Daar moet je over nadenken hequote:Op donderdag 5 april 2007 00:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, nog maar 1 doelpunt meer maken dan psv ja.
Alleen beetje naaierig bij Scholesquote:Op donderdag 5 april 2007 01:25 schreef stefmans het volgende:
Wat speelde Chivu toch weer heerlijk vandaag, hopelijk komt hij bij ons afbouwen.
It's love for ever![]()
Die mongool kan ik al helemaal niet uitstaanquote:
Nee. Heb niks met tatoeages.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Zijn er eigenlijk Fokkers met een A'dam/ AJAX-tattoo?
Kan je niet je reis naar Italië nog annuleren?quote:Op donderdag 5 april 2007 07:26 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend seizoen worden wij weer kampioen!
Nee. Dus óf Ajax moet thuis tegen Sparta kampioen worden óf volgend seizoen pas.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan je niet je reis naar Italië nog annuleren?![]()
We sturen je wel een MMS'je vanaf P2, ok?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee. Dus óf Ajax moet thuis tegen Sparta kampioen worden óf volgend seizoen pas.![]()
Elk decennia heeft Ajax een Europese prijs gewonnen, dus we hebben nog drie jaar de tijdquote:Op donderdag 5 april 2007 08:11 schreef Suijk het volgende:
Wel ja, laten we ook vast het feest inplannen voor de Champion's League die we gaan winnen.
En we winnen de Champions League!!quote:
Als het P2 wordt, mag Ajax dit seizoen al kampioen worden!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:33 schreef SiemeN het volgende:
[..]
We sturen je wel een MMS'je vanaf P2, ok?.
Awalievvvvvvvvvquote:Op donderdag 5 april 2007 09:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jullie verdienen hem wel, gewoon alleen al omdat jullie Ajax zijn.
Is goed, kost jullie 4 punten ok?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie niet voor ons naar Liverpool afreizen? Spelen jullie toch nog Champions League dit seizoen!
quote:Scheringa: 'Spelers Ajax en PSV benaderen ons'
5/4/2007 10:00
Niet alleen scout AZ actief bij de concurrentie, volgens voorzitter Dirk Scheringa hebben ook spelers van Ajax en PSV zelf zich gemeld in Alkmaar.
AZ richt inmiddels ook pijlen op spelers van PSV en Ajax. Volgens Scheringa moet deze waarschuwing aan het adres van de concurrenten serieus genomen worden. 'Er zijn al spelers van die twee clubs die ons benaderd hebben omdat ze graag bij AZ willen voetballen', zegt de preses in het AD.
'Nee, namen noem ik niet. Iedereen ziet hoe we spelen en iedereen ziet dat onze jongens heel snel international worden. Mensen willen daar graag bij horen.'
Komende zomer slaat AZ mogelijk al zijn slag in Amsterdam en/of Eindhoven. 'Misschien wel. We hebben onze scoutingslijst waar kandidaten op staan en het is ook nog afhankelijk van welke spelers bij ons worden weggehaald', aldus Scheringa.
'Alle topclubs van Europa zitten hier op de tribune om naar onze spelers te kijken. Waar laten die hun oog op vallen? We laten die jongens niet zomaar weggaan, maar als iemand naar een topclub uit Spanje of Engeland kan, ben je uitgepraat.'
Denk dat waarschijnlijk Klaas Jan Huntelaar, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Davids, Jaap Stam, Johnny Heitinga en Maarten Stekelenburg graag de overstap naar AZ willen maken, omdat ze dan eerder geselecteerd worden voor Oranje.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 10:30 schreef Tvduijn het volgende:
Wat een clown die scheringa. Maar als hij het zo graag wilt mag hij onze held Olaf best terughebben![]()
Gebeurt vaak zat hoor, zeker als spelers al een keer bij die club hebben gezeten.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mijn god zeg, dit gelooft toch niemand
Logisch, het zijn nep-Amsterdammers.quote:Op donderdag 5 april 2007 10:26 schreef SiemeN het volgende:
Als AZ dit jaar wéér geen prijs pakt is het toch echt geen topclub, naar mijn mening. Ik hoop echt van harte dat die lui volgend seizoen gigantisch op hun bek gaan. Bescheidenheid is wel op zijn plaats bij AZ, maar dat lijkt compleet verdwenen uit Alkmaar.
Als het al waar is zullen het zeker geen spelers zijn die wij niet kunnen missen....quote:Op donderdag 5 april 2007 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom brengt AZ dit soort nonsens constant naar buiten? Zou er dan toch wat van waar zijn?
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef Pritt het volgende:
Volgens de oom van Maduro had Hedwiges wel intresse in een overstap.
volgens mij hebben ze bij psv al genoeg onrustquote:Op donderdag 5 april 2007 11:11 schreef HeatWave het volgende:
het is puur een poging om verwarring te zaaien. Ze hopen op onrust bij Ajax en PSV etc..
Tikje knullig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |