quote:Op donderdag 5 april 2007 00:39 schreef kleinzusje het volgende:
Nu nog 1 voor ........................je weet wel wie:
Als je doorgaat met dit soort übersentimentele kitsch, wèl ja.quote:Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat nummer doet me dan weer denken aan dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w
Maar goed, Gert grijpt vast zo wel in dat het off topic is
Het was voor joú hoor, vind je het niet leuk?quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je Gabriel en Bush met Don't give up niet geweldig vindt???quote:Op donderdag 5 april 2007 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je doorgaat met dit soort übersentimentele kitsch, wèl ja.
http://www.youtube.com/watch?v=FNp-B28HtTkquote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was voor joú hoor, vind je het niet leuk?![]()
Sorry, ik ben zwaar aan het off-topikken.
Misschien slaat konijntje op iets wat op de streams was, is, gaat te zien zijn?
Als je geil bent Gert, ga dan zelf konijnen enzoquote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was voor joú hoor, vind je het niet leuk?![]()
De 2 konijnen op de streams darlingquote:
Het gedicht was Brian waardigquote:Op donderdag 5 april 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De 2 konijnen op de streams darling
Dat nummer ken ik, erg mooiquote:Op donderdag 5 april 2007 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat nummer doet me dan weer denken aan dit nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=L-p2sbt_C4w
Maar goed, Gert grijpt vast zo wel in dat het off topic is
Ja het bed van Eric en Huub was nog leeg dus waarom geen stream op die twee redactie?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:07 schreef Prospera het volgende:
4 streams op de slaapkamer, maar ik hoor Eric nog wel praten op de achtergrond
[afbeelding]
ze zitten met mensen van achter, Jaap zit er ook bijquote:Op donderdag 5 april 2007 01:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja het bed van Eric en Huub was nog leeg dus waarom geen stream op die twee redactie?
Ooh werkoverleg? Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ze zitten met mensen van achter, Jaap zit er ook bij
ze hebben er niks van gemerkt en er is niet meer over gesproken geloof ikquote:Op donderdag 5 april 2007 01:18 schreef Mika25 het volgende:
Hoe is de jeukpoeder afgelopen eigenlijk? Ik heb er niets meer over gehoord...
Weer iets wat de Rat niet kan dus. Eric heeft even een paar keer over zn overtrek geveegd en weg was het 'jeukpoeder'quote:Op donderdag 5 april 2007 01:18 schreef Mika25 het volgende:
Hoe is de jeukpoeder afgelopen eigenlijk? Ik heb er niets meer over gehoord...
toen Jaap naar beneden ging om te slapen hoorde je iemand vragen of Jaap er ook bij wou komenquote:
Ok dank je, heb ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:22 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
toen Jaap naar beneden ging om te slapen hoorde je iemand vragen of Jaap er ook bij wou komen
Ze is vooralsnog niet terminaal. Dinsdagochtend krijgt Diana de uitslag van de 2e chemokuur.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:32 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, ben benieuwd hoe dat gebracht gaat worden om een terminale patient in het huis op bezoek te hebben. Ik hoop dat ze het op een fastsoenlijke manier gaan uitvoeren, want er is een goede kans dat die Diane de komende maanden (wanneer het programma dus nog op de buis is) overlijd, en dan hoop ik toch echt dat ze het wat fatsoenlijker brengen dan met de vader van Sylvia...
Daar heb ik geen zin an!quote:Op donderdag 5 april 2007 01:32 schreef mootie het volgende:
je kan nog editen hoor ^_^
van alle vele (eindeloze) uren van gesprekken in het maken van plannen om huub te pakkenquote:Op donderdag 5 april 2007 01:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Weer iets wat de Rat niet kan dus. Eric heeft even een paar keer over zn overtrek geveegd en weg was het 'jeukpoeder'
Ik wou net zeggen, iedereen gaat er meteen van uit dat ze dood gaat, heeft ze aanleiding tot die gedachte gegeven dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze is vooralsnog niet terminaal. Dinsdagochtend krijgt Diana de uitslag van de 2e chemokuur.
Wij zitten gewoon voor Jan Lul....quote:Op donderdag 5 april 2007 01:46 schreef miesy het volgende:
beetje lullig dat ze huub en eric voor zichzelf willen houden,
en wij dan?![]()
Oh, dacht dat ze het eerst hadden over dat ze terminaal was?quote:Op donderdag 5 april 2007 01:34 schreef STAP01 het volgende:
Ze is vooralsnog niet terminaal. Dinsdagochtend krijgt Diana de uitslag van de 2e chemokuur.
Ja we moeten wel oppassen dat ze ons niet afluisteren want daar hebben ze een handje van hoor. Wees op je hoede!quote:
zou me niets verbazenquote:Op donderdag 5 april 2007 01:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja we moeten wel oppassen dat ze ons niet afluisteren want daar hebben ze een handje van hoor. Wees op je hoede!
pmquote:Op donderdag 5 april 2007 02:11 schreef Yollie het volgende:
Even off topic: hoe plaats ik een foto hier?
Helemaal mee eens, en weer kost dit Para Brodda zijn nachtrust, die slaapt echtquote:Op donderdag 5 april 2007 02:35 schreef snetje het volgende:
dat bedtijd gedoe mag van mijn part echt afgeschaft worden !!! alcohol beperking van huub moet wel blijven![]()
zo is tie veel leuker !!!![]()
brian plakt nu een paar ballonnen boven sylvia haar bedquote:Op donderdag 5 april 2007 02:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, en weer kost dit Para Brodda zijn nachtrust, die slaapt echt
niet meer vannacht .....![]()
wat heeft die rat dan gedaan?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:42 schreef Yollie het volgende:
Ja sanctie voor para hij is een andere bewoonster aan het lastig vallen na bedtijd.... YES!
De folders van de deur afgehaald met ballon en deze boven Syl haar bed geplakt maar wel om 2.42uur!quote:
Ah joh, hij weet niet beter! Die vreselijke loooooooooooooooooserr!quote:Op donderdag 5 april 2007 02:43 schreef snetje het volgende:
[..]
brian plakt nu een paar ballonnen boven sylvia haar bed![]()
hoe kinderachtiger kan die gast nog worden![]()
stoere aktie brian !! heel stoer!!!
Deze jongen heeft echt respect voor vrouwen..quote:Op donderdag 5 april 2007 02:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een lullo die Brainless, heeft hij wederom tevergeefs geprobeerd
om Sylvia wakker te maken, je zal wel trots zijn op je zoon, Netty![]()
Nee hoor, hier komt die walgelijke wife-beater ook wel weer mee weg.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:42 schreef Yollie het volgende:
Ja sanctie voor para hij is een andere bewoonster aan het lastig vallen na bedtijd.... YES!
Ooh ja dat was ik vergeten.quote:Op donderdag 5 april 2007 02:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee hoor, hier komt die walgelijke wife-beater ook wel weer mee weg.
Voor hem gelden helaas andere regels ..............![]()
Dan kunnen ze de stekker er wel meteen uithalen, wat mag dan nog wel?quote:Op donderdag 5 april 2007 02:51 schreef farceman het volgende:
De steeds laffer wordende redactie zal er wel voor zorgen dat Amanda morgen weer in master bedroom mag slapen....
quote:Op donderdag 5 april 2007 02:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Welterusten jongens, goed gewerkt !!!
Brainless is nog steeds wakker, ik zou zeggen ga zo door![]()
hoe kom je daar nu weer aanquote:Op donderdag 5 april 2007 03:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden we deze al ???
http://www.schoolbank.nl/(...)man-kubatz/584935119
Ja hoor dat is hem, er staan twee recente (re ) foto's op. Maar wat is nu weer Fintelman?quote:Op donderdag 5 april 2007 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even googelen, maar het is hem echt, er staan een paar fotos'van hem op .....
hahaha ' de jonge dichter Brian Kubatz"quote:Op donderdag 5 april 2007 03:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nog eentje, het moet niet gekker worden .......
http://www.proost.nl/?id=1592
Leuk he, een beetje googelen .....quote:Op donderdag 5 april 2007 03:29 schreef Yollie het volgende:
Het is dus de naam van Brians moeder Netty Flinterman
zie hier hoe mama Netty met Tamara mailt, het is de site van Tamara:
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=message&intMessageId=1233766
Ja zeker we gaan nog even verder...quote:Op donderdag 5 april 2007 03:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leuk he, een beetje googelen .....
Even voor de zekerheid, het is dus: Netty Fintelmanquote:Op donderdag 5 april 2007 03:29 schreef Yollie het volgende:
Het is dus de naam van Brians moeder Netty Flinterman
zie hier hoe mama Netty met Tamara mailt, het is de site van Tamara:
http://tamaralaila.waarbenjij.nu/index.php?page=message&intMessageId=1233766
oeps ik zal het even verbeteren..quote:Op donderdag 5 april 2007 03:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, het is dus: Netty Fintelman
Neequote:Op donderdag 5 april 2007 08:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hebben huub en eric trouwens nog last gehad van dat 'jeukpoeder' ?
JIJ hebt hem in het echt meegemaakt, dan moet je daar toch niet verbaasd over zijn!!1quote:
Toch is het jammer dat je hem nog niet even onder zijn ballen hebt gekieteld voordat je eruit gesodemieterd werd.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
[..]
JIJ hebt hem in het echt meegemaakt, dan moet je daar toch niet verbaasd over zijn!!1
Heej pukkiequote:Op donderdag 5 april 2007 08:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Toch is het jammer dat je hem nog niet even onder zijn ballen hebt gekieteld voordat je eruit gesodemieterd werd.![]()
Heb je sowieso nog met die psycho gesproken trouwens?
Dat kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
[..]
JIJ hebt hem in het echt meegemaakt, dan moet je daar toch niet verbaasd over zijn!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |