ik heb de term niet bedacht, alleen overgenomen omdat hetquote:
Ik val gelukkig ook niet erg opquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef Blivox het volgende:
Iemand hier die ooit eens op een Dean Performer E gespeeld heeft, of sowieso ervaring heeft met de goedkopere electro-akoestische gitaren van Dean? Ben best benieuwd hoe hij speelt, en of de klank mooi is.
http://www.feedback.nl/?id=55&b=DEANPERFORMERE
Op zich heb ik niet zoveel problemen met de beperkte tijd die ik nu aan mijn gitaren kan geven (alhoewel ze beide nog wel onder de duizend euro gebleven zijn) omdat als ik ze oppak de betere toon en speelbaarheid ten opzichte van een goedkope gitaar het alsnog waard is. De vraag is wel of als je zo weinig speelt de moeite wil doen om eens een betere versterker aan te schaffen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef nozem het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik mijn Fender Stratocaster eigenlijk teveel verwaarloos voor een gitaar die 1300 euro heeft gekost. Ik speel al jaren over dezelde krakemikkige valvestate van Marshall, en ik heb mijn gitaar nog nooit opnieuw laten afstellen. (is dat eigenlijk wel nodig??)
Het is eigenlijk zonde, want ik merk al een enorm verschil in klank als ik hem in een Fender Twin Amp o.i.d. inplug.
je bent ook écht een Dean hoer hequote:Op zondag 8 april 2007 00:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik val gelukkig ook niet erg op![]()
En ja, ikke natuurlijk![]()
Ik vond hem persoonlijk heerlijk spelen erg lekker klinken. Unplugged lekker vol en helder en ingeplugd na een beetje getweak [uiteraard] ook erg aangenaam. Lekker helder, vol, prettig speelbaar en degelijk gebouwd.
En het is een Dean uiteraard!![]()
hij zei niet dat ie weinig speelt, toch?quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich heb ik niet zoveel problemen met de beperkte tijd die ik nu aan mijn gitaren kan geven (alhoewel ze beide nog wel onder de duizend euro gebleven zijn) omdat als ik ze oppak de betere toon en speelbaarheid ten opzichte van een goedkope gitaar het alsnog waard is. De vraag is wel of als je zo weinig speelt de moeite wil doen om eens een betere versterker aan te schaffen.
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zei niet dat ie weinig speelt, toch?
ik ookquote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef Zyggie het volgende:
Ik zit in een periode van enorme progressie.
Hij noemt zijn gitaar wel 'Fender Stratocaster'. Toch een teken dat ze uit elkaar gegroeid zijn.quote:Op zondag 8 april 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer niet.
of er nooit iets over heeft geweten,quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hij noemt zijn gitaar wel 'Fender Stratocaster'. Toch een teken dat ze uit elkaar gegroeid zijn.
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:22 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Tadaa. Simpele western gekocht, een Cort E70e met element.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je bent ook écht een Dean hoer he![]()
nee, ik controleerde alleen ff.quote:
Koop in ieder geval geen Staggquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?
Maar ff over die gitaarmerken in de OP, welke van deze merken hebben degelijke goedkope (elektro-)akoustische gitaren? (onder de ¤200 ) Ik zou wel kunnen kijken wie wat heeft, maar dan weet ik nog niet of ze wel goed zijn... Of zit ik met een gitaar van die merken wel safe?![]()
http://feedback.nl/?id=55&b=V70CENTquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?
Maar ff over die gitaarmerken in de OP, welke van deze merken hebben degelijke goedkope (elektro-)akoustische gitaren? (onder de ¤200 ) Ik zou wel kunnen kijken wie wat heeft, maar dan weet ik nog niet of ze wel goed zijn... Of zit ik met een gitaar van die merken wel safe?![]()
de enige mooie zwart-witte:quote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad, de Goth versie is de enige... custom shopje ergens??
1. ik vroeg me ook af waarom, maar de demo heet 'Tales of the dead' en ik had geen beter idee dus ik vond het primaquote:Op maandag 9 april 2007 00:10 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe origneel![]()
En als je lacht ga je dood hoor!![]()
Gokje, middelste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |