Of zijn wij soms zo verbitterd?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook. Soms is het gewoon kut. Geen les te leren of geen mooie reden, alleen maar kut, zware kut.
Ga dat even aan een kind van 6 uitleggen dat het een reden heeft. Daar kan ik nou zo onpasselijk van worden omdat het zo betweterig en arrogant overkomt.
Nee, hypocriet betekent: huichelachtig, een valse indruk proberen te wekken.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
hypocriete dat is toch als iemand.... ? Dat is toch dat moeilijke woord voor alles waar je niet blij mee bent? Dat het een woord voor rottig is?
Ik wil Benji.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
Mag ik evenJuicy en Nikky.
Ik hoor al 2 uur niks anders. Kuthonden.
Heeft die teef dan twee teefjes??quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
Je ziet nog liever Jaap in zijn blote ass zekerquote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia ziet de komst van Diana als 'een geschenk'.
Nu maar hopen dat ze Diana niet gaat wijsmaken, dat haar kanker een geschenk is.
Voor Huub is het idd wel goed, die kan slecht omgaan met dit soort dingen.
Denk nog maar eens terug aan toen Sylvia`s vader was overleden.
Ik denk dan alleen maar aan jaap zijn reactie.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Nu maar hopen dat ze Diana niet gaat wijsmaken, dat haar kanker een geschenk is.
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom op, mijn moeder had ook darmkanker en was binnen 3 maanden dood.
Nee, realistisch en nuchter vind ik. Als iets kut is mag je het ook zo noemen en dan hoef je daar geen redenen voor te verzinnen behalve dat het flink kut is. Ik vind mezelf iig niet bitter. Ik vind het leven hartstikke leuk met zo af en toe een moment waarbij je hardop zegt dat iets wel heel erg kut is.quote:
Dat jij dat vindt, heeft een reden.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat alles een reden moet hebben vind ik nu bullshit...
Diana komt alleen af en toe op bezoek.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
Dit gaat zwaar worden voor de miljonairs..maar goed..ze willen het zelf..ze hadden ook nee kunnen zeggen..![]()
hmmm soms weet ik niet of ik bitter ben of juist realistisch....quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, realistisch en nuchter vind ik. Als iets kut is mag je het ook zo noemen en dan hoef je daar geen redenen voor te verzinnen behalve dat het flink kut is. Ik vind mezelf iig niet bitter. Ik vind het leven hartstikke leuk met zo af en toe een moment waarbij je hardop zegt dat iets wel heel erg kut is.
Vind jij jezelf bitter?
Theoretisch wel, maar dat durft natuurlijk niemand en dat mag je ook niet verwachten van ze.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
maar goed..ze willen het zelf..ze hadden ook nee kunnen zeggen..![]()
Ze hebben gegarandeerd een "liefdadigheidsclausule" in hun contract, en laten we eerlijk zijn; dat hoort ook bij het leven (van een miljonair)quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dit gaat zwaar worden voor de miljonairs..maar goed..ze willen het zelf..ze hadden ook nee kunnen zeggen..![]()
Huub bedoelt het altijd wel heel goed. Mijn vader heeft soms slachtoffers gehad en zei dat collega's dan in paniek moesten giechelen ofzo van de zenuwen..dat lijkt heel erg en is het eigenlijk ook, maar dat geeft alleen maar aan hoe eng mensen ervoor zijn of nerveus ervan worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk nog steeds niet dat een opzet was hoor!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
Volgens Brian en Natasia was Evil helemaal niet met het spel bezig.
Ik weet toch zeker dat ze er úúúúúúren over kon praten.
Bovendien heeft Brian nog steeds niet door dat Stephan eruiit stemmen een opzetje was tussen hem en Eveline
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hypocriet betekent: huichelachtig, een valse indruk proberen te wekken.
En dat is wat de makers van DGK m.i. doen, met deze schijnbetrokkenheid met grote maatschappelijke thema's. Het feit dat we nu met een vrouw worden geconfronteerd die een ernstige vorm van kanker heeft, is het resultaat van een fucking bráinstomsessie.
Ik denk niet dat ze nee hadden kunnen zeggen. Ik vind dat het eerst besproken had moeten worden 'achter' de schermen. Ik zou het eigenlijk niet willen als ik in dat huis zat omdat ik heb best eng zou vinden..maar ik zou toch ja zeggen omdat je anders gelynched wordt door de buitenwereld als "de jongen die het kankerpatientje de laatste wens niet gunde"...dat is het gene wat ik niet leuk vind.. Dat Diana Eric voor het blok zette.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:24 schreef Katewalker het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het ook van dichtbij mee gemaakt. Een grote sterke kerel die in drie maanden sterk vermagerde, veel pijn had, steeds meer morfine kreeg en uiteindelijk overleed.
De madame met haar nummer een: Braajen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
Grappig dat Zdngmw uitgebreid op bed gaat liggen, terwijl Brian en Snollie gezellig in bad zitten.
Je maakt toch wel een grapje hè??quote:Op woensdag 4 april 2007 23:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat een opzet was hoor!![]()
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds niet dat een opzet was hoor!![]()
Inderdaad..Stephan wilde er uit en speelde het heel slim...die had genoeg van dat kuthuis.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt toch wel een grapje hè??![]()
Stephan die zonder reden zijn beste, en enige, vriendin in het huis voordraagt voor ontslag??
Dat kon maar 1 ding zijn: het teken aan haar dat hij eruit wilde en zijn zogenaamde "verraad" door haar voor te dragen was gelijk de manier waarop zij alle bewoners mee kon krijgen voor zijn ontslag.
Het klinkt helemaal heel mooi en heel aanemelijk maar toch dat geloof ik niet....Stephan wilde blijven, zijn vriendin dat zal hem wat! Laat maar Stephan terugkomen! Maar ja ik kan me ook vergissen...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je maakt toch wel een grapje hè??![]()
Stephan die zonder reden zijn beste, en enige, vriendin in het huis voordraagt voor ontslag??
Dat kon maar 1 ding zijn: het teken aan haar dat hij eruit wilde en zijn zogenaamde "verraad" door haar voor te dragen was gelijk de manier waarop zij alle bewoners mee kon krijgen voor zijn ontslag.
En niet voor het eerst.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De madame met haar nummer een: Braajen.
Ben ik niet met je eens. Als m.n. Eric en Syl dit niet hadden gewilt of hadden getrokken waren ze daar absoluut heel eerlijk in geweest. Daar zijn ze volwassen en mondig genoeg voor. Diana is een fan van SHE dus BANJ zal zich wat dit betreft wat meer op de achtergrond houden, m.a.w. zij kunnen zich hier dus makkelijker aan onttrekken. BANJ zal hier inderdaad meer moeite mee hebben maar ook BANJ is mondig genoeg om dit naar voren te brengen......quote:Op woensdag 4 april 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Theoretisch wel, maar dat durft natuurlijk niemand en dat mag je ook niet verwachten van ze.
Ik blijf die grote witte onderbroek een afknapper vindenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Marelle het volgende:
Je hoeft je onderbroek niet wat verder naar beneden te trekken Brian,we hebben het allang gezien![]()
ow ik dacht al dat ik de enige was, getverrrrquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik blijf die grote witte onderbroek een afknapper vinden![]()
ehm ik vind heel brian een afknapperquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik blijf die grote witte onderbroek een afknapper vinden![]()
Zou perfect zijn als het werkt, volgens het artikel wordt het al gebruikt bij stofwisselingsziektes, dus qua goedkeuring moet dat an sich niet zo'n probleem zijn, goedkeurig voor het gebruik voor tegen een andere ziekte zou dan IMHO zeker expirimenteel per direct toegestaan moeten zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Flabberguest het volgende:
Sorry ff off-topic maar hier nog een artikel over het nieuwe medicijn waar ik het over had in het vorige topic.
http://www.nu.nl/news/965(...)tegen_kanker%27.html
volgende keer een beetje meer inzoomenquote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:53 schreef Marelle het volgende:
[..]
volgende keer een beetje meer inzoomen![]()
![]()
thxxx voor je ALERT, het slaat weer nergens op, niet om aan te horenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
ALERT: Braaain gaat zijn gitaar bewerkstelligen!
Mee eensquote:Op woensdag 4 april 2007 23:52 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ehm ik vind heel brian een afknapper![]()
Stuur eens een briefje met de vraag of hij kan persen...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef kissa het volgende:
ALERT: Braaain gaat zijn gitaar bewerkstelligen!
Net gemist, maar Huub speelt wel eens fragmenten uitquote:Op woensdag 4 april 2007 23:51 schreef Desii het volgende:
Ik vind dit een mooi stuk op de piano
thanx..... hij draait alquote:Op woensdag 4 april 2007 23:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Net gemist, maar Huub speelt wel eens fragmenten uit
http://www.youtube.com/watch?v=_McSk1zQ_Sg
Je drukt je al een stuk milder uit dan gisteren.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het jammer dat zo'n chick als Amanda erin zit.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god wat zou ik Amanda graag in elkaar trappen...
Ik ga mee in het verzachten van DGK.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Je drukt je al een stuk milder uit dan gisteren.![]()
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik ga mee in het verzachten van DGK.
Dat is ook off topicquote:Op donderdag 5 april 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik overigens wel heb bij Diana is dat ik het al zie aankomen bij Tien
"Na de reclame komt Diana langs, de terminale kankerpatiente..."
Dat het zo commercieel als cliffhanger gebruikt gaat worden.
Op SBS was dat ook zo bij die medische serie. Toen werd er een keer gezegd "kijk na de reclame of meneer huppelepup nog gereanimeer kan worden"...ik wist niet wat ik hoorde.
off topic: Ik ben in datzelfde ziekenhuis ook een keer geweest maar mijn vriend (steken in zijn hart, bleek later allemaal goed te zijn) en die wilde niet gefilmd worden..misschien maar goed ook want ik en mijn beste vriend waren echt stomdronken (was na het uitgaan)
Dit gaat hoe dan ook "gebruikt" worden, dat is duidelijk. Of ze het zó lomp doen als hierboven, waag ik te betwijfelen. Maar misschien onderschat ik het, en gaat die jolige voice-over rustig op de toer van: "Diane kan er niet om lachen dat ze zojuist is opgegeven door de artsen. Wat is er Diane? Geen gevoel voor tumor?"quote:Op donderdag 5 april 2007 00:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat ik overigens wel heb bij Diana is dat ik het al zie aankomen bij Tien
"Na de reclame komt Diana langs, de terminale kankerpatiente..."
ja, die bedoelde ik....quote:Op donderdag 5 april 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar nu speelt Huub Ave Maria van Schubert, ik weet niet of hij dat daarnet ook speelde.
Mooi, dwarsfluit. Er zijn inderdaad meerdere Ave Maria's, ik vind die van Franz Schubert de mooiste. Huub is nu bezig met 'The Eve of Destruction' en ik ben te lui om op te zoeken van wie dat ook alweer isquote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, die bedoelde ik....
Ik speel zelf dwarsfluit, maar de Ave Maria die ik moet spelen, klinkt heeeeel anders![]()
ik pest jequote:
http://www.youtube.com/watch?v=-Zs2DCA9W7s dezequote:Op donderdag 5 april 2007 00:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, dwarsfluit. Er zijn inderdaad meerdere Ave Maria's, ik vind die van Franz Schubert de mooiste. Huub is nu bezig met 'The Eve of Destruction' en ik ben te lui om op te zoeken van wie dat ook alweer is![]()
Een spatie minder en je was er geweestquote:Op donderdag 5 april 2007 00:20 schreef Gert het volgende:
Barry Mc Guire.
Of de naam correct geschreven is , weet ik niet. Te lui om.. etc.
Lijkt me een andere zanger, maar de originele videoclip was dankzij Gert ook snel te vinden. Huub heeft het er maar moeilijk meequote:Op donderdag 5 april 2007 00:22 schreef Desii het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=-Zs2DCA9W7s deze![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit gaat hoe dan ook "gebruikt" worden, dat is duidelijk. Of ze het zó lomp doen als hierboven, waag ik te betwijfelen. Maar misschien onderschat ik het, en gaat die jolige voice-over rustig op de toer van: "Diane kan er niet om lachen dat ze zojuist is opgegeven door de artsen. Wat is er Diane? Geen gevoel voor tumor?"
Zucht.... (zwijmel smiley). Wat is YouTube toch een goudmijn he.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef Desii het volgende:
En hier nog een keertje She..... prachtig toch (zwijmel, zwijmel)
http://www.youtube.com/watch?v=i-IEptPCHEQ
hehehe, ik zeg maar zo : ïkhouervan"quote:Op donderdag 5 april 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht.... (zwijmel smiley). Wat is YouTube toch een goudmijn he.
Lijkt me een enigszins klassiek geschoolde stem. Wat jullie hebben met deze muziek, hebben jullie ermee - niets van Tien aantrekken.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ls7ila3srzI dit nummer maakt me verdrietig. Is het nummer waarop ik ga erm trouwen maar heeft nu andere betekenis door dit Diana verhaal...
Mooie clip ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht.... (zwijmel smiley). Wat is YouTube toch een goudmijn he.
Tis wel een Diana nummerquote:Op donderdag 5 april 2007 00:30 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ls7ila3srzI dit nummer maakt me verdrietig. Is het nummer waarop ik ga erm trouwen maar heeft nu andere betekenis door dit Diana verhaal...
"The Voice" Jos van Bergen Henegouwen: "Jaap valt bijna in slaap, terwijl de rest van de bewoners geboeid luisteren naar Dianes relaas over de slopende chemokuur. Jaap jongen, vind je dit niet gezwellig dan, zo met z'n allen knus in de huiskamer?"quote:Op donderdag 5 april 2007 00:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"Natasia blokkeert de stemming voor de chemotherapie. Dit tot ongenoegen van Diana. "Had je me maar mijn 12 uur moeten geven zodat ik mijn relatie met Ton en Rebecca kon redden" zegt de zwarte diva..en zo is het maar net"
Dat nummer doet me dan weer denken aan dit nummer:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |