quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen we dan lekker gaan trollen in het livetopic als ze verliezen. Zeggen we allemaal haha scheringa.
dat heb ik altijd lieverquote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb liever dat psv zaterdag verliest.
Man, die knakker wil gewoon beleefd zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trainer van hun zei toch dat AZ, Ajax +10% was? Wie moeten jullie nu het meest haten?
Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Zijn er eigenlijk Fokkers met een A'dam/ AJAX-tattoo?
Inderdaad, az vanavond interesseert me niets. Ik vind het leuk voor Shota en Van Gaal als ze doorgaan. Maar als ze eruit vliegen, kan ik me daar niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb liever dat psv zaterdag verliest.
Foto?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Foto?![]()
Edit: Ik heb geen tattoo en ben ook niet van plan om er één te laten zetten. Mocht ik ooit een tattoo laten zetten, weet ik voor 90% zeker dat hij Ajax gerelateerd zal zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.
Whehequote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien kan hij vriendjes zijn met Jorien?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hey wat is er met mijquote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trainer van hun zei toch dat AZ, Ajax +10% was? Wie moeten jullie nu het meest haten?
Ja precies en dan zou AZ Champions League spelen en boven Ajax staan in de competitiequote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |