Of zijn wij soms zo verbitterd?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook. Soms is het gewoon kut. Geen les te leren of geen mooie reden, alleen maar kut, zware kut.
Ga dat even aan een kind van 6 uitleggen dat het een reden heeft. Daar kan ik nou zo onpasselijk van worden omdat het zo betweterig en arrogant overkomt.
Nee, hypocriet betekent: huichelachtig, een valse indruk proberen te wekken.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
hypocriete dat is toch als iemand.... ? Dat is toch dat moeilijke woord voor alles waar je niet blij mee bent? Dat het een woord voor rottig is?
Ik wil Benji.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
Mag ik evenJuicy en Nikky.
Ik hoor al 2 uur niks anders. Kuthonden.
Heeft die teef dan twee teefjes??quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
Je ziet nog liever Jaap in zijn blote ass zekerquote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia ziet de komst van Diana als 'een geschenk'.
Nu maar hopen dat ze Diana niet gaat wijsmaken, dat haar kanker een geschenk is.
Voor Huub is het idd wel goed, die kan slecht omgaan met dit soort dingen.
Denk nog maar eens terug aan toen Sylvia`s vader was overleden.
Ik denk dan alleen maar aan jaap zijn reactie.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nu maar hopen dat ze Diana niet gaat wijsmaken, dat haar kanker een geschenk is.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op, mijn moeder had ook darmkanker en was binnen 3 maanden dood.
Nee, realistisch en nuchter vind ik. Als iets kut is mag je het ook zo noemen en dan hoef je daar geen redenen voor te verzinnen behalve dat het flink kut is. Ik vind mezelf iig niet bitter. Ik vind het leven hartstikke leuk met zo af en toe een moment waarbij je hardop zegt dat iets wel heel erg kut is.quote:
Dat jij dat vindt, heeft een reden.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat alles een reden moet hebben vind ik nu bullshit...
Diana komt alleen af en toe op bezoek.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
Dit gaat zwaar worden voor de miljonairs..maar goed..ze willen het zelf..ze hadden ook nee kunnen zeggen..![]()
hmmm soms weet ik niet of ik bitter ben of juist realistisch....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, realistisch en nuchter vind ik. Als iets kut is mag je het ook zo noemen en dan hoef je daar geen redenen voor te verzinnen behalve dat het flink kut is. Ik vind mezelf iig niet bitter. Ik vind het leven hartstikke leuk met zo af en toe een moment waarbij je hardop zegt dat iets wel heel erg kut is.
Vind jij jezelf bitter?
Theoretisch wel, maar dat durft natuurlijk niemand en dat mag je ook niet verwachten van ze.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
maar goed..ze willen het zelf..ze hadden ook nee kunnen zeggen..![]()
Ze hebben gegarandeerd een "liefdadigheidsclausule" in hun contract, en laten we eerlijk zijn; dat hoort ook bij het leven (van een miljonair)quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit gaat zwaar worden voor de miljonairs..maar goed..ze willen het zelf..ze hadden ook nee kunnen zeggen..![]()
Huub bedoelt het altijd wel heel goed. Mijn vader heeft soms slachtoffers gehad en zei dat collega's dan in paniek moesten giechelen ofzo van de zenuwen..dat lijkt heel erg en is het eigenlijk ook, maar dat geeft alleen maar aan hoe eng mensen ervoor zijn of nerveus ervan worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat een opzet was hoor!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian en Natasia was Evil helemaal niet met het spel bezig.
Ik weet toch zeker dat ze er úúúúúúren over kon praten.
Bovendien heeft Brian nog steeds niet door dat Stephan eruiit stemmen een opzetje was tussen hem en Eveline
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hypocriet betekent: huichelachtig, een valse indruk proberen te wekken.
En dat is wat de makers van DGK m.i. doen, met deze schijnbetrokkenheid met grote maatschappelijke thema's. Het feit dat we nu met een vrouw worden geconfronteerd die een ernstige vorm van kanker heeft, is het resultaat van een fucking bráinstomsessie.
Ik denk niet dat ze nee hadden kunnen zeggen. Ik vind dat het eerst besproken had moeten worden 'achter' de schermen. Ik zou het eigenlijk niet willen als ik in dat huis zat omdat ik heb best eng zou vinden..maar ik zou toch ja zeggen omdat je anders gelynched wordt door de buitenwereld als "de jongen die het kankerpatientje de laatste wens niet gunde"...dat is het gene wat ik niet leuk vind.. Dat Diana Eric voor het blok zette.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het ook van dichtbij mee gemaakt. Een grote sterke kerel die in drie maanden sterk vermagerde, veel pijn had, steeds meer morfine kreeg en uiteindelijk overleed.
De madame met haar nummer een: Braajen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Grappig dat Zdngmw uitgebreid op bed gaat liggen, terwijl Brian en Snollie gezellig in bad zitten.
Je maakt toch wel een grapje hè??quote:Op woensdag 4 april 2007 23:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat een opzet was hoor!![]()
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat een opzet was hoor!![]()
Inderdaad..Stephan wilde er uit en speelde het heel slim...die had genoeg van dat kuthuis.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt toch wel een grapje hè??![]()
Stephan die zonder reden zijn beste, en enige, vriendin in het huis voordraagt voor ontslag??
Dat kon maar 1 ding zijn: het teken aan haar dat hij eruit wilde en zijn zogenaamde "verraad" door haar voor te dragen was gelijk de manier waarop zij alle bewoners mee kon krijgen voor zijn ontslag.
Het klinkt helemaal heel mooi en heel aanemelijk maar toch dat geloof ik niet....Stephan wilde blijven, zijn vriendin dat zal hem wat! Laat maar Stephan terugkomen! Maar ja ik kan me ook vergissen...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt toch wel een grapje hè??![]()
Stephan die zonder reden zijn beste, en enige, vriendin in het huis voordraagt voor ontslag??
Dat kon maar 1 ding zijn: het teken aan haar dat hij eruit wilde en zijn zogenaamde "verraad" door haar voor te dragen was gelijk de manier waarop zij alle bewoners mee kon krijgen voor zijn ontslag.
En niet voor het eerst.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De madame met haar nummer een: Braajen.
Ben ik niet met je eens. Als m.n. Eric en Syl dit niet hadden gewilt of hadden getrokken waren ze daar absoluut heel eerlijk in geweest. Daar zijn ze volwassen en mondig genoeg voor. Diana is een fan van SHE dus BANJ zal zich wat dit betreft wat meer op de achtergrond houden, m.a.w. zij kunnen zich hier dus makkelijker aan onttrekken. BANJ zal hier inderdaad meer moeite mee hebben maar ook BANJ is mondig genoeg om dit naar voren te brengen......quote:Op woensdag 4 april 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar dat durft natuurlijk niemand en dat mag je ook niet verwachten van ze.
Ik blijf die grote witte onderbroek een afknapper vindenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Marelle het volgende:
Je hoeft je onderbroek niet wat verder naar beneden te trekken Brian,we hebben het allang gezien![]()
ow ik dacht al dat ik de enige was, getverrrrquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik blijf die grote witte onderbroek een afknapper vinden![]()
ehm ik vind heel brian een afknapperquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik blijf die grote witte onderbroek een afknapper vinden![]()
Zou perfect zijn als het werkt, volgens het artikel wordt het al gebruikt bij stofwisselingsziektes, dus qua goedkeuring moet dat an sich niet zo'n probleem zijn, goedkeurig voor het gebruik voor tegen een andere ziekte zou dan IMHO zeker expirimenteel per direct toegestaan moeten zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Flabberguest het volgende:
Sorry ff off-topic maar hier nog een artikel over het nieuwe medicijn waar ik het over had in het vorige topic.
http://www.nu.nl/news/965(...)tegen_kanker%27.html
volgende keer een beetje meer inzoomenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgende keer een beetje meer inzoomen![]()
![]()
thxxx voor je ALERT, het slaat weer nergens op, niet om aan te horenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
ALERT: Braaain gaat zijn gitaar bewerkstelligen!
Mee eensquote:Op woensdag 4 april 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ehm ik vind heel brian een afknapper![]()
Stuur eens een briefje met de vraag of hij kan persen...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
ALERT: Braaain gaat zijn gitaar bewerkstelligen!
Net gemist, maar Huub speelt wel eens fragmenten uitquote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
Ik vind dit een mooi stuk op de piano
thanx..... hij draait alquote:Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Net gemist, maar Huub speelt wel eens fragmenten uit
http://www.youtube.com/watch?v=_McSk1zQ_Sg
Je drukt je al een stuk milder uit dan gisteren.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het jammer dat zo'n chick als Amanda erin zit.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god wat zou ik Amanda graag in elkaar trappen...
Ik ga mee in het verzachten van DGK.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je drukt je al een stuk milder uit dan gisteren.![]()
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga mee in het verzachten van DGK.
Dat is ook off topicquote:Op donderdag 5 april 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik overigens wel heb bij Diana is dat ik het al zie aankomen bij Tien
"Na de reclame komt Diana langs, de terminale kankerpatiente..."
Dat het zo commercieel als cliffhanger gebruikt gaat worden.
Op SBS was dat ook zo bij die medische serie. Toen werd er een keer gezegd "kijk na de reclame of meneer huppelepup nog gereanimeer kan worden"...ik wist niet wat ik hoorde.
off topic: Ik ben in datzelfde ziekenhuis ook een keer geweest maar mijn vriend (steken in zijn hart, bleek later allemaal goed te zijn) en die wilde niet gefilmd worden..misschien maar goed ook want ik en mijn beste vriend waren echt stomdronken (was na het uitgaan)
Dit gaat hoe dan ook "gebruikt" worden, dat is duidelijk. Of ze het zó lomp doen als hierboven, waag ik te betwijfelen. Maar misschien onderschat ik het, en gaat die jolige voice-over rustig op de toer van: "Diane kan er niet om lachen dat ze zojuist is opgegeven door de artsen. Wat is er Diane? Geen gevoel voor tumor?"quote:Op donderdag 5 april 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik overigens wel heb bij Diana is dat ik het al zie aankomen bij Tien
"Na de reclame komt Diana langs, de terminale kankerpatiente..."
ja, die bedoelde ik....quote:Op donderdag 5 april 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu speelt Huub Ave Maria van Schubert, ik weet niet of hij dat daarnet ook speelde.
Mooi, dwarsfluit. Er zijn inderdaad meerdere Ave Maria's, ik vind die van Franz Schubert de mooiste. Huub is nu bezig met 'The Eve of Destruction' en ik ben te lui om op te zoeken van wie dat ook alweer isquote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, die bedoelde ik....
Ik speel zelf dwarsfluit, maar de Ave Maria die ik moet spelen, klinkt heeeeel anders![]()
ik pest jequote:
http://www.youtube.com/watch?v=-Zs2DCA9W7s dezequote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dwarsfluit. Er zijn inderdaad meerdere Ave Maria's, ik vind die van Franz Schubert de mooiste. Huub is nu bezig met 'The Eve of Destruction' en ik ben te lui om op te zoeken van wie dat ook alweer is![]()
Een spatie minder en je was er geweestquote:Op donderdag 5 april 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
Barry Mc Guire.
Of de naam correct geschreven is , weet ik niet. Te lui om.. etc.
Lijkt me een andere zanger, maar de originele videoclip was dankzij Gert ook snel te vinden. Huub heeft het er maar moeilijk meequote:Op donderdag 5 april 2007 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-Zs2DCA9W7s deze![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit gaat hoe dan ook "gebruikt" worden, dat is duidelijk. Of ze het zó lomp doen als hierboven, waag ik te betwijfelen. Maar misschien onderschat ik het, en gaat die jolige voice-over rustig op de toer van: "Diane kan er niet om lachen dat ze zojuist is opgegeven door de artsen. Wat is er Diane? Geen gevoel voor tumor?"
Zucht.... (zwijmel smiley). Wat is YouTube toch een goudmijn he.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef Desii het volgende:
En hier nog een keertje She..... prachtig toch (zwijmel, zwijmel)
http://www.youtube.com/watch?v=i-IEptPCHEQ
hehehe, ik zeg maar zo : ïkhouervan"quote:Op donderdag 5 april 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht.... (zwijmel smiley). Wat is YouTube toch een goudmijn he.
Lijkt me een enigszins klassiek geschoolde stem. Wat jullie hebben met deze muziek, hebben jullie ermee - niets van Tien aantrekken.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ls7ila3srzI dit nummer maakt me verdrietig. Is het nummer waarop ik ga erm trouwen maar heeft nu andere betekenis door dit Diana verhaal...
Mooie clip ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht.... (zwijmel smiley). Wat is YouTube toch een goudmijn he.
Tis wel een Diana nummerquote:Op donderdag 5 april 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ls7ila3srzI dit nummer maakt me verdrietig. Is het nummer waarop ik ga erm trouwen maar heeft nu andere betekenis door dit Diana verhaal...
"The Voice" Jos van Bergen Henegouwen: "Jaap valt bijna in slaap, terwijl de rest van de bewoners geboeid luisteren naar Dianes relaas over de slopende chemokuur. Jaap jongen, vind je dit niet gezwellig dan, zo met z'n allen knus in de huiskamer?"quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"Natasia blokkeert de stemming voor de chemotherapie. Dit tot ongenoegen van Diana. "Had je me maar mijn 12 uur moeten geven zodat ik mijn relatie met Ton en Rebecca kon redden" zegt de zwarte diva..en zo is het maar net"
Dat nummer doet me dan weer denken aan dit nummer:quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Nu nog 1 voor ........................je weet wel wie:
Als je doorgaat met dit soort übersentimentele kitsch, wèl ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat nummer doet me dan weer denken aan dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w
Maar goed, Gert grijpt vast zo wel in dat het off topic is
Het was voor joú hoor, vind je het niet leuk?quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je Gabriel en Bush met Don't give up niet geweldig vindt???quote:Op donderdag 5 april 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je doorgaat met dit soort übersentimentele kitsch, wèl ja.
http://www.youtube.com/watch?v=FNp-B28HtTkquote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was voor joú hoor, vind je het niet leuk?![]()
Sorry, ik ben zwaar aan het off-topikken.
Misschien slaat konijntje op iets wat op de streams was, is, gaat te zien zijn?
Als je geil bent Gert, ga dan zelf konijnen enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was voor joú hoor, vind je het niet leuk?![]()
De 2 konijnen op de streams darlingquote:
Het gedicht was Brian waardigquote:Op donderdag 5 april 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De 2 konijnen op de streams darling
Dat nummer ken ik, erg mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat nummer doet me dan weer denken aan dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w
Maar goed, Gert grijpt vast zo wel in dat het off topic is
Ja het bed van Eric en Huub was nog leeg dus waarom geen stream op die twee redactie?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
4 streams op de slaapkamer, maar ik hoor Eric nog wel praten op de achtergrond
[afbeelding]
ze zitten met mensen van achter, Jaap zit er ook bijquote:Op donderdag 5 april 2007 01:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja het bed van Eric en Huub was nog leeg dus waarom geen stream op die twee redactie?
Ooh werkoverleg? Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zitten met mensen van achter, Jaap zit er ook bij
ze hebben er niks van gemerkt en er is niet meer over gesproken geloof ikquote:Op donderdag 5 april 2007 01:18 schreef Mika25 het volgende:
Hoe is de jeukpoeder afgelopen eigenlijk? Ik heb er niets meer over gehoord...
Weer iets wat de Rat niet kan dus. Eric heeft even een paar keer over zn overtrek geveegd en weg was het 'jeukpoeder'quote:Op donderdag 5 april 2007 01:18 schreef Mika25 het volgende:
Hoe is de jeukpoeder afgelopen eigenlijk? Ik heb er niets meer over gehoord...
toen Jaap naar beneden ging om te slapen hoorde je iemand vragen of Jaap er ook bij wou komenquote:
Ok dank je, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
toen Jaap naar beneden ging om te slapen hoorde je iemand vragen of Jaap er ook bij wou komen
Ze is vooralsnog niet terminaal. Dinsdagochtend krijgt Diana de uitslag van de 2e chemokuur.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben benieuwd hoe dat gebracht gaat worden om een terminale patient in het huis op bezoek te hebben. Ik hoop dat ze het op een fastsoenlijke manier gaan uitvoeren, want er is een goede kans dat die Diane de komende maanden (wanneer het programma dus nog op de buis is) overlijd, en dan hoop ik toch echt dat ze het wat fatsoenlijker brengen dan met de vader van Sylvia...
Daar heb ik geen zin an!quote:Op donderdag 5 april 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
je kan nog editen hoor ^_^
van alle vele (eindeloze) uren van gesprekken in het maken van plannen om huub te pakkenquote:Op donderdag 5 april 2007 01:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weer iets wat de Rat niet kan dus. Eric heeft even een paar keer over zn overtrek geveegd en weg was het 'jeukpoeder'
Ik wou net zeggen, iedereen gaat er meteen van uit dat ze dood gaat, heeft ze aanleiding tot die gedachte gegeven dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze is vooralsnog niet terminaal. Dinsdagochtend krijgt Diana de uitslag van de 2e chemokuur.
Wij zitten gewoon voor Jan Lul....quote:Op donderdag 5 april 2007 01:46 schreef miesy het volgende:
beetje lullig dat ze huub en eric voor zichzelf willen houden,
en wij dan?![]()
Oh, dacht dat ze het eerst hadden over dat ze terminaal was?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:34 schreef STAP01 het volgende:
Ze is vooralsnog niet terminaal. Dinsdagochtend krijgt Diana de uitslag van de 2e chemokuur.
Ja we moeten wel oppassen dat ze ons niet afluisteren want daar hebben ze een handje van hoor. Wees op je hoede!quote:
zou me niets verbazenquote:Op donderdag 5 april 2007 01:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja we moeten wel oppassen dat ze ons niet afluisteren want daar hebben ze een handje van hoor. Wees op je hoede!
pmquote:Op donderdag 5 april 2007 02:11 schreef Yollie het volgende:
Even off topic: hoe plaats ik een foto hier?
Helemaal mee eens, en weer kost dit Para Brodda zijn nachtrust, die slaapt echtquote:Op donderdag 5 april 2007 02:35 schreef snetje het volgende:
dat bedtijd gedoe mag van mijn part echt afgeschaft worden !!! alcohol beperking van huub moet wel blijven![]()
zo is tie veel leuker !!!![]()
brian plakt nu een paar ballonnen boven sylvia haar bedquote:Op donderdag 5 april 2007 02:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en weer kost dit Para Brodda zijn nachtrust, die slaapt echt
niet meer vannacht .....![]()
wat heeft die rat dan gedaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:42 schreef Yollie het volgende:
Ja sanctie voor para hij is een andere bewoonster aan het lastig vallen na bedtijd.... YES!
De folders van de deur afgehaald met ballon en deze boven Syl haar bed geplakt maar wel om 2.42uur!quote:
Ah joh, hij weet niet beter! Die vreselijke loooooooooooooooooserr!quote:Op donderdag 5 april 2007 02:43 schreef snetje het volgende:
[..]
brian plakt nu een paar ballonnen boven sylvia haar bed![]()
hoe kinderachtiger kan die gast nog worden![]()
stoere aktie brian !! heel stoer!!!
Deze jongen heeft echt respect voor vrouwen..quote:Op donderdag 5 april 2007 02:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een lullo die Brainless, heeft hij wederom tevergeefs geprobeerd
om Sylvia wakker te maken, je zal wel trots zijn op je zoon, Netty![]()
Nee hoor, hier komt die walgelijke wife-beater ook wel weer mee weg.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:42 schreef Yollie het volgende:
Ja sanctie voor para hij is een andere bewoonster aan het lastig vallen na bedtijd.... YES!
Ooh ja dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, hier komt die walgelijke wife-beater ook wel weer mee weg.
Voor hem gelden helaas andere regels ..............![]()
Dan kunnen ze de stekker er wel meteen uithalen, wat mag dan nog wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:51 schreef farceman het volgende:
De steeds laffer wordende redactie zal er wel voor zorgen dat Amanda morgen weer in master bedroom mag slapen....
quote:Op donderdag 5 april 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Welterusten jongens, goed gewerkt !!!
Brainless is nog steeds wakker, ik zou zeggen ga zo door![]()
hoe kom je daar nu weer aanquote:Op donderdag 5 april 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden we deze al ???
http://www.schoolbank.nl/(...)man-kubatz/584935119
Ja hoor dat is hem, er staan twee recente (re ) foto's op. Maar wat is nu weer Fintelman?quote:Op donderdag 5 april 2007 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even googelen, maar het is hem echt, er staan een paar fotos'van hem op .....
hahaha ' de jonge dichter Brian Kubatz"quote:Op donderdag 5 april 2007 03:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog eentje, het moet niet gekker worden .......
http://www.proost.nl/?id=1592
Leuk he, een beetje googelen .....quote:Op donderdag 5 april 2007 03:29 schreef Yollie het volgende:
Het is dus de naam van Brians moeder Netty Flinterman
zie hier hoe mama Netty met Tamara mailt, het is de site van Tamara:
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=message&intMessageId=1233766
Ja zeker we gaan nog even verder...quote:Op donderdag 5 april 2007 03:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk he, een beetje googelen .....
Even voor de zekerheid, het is dus: Netty Fintelmanquote:Op donderdag 5 april 2007 03:29 schreef Yollie het volgende:
Het is dus de naam van Brians moeder Netty Flinterman
zie hier hoe mama Netty met Tamara mailt, het is de site van Tamara:
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=message&intMessageId=1233766
oeps ik zal het even verbeteren..quote:Op donderdag 5 april 2007 03:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, het is dus: Netty Fintelman
Neequote:Op donderdag 5 april 2007 08:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hebben huub en eric trouwens nog last gehad van dat 'jeukpoeder' ?
JIJ hebt hem in het echt meegemaakt, dan moet je daar toch niet verbaasd over zijn!!1quote:
Toch is het jammer dat je hem nog niet even onder zijn ballen hebt gekieteld voordat je eruit gesodemieterd werd.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
[..]
JIJ hebt hem in het echt meegemaakt, dan moet je daar toch niet verbaasd over zijn!!1
Heej pukkiequote:Op donderdag 5 april 2007 08:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch is het jammer dat je hem nog niet even onder zijn ballen hebt gekieteld voordat je eruit gesodemieterd werd.![]()
Heb je sowieso nog met die psycho gesproken trouwens?
Dat kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
[..]
JIJ hebt hem in het echt meegemaakt, dan moet je daar toch niet verbaasd over zijn!!1
Ben je inmiddels gekrompen dan ?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jazekerhij probeerde in t begin een beetje contact te zoeken, kwam uiteindelijk naar me toe.
Hij gaf mij een hand, en ik hem ook, waarop ik zei van, hee, je had toch wratjes? Zei die nee, die had ik op mn voetenbegon die over taihboxen enzo.....
Hij kwam erg rustig over, was een kop? kleiner dan ik was, ik heb de streams allemaal nog niet teruggekeken.
Als me handje uitgeschud isquote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Wanneer ga je die dobbelstenen eens gooien.![]()
Mogguh ouwe nep-hoolie!quote:Op donderdag 5 april 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej pukkie![]()
Iedereen slaapt nog, behalve brian en sylvia. Ik hoor de stofzuiger stofzuigen.
LL is toch een kopje kleiner gemaakt door de uitsmijter van dienst! Je weet toch...quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LL is toch een kopje kleiner gemaakt door de uitsmijter van dienst! Je weet toch...
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]toch had ik voor dat ik de kooi in ging toch nog even leuk gebabbeld met hem - heb je druks bij je ? (ondertussen in mn zaken kijken) nee, dat heb ik net naar binnensnoven
Joh hoelaat was dat? Toen was ik echt al veels te ver... euhm ik weet nog dat ik heb lopen schreeuwen in die microfoon en de hele tijd hem zat te vervelen door aan die platen te draaienquote:Op donderdag 5 april 2007 08:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Maar op het laatst stond je toch nog even bij Brain, bij de draaitafels. Wat heb je toen tegen hem gezegd, of weet je dat zelf ook niet meer?![]()
Linkje?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die Tamara ontzettend op frederique huidts vindt lijken?
Een kwartiertje voordat je getoneelhaakt werd, dacht ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Joh hoelaat was dat? Toen was ik echt al veels te ver... euhm ik weet nog dat ik heb lopen schreeuwen in die microfoon en de hele tijd hem zat te vervelen door aan die platen te draaien![]()
En wat ik tegen hem heb gezegt weet ik niet meer
Ik mag hopen van niet....Frédérique Huydts lis overleden nml....quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die Tamara ontzettend op frederique huidts vindt lijken?
Ik denk dat als je nog 1 of 2 keer wat bij snollie had gedaan, had Bwian je echt iets aangedaan...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Joh hoelaat was dat? Toen was ik echt al veels te ver... euhm ik weet nog dat ik heb lopen schreeuwen in die microfoon en de hele tijd hem zat te vervelen door aan die platen te draaien![]()
En wat ik tegen hem heb gezegt weet ik niet meer
Dat zou toch wel leuk zijn, zou hij dan de vila uitmoeten?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:59 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik denk dat als je nog 1 of 2 keer wat bij snollie had gedaan, had Bwian je echt iets aangedaan...
Heb ook een beetje het idee dat Natasia een tv-momentje ziet in de aktie van Huub en Eric en dat ze op haar luidruchtige manier er ook een graantje van mee wil pikken.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef petraa het volgende:
natasia zingt, na ja zingen !!!! Kom van dat bed af, dit is de laatste keer. Een advies zet je geluid uit.
je had gewoon wat nuchterder moeten blijven, dan had je veel meer kunnen uithalen en zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dat zou toch wel leuk zijn, zou hij dan de vila uitmoeten?
Dat weet ik niet,quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dat zou toch wel leuk zijn, zou hij dan de vila uitmoeten?
Palma wordt met de dag vervelender! Eruit met die dragonder!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
Palma denkt leuk te zijn en maakt de balonnen kapot die op de deur hangen en wil de briefjes er ook afhalen. Huub en Eric zeggen laat hangen tot Amanda is geweest.
ja vind ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 09:03 schreef demins het volgende:
[..]
Palma wordt met de dag vervelender! Eruit met die dragonder!![]()
Idd weinig kans.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:03 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Klopt- wie weet de volgende keer.
Dat is een parttime miljonair. Dat zijn de meest erge.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:05 schreef FSR het volgende:
Zou Palma stiekem een miljonair zijn ?
Misschien de verwijdering van de 2e gast... dat hebben we (altans ik ) niet meegekregen...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Idd weinig kans.
Heb jij trouwens nog iets meegekregen van de opschudding halverwege dat feest?
Toen renden er ineens een stuk of zes niet-witte mensen de keuken in, en leek daar van alles aan de hand te zijn.
Even later werd daar druk opgeruimd.
Misschien Jaap die over zijn nek ging? Dat zes mensen die vloedgolf van kots moesten proberen te stoppen? Net als met die wasmachine die overliep.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Idd weinig kans.
Heb jij trouwens nog iets meegekregen van de opschudding halverwege dat feest?
Toen renden er ineens een stuk of zes niet-witte mensen de keuken in, en leek daar van alles aan de hand te zijn.
Even later werd daar druk opgeruimd.
Huub is veel te aardig voor dit spel, dat blijkt maar weer....quote:Op donderdag 5 april 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
Huub hoopt dat brian neerstort, wel dat hij er levend uitkomt, maar dat hij 2 benen en wat ribben heeft gebroken.
Ik denbk dat als hij dat doet, dat snollie zo overstuur raakt en dat ze zo flipt, dat het een exit word voor haar...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik denk dat ik die hondjes een keer ga verstoppen. We bestellen gewoon zo'n hondekooi en dan raussen we ze 's nachts en dan zetten we ze ergens in die kooi met eten en drinken.
Jaap is soms zo ontwapenend...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt, over 3 weken heb ik de kamer. Huub zegt hoe ga je dat doen, wij gaan hier niet meer weg.
J: Ik haal gewoon jullie spullen weg
H:Dat mag niet he, persoonlijk eigendom en het bed ook
J: Ja dan gaat het dus niet.
Dat is dan weer grappigquote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt, over 3 weken heb ik de kamer. Huub zegt hoe ga je dat doen, wij gaan hier niet meer weg.
J: Ik haal gewoon jullie spullen weg
H:Dat mag niet he, persoonlijk eigendom en het bed ook
J: Ja dan gaat het dus niet.
Met siliconenfetishquote:
Echt ik hoop zo erg dat amanda vanavond die kleren uit de kast trekt.. kan ze eindelijk opzoutenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef the_undertaker het volgende:
Ik wordt echt agressief van die bril die Amanda op heeft
Krijgt ze hooguit een waarschuwing die haar na een week weer wordt kwijtgescholden.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Echt ik hoop zo erg dat amanda vanavond die kleren uit de kast trekt.. kan ze eindelijk opzouten
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Krijgt ze hooguit een waarschuwing die haar na een week weer wordt kwijtgescholden.
Als dat zo is walg ik echt van het programmaquote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.
Er zou een keurmerk voor moeten bestaan dat je er op kan brandmerken!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Best wel zielig eigenlijk. Echte tieten die zó ontzettend nep lijken!![]()
Paar keer zeer opvallend met die basketballen op en neer stuiteren en Brian weer niet laten klaarkomen en ze mag blijven.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.
Ik loop al een tijdje te roepen dat personeel peroneel moet zijn. Netjes met twee woorden spreekt. Hun klep pas open doen als ze wat gevraagd worden. Het lijk 's ochtend wel de Palma show. Leuk voor een keertje maar verder zwaar irritant omdat ze zich veel te veel in het spel mengen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
Palma denkt leuk te zijn en maakt de balonnen kapot die op de deur hangen en wil de briefjes er ook afhalen. Huub en Eric zeggen laat hangen tot Amanda is geweest.
nog een keer met drinken gooien!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Clank het volgende:
Amanda begint te schelden... vuile flikkers!!
Basisschool humor imo..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Clank het volgende:
Amanda tegen Huub: Jij moet niet in de Gouden Kooi zitten maar in smurfenland!!![]()
Alleen stream 1 bij mij..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef Clank het volgende:
Streams foetsie..
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda heeft Stream1 kapotgeschreeuwd!![]()
En nu Natasia stream 2 bij mijquote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda heeft Stream1 kapotgeschreeuwd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |