pr0n kijken?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sporten mag niet. Werk heb ik niet.
Studeren.. heb je niks leukers?
spelletje spelen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sporten mag niet. Werk heb ik niet.
Studeren.. heb je niks leukers?
Blijf wel gewoon fokken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
spelletje spelen?
FOK!ken?
slapen?
eten?
vakantie plannen?
Geen kerkklokken gehoord rond 10 uur??quote:
quote:
quote:
fokken....?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag..
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:43 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik had wel m'n wekker gezet om 10.30, maar had me daarna maar een keer omgedraaid
Hee daar is JJ weer! En ze knalt er meteen weer duizend smileys tegenaan! Maak je het zo makkelijker om je posts straks terug te tellen?quote:
precies.....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:48 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hee daar is JJ weer! En ze knalt er meteen weer duizend smileys tegenaan! Maak je het zo makkelijker om je posts straks terug te tellen?![]()
Hi JJquote:Op donderdag 5 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies........is wel net zo handig he...
![]()
![]()
![]()
![]()
druk op inet...en zo naar de stad...ff afspraak mt uitzendbureau's...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hi JJ![]()
Waar ben je zoal mee bezig vandaag?![]()
uitzendbureau's? Is dat wel goed voor jou?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
druk op inet...en zo naar de stad...ff afspraak mt uitzendbureau's...![]()
Wheheh. En terecht.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef OA het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 weken facturen opgespaard...
Deze moet ik controleren en accoorderen en das een klotewerkje...![]()
Nu begint de boekhouding te zeuren dat ik er wel erg lang over doe...![]()
Dat wordt vanmiddag dus een paar uur besteden aan die dingen...![]()
![]()
nee....quote:Op donderdag 5 april 2007 11:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
uitzendbureau's? Is dat wel goed voor jou?![]()
Eigenlijk wel...quote:
tja....maak op zich niet uit, maar heb zo mijn eisen....wil heel graag min Franse taal kunnen gebruiken, deed ik ook bij mijn vorige baan...heb SPW gestudeert en zou graag daarin ook een baan willen alleen erzit een te groot gat tssen mijn afstuderen en nu....als ik maar een baan heb...quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef Kuukske het volgende:
Wat voor werk zoek je precies JJ ?
Ah oke. Maar uitzendbureau's hebben nog niets opgeleverd? Ook geen eerste gesprekken ofzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....maak op zich niet uit, maar heb zo mijn eisen....wil heel graag min Franse taal kunnen gebruiken, deed ik ook bij mijn vorige baan...heb SPW gestudeert en zou graag daarin ook een baan willen alleen erzit een te groot gat tssen mijn afstuderen en nu....als ik maar een baan heb...![]()
Jij zou om 12:00 weg gaan JJquote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tja....maak op zich niet uit, maar heb zo mijn eisen....wil heel graag min Franse taal kunnen gebruiken, deed ik ook bij mijn vorige baan...heb SPW gestudeert en zou graag daarin ook een baan willen alleen erzit een te groot gat tssen mijn afstuderen en nu....als ik maar een baan heb...![]()
Succes dan hè!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:04 schreef eer-ik het volgende:
zo, klaar met douchen enzo
Per ongeluk even een half uur uitgebreid staan douchen
Nou, dan is het nu tijd om te gaan leren voor m'n laatste tentamen
Wat tel je, je posts? En waarom?quote:
frituurkunde.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Welk vak eer-ik?
Kijk eens bovenaan topic nr. 57quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat tel je, je posts? En waarom?
Jij ook suc6 JJquote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wat een mooi vak!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frituurkunde.
M'n allerlaatste exacte vak.
Goeie vraag.quote:
LEUK!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
frituurkunde.
't gaat over systeemborden enzulks
hierom:quote:
Whehe...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frituurkunde.
't gaat over systeemborden enzulks
dat soort shit moet ik ook doen, maar dan voor SKquote:Op donderdag 5 april 2007 12:07 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Dat lijkt me niet al te moeilijk...![]()
of moet je de zuurgraad van het vet uitrekenen afgezet tegen de weerstand bij variabele temperatuur?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |