Ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef petraa het volgende:
Ik word een beetje simpel van elke keer dezelfde discussies daar.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:30 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Nou, echt aardig kan ik dat ook niet noemen hoor
moet je gewoon minderen met streams kijken, heb ik ook gedaan, en het helptquote:
Amandel is weer eens 'geniaal'quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Ahahaha Amanda, ieder heeft zn eigen definitie van hypocriet!
Geniaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
Wij gebruiken die van Van Dale en Amanda gebruikt die van Dellen??quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef mootie het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:34 schreef Kinga het volgende:
hy·po·criet2 (bn.)
1 huichelachtig
hui·chel·ach·tig (bn.)
1 niet oprecht in zijn bedoelingen, of daarvan blijk gevend => farizees, gemaakt, hypocriet, schijnheilig, voorgewend
Nee hoor, hij weet dat ik het ook voor 4 kamelen doetquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
oooo, Miraaa, hij slaapt zeker al.![]()
In gemeenschap van goederen? Nooit meer doenquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:28 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nou ik zal eerlijk zijn.......voor 2 miljoen krijgt die van mij ook een gouden strik om zijn lul......en hoppa weg ermee
![]()
Shit ik ben getrouwt , dan eist hij natuurlijk de helft![]()
Is er van jou soms vanmiddag een filmpje gepost?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god wat zou ik Amanda graag in elkaar trappen...sorry hoor maar dat wijf is zo fokking dom.
dat heb je toch niet op de pabo geleerd he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Mijn god wat zou ik Amanda graag in elkaar trappen...sorry hoor maar dat wijf is zo fokking dom.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nee hoor, hij weet dat ik het ook voor 4 kamelen doet![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is er van jou soms vanmiddag een filmpje gepost?
Haha nee ik ben heel lief voor de kinderen aan wie ik les geef.:)quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef 2live het volgende:
[..]
dat heb je toch niet op de pabo geleerd he?![]()
Wooowquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Brian noemt Eric hersenloos.
Hersenloos lijkt hij me niet, wel meeloperig en laf.
[afbeelding]
Je kan geen discussie winnen van iemand die niet wil luisteren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia wint gewoon discussies van Eric
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Haha nee ik ben heel lief voor de kinderen aan wie ik les geef.:)
Mensen als Natasia maken me woedend..de kinderen daarvan mag ik opvangen in de klas.
Inderdaad Amanda overtreft Bonnie naar mijn gevoelquote:Op dinsdag 3 april 2007 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Wil je een lolliequote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef Suikeroom het volgende:
Natasia wint gewoon discussies van Eric
Had amanda vroeger hele slimme knikkers met een brein?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
Huub heeft de hersens van een knikker aldus Amanda
Tja, als je moeder er niet voor je is wordt je snel volwassen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb de uizending van vanavond gekeken. En de dochter van Natas is zooooo lief, mooi en hartelijk
en ze stak een hart onder de riem van haar moeder. Het slaat dus een generatie over.
p.s. een mooie stem heeft ze ook ... Tis maar een klein meisje wat meer over haar moeder waakt dan andersom
![]()
Het is te gek voor woorden dat de moeder die haar kleine kinderen in de steek laat, degene die zijn moeder op 17-jarige leeftijd verloren heeft "verwijt" dat hij als kind moederliefde tekort gekomen is...quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Eric:"Mijn moeder heeft er niet voor gekozen om er niet meer te zijn jij wel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |