tot strakjes....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:28 schreef BrandX het volgende:
*signing off
Ik ga nog even wat werk verzetten hier, luitjes!
tot Laterzzzzz![]()
![]()
als de meet in Lissabon is kom ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef BrandX het volgende:
Ik lees spontaan in de OP dat we 6 mei een koffiemeet gaan hebben!!!
* noteert dag in agenda
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Nou goed, nieuws van m'n zusje:
Om te beginnen: Morgen mag ze naar huis![]()
Ze was erg opgewekt, voor het eerst sinds een kleine 4 maanden, is weer wat aangekomen, en de maagsonde is weer verwijderd, dus dat is ook weer lekker
En morgen dus weer naar huis
"Gedeeld eerste" is net zoiets als "net niet"...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaaah... Kun jij niet leven met een gedeelde eerste plaats?
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...dit zijn jou woorden....
....
![]()
![]()
![]()
rizzoquote:Op donderdag 5 april 2007 10:31 schreef tha_rizzo het volgende:
moggûh mensen,
ben nu aan 't genieten van een lekkere bak koffie![]()
Lissabon!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
als de meet in Lissabon is kom ik ook
Rizzo!quote:
Ik heb 10 lijsten binnen en ben bezig met een Excell-sheet van de resultaten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
papiermaesterdude! Hoe staat het met je enquetes?
Die instelling is helaas niet op topic/reeksniveau beschikbaar.quote:
whehe, dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Rizzo!![]()
eerik, volgens mij bezitten wij alweer 50+% in dit topic...![]()
FOEI... Moet jij niet werken ofzoiets?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:33 schreef OA het volgende:
[..]
Rizzo!![]()
eerik, volgens mij bezitten wij alweer 50+% in dit topic...![]()
lieve schat....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb 10 lijsten binnen en ben bezig met een Excell-sheet van de resultaten.![]()
Nee, da's waarquote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Die instelling is helaas niet op topic/reeksniveau beschikbaar.
Puickheid alomquote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb 10 lijsten binnen en ben bezig met een Excell-sheet van de resultaten.![]()
ooh ooh gaat ie weer ..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat zou goed kunnen.
Even snel tellen
alsof jij daar geen tijd voor hebt..quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lieve schat.......die enquête is wel erg lang...
![]()
ben gewoon lui....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
alsof jij daar geen tijd voor hebt..![]()
![]()
quote:
Ik was iets te voorbarig met mijn conclusie...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat zou goed kunnen.
Even snel tellen
Ik vond het te kort en heb nog even wat extra info erbij gegeven...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
Je mag er de hele dag over doen hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
welke....?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vond het te kort en heb nog even wat extra info erbij gegeven...![]()
o ja, en ik vind dat er een extra vraag in moet...![]()
= wel minimaal 1/3...quote:
Wat is de tussenstand?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je mag er de hele dag over doen hoorIk kan de sheet simpel bijwerken en als ik weer een lijst krijg
kan die er gewoon bij. Don't worry
daar bezit jij in je eentje al 34%...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken wat jouw aandeel was in dat topic waar ik er 103 had?
FOK!ker van de week: BansheeBoyquote:Op donderdag 5 april 2007 10:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
dit lijkt wel een race......wat s de hoofdprijs....
![]()
24
eeuwige roemquote:Op donderdag 5 april 2007 10:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
dit lijkt wel een race......wat s de hoofdprijs....
![]()
24
cool....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
eeuwige roem
voor altijd met een glimlach () door je mede koffiërs worden aangekeken...
![]()
ik ben de sheet nog aan het maken. Ik moet ook nog werken tussendoorquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool.......gebeurt nu ook al....
![]()
![]()
![]()
25
Daar wordt je toch niet voor betaaldquote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik ben de sheet nog aan het maken. Ik moet ook nog werken tussendoor![]()
En, hoeveel had ik er in jouw "103 topic" ?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
ah, iedereen is aan het tellen in eens
JULLIE WINNEN HET TOCH NIET VAN MIJ![]()
alsof het echt iets is om trots op te zijn
maar dit gaat toch voor....?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik ben de sheet nog aan het maken. Ik moet ook nog werken tussendoor![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
nee...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat betekend dat je geen leven hebt?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:45 schreef eer-ik het volgende:
NOU VEEL PLEZIER DAN.....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
Zo ik heb koffie, en ga nu college volgen (beeh.. laptops.. batterij bijna leeg, geen stopcontact in de buurt)
Ik ben weg en verwacht vandaag niet meer trug te komen iig
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:48 schreef MPG het volgende:
Zo ik heb koffie, en ga nu college volgen (beeh.. laptops.. batterij bijna leeg, geen stopcontact in de buurt)
Ik ben weg en verwacht vandaag niet meer trug te komen iig
Ja, zoiets.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
dat betekend dat je geen leven hebt?![]()
![]()
![]()
hooiquote:Op donderdag 5 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik echt... laptop staat af te tellen tot slaapstand:P
doedoei....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik echt... laptop staat af te tellen tot slaapstand![]()
Zo weinig maar...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
OA, jij had daar 42 posts, ik 103, totaal van 145
Toch 48.33%
JIJ, DRUK?quote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het keidruk!
Ja,schraal he..quote:
Tim, ik heb al een keer gevraagd of je een meewerkstage doet of een opdracht hebt...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef TIM-846 het volgende:
[..]tot morgen dan!
Ik begin me bijna schuldig te voelen dat ik al 2,5 uur niets heb geproduceerd..Maar aan de andere kant kan ik ook niet heeel erg veel doen.
Terwijl ik gewoon moet werken...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja,schraal he..
Heb ik een keer meer dan 100 posts, werk jij weer niet mee
Maar goed, we hebben wel van in ieder geval 2 topics, bijna de helft met z'n 2en volgepost
haha.. ja niet echt één specifieke opdracht. Mijn stage duurt 18/19 weken. Daarbinnen heb ik iets van 5 kleine projectjes, en de rest is meeloop/werk stage. Aangezien ik 2/3 projectjes al afgerond heb, en niemand nu werk naar mij toe schuift voel ik mij vandaag niet bijster nuttig hierquote:Op donderdag 5 april 2007 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
Tim, ik heb al een keer gevraagd of je een meewerkstage doet of een opdracht hebt...
Ik weet echter niet meer of je al dan niet een antwoord hebt gegeven...![]()
Dus bij deze nogmaals de vraag...![]()
26
t/m #34...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]idd, helemaal mooi
Hoever ben je al met tellen?
ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het keidruk!
Das wel beter, allemaal kleine opdrachtjes!quote:Op donderdag 5 april 2007 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
haha.. ja niet echt één specifieke opdracht. Mijn stage duurt 18/19 weken. Daarbinnen heb ik iets van 5 kleine projectjes, en de rest is meeloop/werk stage. Aangezien ik 2/3 projectjes al afgerond heb, en niemand nu werk naar mij toe schuift voel ik mij vandaag niet bijster nuttig hier
oh, het vordert al gestaagquote:
Me too!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Gelukkig heb ik mn eigen posts een andere achtergrond kleur gegeven waardoor het zoeken naar de posts zelf iig niet veel tijd kost....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, het vordert al gestaag
't is kutwerk he
Ik ben benieuwd
Ik moet effe weg, de schoonmaakster moet m'n kamer fixen
Snel OA.. nu is je kans om in te lopenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, het vordert al gestaag
't is kutwerk he
Ik ben benieuwd
Ik moet effe weg, de schoonmaakster moet m'n kamer fixen
Ja, dat had ik ook gedaan, gewoon een kwestie van die scrollbalk naar beneden trekken en tellenquote:Op donderdag 5 april 2007 10:58 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mn eigen posts een andere achtergrond kleur gegeven waardoor het zoeken naar de posts zelf iig niet veel tijd kost....![]()
ik moet ook veel te hard wekren voor m'n geldquote:
Ja, met paintenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
he het ineen s ook erg druk....![]()
32
Ik had even wat zakelijke aangelegenheden die om aandacht vroegen...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Snel OA.. nu is je kans om in te lopen![]()
Je kan ook even elk woord posten ipv per zinquote:Op donderdag 5 april 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had even wat zakelijke aangelegenheden die om aandacht vroegen...![]()
Nu is het alweer te laat...![]()
Ik tel alleen maar op mn werk...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook gedaan, gewoon een kwestie van die scrollbalk naar beneden trekken en tellen
Maar nog, duurt 't best lang om 378 pagina's te tellen
Maar dan komt er weer een modje langs en die verwijdert de troep zinnige bijdrage!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kan ook even elk woord posten ipv per zin
idd, wat nou troep.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan komt er weer een modje langs en die verwijdert de troep zinnige bijdrage!![]()
![]()
Ik heb een heel geduldig delete-knopjequote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan komt er weer een modje langs en die verwijdert de troep zinnige bijdrage!![]()
![]()
om 11:30 rot ik effe een tijd opquote:Op donderdag 5 april 2007 11:10 schreef TIM-846 het volgende:
Eer-ik wat staat er vandaag op jouw programma?
alles is toch geoorloofd in oorlog en liefde en koffie?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Nee joh, maar soms moet er echt even gewerkt worden!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:16 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn jullie allemaal in slaap gevallen?![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik heb een heel geduldig delete-knopje
Even?! Al de hele ochtend man. Bijna pauzequote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, maar soms moet er echt even gewerkt worden!![]()
35
werken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nee joh, maar soms moet er echt even gewerkt worden!![]()
35
Goed bezig kuuk! Maar jij hebt dan ook morgen vrij hequote:Op donderdag 5 april 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even?! Al de hele ochtend man. Bijna pauze
Hier nog eentje die morgen vrij is!!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goed bezig kuuk! Maar jij hebt dan ook morgen vrij he![]()
hier zo één die niet morgen vrij isquote:
studeren? sporten? werken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag..
In de tuin van de zon genieten?!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |