quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je bent ook écht een Dean hoer he![]()
nee, ik controleerde alleen ff.quote:
Koop in ieder geval geen Staggquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?
Maar ff over die gitaarmerken in de OP, welke van deze merken hebben degelijke goedkope (elektro-)akoustische gitaren? (onder de ¤200 ) Ik zou wel kunnen kijken wie wat heeft, maar dan weet ik nog niet of ze wel goed zijn... Of zit ik met een gitaar van die merken wel safe?![]()
http://feedback.nl/?id=55&b=V70CENTquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Xylon het volgende:
[..]
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?
Maar ff over die gitaarmerken in de OP, welke van deze merken hebben degelijke goedkope (elektro-)akoustische gitaren? (onder de ¤200 ) Ik zou wel kunnen kijken wie wat heeft, maar dan weet ik nog niet of ze wel goed zijn... Of zit ik met een gitaar van die merken wel safe?![]()
de enige mooie zwart-witte:quote:Op zondag 8 april 2007 23:59 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad, de Goth versie is de enige... custom shopje ergens??
1. ik vroeg me ook af waarom, maar de demo heet 'Tales of the dead' en ik had geen beter idee dus ik vond het primaquote:Op maandag 9 april 2007 00:10 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe origneel![]()
En als je lacht ga je dood hoor!![]()
Gokje, middelste?
lol, ja nu ik er een keer anders naar kijk komt het heel evil overquote:
yup.quote:Op maandag 9 april 2007 00:41 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Wie heeft die foto's gemaakt?
Je bent zeker die linker hè, kortharig tuig!![]()
dat hard raggen en muten gaat bij mij nog steeds kutquote:Op zondag 8 april 2007 22:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
doordat ik in een band speel dwing ik mezelf beter te spelen zeg maar, en ik leer mezelf ook nieuwe dingen.
zoals hard raggen en palm-muten tegelijk![]()
daar was ik vandaag ook mee bezigquote:Op zondag 8 april 2007 22:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ook![]()
doordat ik in een band speel dwing ik mezelf beter te spelen zeg maar, en ik leer mezelf ook nieuwe dingen.
zoals hard raggen en palm-muten tegelijk
het is ook kut, maar het lukt steeds iets beter na gewoon veel oefenen en proberen met verschillende riffjes.quote:Op maandag 9 april 2007 01:35 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
dat hard raggen en muten gaat bij mij nog steeds kut![]()
cool, ik heb niet die hele zooi gelezen, maar klinkt dat ook nog ergens naar?quote:Op maandag 9 april 2007 10:29 schreef Falcon4ever het volgende:
*kuch* dé methode om op te nemen:
http://forums.qj.net/f-ps(...)ecording-103553.html
danke ik ben er ook erg blij meequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:22 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Tadaa. Simpele western gekocht, een Cort E70e met element.
inderdaad!quote:Op maandag 9 april 2007 12:01 schreef guitarist.nl het volgende:
Netjes opgenomen!
Thanks. Iets te scheutig met die galm iddquote:Op maandag 9 april 2007 12:06 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
inderdaad!
alleen ook beetje teveel reverb onder die drums![]()
als je drums met EZdrummer doet moet je helemaal geen reverb in cubase toevoegenquote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks. Iets te scheutig met die galm iddMaar die standaard reverb in Cubase is sowieso niet zo mooi.
Wel een pokkewerk, vooral die drums.![]()
Nou, deze is er anders ook gewoon in het zwart (eb=ebony=zwart)quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
nee, ik controleerde alleen ff.![]()
ik wil een zwarte Epiphone Flying V, maar die worden niet gemaakt![]()
zelfs geen Goth versie, hoe lelijk die ook zijn.
Ja weet ik, maar die vind ik ook lelijk, dus die zet ik altijd helemaal uit.quote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je drums met EZdrummer doet moet je helemaal geen reverb in cubase toevoegen
je kunt de 'room' aanpassen in EZdrummer zelf, bij de mixer dinges.
ik dacht dat fotoshoots waren voor bands die het enigzins gemaakt hadden.quote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef imported_sphinx het volgende:
en.........
[afbeelding]
fotoshootz0r! op een kerkhof!![]()
Waarom niet? Dat kan prima. Alleen niet de standaard reverb blijkbaarquote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je drums met EZdrummer doet moet je helemaal geen reverb in cubase toevoegen
ik doe het met de mic ingang van mn pc en dan audacity, lekker simpelquote:Op maandag 9 april 2007 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is beter om op te nemen op de computer, zo'n pod of toch een toneport ? toneport gaat via usb maar hoe gaat de pod ?
Klinkt vet man!quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb Pasen ook maar even nuttig besteed en een heel oud nr een keer opgenomen. Zonder zang, want dit nr zing onze bassist.
Gitaren zijn via mijn PodXT, de bas via Amplitube AmpegVX, drums zijn via EZDrummer. Alles in CuBase SX, met wat compressie en (teveel) reverb over de drums.
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Blond%20or%20Blunt.mp3
Met de pod kan het alletwee. Je kunt gewoon de line out gebruiken en die rechtstreeks op de line in van je pc doen, maar je kunt'm ook via USB aan je computer hangen en hem dan als externe geluidskaart gebruiken. Is in mijn ogen wat omslachtiger. Bovendien kost een gewoon audiospoor zonder al teveel toeters en bellen minder geheugen en proc-kracht. Je kan ook nog de line6 gearbox software als plugin gebruiken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 9 april 2007 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is beter om op te nemen op de computer, zo'n pod of toch een toneport ? toneport gaat via usb maar hoe gaat de pod ?
Thanks.quote:
Maar als ik dan distortion of overdrive doet klinkt het zwaar kutquote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef LennartCM het volgende:
[..]
ik doe het met de mic ingang van mn pc en dan audacity, lekker simpel
Okee tof thnx, de toneport heeft ook direct een mic ingang en de pod niet geloof ik maar dat maakt opzich niet uit dan haal ik em wel via het mengpaneel dus ik weet nou niet wat fijner is of watquote:Op maandag 9 april 2007 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Met de pod kan het alletwee. Je kunt gewoon de line out gebruiken en die rechtstreeks op de line in van je pc doen, maar je kunt'm ook via USB aan je computer hangen en hem dan als externe geluidskaart gebruiken. Is in mijn ogen wat omslachtiger. Bovendien kost een gewoon audiospoor zonder al teveel toeters en bellen minder geheugen en proc-kracht. Je kan ook nog de line6 gearbox software als plugin gebruiken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Voordeel van Toneport is wel dat je ook meteen een aantal microfoon-preamps en modellen hebt voor zang etc.
[..]
Thanks.
die heeft lelijke gouden hardware + gouden V dinges erop.quote:Op maandag 9 april 2007 12:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, deze is er anders ook gewoon in het zwart (eb=ebony=zwart)![]()
Is vervangbaar...quote:Op maandag 9 april 2007 15:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die heeft lelijke gouden hardware + gouden V dinges erop.![]()
egnie.quote:Op maandag 9 april 2007 18:04 schreef TeleluvR het volgende:
Mooi weer voor foto's vandaag!
[[url=http://img158.imagevenue.com/loc102/th_34606_Epiphone_SG_Junior_C197117303_003_Large_122_102lo.jpg]afbeelding][/URL]
egwel.quote:
Yep, maar ik ben nu wel aan het gassen op dit ding, waarvoor de junior wellicht weer vertrekt:quote:Op maandag 9 april 2007 18:37 schreef Deansensitized het volgende:
Vet ding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |