Daar moet je over nadenken hequote:Op donderdag 5 april 2007 00:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, nog maar 1 doelpunt meer maken dan psv ja.
Alleen beetje naaierig bij Scholesquote:Op donderdag 5 april 2007 01:25 schreef stefmans het volgende:
Wat speelde Chivu toch weer heerlijk vandaag, hopelijk komt hij bij ons afbouwen.
It's love for ever![]()
Die mongool kan ik al helemaal niet uitstaanquote:
Nee. Heb niks met tatoeages.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Zijn er eigenlijk Fokkers met een A'dam/ AJAX-tattoo?
Kan je niet je reis naar Italië nog annuleren?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:26 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen worden wij weer kampioen!
Nee. Dus óf Ajax moet thuis tegen Sparta kampioen worden óf volgend seizoen pas.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan je niet je reis naar Italië nog annuleren?![]()
We sturen je wel een MMS'je vanaf P2, ok?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee. Dus óf Ajax moet thuis tegen Sparta kampioen worden óf volgend seizoen pas.![]()
Elk decennia heeft Ajax een Europese prijs gewonnen, dus we hebben nog drie jaar de tijdquote:Op donderdag 5 april 2007 08:11 schreef Suijk het volgende:
Wel ja, laten we ook vast het feest inplannen voor de Champion's League die we gaan winnen.
En we winnen de Champions League!!quote:
Als het P2 wordt, mag Ajax dit seizoen al kampioen worden!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
We sturen je wel een MMS'je vanaf P2, ok?.
Awalievvvvvvvvvquote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jullie verdienen hem wel, gewoon alleen al omdat jullie Ajax zijn.
Is goed, kost jullie 4 punten ok?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie niet voor ons naar Liverpool afreizen? Spelen jullie toch nog Champions League dit seizoen!
quote:Scheringa: 'Spelers Ajax en PSV benaderen ons'
5/4/2007 10:00
Niet alleen scout AZ actief bij de concurrentie, volgens voorzitter Dirk Scheringa hebben ook spelers van Ajax en PSV zelf zich gemeld in Alkmaar.
AZ richt inmiddels ook pijlen op spelers van PSV en Ajax. Volgens Scheringa moet deze waarschuwing aan het adres van de concurrenten serieus genomen worden. 'Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen', zegt de preses in het AD.
'Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen.'
Komende zomer slaat AZ mogelijk al zijn slag in Amsterdam en/of Eindhoven. 'Misschien wel. We hebben onze scoutingslijst waar kandidaten op staan en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald', aldus Scheringa.
'Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Waar laten die hun oog op vallen? We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat.'
Denk dat waarschijnlijk Klaas Jan Huntelaar, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Davids, Jaap Stam, Johnny Heitinga en Maarten Stekelenburg graag de overstap naar AZ willen maken, omdat ze dan eerder geselecteerd worden voor Oranje.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef Tvduijn het volgende:
Wat een clown die scheringa. Maar als hij het zo graag wilt mag hij onze held Olaf best terughebben![]()
Gebeurt vaak zat hoor, zeker als spelers al een keer bij die club hebben gezeten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mijn god zeg, dit gelooft toch niemand
Logisch, het zijn nep-Amsterdammers.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
Als AZ dit jaar wéér geen prijs pakt is het toch echt geen topclub, naar mijn mening. Ik hoop echt van harte dat die lui volgend seizoen gigantisch op hun bek gaan. Bescheidenheid is wel op zijn plaats bij AZ, maar dat lijkt compleet verdwenen uit Alkmaar.
Als het al waar is zullen het zeker geen spelers zijn die wij niet kunnen missen....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom brengt AZ dit soort nonsens constant naar buiten? Zou er dan toch wat van waar zijn?
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef Pritt het volgende:
Volgens de oom van Maduro had Hedwiges wel intresse in een overstap.
volgens mij hebben ze bij psv al genoeg onrustquote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
het is puur een poging om verwarring te zaaien. Ze hopen op onrust bij Ajax en PSV etc..
Tikje knullig.
Nee!quote:
Dit seizoen doet AZ dus wel gewoon mee..quote:Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Az doet het echt goed ja, dat is een feit. Maar het is er nog lang niet. Ondanks de wisselvalligheid van zowel Ajax als PSV staan ze nog steeds niet bovenaan. Dus wat willen ze nou? Als Ajax en PSV iets minder van dit soort dipjes hadden gehad (het is bij beide dramatisch dit seizoen) hadden ze dik 10 punten of meer achter gestaan.
Dus om nou te zeggen dat AZ wel ff meedoet is een beetje te kort dag nog.
En Donk zegt in de Televaag vandaag dat hij naar Ajax (en psv) had gekund maar dat zijn mobiel op dat moment in het hotel lag, daardoor zit hij nu bij azquote:Op donderdag 5 april 2007 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:
En het grappige is dat de meeste spelers van AZ dolgraag naar Ajax zouden overstappen als ze de kans zouden krijgen.
Jenner heeft bijvoorbeeld al aangegeven naar Ajax te willen, ondanks dat hij nu bij az onder contract staat.
dat geloof je toch niet?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En Donk zegt in de Televaag vandaag dat hij naar Ajax (en psv) had gekund maar dat zijn mobiel op dat moment in het hotel lag, daardoor zit hij nu bij az.
Wat een kutexcuusquote:Op donderdag 5 april 2007 11:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En Donk zegt in de Televaag vandaag dat hij naar Ajax (en psv) had gekund maar dat zijn mobiel op dat moment in het hotel lag, daardoor zit hij nu bij az.
Camploquote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Robin van Persie heeft zijn contract bij Arsenal gewoon per sms afgehandeld dus waarom werkt het bij Donk ook niet zoquote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus
Net of hij meteen ja zei via de telefoon toen AZ belde![]()
Die is niet eens van hem maar hij vond het een leuke tattoo waar hij zich wel mee kon identificerenquote:
Nee heb alleen Dinsdag genoten, gisteren was maar matig vond ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
Genoten van de 2 dagen CL PyTh?
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die is niet eens van hem maar hij vond het een leuke tattoo waar hij zich wel mee kon identificeren![]()
Maar ja, zowel Ajax, PSV als AZ hebben dipjes en wedstrijden die tegen alle verwachtingen in verloren gaan of in een gelijkspel eindigen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Az doet het echt goed ja, dat is een feit. Maar het is er nog lang niet. Ondanks de wisselvalligheid van zowel Ajax als PSV staan ze nog steeds niet bovenaan. Dus wat willen ze nou? Als Ajax en PSV iets minder van dit soort dipjes hadden gehad (het is bij beide dramatisch dit seizoen) hadden ze dik 10 punten of meer achter gestaan.
Dus om nou te zeggen dat AZ wel ff meedoet is een beetje te kort dag nog.
Helaas wel. Ik zit met samen geknepen billen de komende weekenden.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar ja, zowel Ajax, PSV als AZ hebben dipjes en wedstrijden die tegen alle verwachtingen in verloren gaan of in een gelijkspel eindigen.
Dan is het nog niet slim om dit in de publiciteit te brengen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:44 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus
Net of hij meteen ja zei via de telefoon toen AZ belde![]()
Die gozer spoort echt niet. Zo zie je maar, mensen met teveel geld worden met de dag gekker.quote:
Hedwiges moet idd gewoon blijven!quote:
Word je badmeester op Scheveningen?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb zelf geen tattoo, denk er wel over maar wat ik wil valt niet zo goed te combineren met (toekomstige) werkzaamheden, dus doe maar niet op dit moment.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Word je badmeester op Scheveningen?
Haha nee, dat niet. Maar ik heb bij veel van dit soort tattoo's het idee dat mensen er later spijt van gaan krijgen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Word je badmeester op Scheveningen?
Zullen we dan lekker gaan trollen in het livetopic als ze verliezen. Zeggen we allemaal haha scheringa.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan nog zijn er mensen die zich afvragen waarom ik AZ vanavond graag hard op hun muil zie gaan.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen we dan lekker gaan trollen in het livetopic als ze verliezen. Zeggen we allemaal haha scheringa.
dat heb ik altijd lieverquote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb liever dat psv zaterdag verliest.
Man, die knakker wil gewoon beleefd zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trainer van hun zei toch dat AZ, Ajax +10% was? Wie moeten jullie nu het meest haten?
Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Inderdaad, az vanavond interesseert me niets. Ik vind het leuk voor Shota en Van Gaal als ze doorgaan. Maar als ze eruit vliegen, kan ik me daar niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb liever dat psv zaterdag verliest.
Foto?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Foto?![]()
Edit: Ik heb geen tattoo en ben ook niet van plan om er één te laten zetten. Mocht ik ooit een tattoo laten zetten, weet ik voor 90% zeker dat hij Ajax gerelateerd zal zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.
Whehequote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien kan hij vriendjes zijn met Jorien?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hey wat is er met mijquote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trainer van hun zei toch dat AZ, Ajax +10% was? Wie moeten jullie nu het meest haten?
Ja precies en dan zou AZ Champions League spelen en boven Ajax staan in de competitiequote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.
Voeg het AD er dan ook maar aantoe, want daar kwam dit bericht vandaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Scheringa
AZ
VI
Johan Derksen
Die hele kliek neem ik niet serieus.
Je vergeet cursief te posten......quote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ooit een keer (bijna drie jaar geleden) een afspraak gemaakt bij een tattoo-shop, maar uiteindelijk toch afgezegd. Wilde de letters A F C A op mijn linkerhand (pink t/m wijsvinger, onderste vingerkootjes) en A C A B op mijn rechterhand (zelfde recept) laten zetten, maar met het oog op toekomstige problemen toch maar niet gedaan.
Welke woorden?quote:
Het hele bericht hoop ik, maar met name linkerhand , rechterhand en ACAB.......quote:
OK, sorry. Zal er voortaan om denken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het hele bericht hoop ik, maar met name linkerhand , rechterhand en ACAB.......
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
En denk ook wat salami al zei dat je hier best wel spijt van ken krijgen hehe.
Joh, over een paar weken hebben we de 30equote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Camplo het volgende:
Alweer geen goede titel... zucht.
Nee maar van het ontwerp misschien, de plaats etc.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Je liefde voor je club/stad gaat niet weg lijkt me.
Mja ok, ontwerp is mijn grootste probleem ook hehe..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee maar van het ontwerp misschien, de plaats etc.
Best kut op een groot feestquote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Heeft een vriend van me laten zetten van de zomer, ik vind 'm wel gruwelijk maar ik zou het meer op de stad gericht doen dan op de club. + dat niet iedereen het zomaar ken zien ivm werk etc dus geen onderarm ofzo.
Maar ik heb er eigenlijk totaal geen haast mee. En denk ook wat salami al zei dat je hier best wel spijt van ken krijgen hehe.
Ga jij nou maar Liiszle versieren in PUBquote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef Camplo het volgende:
Dat mag rustig aangekondigd worden in de TT
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Liiszle versieren in PUB.
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, met een balpen gemaakt jonge op een dikke handoekquote:
quote:Alfonso Alves de nieuwe Huntelaar?! Mitea als ruilobject?
Ajax volgt de frieze Braziliaan Alfonso Alves van Heerenveen, er is alleen een probleem met de transfersom; de Friezen vragen het luttele bedrag van 15 miljoen euro. Henk Ten Cate heeft in een interview al aangegeven zeer geïnteresseerd in Alves te zijn. Ajax heeft Alves al eerder op de korrel gehad: Toen Ajax met Marcus Rosenberg bezig was speelde Alves in hetzelfde team alleen kwam hij toen net terug van een blesure dus vandaar heeft Ajax hem niet goed kunnen bekijken.
Het transferbedrag is voor Ajax veel te hoog, Ajax zou in een eventuele deal Nicolae Mitea willen betrekken om zo de prijs te drukken. Ajax zou wel af willen van de dit seizoen tegenvallende Roemeen.
Ik ook niet, maar wil het wel. Nu zuip ik ook al me geld op dus moet er zowiezo voor sparen. Oude logo op me rechterschouder lijkt me wel wat. AFCA op binnenkant onder/boven arm vind ik ook mooi staan, aleen dan kun je weer geen tshirtjes dragen op je werk enzo...quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:Maar ik heb er eigenlijk totaal geen haast mee.
Jij kon in ieder geval in haar kont knijpen hé.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar heb het braafjes niet gedaanquote:Op donderdag 5 april 2007 14:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij kon in ieder geval in haar kont knijpen hé.
Associale kontenknijpers !
Klopt.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had gekund ja, maar heb het braafjes niet gedaan.
Tis een aardige meid verder, en slechts 16 jaar jonger dan ik.
Anyway, back to Ajax.
Aaah jij wilt de tattoo van camplo?quote:Op donderdag 5 april 2007 14:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wil het wel. Nu zuip ik ook al me geld op dus moet er zowiezo voor sparen. Oude logo op me rechterschouder lijkt me wel wat. AFCA op binnenkant onder/boven arm vind ik ook mooi staan, aleen dan kun je weer geen tshirtjes dragen op je werk enzo...
Trotse winnaar van de Litmanen-bokaal 2006/2007.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Mitea, heb er echt te weinig van gezien hoor...
De man van glas.
Ajax is 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven, dan is een tattoo niet zo gek in mijn ogen. Als je principieel al tegen tattoo's bent ( wat zo lijkt in jou geval) valt er verder weinig over te discusieren want dan vind jij het gewoon kut en ik mooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:33 schreef Panick het volgende:
Opzichtige tattoos...
Opzichtige tattoos van een club...
Dat laatste vind ik typisch iets voor van die rotterdamse paupers trouwens..
Nuanceren pik en lezen wat er staat.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ajax is 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven, dan is een tattoo niet zo gek in mijn ogen. Als je principieel al tegen tattoo's bent ( wat zo lijkt in jou geval) valt er verder weinig over te discusieren want dan vind jij het gewoon kut en ik mooi.
Gamma!quote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Messenga het volgende:
Bij Tattoo's van voetbalclubs moet ik snel denken aan Hooligans van Feyenoord..
Ik las ook dat Sneijder en Huntelaar niet samen kunnen spelen.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Black-Death het volgende:
Mitea mag wat mij betreft wel betrokken worden in de deal met Alves, maar ik denk dat dat alleen verstandig is als Huntelaar voor 20+ miljoen vertrekt.. Hoewel 442 met Huntelaar en Alves me echtlijkt, op papier althans. Ik las dat sommigen zeiden dat die twee niet kunnen samenspelen... Kan iemand dit toelichten?
Daaromquote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik las ook dat Sneijder en Huntelaar niet samen kunnen spelen.
Op pagina 3quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.afca.nl/cms/index.php?&itemid=326
Staan wel een paar mooie tussen, hoor! Staat die van Camplo hier ook tussen?
http://www.afca.nl/cms/index.php?action&itemid=296quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
Ach die geblondeerde dildo is topch nauwelijks wedstrijdfit.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:45 schreef SiemeN het volgende:
Farfan hoeft trouwens alleen NEC te laten schieten, naar alle waarschijnlijkheid. Koné is er zaterdag wellicht weer bij.
Hopen dat er nog maar een paar anderen uitvallen dan..
quote:Op donderdag 5 april 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
Hij heeft ook eigen foto's:quote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef Bullebak het volgende:
Camplo met zn nep fotoboek, welke mongool zet er nou foto's in van iemand andersDe Marcel van Ajax is het
![]()
Pizzaaaaaaaa
Dit is een grapje toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft ook eigen foto's:
[afbeelding]
bron : ajaxf-side.nlquote:Kleuren en patroon uit- en thuisshirt seizoen 2007/2008 bekend.
04-04-07
Zoals eigenlijk traditioneel geworden is de afgelopen jaren hebben wij ook ditmaal weer de primeur wat betreft de nieuwe shirts voor komend seizoen. Het patroon, de zogenaamde slang, van het nieuwe uitshirt ziet eruit zoals in het voorbeeld met daarbij de opmerking dat de kleur in het voorbeeld niet helemaal klopt. Die zal meer richting Azurri-blauw zijn, zo is ons verteld. De officiële presentatie van Ajax hiervan zal binnen nu en enkele weken plaats vinden. Naar verwachting zal Ajax de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen; uit tegen Willem II, het nieuwe uit-tenue voor het eerst dragen.
Thuistenue
Naast het uittenue zal er ook een nieuw thuistenue komen. Qua layout valt er (gelukkig) niet veel te sleutelen aan zo'n thuisshirt, dus zit de nuance in de details: Onze tipgever weet te melden dat het kraagje weer terugkeert op dit shirt. Daarnaast zullen de drie Amsterdamse kruizen in een schaduw-effect in de rode balk staan. Dit nieuwe thuisshirt moet vanaf juli in de winkels liggen.
Sorry, pik. Heb gereageerd, we worden rijk!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:33 schreef PLAE@ het volgende:
lees je pm eens en kom eens met een reactie![]()
Dat 'spandoek' van Camplo bedoel je...?quote:Op donderdag 5 april 2007 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Komop maar weer met de "lelijk" posts
.
Dat Ligt Meer Aan Jou Denk Ikquote:Op donderdag 5 april 2007 14:39 schreef Messenga het volgende:
Bij Tattoo's van voetbalclubs moet ik snel denken aan Hooligans van Feyenoord..
quote:Op donderdag 5 april 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Check: http://fotoboek.fok.nl/Camplo
Als je eens wat reacties verder kijkt zag je staan dat ik er duidelijk zeg dat het niet die van mij is.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:25 schreef Bullebak het volgende:
Camplo met zn nep fotoboek, welke mongool zet er nou foto's in van iemand andersDe Marcel van Ajax is het
![]()
Pizzaaaaaaaa
Maak eens een screenshot van de eerste pagina's met reacties in mijn fobo.quote:
Niks geen spandoekquote:Op donderdag 5 april 2007 15:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat 'spandoek' van Camplo bedoel je...?
Shirt kan je lastig beoordelen zo.
Oh zoals Charisteas. We weten allemaal wat voor wonderen die verricht bij feyenoordquote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft het over spelers die niet aan spelen toe komen bij Ajax..
dan nog, ophoeren ermee danquote:Op donderdag 5 april 2007 17:13 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft het over spelers die niet aan spelen toe komen bij Ajax..
lachenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:12 schreef denthemen het volgende:
Nog ff over die tattoo, ik laat hem binnenkort zetten, oude logo op me schouderblad
Vraag het me ook weleens af...quote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk "AFC Ajax topic"![]()
.
Niemand toch?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vraag het me ook weleens af...
Wie was er nou ook alweer geschorst komende zondag?
Volgens mij ook niet, Gabri is weer terug van een schorsing.quote:
Manucharyan ook weer?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:08 schreef M0NTANA het volgende:
Zdenek Grygera, Jaap Stam, Leonardo, Nicolae Mitea en Edgar Manuchayran geblesseerd? Of mis ik iemand?
Hele bericht hier te lezen.quote:Ajax-trainer Henk ten Cate liet vorige week doorschemeren belangstelling te hebben voor Alves. Daarbij werd gesuggereerd over een deal waarin ook Nicolae Mitea zou worden betrokken. De Roemeense linkerspits komt in Amsterdam nauwelijks aan spelen toe.
Ze speelden afgelopen zondag mee met het tweede, en dat was niet best.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:14 schreef M0NTANA het volgende:
Nicolae Mitea en Edgar Manucharyan zijn altijd geblesseerd, toch?
Waarom niet Gregory v/d Wiel en Johnny Heitinga centraal? Stel dat je Thomas Vermaelen laat forceren, ben je hem straks de rest van het seizoen (beker, wellicht ook play-offs) kwijt.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:17 schreef Radegast het volgende:
Als Vermaelen vanavond zonder problemen die wedstrijd van Jong Ajax uitspeelt, dan begint ie wmb zondag gewoon in de basis.
Boeit niet, binnen halen die gastquote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ja, laten we Alves kopen voor 20 miljoen terwijl we hem twee jaar geleden voor 2 miljoen konden krijgen, maar toen voor Rosenberg kozen.
waarom niet? Er zou een waardige vervanger moeten komen. Beter één keer je geld goed uit geven (Zlatan 8,5 milj of Huntelaar 9 milj) dan 2 halve aankopen (Rosenberg, Charisteas).quote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef twi het volgende:
20 miljoen kan Ajax gewoon niet betalen, en ik denk ook niet dat bij een vertrek van Huntelaar er nog eens 10 miljoen uit de kast wordt getrokken.
Nog eens tien miljoen? Denk je dat KJH tien miljoen euro oplevert dan? Destijds werden er bij KJH ook bedragen genoemd van twintig miljoen euro, maar uiteindelijk werd het? Twaalf?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:18 schreef twi het volgende:
20 miljoen kan Ajax gewoon niet betalen, en ik denk ook niet dat bij een vertrek van Huntelaar er nog eens 10 miljoen uit de kast wordt getrokken.
He balen... Lindenbergh en Krohn Dehli hebben AZ benaderd.quote:Scheringa: 'Spelers Ajax, PSV benaderen ons'
5/4/2007 10:00
Niet alleen scout AZ actief bij de concurrentie, volgens voorzitter Dirk Scheringa hebben ook spelers van Ajax en PSV zichzelf gemeld in Alkmaar.
AZ richt inmiddels ook zijn pijlen op spelers van PSV en Ajax. Volgens Scheringa moet deze waarschuwing aan het adres van de concurrenten serieus genomen worden. 'Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen', zegt de preses in het AD.
'Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen.'
Komende zomer slaat AZ mogelijk al zijn slag in Amsterdam en/of Eindhoven. 'Misschien wel. We hebben onze scoutingslijst waar kandidaten op staan en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald', aldus Scheringa.
'Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Waar laten die hun oog op vallen? We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat.'
Kron Dehli zit toch bij Sparta?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
He balen... Lindenbergh en Krohn Dehli hebben AZ benaderd.
Leenbasisquote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kron Dehli zit toch bij Sparta?
Maar hij is van Ajax.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kron Dehli zit toch bij Sparta?
nee joh, Hij wist niet dat Boukhari al weg was bij Ajaxquote:Op donderdag 5 april 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
He balen... Lindenbergh en Krohn Dehli hebben AZ benaderd.
Ja uh....meneer Scheringa.....ik uh wil graag bij AZ voetballen omdat ze bijna boven Ajax staan....enne ze zijn gewoon heel goed.quote:'Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen'
Grappig. Want dat bericht op Ajax Netwerk bleek nep te zijn. Zou VI er weer eens zijn ingetuind?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:
VI.nl meldt nu ook dat Ajax geinteresseerd is in Afonso Alves, die 20 miljoen euro moet kosten:
[..]
Hele bericht hier te lezen.
Je avaquote:Op donderdag 5 april 2007 18:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Grappig. Want dat bericht op Ajax Netwerk bleek nep te zijn. Zou VI er weer eens zijn ingetuind?
Helemaal mee eens. Vermaelen wordt nog belangrijk genoeg omdat Heitinga de komende wedstrijden gewoon geen geel moet krijgen. Maar dat laatste roep ik hier zo'n beetje iedere dag wel een keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom niet Gregory v/d Wiel en Johnny Heitinga centraal? Stel dat je Thomas Vermaelen laat forceren, ben je hem straks de rest van het seizoen (beker, wellicht ook play-offs) kwijt.
En terecht, kut snorquote:Cruijff weigert 1947 krabbels te zetten
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 5 april om 19:10
De presentatie van het nieuwe boek over Johan Cruijff, die vandaag zou plaatsvinden in het Olympisch Stadion in Amsterdam, is op het laatste moment afgelast. Reden zou een ruzie zijn tussen auteurs Johan Derksen en Matty Verkamman en het management van Cruijff.
Het leek Verkamman en Derksen wel een aardig idee om op alle 1947 luxe edities van het nieuwe boek een handtekening te zetten. Dat is het jaartal waarop de beste voetballer van Nederland aller tijden werd geboren.
De ex-nummer 14 kon het idee niet waarderen en liet dit dan ook blijken via het management. Uit protest liet hij daarom maar één handtekening inleveren bij de twee auteurs. De reden: het zou volgens de ex-speler van onder andere Ajax, FC Barcelona en Feyenoord minstens 36 uur duren voordat alle edities voorzien konden worden van een krabbel.
Kijk eens hierboven. Daar gaat het al over dit onderwerp.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
de voorzitter van az heeft gezegd. dat spelers van ajax en psv hem bellen. of ze bij hem mogen spelen. Dit stond vandaag in de krant... welke krant weten jullie dat ?
Ja zodat die snor het lekker aan z'n vriendjes kan gevenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:37 schreef toma het volgende:
[..]
En terecht, kut snor
Laat m dan 14 krabbels zetten.
gaat over cruijf..quote:Op donderdag 5 april 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kijk eens hierboven. Daar gaat het al over dit onderwerp.
Je kunt pas over 30 jaar bekijken of AZ beter isquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
Schattig dat spandoekje bij AZ
"AZ 10% beter als Ajax"
Dus dat was wat ik zag staan over Ajax in een flitsquote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
"AZ 10% beter als Ajax"
Maak daar maar 50 van.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je kunt pas over 30 jaar bekijken of AZ beter is.
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:35 schreef VoreG het volgende:
"AZ 10% beter als Ajax"
Nee maar dat ze er zo schaamteloos voor uitkomen verrast me enigszins.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je had enig niveau verwacht in alkmaar?
Qua landskampioenschappen en Europese prijzen kan AZ binnen 30 jaar Ajax overtreffenquote:
Rot op man dat is echt niet waarquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Qua landskampioenschappen en Europese prijzen kan AZ binnen 30 jaar Ajax overtreffen.
Ik zeg dat het kan, niet dat het gaat gebeurenquote:
Dan moeten ze alle landskampioenschappen winnen, en eens in de 5 jaar een CL. Zie ik niet gebeurenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zeg dat het kan, niet dat het gaat gebeuren.
Precies, daarom ook mijn opmerking dat je alleen pas na minimaal 30 jaar kunt vergelijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moeten ze alle landskampioenschappen winnen, en eens in de 5 jaar een CL. Zie ik niet gebeuren
Je kan nu ook al vergelijken, alleen komt AZ er dan slecht vanaf.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, daarom ook mijn opmerking dat je alleen pas na minimaal 30 jaar kunt vergelijken.
Nu wel vroeger nietquote:Op donderdag 5 april 2007 23:08 schreef koningdavid het volgende:
Europese status krijg je niet per se door historie. Een club als Barcelona en Arsenal hebben toch een stuk legere Europese prijzenkast dan Ajax, maar staan wel hoger in aanzien in Europa.
leuk in de clubkleuren van Bremen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze maken in ieder geval wel indruk in Europa met hun sfeer
[afbeelding]
Als hij dat leuk vindt moet hij dat vooral doen. Zijn feestje.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat niet, maar die man geniet als ze zich bij Ajax (in het algemeen) druk gaan maken over AZ.
Aldus de man die helemaal vatos loco wordt als iets negatiefs wordt gezegd over 010quote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha die frustratie hier richting AZ en Scheringa
Nee daar is hij te dom voorquote:Op donderdag 5 april 2007 23:23 schreef Malibu-06 het volgende:
Hebben jullie nou niet door dat Scheringa hier juist op uit is?
Die man provoceert gewoon graag, en hoe meer ze zich bij Ajax, PSV en Feyenoord er op reageren hoe meer topclub AZ wordt. Hij probeert volgens mij een bepaalde sfeer tussen Ajax en AZ te kweken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als hij dat leuk vindt moet hij dat vooral doen. Zijn feestje.
Ik vind AZ een leuke club, heeft leuke spelers en een leuk team en trainer, alleen ik vind de uitgesproken ambitie van Scheringa af en toe tot walgelijke hoogten reiken. Bijvoorbeeld zeggen dat Van Geel bij zijn vertrek gebruik maakte van inside-info door Perez en Lindenbergh te halen (kreeg Van Geel ook nog een stadionverbod voor!), terwijl precies hetzelfde werd gedaan toen Adriaanse met Van Geel naar AZ kwam. Maar dan kan het allemaal wel.
Dat probeert ie al jaren, smerige hond dat het is. Ik hoop nu dat Ajax echt een keer reageert en az en vooral scheringa goed in zijn hemd zet!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die man provoceert gewoon graag, en hoe meer ze zich bij Ajax, PSV en Feyenoord er op reageren hoe meer topclub AZ wordt. Hij probeert volgens mij een bepaalde sfeer tussen Ajax en AZ te kweken.
Ben juist meestal zelf de negatieveling.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Aldus de man die helemaal vatos loco wordt als iets negatiefs wordt gezegd over 010![]()
Aldus de man met waarschijnlijk niet meer dan 1000 euro op z'n bankrekening over de man met een gigantisch imperium aan banken etc. en honderden miljoenen euro's op z'n bankrekening.quote:Nee daar is hij te dom voor![]()
Ik denk dat Ajax wel mag gaan vrezen zo onderhand. Sportief gezien zie je AZ maar groeien en groeien, terwijl Ajax steeds een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat probeert ie al jaren, smerige hond dat het is. Ik hoop nu dat Ajax echt een keer reageert en az en vooral scheringa goed in zijn hemd zet!
Jij denkt dat az tot aan de hemel door kan blijven groeien? Natuurlijk niet. Hij lijdt al jaren verlies met de club en investeert zelf veel eigen vermogen.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax wel mag gaan vrezen zo onderhand. Sportief gezien zie je AZ maar groeien en groeien, terwijl Ajax steeds een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen.
Ik denk juist dat Feyenoord op mag passen dat het niet stuivertje wisselt met AZ. Als je Ajax vergelijkt met vorig seizoen dan staat het er nu stukken beter voor. Helaas beslissen de playoffs (of misschien wel de komende weken met nog de hoop op de titel) of Ajax CL speelt. Dat is gewoon heel belangrijk voor Ajax.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax wel mag gaan vrezen zo onderhand. Sportief gezien zie je AZ maar groeien en groeien, terwijl Ajax steeds een beetje op hetzelfde niveau blijft hangen.
Met dank aan tomaquote:
Je snapt toch wel dat zakenmannen sociaal vaak zwak zijn?Hij is niet slim genoeg om Ajacieden tegen zn eigen op te jutten.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Aldus de man met waarschijnlijk niet meer dan 1000 euro op z'n bankrekening over de man met een gigantisch imperium aan banken etc. en honderden miljoenen euro's op z'n bankrekening.
De top van Az is bijna bereikt denk ik.En we maken ons nog geen zorgen we kunnen kampioen worden, en dat is toch een aardig niveau.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat zei iedereen 3 jaar geleden ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef stefmans het volgende:
AZ is een hype, over 2 jaar is het weer voorbij.
Als die Scheringa binnen 5 jaar geen prijs heeft gewonnen komt hij er toch wel achter dat het een heel duur grapje is en is het zo voorbij met AZ.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zei iedereen 3 jaar geleden ook.
Als ik eerlijk ben denk ik dat AZ nog wel eens de grootste concurrent voor Ajax kan zijn in de toekomst. Ja, zelfs nog een groter concurrent dan PSV.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als die Scheringa binnen 5 jaar geen prijs heeft gewonnen komt hij er toch wel achter dat het een heel duur grapje is en is het zo voorbij met AZ.
Je doet net of we bang moeten zijn voor dat clubje. Je kan zoveel geld hebben als je wil maar echte topspelers zullen nooit naar AZ gaan puur omdat ze geen reputatie hebben in Europa of in Nederland.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad.
Vooralsnog lijkt nog niks minder waar. Het schijnt dat Scheringa elke zomer ongeveer 20/30 miljoen beschikbaar zal stellen voor transfers.![]()
Bang moeten we voor niemand zijn. Maar wij Ajacieden moeten beseffen dat AZ geen grap is, we moeten rekening met ze houden. Met hun huidige selectie, die al vrij sterk is, en die miljoenen die er beschikbaar komen voor versterkingen, zie ik ze als gevaarlijkste concurrent voor de titel komend jaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je doet net of we bang moeten zijn voor dat clubje. Je kan zoveel geld hebben als je wil maar echte topspelers zullen nooit naar AZ gaan puur omdat ze geen reputatie hebben in Europa of in Nederland.
Ik zie geen speler in de selectie van AZ die beter is als een speler in de basis bij ons. Maar over dat geld, zou een Gabri ooit naar AZ gaan? Ik denk het niet, AZ heeft totaal geen reputatie in Europa of in Nederland. Terwijl Ajax geweldige spelers heeft voortgebracht en nog wel een paar Europese prijzen heeft gepakt. Dus AZ moet het gewoon hebben van spelers uit Nederland of België.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bang moeten we voor niemand zijn. Maar wij Ajacieden moeten beseffen dat AZ geen grap is, we moeten rekening met ze houden. Met hun huidige selectie, die al vrij sterk is, en die miljoenen die er beschikbaar komen voor versterkingen, zie ik ze als gevaarlijkste concurrent voor de titel komend jaar.
Volgens Ajax.nl is de laatste Europese prijs ook alweer uit 1995. Natuurlijk kan je heel trots zijn op die resultaten uit het verleden, maar het gaat wel om de kansen van spelers die nu leven en of zij dus denken bij Ajax meer kans te hebben om Europese prijzen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik zie geen speler in de selectie van AZ die beter is als een speler in de basis bij ons. Maar over dat geld, zou een Gabri ooit naar AZ gaan? Ik denk het niet, AZ heeft totaal geen reputatie in Europa of in Nederland. Terwijl Ajax geweldige spelers heeft voortgebracht en nog wel een paar Europese prijzen heeft gepakt. Dus AZ moet het gewoon hebben van spelers uit Nederland of België.
Ik geloof niet dat ze daar heel veel last van hebben tot nu toe. Er staat al een paar jaar lang een prima elftal, met hele talentvolle spelers. Ook Europees gezien maken ze toch keer op keer indruk. En elk jaar roept men opnieuw dat de hype nu eens voorbij gaat, maar volgend jaar staan ze er gewoon weer hoor. Het klopt gewoon in Alkmaar. Ze zullen in geen tientallen jaren aan de status van Ajax komen, maar ik zie ze wel als een serieuze concurrent.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef stefmans het volgende:
Ik zie geen speler in de selectie van AZ die beter is als een speler in de basis bij ons. Maar over dat geld, zou een Gabri ooit naar AZ gaan? Ik denk het niet, AZ heeft totaal geen reputatie in Europa of in Nederland. Terwijl Ajax geweldige spelers heeft voortgebracht en nog wel een paar Europese prijzen heeft gepakt. Dus AZ moet het gewoon hebben van spelers uit Nederland of België.
dat zal ze nooit lukkenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Qua landskampioenschappen en Europese prijzen kan AZ binnen 30 jaar Ajax overtreffen.
Is sportief gezien allang gebeurd.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Feyenoord op mag passen dat het niet stuivertje wisselt met AZ.
Dat gaat ze niet verkeerd af. Ze hebben op dit moment de beste talenten van Nederland die nog niet bij een topclub waren..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat roept iedereen dus al 3 a 4 jaarquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:04 schreef stefmans het volgende:
AZ is een hype, over 2 jaar is het weer voorbij.
AZ heeft gewoon geen aantrekkingskracht aan spelers uit het Buitenland. Kijk maar naar wat AZ nu doet ze kopen alleen jonge talenten van andere clubs in Nederland gewoon omdat de buitenlandse spelers AZ niet kennen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens Ajax.nl is de laatste Europese prijs ook alweer uit 1995. Natuurlijk kan je heel trots zijn op die resultaten uit het verleden, maar het gaat wel om de kansen van spelers die nu leven en of zij dus denken bij Ajax meer kans te hebben om Europese prijzen.
De talenten worden beter en beter, doen ervaring op in Europa, winnen misschien de UEFA Cup, en Scheringa wil er een paar toppers bij halen. Tot nu toe heeft die man steeds z'n grote mond waargemaakt dus ik zou er niet van opkijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
De top van Az is bijna bereikt denk ik.
Met geld komen ze wel hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon geen aantrekkingskracht aan spelers uit het Buitenland. Kijk maar naar wat AZ nu doet ze kopen alleen jonge talenten van andere clubs in Nederland gewoon omdat de buitenlandse spelers AZ niet kennen.
En jij dacht dat dat zo bleef als ze straks een Europese prijs pakken en landskampioen worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
AZ heeft gewoon geen aantrekkingskracht aan spelers uit het Buitenland. Kijk maar naar wat AZ nu doet ze kopen alleen jonge talenten van andere clubs in Nederland gewoon omdat de buitenlandse spelers AZ niet kennen.
Welke toppers?quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De talenten worden beter en beter, doen ervaring op in Europa, winnen misschien de UEFA Cup, en Scheringa wil er een paar toppers bij halen. Tot nu toe heeft die man steeds z'n grote mond waargemaakt dus ik zou er niet van opkijken.
AZ pakt dit jaar geen prijs, en volgend jaar precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat zo bleef als ze straks een Europese prijs pakken en landskampioen worden?
Een luque waar psv en ajax misschien achter aan zeten wel denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Welke toppers?
Henry? C.Ronaldo? Ronaldinho? Die zitten toch niet op AZ te wachten..
Luque is nooit in beeld geweest bij Ajax. En dan nog Luque is geen speler die AZ naar een hoger niveau tilt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een luque waar psv en ajax misschien achter aan zeten wel denk ik.
Toppers voor Nederlandse begrippen natuurlijk. Straks kiest een Stam, Davids of Cocu niet meer voor PSV of Ajax.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Welke toppers?
Henry? C.Ronaldo? Ronaldinho? Die zitten toch niet op AZ te wachten..
Dan moeten ze die prijsen wel eerst gaan pakken..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En jij dacht dat dat zo bleef als ze straks een Europese prijs pakken en landskampioen worden?
Gelukkig heeft die aantrekkingskracht van Ajax jullie afgelopen 12 jaar dus wel veel goeds gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik geef ze meer kans dan Ajax anders.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
AZ pakt dit jaar geen prijs, en volgend jaar precies hetzelfde.
Dat denk ik wel hoorl. En AZ kan dit jaar echt wel de KNVB beker winnen.. Waarom niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Luque is nooit in beeld geweest bij Ajax. En dan nog Luque is geen speler die AZ naar een hoger niveau tilt.
Dat hangt er van af wie de wedstrijd fluit..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat denk ik wel hoorl. En AZ kan dit jaar echt wel de KNVB beker winnen.. Waarom niet.
Omdat Ajax een makkelijker programma heeft als AZ in de competitie, een simpelere tegenstander heeft in de bekerquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik geef ze meer kans dan Ajax anders.
Ik denk dat jij te snel denkt. Ik denk ook dat az voorlopig wel bij Ajax en psv kan bijbenen, maar er moet wel heel wat gebeuren om spelers als Stam, Davids en Cocu naar alkmaar te zien vertrekken hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:43 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Toppers voor Nederlandse begrippen natuurlijk. Straks kiest een Stam, Davids of Cocu niet meer voor PSV of Ajax.
Ik heb wel respect voor wat ze doen, net als voor twente.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel humor dat heel Nederland respect voor AZ heeft, behalve in AmsterdamIk vraag me dan af of ze er daar echt zo overtuigd zijn (hun goed recht natuurlijk) of dat ze stiekem ook wel beter weten.
Ajax is altijd de beste.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel humor dat heel Nederland respect voor AZ heeft, behalve in AmsterdamIk vraag me dan af of ze er daar echt zo overtuigd zijn (hun goed recht natuurlijk) of dat ze stiekem ook wel beter weten.
Ik vind AZ wel een leuke club dat goed voetbalt.Ik denk dat ze in Alkmaar meer bezig zijn met ons dan wij met AZquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
3 jaar geleden moest er ook heel wat gebeuren om AZ keer op keer ver te laten komen in het UEFA Cup tournooi, van Gaal als coach te contracteren, Feyenoord sportief en financieel voorbij te streven, en mee te laten doen om de titel...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij te snel denkt. Ik denk ook dat az voorlopig wel bij Ajax en psv kan bijbenen, maar er moet wel heel wat gebeuren om spelers als Stam, Davids en Cocu naar alkmaar te zien vertrekken hoor.
Zoveel hoeft daar niet voor te gebeuren..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
3 jaar geleden moest er ook heel wat gebeuren om AZ keer op keer ver te laten komen in het UEFA Cup tournooi, van Gaal als coach te contracteren, Feyenoord sportief en financieel voorbij te streven, en mee te laten doen om de titel...
Je ziet hoe snel het kan gaan
AZ is ook gewoon een hype. Als het over enkele jaren niet werkt dan ziet Scheringa het ook niet meer zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:48 schreef Malibu-06 het volgende:
In 1999 nog een titel en in 2002 een UEFA Cup. Idd een makkie om zo'n club voorbij te streven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zoveel hoeft daar niet voor te gebeuren..
ALS ALS ALS. Als de overname-plannen van Feyenoord (waar nu zelfs een stuk over op feyenoord.nl staat) dan zijn wij de rijkste club van Nederland.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
AZ is ook gewoon een hype. Als het over enkele jaren niet werkt dan ziet Scheringa het ook niet meer zitten.
Daarmee ontkracht je eigenlijk wel een klein beetje dat AZ zo super goed gaat worden na een titel of een uefacup, ik bedoel zie feyenoord nu..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In 1999 nog een titel en in 2002 een UEFA Cup. Idd een makkie om zo'n club voorbij te streven...
We zullen wel zien wat er bij Chelsea gebeurt, want zo gaat het met alle mensen die zomaar ineens geld in ee nclub gaan pompenquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:54 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
ALS ALS ALS. Voorlopig is het nog niet zo, en Scheringa's plan is juist om AZ rustig naar de prijzen te werken dus zo snel zal ie niet weg zijn.
Bij Feyenoord werd wanbeleid gevoerd in de jaren daarna, bij AZ zitten professionele mensen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:55 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Daarmee ontkracht je eigenlijk wel een klein beetje dat AZ zo super goed gaat worden na een titel of een uefacup, ik bedoel zie feyenoord nu..
Scheringa is het cement tussen die mensen en de club hoor..quote:Op vrijdag 6 april 2007 00:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord werd wanbeleid gevoerd in de jaren daarna, bij AZ zitten professionele mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |