Jaap is soms zo ontwapenend...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt, over 3 weken heb ik de kamer. Huub zegt hoe ga je dat doen, wij gaan hier niet meer weg.
J: Ik haal gewoon jullie spullen weg
H:Dat mag niet he, persoonlijk eigendom en het bed ook
J: Ja dan gaat het dus niet.
Dat is dan weer grappigquote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt, over 3 weken heb ik de kamer. Huub zegt hoe ga je dat doen, wij gaan hier niet meer weg.
J: Ik haal gewoon jullie spullen weg
H:Dat mag niet he, persoonlijk eigendom en het bed ook
J: Ja dan gaat het dus niet.
Met siliconenfetishquote:
Echt ik hoop zo erg dat amanda vanavond die kleren uit de kast trekt.. kan ze eindelijk opzoutenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef the_undertaker het volgende:
Ik wordt echt agressief van die bril die Amanda op heeft
Krijgt ze hooguit een waarschuwing die haar na een week weer wordt kwijtgescholden.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Echt ik hoop zo erg dat amanda vanavond die kleren uit de kast trekt.. kan ze eindelijk opzouten
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Krijgt ze hooguit een waarschuwing die haar na een week weer wordt kwijtgescholden.
Als dat zo is walg ik echt van het programmaquote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.
Er zou een keurmerk voor moeten bestaan dat je er op kan brandmerken!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Best wel zielig eigenlijk. Echte tieten die zó ontzettend nep lijken!![]()
Paar keer zeer opvallend met die basketballen op en neer stuiteren en Brian weer niet laten klaarkomen en ze mag blijven.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.
Ik loop al een tijdje te roepen dat personeel peroneel moet zijn. Netjes met twee woorden spreekt. Hun klep pas open doen als ze wat gevraagd worden. Het lijk 's ochtend wel de Palma show. Leuk voor een keertje maar verder zwaar irritant omdat ze zich veel te veel in het spel mengen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
Palma denkt leuk te zijn en maakt de balonnen kapot die op de deur hangen en wil de briefjes er ook afhalen. Huub en Eric zeggen laat hangen tot Amanda is geweest.
nog een keer met drinken gooien!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Clank het volgende:
Amanda begint te schelden... vuile flikkers!!
Basisschool humor imo..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Clank het volgende:
Amanda tegen Huub: Jij moet niet in de Gouden Kooi zitten maar in smurfenland!!![]()
Alleen stream 1 bij mij..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef Clank het volgende:
Streams foetsie..
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda heeft Stream1 kapotgeschreeuwd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |