ja, als je je vingertoppen verliest...kennelijk ligt bij hem de huid direct op de bovenkant van zijn vingebotjes, dus zonder ' vingerverlengers' gaat hij letterlijk tot het bot!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef -Menn0- het volgende:
Lijkt me kut spelen, maar hij doet het nog vrij aardig
Zie je ons in pak spelen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Blivox het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar al die bandjes die in pak spelen is (gelukkig) wel een beetje over zijn hoogtepunt heen.
Nou, dat zou knap zijn. Die foto hierboven, maffie!quote:
Dat is nog altijd gewoon een spijkerbroek met shirt en colbertje eroverquote:Op woensdag 4 april 2007 22:43 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nou, dat zou knap zijn. Die foto hierboven, maffie!
Mja dat is voor de foto's hequote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Maar wel inclusief hoed, zonnebril, allemaal een jasje, en netjes dichtgeknoopt. Right, noem het maar 'gewoon'.
"12 jaar?"quote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Maar wel inclusief hoed, zonnebril, allemaal een jasje, en netjes dichtgeknoopt. Right, noem het maar 'gewoon'.
Ma...maa......maarrrr dit heeft niks met het optreden zelf te makenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik geef de mensen wel gelijk. Optreden in pak (zeker met zonnebril) is imo idd een beetje passé.......
de combinatie zonnebril en pak zou zowieso verboden moeten worden.........brrr
dat klopt!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ma...maa......maarrrr dit heeft niks met het optreden zelf te maken
als het rockt, geen problemen mee. ook al staan ze in hun blote reet (the dwarves)quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik geef de mensen wel gelijk. Optreden in pak (zeker met zonnebril) is imo idd een beetje passé.......
Okee iemand nog tips wat ik moet testenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen dagje feedback, versterkers testen
Nee man een malienkolder met napoleon hoed en met een minirok en mintgroene leggingsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En een beetje fatsoenlijk kleding aandoen voor een optreden is wel zo okay, beter dan in je bandshirt van the ramones gaan staan ofzo
Peavey classic?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
LOLZ ook te vaak een poison videoclip gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja ok.......................ik heb als ik optreed altijd een ziekelijke voorkeur voor lakleren en spandex broeken..........en roze vestjes.............maar dat is een heel ander verhaal.....
80's rock
ik bedoel maar:quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
LOLZ ook te vaak een poison videoclip gezien![]()
![]()
![]()
voor een moment geloofde ik je ook nog.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja ok.......................ik heb als ik optreed altijd een ziekelijke voorkeur voor lakleren en spandex broeken..........en roze vestjes.............maar dat is een heel ander verhaal.....
80's rock
Heb je wat van die stukjes om te laten horen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Hammet het volgende:
Holy fuck, deel 122 alweer? Gaat het hier tegenwoordig ook nog ergens over, of nog steeds enkel geblaat?
Ik dacht, ik kom hier ook weer eens posten. Lang geleden, ik heb meen ik topic 100 ook nog gemist. Niet zo verwonderlijk, na zo'n 90 topics gitaarslowchat is de lol er wel vanaf
Op gitaarvlak uiteraard niets te melden, ik speel nog steeds vrolijk verder op mijn peperduur-voor-bijna-gratis-Carvins. Verder speel ik heel veel akoestisch, en schrijf (althans, ik doe een moedige poging tot...) zelf instrumentale stukjes. Gaaf
het is echt zo, ik zal je de foto's maar onthouden!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
voor een moment geloofde ik je ook nog.
(last_action_hero, ken je de drummer van die band?)
pics !quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
het is echt zo, ik zal je de foto's maar onthouden!
A je kent L_A_H?............... die is namelijk bij topic 40 ofzo opgehouden met posten (we delen nu deze account en beetje.......
herkenbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Hammet het volgende:
Ik zal misschien volgende week iets op nemen, nu eigenlijk tentamens enzo ( maar zit dus keihard the soggen)
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Hammet het volgende:
Ik zal misschien volgende week iets op nemen, nu eigenlijk tentamens enzo ( maar zit nu dus keihard the soggen)
Ramones, dan lach ik je sowieso uit. In je hippe shirt van TOOL of NIN optreden mag wel, of Radiohead. Respect, jeweetz!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En een beetje fatsoenlijk kleding aandoen voor een optreden is wel zo okay, beter dan in je bandshirt van the ramones gaan staan ofzo
Je komt ze iedere keer óveral weer tegenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ramones, dan lach ik je sowieso uit. I
A ok, vreemd dat je die naam nog onthouden hebt! denk dta niemand em nog echt kentquote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
nee ik ken de user L_A_H niet. Ik ken alleen de band en Riekus.
test de epiphone junior head ook ff! dan weet ik of het wat isquote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
prijsklasse 700-900 euro
punk/rock enzzz
Morgen half 2 tentamen...............ik moet nog 6 weken...........lang leve studieontwijkend gedrag.........quote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pics !
[..]
herkenbaarmorgen 9 uur tentamen
Kom op zeg, 12 jaar en dan zo'n grote mond over de Ramones, ga in de hoek staan voordat je billenkoek krijgtquote:
nog 1 vakje en een scriptie en dan ben ik belastingadviseurquote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Zyggie het volgende:
Fuck it, ik ga stoppen met m'n studie en straatmuzikant worden.
Ik kom naast je zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Zyggie het volgende:
Fuck it, ik ga stoppen met m'n studie en straatmuzikant worden.
Okquote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef punkjunk het volgende:
ik niet , ik heb morgen vrij.
oh, en Randall heeft ook zon 2x12'' allround buizen. rg50 ofzo? schijnt ook heel wat te wezen voor de prijs.
Jep, ik ookquote:
Je bent niet echt de snuggerste hè? Het is onmogelijk om rommelinformatie in je fotoboek in te vullen zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Kom op zeg, 12 jaar en dan zo'n grote mond over de Ramones, ga in de hoek staan voordat je billenkoek krijgt
Rock 'n Roll man, ROCK 'N ROLL.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
nog 1 vakje en een scriptie en dan ben ik belastingadviseur![]()
Nee niet morgenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep, ik ook
Maar ik las net dat je met je bandje morgen op Sint Jansbrug moet spelen bij de bandcontest?? Wat vet! Zeer waarschijnlijk zie ik je dan nog wel, ik ben er namelijk ook bij.
Heej, ben jij niet een hele tijd weggeweest?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Hammet het volgende:
Ik heb nog een Cajon staan. Hebben we meteen percussie.quote:
Nu nog een mongool vinden die kwijlend ernaast komt zitten dan gaan de mensen uit medelijden geld geven en dan zijn we compleetquote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ik heb nog een Cajon staan. Hebben we meteen percussie.
Hoi.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu nog een mongool vinden die kwijlend ernaast komt zitten dan gaan de mensen uit medelijden geld geven en dan zijn we compleet
eh.. wtf? Over weken is er op Jansbrug geen voorronde..., weet je het heel zekerquote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee niet morgenover 2 weken de 19e
![]()
Morgen ben ik er misschien ook ff naar andere bandjes kijken
Jep, dat hebben we in ieder geval zo dorogekregenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:23 schreef Hammet het volgende:
[..]
eh.. wtf? Over weken is er op Jansbrug geen voorronde..., weet je het heel zeker?
quote:Hoi Martijn,
Ik had van Alex begrepen dat jullie benaderd zijn dat jullie door zijn naar de voorronde! Ik had jullie graag as donderdag gehad, maar ik wil jullie aangezien jullie niet kunnen do 19 april laten spelen. Een andere datum heb ik niet voor jullie. Akkoord?
Groetjes en hopelijk tot de 19e!
Winanda Hendriks
Waarvan er een op Jansbrugquote:Op woensdag 4 april 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep, dat hebben we in ieder geval zo dorogekregenEr zijn 2 voorrondes he
Oh dan heb ik geen idee waar die andere isquote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Waarvan er een op Jansbrug
Nou, dan zal ik het wel fout hebben. Jammer dat je niet morgen moet spelen, het zal over twee weken niet zo druk zijn als morgen denk ik. En ik ben er over twee weken denk ik ook niet bij, jammer, ik had je wel willen zien spelen.
ach ja daar kun jij inderdaad goed over mee praten.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je bent niet echt de snuggerste hè? Het is onmogelijk om rommelinformatie in je fotoboek in te vullen zeker?
stem zitten vervormen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Avondje kloten met het foute liedje van 2 topics terug.
http://beta4.fok.nl/~guitarist/zooi/muz/Love%20Me%20Tomorrow.mp3
Adobe Audition 1.5, microKORG, Reason 3.0 & een semiacoustisce LAG.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
totaal klinkt best lekker, hoe heb je het opgenomen, wat voor software heb je gebruikt?
Over de gitaar een chorus, en over de zang een filter en over de tuu tuu tuu zang een beetje reverb.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Netjes, op zich nog vrij standaard. heb je d'r nog iets overheengegooid qua masteren?
het klinkt namelijk zelfs op de headphones nog vrij lekker (al kan de zang iets beter)
Hahaha die Carvins !! Post eens wat picsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Hammet het volgende:
Holy fuck, deel 122 alweer? Gaat het hier tegenwoordig ook nog ergens over, of nog steeds enkel geblaat?
Ik dacht, ik kom hier ook weer eens posten. Lang geleden, ik heb meen ik topic 100 ook nog gemist. Niet zo verwonderlijk, na zo'n 90 topics gitaarslowchat is de lol er wel vanaf
Op gitaarvlak uiteraard niets te melden, ik speel nog steeds vrolijk verder op mijn peperduur-voor-bijna-gratis-Carvins. Verder speel ik heel veel akoestisch, en schrijf (althans, ik doe een moedige poging tot...) zelf instrumentale stukjes. Gaaf
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef imported_sphinx het volgende:
donderdag oefenen met de band
vrijdag oefenen met de band
zaterdag oefenen met de band
bbq-en en mini concert geven met de band
lekker actief idd!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef imported_sphinx het volgende:
donderdag oefenen met de band
vrijdag oefenen met de band
zaterdag oefenen met de band
bbq-en en mini concert geven met de band![]()
Dat is geen slecht idee.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
edit: en ik wil wat zanglesjes gaan nemen.![]()
nieuwe nummers worden constant aan gewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
lekker actief idd!
hopelijk gaan de nieuwe nummers net zo snel als de kwantiteit van het oefenen
O ja? Ik vind van niet!!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja, maar zij zijn op een missie van god, dan mag dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
O ja? Ik vind van niet!!
Blues Brothers![]()
[afbeelding]
Ja, het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Zonder gemeen te willen doen, maar veel mensen hebben helaas niet het charisma van john belushi en dan akroyd..........quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
O ja? Ik vind van niet!!
Blues Brothers![]()
[afbeelding]
Zeikerdquote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Zo vind ik er zo nu en dan eentje in de hoek van de kamer...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:39 schreef Falcon4ever het volgende:
Terug vind stratocaster
Vox ad100vt probeer die eensch!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
prijsklasse 700-900 euro
punk/rock enzzz
JCM 800!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
prijsklasse 700-900 euro
punk/rock enzzz
Te laat ben alweer terugquote:
Ja hoor eens, ik blijf niet bezig!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:12 schreef Jorikjet het volgende:
DAT VRAAGT OM EEN FOTO
Koop je die toch tweedehands?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep getest ja, erg mooi dingalleen dat prijskaartje die eraan hing nekt me
![]()
moet je op markplaats maar eens ff kijken, allemaal jcm800s tussen de 600 en 900 ¤quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep getest ja, erg mooi dingalleen dat prijskaartje die eraan hing nekt me
![]()
Engl Thunder isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te laat ben alweer terug
Valveking hadden ze over 2 weken pas weer
Engel thunder getest die had een erg lekkere scheurmaar niet geschikt voor mijn muziek, als ze dat ding in pedaal vorm haddne had ik em meegenomen
Fenderbak hotrod deluxe nog geprobeert, ja leuk clean enzo blablablab
Jcm 800prijs:
H&K bak waarvan ik het type niet weet maar die klonk wel redelijk overtuigend maar niet echt bijzonder.
En de wah's getest![]()
en in de zon gezeten bier gedronken wezen bowlen
Nee, ik ben de chaufeur van de bandquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is inderdaad niet veel. Daarintegen wel veel bier gehad?
Ware het niet dat ik meer dan een half jaar op het arriveren van me setje snaren bij feedback zit te wachten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Gratis tip: altijd extra pakje snaren meenemen naar het oefenen.
pas maar op zometeen beland je nog in de grachtquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:31 schreef Aresdreams het volgende:
buiten gitaar spelen
lekker grote versterker er bij en heel de buurt mee laten genieten
vaak genoeg gedaan toen ik nog vakanties had van school
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
pas maar op zometeen beland je nog in de gracht![]()
Straatmuzikant in water gegooid
![]()
Mooi dat ik niet bij grachten in de buurt woonquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
pas maar op zometeen beland je nog in de gracht![]()
Straatmuzikant in water gegooid
![]()
Niks mis met Kittie. Tenzij je natuurlijk muzikale hoogstandjes verwacht. Maar dat verwacht ik bij geen enkele band waar 'punk' in de omschrijving voorkomt.quote:
In dat kader ben ik ook een grotere fan van Tuuli, maar dat zal hier ook wel niet direct goed vallen. Aanzienlijk te poppy voor punk, en te rammelend voor pop. Prachtige middenwegquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
Mwa, ik vind er gewoon bar weinig aan, maar ik luister dan ook niet echt naar punk
Als ik zo kijk hebben ze allemaal een eng gezicht...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:25 schreef Deansensitized het volgende:
Kittie is metal
En inderdaad die blonde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bassisten zijn ook altijd lelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
[afbeelding]
................................Drums................................gitaar........................zang/gitaar...........................bass..........
Lekker setje, die Pro Jet is gaaf!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Sickert het volgende:![]()
Sonds enkele weken ben ik ook aan het gitaren
eerst een electrische gekocht (een Gretsch G 5235 Pro Jet W.S.BK)
[afbeelding]
omdat ik thuis wilde oefenen zonder iemand daarmee te storen dus via een mini versterker (zie foto) met koptelefoon op
maargoed ik pakte m wel regelmatig maar irriteerde me aan de vele handelingen die ik moest doen want gitaren is volgens mij pakken en spelen
na een tijdje zonder koptelefoon gespeeld te hebben en geen klachten van mn ouders besloot ik voor het gemak vandeweek ook een akoestische te kopen(een Richwood RD 16 CE)
[afbeelding]
zoals ik het thuis heb
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07144/Sickert.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zal hier niet veel posten maar heb zo afentoe gespiekt voor ik mn gitaren had en erna![]()
had gewoon even zin om het te delen met wat mede fokkertjes!!
Btw net een mail de deur uitgedaan om over een maand of 2 gitaar les te gaan nemen![]()
eerst de akoorden leren en zelf wat stunten
House of the Rising sun lukt al bijna![]()
Nah ik vind de bassist van Halo Friendlies er wel schattig uit zienquote:
Dan kocht ik niet de replica maar een orginelequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:21 schreef LennartCM het volgende:
http://cgi.ebay.com/Jimi-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
als ik het geld had![]()
die stak hij toch in de fik?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dan kocht ik niet de replica maar een orginele![]()
Nou en een afgefikt stuk houtskool wat ooit door hem bespeeld is blijft gewoon waardevol.quote:
die kreeg frank zappa, en pimpte hem op, en speelde er veel op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nou en een afgefikt stuk houtskool wat ooit door hem bespeeld is blijft gewoon waardevol.
*en als je zoveel pon hebt dat je dat kan kopen heb je ook nog wel wat liggen om een strat te kopen om op te spelen![]()
Dweezil heeft hem nu hequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die kreeg frank zappa, en pimpte hem op, en speelde er veel op.
Dweezil was live ook zeker niet slechtquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dweezil heeft hem nu he![]()
The DweeZ![]()
![]()
Geen nood, ik ben weer terug na een weekend heerschenquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:18 schreef VaderJacob het volgende:
12 uur het gitaristentopic dood![]()
Owja gitaren![]()
tof, we hebben een half nieuw nummer erbij, en nog een zooi losse ideeënquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe ging het?
Neem een Drumkompjoeter altijd strak op tijd en zuipen je bier niet opquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tof, we hebben een half nieuw nummer erbij, en nog een zooi losse ideeën
fotoshoot gedaan, was ook wel lache![]()
bbq inclusief stekvee (voor de noobs, dat zijn lekkere wijven die nergens goed voor zijn behalve heulemaal platneuken) en teveel bier![]()
was dus een heel geslaagd weekend, mijn nieuwe amp aangesloten op de cab van de andere gitarist werkt ook prima, alleen moeten we nog steeds een fucking drummer![]()
Pretsletten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tof, we hebben een half nieuw nummer erbij, en nog een zooi losse ideeën
fotoshoot gedaan, was ook wel lache![]()
bbq inclusief stekvee (voor de noobs, dat zijn lekkere wijven die nergens goed voor zijn behalve heulemaal platneuken) en teveel bier![]()
was dus een heel geslaagd weekend, mijn nieuwe amp aangesloten op de cab van de andere gitarist werkt ook prima, alleen moeten we nog steeds een fucking drummer![]()
ik heb de term niet bedacht, alleen overgenomen omdat hetquote:
Ik val gelukkig ook niet erg opquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef Blivox het volgende:
Iemand hier die ooit eens op een Dean Performer E gespeeld heeft, of sowieso ervaring heeft met de goedkopere electro-akoestische gitaren van Dean? Ben best benieuwd hoe hij speelt, en of de klank mooi is.
http://www.feedback.nl/?id=55&b=DEANPERFORMERE
Op zich heb ik niet zoveel problemen met de beperkte tijd die ik nu aan mijn gitaren kan geven (alhoewel ze beide nog wel onder de duizend euro gebleven zijn) omdat als ik ze oppak de betere toon en speelbaarheid ten opzichte van een goedkope gitaar het alsnog waard is. De vraag is wel of als je zo weinig speelt de moeite wil doen om eens een betere versterker aan te schaffen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef nozem het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik mijn Fender Stratocaster eigenlijk teveel verwaarloos voor een gitaar die 1300 euro heeft gekost. Ik speel al jaren over dezelde krakemikkige valvestate van Marshall, en ik heb mijn gitaar nog nooit opnieuw laten afstellen. (is dat eigenlijk wel nodig??)
Het is eigenlijk zonde, want ik merk al een enorm verschil in klank als ik hem in een Fender Twin Amp o.i.d. inplug.
je bent ook écht een Dean hoer hequote:Op zondag 8 april 2007 00:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik val gelukkig ook niet erg op![]()
En ja, ikke natuurlijk![]()
Ik vond hem persoonlijk heerlijk spelen erg lekker klinken. Unplugged lekker vol en helder en ingeplugd na een beetje getweak [uiteraard] ook erg aangenaam. Lekker helder, vol, prettig speelbaar en degelijk gebouwd.
En het is een Dean uiteraard!![]()
hij zei niet dat ie weinig speelt, toch?quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich heb ik niet zoveel problemen met de beperkte tijd die ik nu aan mijn gitaren kan geven (alhoewel ze beide nog wel onder de duizend euro gebleven zijn) omdat als ik ze oppak de betere toon en speelbaarheid ten opzichte van een goedkope gitaar het alsnog waard is. De vraag is wel of als je zo weinig speelt de moeite wil doen om eens een betere versterker aan te schaffen.
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zei niet dat ie weinig speelt, toch?
ik ookquote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef Zyggie het volgende:
Ik zit in een periode van enorme progressie.
Hij noemt zijn gitaar wel 'Fender Stratocaster'. Toch een teken dat ze uit elkaar gegroeid zijn.quote:Op zondag 8 april 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer niet.
of er nooit iets over heeft geweten,quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hij noemt zijn gitaar wel 'Fender Stratocaster'. Toch een teken dat ze uit elkaar gegroeid zijn.
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:22 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Tadaa. Simpele western gekocht, een Cort E70e met element.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je bent ook écht een Dean hoer he![]()
nee, ik controleerde alleen ff.quote:
Koop in ieder geval geen Staggquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?
Maar ff over die gitaarmerken in de OP, welke van deze merken hebben degelijke goedkope (elektro-)akoustische gitaren? (onder de ¤200 ) Ik zou wel kunnen kijken wie wat heeft, maar dan weet ik nog niet of ze wel goed zijn... Of zit ik met een gitaar van die merken wel safe?![]()
http://feedback.nl/?id=55&b=V70CENTquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?
Maar ff over die gitaarmerken in de OP, welke van deze merken hebben degelijke goedkope (elektro-)akoustische gitaren? (onder de ¤200 ) Ik zou wel kunnen kijken wie wat heeft, maar dan weet ik nog niet of ze wel goed zijn... Of zit ik met een gitaar van die merken wel safe?![]()
de enige mooie zwart-witte:quote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad, de Goth versie is de enige... custom shopje ergens??
1. ik vroeg me ook af waarom, maar de demo heet 'Tales of the dead' en ik had geen beter idee dus ik vond het primaquote:Op maandag 9 april 2007 00:10 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe origneel![]()
En als je lacht ga je dood hoor!![]()
Gokje, middelste?
lol, ja nu ik er een keer anders naar kijk komt het heel evil overquote:
yup.quote:Op maandag 9 april 2007 00:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wie heeft die foto's gemaakt?
Je bent zeker die linker hè, kortharig tuig!![]()
dat hard raggen en muten gaat bij mij nog steeds kutquote:Op zondag 8 april 2007 22:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
doordat ik in een band speel dwing ik mezelf beter te spelen zeg maar, en ik leer mezelf ook nieuwe dingen.
zoals hard raggen en palm-muten tegelijk![]()
daar was ik vandaag ook mee bezigquote:Op zondag 8 april 2007 22:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
doordat ik in een band speel dwing ik mezelf beter te spelen zeg maar, en ik leer mezelf ook nieuwe dingen.
zoals hard raggen en palm-muten tegelijk
het is ook kut, maar het lukt steeds iets beter na gewoon veel oefenen en proberen met verschillende riffjes.quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
dat hard raggen en muten gaat bij mij nog steeds kut![]()
cool, ik heb niet die hele zooi gelezen, maar klinkt dat ook nog ergens naar?quote:Op maandag 9 april 2007 10:29 schreef Falcon4ever het volgende:
*kuch* dé methode om op te nemen:
http://forums.qj.net/f-ps(...)ecording-103553.html
danke ik ben er ook erg blij meequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:22 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Tadaa. Simpele western gekocht, een Cort E70e met element.
inderdaad!quote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Netjes opgenomen!
Thanks. Iets te scheutig met die galm iddquote:Op maandag 9 april 2007 12:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
inderdaad!
alleen ook beetje teveel reverb onder die drums![]()
als je drums met EZdrummer doet moet je helemaal geen reverb in cubase toevoegenquote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Iets te scheutig met die galm iddMaar die standaard reverb in Cubase is sowieso niet zo mooi.
Wel een pokkewerk, vooral die drums.![]()
Nou, deze is er anders ook gewoon in het zwart (eb=ebony=zwart)quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, ik controleerde alleen ff.![]()
ik wil een zwarte Epiphone Flying V, maar die worden niet gemaakt![]()
zelfs geen Goth versie, hoe lelijk die ook zijn.
Ja weet ik, maar die vind ik ook lelijk, dus die zet ik altijd helemaal uit.quote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je drums met EZdrummer doet moet je helemaal geen reverb in cubase toevoegen
je kunt de 'room' aanpassen in EZdrummer zelf, bij de mixer dinges.
ik dacht dat fotoshoots waren voor bands die het enigzins gemaakt hadden.quote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef imported_sphinx het volgende:
en.........
[afbeelding]
fotoshootz0r! op een kerkhof!![]()
Waarom niet? Dat kan prima. Alleen niet de standaard reverb blijkbaarquote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je drums met EZdrummer doet moet je helemaal geen reverb in cubase toevoegen
ik doe het met de mic ingang van mn pc en dan audacity, lekker simpelquote:Op maandag 9 april 2007 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is beter om op te nemen op de computer, zo'n pod of toch een toneport ? toneport gaat via usb maar hoe gaat de pod ?
Klinkt vet man!quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb Pasen ook maar even nuttig besteed en een heel oud nr een keer opgenomen. Zonder zang, want dit nr zing onze bassist.
Gitaren zijn via mijn PodXT, de bas via Amplitube AmpegVX, drums zijn via EZDrummer. Alles in CuBase SX, met wat compressie en (teveel) reverb over de drums.
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Blond%20or%20Blunt.mp3
Met de pod kan het alletwee. Je kunt gewoon de line out gebruiken en die rechtstreeks op de line in van je pc doen, maar je kunt'm ook via USB aan je computer hangen en hem dan als externe geluidskaart gebruiken. Is in mijn ogen wat omslachtiger. Bovendien kost een gewoon audiospoor zonder al teveel toeters en bellen minder geheugen en proc-kracht. Je kan ook nog de line6 gearbox software als plugin gebruiken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 9 april 2007 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is beter om op te nemen op de computer, zo'n pod of toch een toneport ? toneport gaat via usb maar hoe gaat de pod ?
Thanks.quote:
Maar als ik dan distortion of overdrive doet klinkt het zwaar kutquote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef LennartCM het volgende:
[..]
ik doe het met de mic ingang van mn pc en dan audacity, lekker simpel
Okee tof thnx, de toneport heeft ook direct een mic ingang en de pod niet geloof ik maar dat maakt opzich niet uit dan haal ik em wel via het mengpaneel dus ik weet nou niet wat fijner is of watquote:Op maandag 9 april 2007 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Met de pod kan het alletwee. Je kunt gewoon de line out gebruiken en die rechtstreeks op de line in van je pc doen, maar je kunt'm ook via USB aan je computer hangen en hem dan als externe geluidskaart gebruiken. Is in mijn ogen wat omslachtiger. Bovendien kost een gewoon audiospoor zonder al teveel toeters en bellen minder geheugen en proc-kracht. Je kan ook nog de line6 gearbox software als plugin gebruiken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Voordeel van Toneport is wel dat je ook meteen een aantal microfoon-preamps en modellen hebt voor zang etc.
[..]
Thanks.
die heeft lelijke gouden hardware + gouden V dinges erop.quote:Op maandag 9 april 2007 12:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, deze is er anders ook gewoon in het zwart (eb=ebony=zwart)![]()
Is vervangbaar...quote:Op maandag 9 april 2007 15:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die heeft lelijke gouden hardware + gouden V dinges erop.![]()
egnie.quote:Op maandag 9 april 2007 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
Mooi weer voor foto's vandaag!
[[url=http://img158.imagevenue.com/loc102/th_34606_Epiphone_SG_Junior_C197117303_003_Large_122_102lo.jpg]afbeelding][/URL]
egwel.quote:
Yep, maar ik ben nu wel aan het gassen op dit ding, waarvoor de junior wellicht weer vertrekt:quote:Op maandag 9 april 2007 18:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vet ding!
quote:Op maandag 9 april 2007 19:28 schreef Blivox het volgende:
Goed, Deansensitized, je punt is duidelijk. Binnenkort even die Performer E dan testen.
quote:Op maandag 9 april 2007 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
Ben je ook gelijk van die stinkdrummers af
Mjah, het ging me er ook vooral om dat ik altijd met het idee rondliep dat Dean een budgetschijtmerk is, zoals Squier en Epiphonequote:Op maandag 9 april 2007 19:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
[let wel, is persoonlijk hè, jij kan het best een schijtapparaat vinden]
Dat is het enige wat ik lelijk vind aan die Performer, die headstock. Maar veel erger dan mijn Ibanez kan het niet worden op een akoestische gitaarquote:Op maandag 9 april 2007 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
En dat vind ik nou een lelijke headstock. Vette gitaar verders man!
Schoenen uit, joint erbijquote:Op maandag 9 april 2007 22:20 schreef Maaark het volgende:
Cool voor in de zomer;
[afbeelding]
Richwood RG-15-CYS Western Yellow Sun
Kan er het hele jaar wel over doorgaanquote:Op maandag 9 april 2007 22:17 schreef VaderJacob het volgende:
Al moet ik zeggen dat de Vendetta en de Hardtail wel goed te pruimen zijn qua uiterlijk![]()
Zo, maandelijkse Dean discussie ook weer gehad!
Eeuwige aambeien aan alle drummersquote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik betreed als drummer zijnde volgens mij nu gevaarlijk territorium![]()
Geilquote:Op maandag 9 april 2007 23:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Eeuwige aambeien aan alle drummers![]()
ik stem voor!quote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ik weet al een leuke opvolgtitel
Het Gitaristentopiqeu #m 123 nu met zonder drummers![]()
![]()
![]()
zoek je nog een band, als drummer zijnde?quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik betreed als drummer zijnde volgens mij nu gevaarlijk territorium![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb Pasen ook maar even nuttig besteed en een heel oud nr een keer opgenomen. Zonder zang, want dit nr zing onze bassist.
Gitaren zijn via mijn PodXT, de bas via Amplitube AmpegVX, drums zijn via EZDrummer. Alles in CuBase SX, met wat compressie en (teveel) reverb over de drums.
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Blond%20or%20Blunt.mp3
Na het zien van je groepsfoto op het kerkhof pas ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoek je nog een band, als drummer zijnde?![]()
![]()
Geen commentaar verder, als homerecording-bovenbaas?quote:
Enerzijds moet ik hem wel verwaarlozen omdat hij tijdelijk bij mijn ouders staat na klachten van mijn ganggenoten over geluidsoverlast.quote:Op zondag 8 april 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer niet.
waarom moeten we per sé ontopic blijven eigenlijk, alleen omdat de TT dat zegt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef belsen het volgende:
Wil iedereen alsjeblieft on topic blijven en niet deze reeks vergallen door slowchat, postkriks en gekift.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef belsen het volgende:
Wil iedereen alsjeblieft on topic blijven en niet deze reeks vergallen door slowchat, postkriks en gekift.
Het pwnen van een mod is ook echt iets wat je op de lange duur wintquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef imported_sphinx het volgende:
AHA!, we zijn trouwens volledig ontopic!
want het is een topic voor gitaristen en niet per sé over gitaren.
pwnd you there.
Een topic speciaal voor onsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef imported_sphinx het volgende:
AHA!, we zijn trouwens volledig ontopic!
want het is een topic voor gitaristen en niet per sé over gitaren.
pwnd you there.
Heb het dan ook over gitaren, gitaarspelen, je nieuwste aankoop, wijze van spelen, jullie bandjes en andere interessante gitaar gerelateerde zaken en post het niet vol met semi-grappig bedoelde posts als 'Lalala, geld...'. Anders krijgt deze reeks wat mij betreft een enkeltje onzin. Capiche?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
![]()
T is altijd al slowchat geweest, met als "onderwerp" gitaar gerelateerde crap (bijv. andere instrumenten of muziek in het algemeen). And it's not about to change![]()
![]()
er staan zoveel toffe merken niet in de OP, van gitaren én amps.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:02 schreef belsen het volgende:
En waarom staat de Rickenbacker niet in de OP.
Rickenbacker =
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |