Ben je inmiddels gekrompen dan ?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Jazekerhij probeerde in t begin een beetje contact te zoeken, kwam uiteindelijk naar me toe.
Hij gaf mij een hand, en ik hem ook, waarop ik zei van, hee, je had toch wratjes? Zei die nee, die had ik op mn voetenbegon die over taihboxen enzo.....
Hij kwam erg rustig over, was een kop? kleiner dan ik was, ik heb de streams allemaal nog niet teruggekeken.
Als me handje uitgeschud isquote:Op donderdag 5 april 2007 08:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Wanneer ga je die dobbelstenen eens gooien.![]()
Mogguh ouwe nep-hoolie!quote:Op donderdag 5 april 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej pukkie![]()
Iedereen slaapt nog, behalve brian en sylvia. Ik hoor de stofzuiger stofzuigen.
LL is toch een kopje kleiner gemaakt door de uitsmijter van dienst! Je weet toch...quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
LL is toch een kopje kleiner gemaakt door de uitsmijter van dienst! Je weet toch...
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:49 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]toch had ik voor dat ik de kooi in ging toch nog even leuk gebabbeld met hem - heb je druks bij je ? (ondertussen in mn zaken kijken) nee, dat heb ik net naar binnensnoven
Joh hoelaat was dat? Toen was ik echt al veels te ver... euhm ik weet nog dat ik heb lopen schreeuwen in die microfoon en de hele tijd hem zat te vervelen door aan die platen te draaienquote:Op donderdag 5 april 2007 08:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Maar op het laatst stond je toch nog even bij Brain, bij de draaitafels. Wat heb je toen tegen hem gezegd, of weet je dat zelf ook niet meer?![]()
Linkje?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die Tamara ontzettend op frederique huidts vindt lijken?
Een kwartiertje voordat je getoneelhaakt werd, dacht ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Joh hoelaat was dat? Toen was ik echt al veels te ver... euhm ik weet nog dat ik heb lopen schreeuwen in die microfoon en de hele tijd hem zat te vervelen door aan die platen te draaien![]()
En wat ik tegen hem heb gezegt weet ik niet meer
Ik mag hopen van niet....Frédérique Huydts lis overleden nml....quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die Tamara ontzettend op frederique huidts vindt lijken?
Ik denk dat als je nog 1 of 2 keer wat bij snollie had gedaan, had Bwian je echt iets aangedaan...quote:Op donderdag 5 april 2007 08:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Joh hoelaat was dat? Toen was ik echt al veels te ver... euhm ik weet nog dat ik heb lopen schreeuwen in die microfoon en de hele tijd hem zat te vervelen door aan die platen te draaien![]()
En wat ik tegen hem heb gezegt weet ik niet meer
Dat zou toch wel leuk zijn, zou hij dan de vila uitmoeten?quote:Op donderdag 5 april 2007 08:59 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik denk dat als je nog 1 of 2 keer wat bij snollie had gedaan, had Bwian je echt iets aangedaan...
Heb ook een beetje het idee dat Natasia een tv-momentje ziet in de aktie van Huub en Eric en dat ze op haar luidruchtige manier er ook een graantje van mee wil pikken.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef petraa het volgende:
natasia zingt, na ja zingen !!!! Kom van dat bed af, dit is de laatste keer. Een advies zet je geluid uit.
je had gewoon wat nuchterder moeten blijven, dan had je veel meer kunnen uithalen en zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dat zou toch wel leuk zijn, zou hij dan de vila uitmoeten?
Dat weet ik niet,quote:Op donderdag 5 april 2007 09:00 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Dat zou toch wel leuk zijn, zou hij dan de vila uitmoeten?
Palma wordt met de dag vervelender! Eruit met die dragonder!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
Palma denkt leuk te zijn en maakt de balonnen kapot die op de deur hangen en wil de briefjes er ook afhalen. Huub en Eric zeggen laat hangen tot Amanda is geweest.
ja vind ik ookquote:Op donderdag 5 april 2007 09:03 schreef demins het volgende:
[..]
Palma wordt met de dag vervelender! Eruit met die dragonder!![]()
Idd weinig kans.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:03 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Klopt- wie weet de volgende keer.
Dat is een parttime miljonair. Dat zijn de meest erge.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:05 schreef FSR het volgende:
Zou Palma stiekem een miljonair zijn ?
Misschien de verwijdering van de 2e gast... dat hebben we (altans ik ) niet meegekregen...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Idd weinig kans.
Heb jij trouwens nog iets meegekregen van de opschudding halverwege dat feest?
Toen renden er ineens een stuk of zes niet-witte mensen de keuken in, en leek daar van alles aan de hand te zijn.
Even later werd daar druk opgeruimd.
Misschien Jaap die over zijn nek ging? Dat zes mensen die vloedgolf van kots moesten proberen te stoppen? Net als met die wasmachine die overliep.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Idd weinig kans.
Heb jij trouwens nog iets meegekregen van de opschudding halverwege dat feest?
Toen renden er ineens een stuk of zes niet-witte mensen de keuken in, en leek daar van alles aan de hand te zijn.
Even later werd daar druk opgeruimd.
Huub is veel te aardig voor dit spel, dat blijkt maar weer....quote:Op donderdag 5 april 2007 09:09 schreef petraa het volgende:
Huub hoopt dat brian neerstort, wel dat hij er levend uitkomt, maar dat hij 2 benen en wat ribben heeft gebroken.
Ik denbk dat als hij dat doet, dat snollie zo overstuur raakt en dat ze zo flipt, dat het een exit word voor haar...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:12 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik denk dat ik die hondjes een keer ga verstoppen. We bestellen gewoon zo'n hondekooi en dan raussen we ze 's nachts en dan zetten we ze ergens in die kooi met eten en drinken.
Jaap is soms zo ontwapenend...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt, over 3 weken heb ik de kamer. Huub zegt hoe ga je dat doen, wij gaan hier niet meer weg.
J: Ik haal gewoon jullie spullen weg
H:Dat mag niet he, persoonlijk eigendom en het bed ook
J: Ja dan gaat het dus niet.
Dat is dan weer grappigquote:Op donderdag 5 april 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Jaap zegt, over 3 weken heb ik de kamer. Huub zegt hoe ga je dat doen, wij gaan hier niet meer weg.
J: Ik haal gewoon jullie spullen weg
H:Dat mag niet he, persoonlijk eigendom en het bed ook
J: Ja dan gaat het dus niet.
Met siliconenfetishquote:
Echt ik hoop zo erg dat amanda vanavond die kleren uit de kast trekt.. kan ze eindelijk opzoutenquote:Op donderdag 5 april 2007 09:34 schreef the_undertaker het volgende:
Ik wordt echt agressief van die bril die Amanda op heeft
Krijgt ze hooguit een waarschuwing die haar na een week weer wordt kwijtgescholden.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Echt ik hoop zo erg dat amanda vanavond die kleren uit de kast trekt.. kan ze eindelijk opzouten
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Krijgt ze hooguit een waarschuwing die haar na een week weer wordt kwijtgescholden.
Als dat zo is walg ik echt van het programmaquote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.
Er zou een keurmerk voor moeten bestaan dat je er op kan brandmerken!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Best wel zielig eigenlijk. Echte tieten die zó ontzettend nep lijken!![]()
Paar keer zeer opvallend met die basketballen op en neer stuiteren en Brian weer niet laten klaarkomen en ze mag blijven.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Zelfs die waarschuwing krijgt ze niet.
Ik loop al een tijdje te roepen dat personeel peroneel moet zijn. Netjes met twee woorden spreekt. Hun klep pas open doen als ze wat gevraagd worden. Het lijk 's ochtend wel de Palma show. Leuk voor een keertje maar verder zwaar irritant omdat ze zich veel te veel in het spel mengen.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:01 schreef petraa het volgende:
Palma denkt leuk te zijn en maakt de balonnen kapot die op de deur hangen en wil de briefjes er ook afhalen. Huub en Eric zeggen laat hangen tot Amanda is geweest.
nog een keer met drinken gooien!quote:Op donderdag 5 april 2007 09:53 schreef Clank het volgende:
Amanda begint te schelden... vuile flikkers!!
Basisschool humor imo..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:55 schreef Clank het volgende:
Amanda tegen Huub: Jij moet niet in de Gouden Kooi zitten maar in smurfenland!!![]()
Alleen stream 1 bij mij..quote:Op donderdag 5 april 2007 09:57 schreef Clank het volgende:
Streams foetsie..
quote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda heeft Stream1 kapotgeschreeuwd!![]()
En nu Natasia stream 2 bij mijquote:Op donderdag 5 april 2007 09:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda heeft Stream1 kapotgeschreeuwd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |