Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 04:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Tattoo Topic deel 22
Zijn er eigenlijk Fokkers met een A'dam/ AJAX-tattoo?
Inderdaad, az vanavond interesseert me niets. Ik vind het leuk voor Shota en Van Gaal als ze doorgaan. Maar als ze eruit vliegen, kan ik me daar niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Heb liever dat psv zaterdag verliest.
Foto?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik heb één van Amsterdam en AFCA.En nog wat, maar dat heeft niets met Amsterdam of AFCA te maken.
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor Ajax-supporters als Camplo schaam ik me.
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Foto?![]()
Edit: Ik heb geen tattoo en ben ook niet van plan om er één te laten zetten. Mocht ik ooit een tattoo laten zetten, weet ik voor 90% zeker dat hij Ajax gerelateerd zal zijn.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die is zo zielig dat hij zijn eigen vriendinnetje nog moet verzinnen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geen foto, maar als ik een foto maak zal ik hem je wel ff toesturen.
Whehequote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Misschien kan hij vriendjes zijn met Jorien?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:54 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hey wat is er met mijquote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zouden een voorbeeld moeten nemen aan BonJovi.
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Die trainer van hun zei toch dat AZ, Ajax +10% was? Wie moeten jullie nu het meest haten?
Ja precies en dan zou AZ Champions League spelen en boven Ajax staan in de competitiequote:Op donderdag 5 april 2007 13:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die trainer van Werder heeft gewoon een lucratief contractje met J. Derksen natuurlijk. Dan krijg je dit soort uitspraken.
Voeg het AD er dan ook maar aantoe, want daar kwam dit bericht vandaan.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Scheringa
AZ
VI
Johan Derksen
Die hele kliek neem ik niet serieus.
Je vergeet cursief te posten......quote:Op donderdag 5 april 2007 13:59 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ooit een keer (bijna drie jaar geleden) een afspraak gemaakt bij een tattoo-shop, maar uiteindelijk toch afgezegd. Wilde de letters A F C A op mijn linkerhand (pink t/m wijsvinger, onderste vingerkootjes) en A C A B op mijn rechterhand (zelfde recept) laten zetten, maar met het oog op toekomstige problemen toch maar niet gedaan.
Welke woorden?quote:
Het hele bericht hoop ik, maar met name linkerhand , rechterhand en ACAB.......quote:
OK, sorry. Zal er voortaan om denken.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het hele bericht hoop ik, maar met name linkerhand , rechterhand en ACAB.......
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
En denk ook wat salami al zei dat je hier best wel spijt van ken krijgen hehe.
Joh, over een paar weken hebben we de 30equote:Op donderdag 5 april 2007 14:08 schreef Camplo het volgende:
Alweer geen goede titel... zucht.
Nee maar van het ontwerp misschien, de plaats etc.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Je liefde voor je club/stad gaat niet weg lijkt me.
Mja ok, ontwerp is mijn grootste probleem ook hehe..quote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee maar van het ontwerp misschien, de plaats etc.
Best kut op een groot feestquote:Op donderdag 5 april 2007 13:51 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Heeft een vriend van me laten zetten van de zomer, ik vind 'm wel gruwelijk maar ik zou het meer op de stad gericht doen dan op de club. + dat niet iedereen het zomaar ken zien ivm werk etc dus geen onderarm ofzo.
Maar ik heb er eigenlijk totaal geen haast mee. En denk ook wat salami al zei dat je hier best wel spijt van ken krijgen hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |