttunnel.. ik bedoel natuurlijk die andere.. fuck hoe heet ie nou.. bij barendrecht..
kan het 100 keer op een dag zo zeggen... ben er ook nog maar een 1000 keer doorheen gegaan of zo..
zit in een koffie roes geloof ik...
eer-ik, duik je even de wiki in!?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef avotar het volgende:
Hey.. dit is nou het derde topic dat ik mee doe.. wanneer kom ik in de OP?
Ik fix het per directquote:Op donderdag 5 april 2007 09:49 schreef avotar het volgende:
Hey.. dit is nou het derde topic dat ik mee doe.. wanneer kom ik in de OP?
dat wordt gewaardeerdquote:
Jep.. als het iets drukker is wel.. maar goed.. rond half 7 is dat bij de drechttunnel gelukkig nog niet nodig..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
Je bedoelt de tunnel op de A29..
Dat is de Heinenoordtunnel![]()
Maar zoals jij het beschreef kan je het bij de Drechttunnel ook het beste doen!![]()
en lees vooral even wat ik er onder heb gezetquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik interpreteerde de TT fout.![]()
Maargoed, goeiemorgen!
In het teken van de katergesprekken van gister, ik heb er nu ook eentje.
buzzer, is het mogelijk om dat stukje over die vragenlijst in de OP in een andere kleur neer te zetten?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
en lees vooral even wat ik er onder heb gezet
nee helaas, ik heb geen html rechtenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
buzzer, is het mogelijk om dat stukje over die vragenlijst in de OP in een andere kleur neer te zetten?
Dat het wat meer opvalt![]()
Dondersquote:Op donderdag 5 april 2007 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas, ik heb geen html rechten
Zulke omstandigheden komen de produktiviteit doorgaans idd niet ten goede...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef TIM-846 het volgende:
Mijn enige collega bij mij op de kamer vertrekt nu voor het overgrote deel van de dag naar R'dam.. denk niet dat dat mijn productiviteit van vandaag ten goede gaat komen! Mijn bedrijfsmentor is er ook al nooit op donderdag..Zal vandaag dus voldoende aanwezig zijn hierzo!
![]()
Ik ziet 'm.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef buzzer het volgende:
het plaatje dat hier boven staat:
[afbeelding]
die modjes...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee helaas, ik heb geen html rechten
Dat geeft niet .. dan ben ik hier gewoon wat actieverquote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef OA het volgende:
[..]
Zulke omstandigheden komen de produktiviteit doorgaans idd niet ten goede...![]()
Nee.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
die modjes...![]()
je hebt er doorgaans net niets aan...![]()
shit, ik geef mezelf nu dus een note...![]()
Marylin Manson...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De kerkklokken zijn nu al pakweg 8 minuten aan het afgaan. Irritant gedoe.
*zet muziek harder
Crossover zal zo ook wel ontwaken van de herrie.
Kerkklokken... om deze tijd...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De kerkklokken zijn nu al pakweg 8 minuten aan het afgaan. Irritant gedoe.
*zet muziek harder
Crossover zal zo ook wel ontwaken van de herrie.
samen hebben we dus niet lekker geslapen....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik moest 's nachts eigelijk nog enorm naar de wc, kwam terug uit kroeg, gedronken enzo.. maar ik lag al in bed en onder het motto van morgen weer een dag toch maar gaan slapen. Gevolg: om 8 uur wakker en niet meer in kunnen slapen.![]()
![]()
Zal wel het laatste zijn geweest. Maar die dingen gaan altijd veel te hard, waarom moet ik er last van hebben? Ik woon ruim een kilometer er vandaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Kerkklokken... om deze tijd...![]()
of je woont in een heel erg gristelijk dorp, waar men elke dag ter kerke gaat...![]()
of er is een begrafenis aan de gang...![]()
Heb je ook eens een keer een notequote:Op donderdag 5 april 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
die modjes...![]()
je hebt er doorgaans net niets aan...![]()
shit, ik geef mezelf nu dus een note...![]()
Ik voel me zo verbonden.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
samen hebben we dus niet lekker geslapen....![]()
![]()
![]()
binnenkort kermis in Nijmegen...quote:Misschien omdat de kermis geopend wordt vandaag ofzo...
Omdat het antwoord wat het moet zijn er niet bij staatquote:Op donderdag 5 april 2007 09:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een of andere geschillencommissie heeft vraag 14 niet ingevuld
![]()
Ik heb er weleens naar gevraagd, maar toen geen antwoord gekregen...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je ook eens een keer een note
plaatje gefixed
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:08 schreef Kuukske het volgende:
TVP
Gewoon ogen dicht, muziekje in je oren en het allemaal laten gebeuren...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
binnenkort kermis in Nijmegen......heb beloofd om in de reuzerad te gaan...
![]()
leuk met mijn hoogtevrees...![]()
we zijn gewoon voorbeeldige users....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er weleens naar gevraagd, maar toen geen antwoord gekregen...![]()
dus ik ga er vanuit dat ik geen notes op mn geweten heb...![]()
Mietjequote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
Oh. Ik ga trouwens geen .doc-bestanden van buitenaf openen hier.
was dt zo makkelijk....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht, muziekje in je oren en het allemaal laten gebeuren...![]()
![]()
Het is gemaakt door ons aller Papier...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
ja maar als iemand ziet dat hij met zulks nutteloze activiteiten goede onderzoeken bezig is gedurende werktijd ..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:17 schreef OA het volgende:
[..]
Het is gemaakt door ons aller Papier...![]()
Daar zitten echt geen virusjes aan vast hoor...![]()
snapt ie niet eens...![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja maar als iemand ziet dat hij met zulks nutteloze activiteiten goede onderzoeken bezig is gedurende werktijd ..![]()
Wheheh.. waar zit het verschil met zijn normale werkzaamheden? hij is ambtenaarquote:Op donderdag 5 april 2007 10:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja maar als iemand ziet dat hij met zulks nutteloze activiteiten goede onderzoeken bezig is gedurende werktijd ..![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
..jaja...ff snel veranderen....
![]()
Dat is bijzonder goed nieuws erikquote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed, nieuws van m'n zusje:
Om te beginnen: Morgen mag ze naar huis![]()
Ze hebben dus geconstateerd dat ze te weinig Cortisol aanmaakt. Dit heeft weer wat te maken met d'r bijnierschors voor zover ik heb begrepen, en daarvoor krijgt zo een medicijn wat ervoor zorgt dat dat cortisol-pijl weer op orde komt, en of die bijnierschors ooit nog geneest, weet ik niet.
Maar in ieder geval is er nu duidelijk wat ze heeft, en is er dus ook al wat aan te doen
Vanochtend ging het dan ook erg goed met d'r, heb d'r net even aan de telefoon gehad.
Ze was erg opgewekt, voor het eerst sinds een kleine 4 maanden, is weer wat aangekomen, en de maagsonde is weer verwijderd, dus dat is ook weer lekker
En morgen dus weer naar huis
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Ze hebben dus geconstateerd dat ze te weinig Cortisol aanmaakt. Dit heeft weer wat te maken met d'r bijnierschors voor zover ik heb begrepen, en daarvoor krijgt zo een medicijn wat ervoor zorgt dat dat cortisol-pijl weer op orde komt, en of die bijnierschors ooit nog geneest, weet ik niet.
Maar in ieder geval is er nu duidelijk wat ze heeft, en is er dus ook al wat aan te doen
Vanochtend ging het dan ook erg goed met d'r, heb d'r net even aan de telefoon gehad.
Ze was erg opgewekt, voor het eerst sinds een kleine 4 maanden, is weer wat aangekomen, en de maagsonde is weer verwijderd, dus dat is ook weer lekker
koninginquote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
JJ, jij bent ook echt een koning van de smileys he :-)
SMILIES.....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dat is idd goed nieuws eerik!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
koninginquote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
...eindelijk goed nieuws....!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
idd....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
100%quote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Fantastisch nieuws eer-ik!
Dat moet een hele geruststelling zijn voor jullie allemaal!![]()
![]()
Bij deze veranderdquote:Op donderdag 5 april 2007 10:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd.......heb vanochtend nog gecheckt eneuhhhh...ben nog steeds een vrouwtje....
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:12 schreef JDude het volgende:
Super! Dat is dan een hele geruststellingquote:Op donderdag 5 april 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
100%
Verschrikkelijk prettig om te weten wat er met d'r aan de hand is/was, en dat ze nou weer op kan rotten uit dat ziekenhuis, en d'r schoolwerkzaamheden af kan maken
Het ging er effe om spannen of ze hierdoor zou blijven zitten of niet, maar dat is dus niet zo
..... ervoor zorgt dat dat cortisol-pijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
papiermaesterdudequote:Op donderdag 5 april 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet?Vertrouw je me niet?
![]()
![]()
![]()
![]()
Een beetje té gek als je het mij vraagtquote:Op donderdag 5 april 2007 10:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
SMILIES.....![]()
![]()
...BEN ER GEK OP....!!!!
![]()
JJ, het begint erop te lijken dat je een nieuwe #1 hebt....quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had wel even wat anders te doen dan op m'n spelling letten
Signature.
laterzzquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef BrandX het volgende:
*signing off
Ik ga nog even wat werk verzetten hier, luitjes!
tot Laterzzzzz![]()
![]()
Zet ze dan uit ofzoquote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Een beetje té gek als je het mij vraagt.
werkzequote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef BrandX het volgende:
*signing off
Ik ga nog even wat werk verzetten hier, luitjes!
tot Laterzzzzz![]()
![]()
Aaaah... Kun jij niet leven met een gedeelde eerste plaatsquote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
JJ, het begint erop te lijken dat je een nieuwe #1 hebt....![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
JJ, het begint erop te lijken dat je een nieuwe #1 hebt....![]()
![]()
Vandaar ook "quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Had wel even wat anders te doen dan op m'n spelling letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |