Zo vind ik er zo nu en dan eentje in de hoek van de kamer...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:39 schreef Falcon4ever het volgende:
Terug vind stratocaster
Vox ad100vt probeer die eensch!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
JCM 800!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
Te laat ben alweer terugquote:
Ja hoor eens, ik blijf niet bezig!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:12 schreef Jorikjet het volgende:
DAT VRAAGT OM EEN FOTO
Koop je die toch tweedehands?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep getest ja, erg mooi dingalleen dat prijskaartje die eraan hing nekt me
![]()
moet je op markplaats maar eens ff kijken, allemaal jcm800s tussen de 600 en 900 ¤quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep getest ja, erg mooi dingalleen dat prijskaartje die eraan hing nekt me
![]()
Engl Thunder isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te laat ben alweer terug
Valveking hadden ze over 2 weken pas weer
Engel thunder getest die had een erg lekkere scheurmaar niet geschikt voor mijn muziek, als ze dat ding in pedaal vorm haddne had ik em meegenomen
Fenderbak hotrod deluxe nog geprobeert, ja leuk clean enzo blablablab
Jcm 800prijs:
H&K bak waarvan ik het type niet weet maar die klonk wel redelijk overtuigend maar niet echt bijzonder.
En de wah's getest![]()
en in de zon gezeten bier gedronken wezen bowlen
. Ook voor bluesbrother punkrock.
Nee, ik ben de chaufeur van de bandquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is inderdaad niet veel. Daarintegen wel veel bier gehad?
Ware het niet dat ik meer dan een half jaar op het arriveren van me setje snaren bij feedback zit te wachten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Gratis tip: altijd extra pakje snaren meenemen naar het oefenen.
pas maar op zometeen beland je nog in de grachtquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:31 schreef Aresdreams het volgende:
buiten gitaar spelen
lekker grote versterker er bij en heel de buurt mee laten genieten
vaak genoeg gedaan toen ik nog vakanties had van school
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
pas maar op zometeen beland je nog in de gracht![]()
Straatmuzikant in water gegooid
![]()
Mooi dat ik niet bij grachten in de buurt woonquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
pas maar op zometeen beland je nog in de gracht![]()
Straatmuzikant in water gegooid
![]()
Niks mis met Kittie. Tenzij je natuurlijk muzikale hoogstandjes verwacht. Maar dat verwacht ik bij geen enkele band waar 'punk' in de omschrijving voorkomt.quote:
In dat kader ben ik ook een grotere fan van Tuuli, maar dat zal hier ook wel niet direct goed vallen. Aanzienlijk te poppy voor punk, en te rammelend voor pop. Prachtige middenwegquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
Mwa, ik vind er gewoon bar weinig aan, maar ik luister dan ook niet echt naar punk
Als ik zo kijk hebben ze allemaal een eng gezicht...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:25 schreef Deansensitized het volgende:
Kittie is metal
En inderdaad die blonde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bassisten zijn ook altijd lelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
[afbeelding]
................................Drums................................gitaar........................zang/gitaar...........................bass..........
Lekker setje, die Pro Jet is gaaf!quote:Op donderdag 5 april 2007 20:40 schreef Sickert het volgende:![]()
Sonds enkele weken ben ik ook aan het gitaren
eerst een electrische gekocht (een Gretsch G 5235 Pro Jet W.S.BK)
[afbeelding]
omdat ik thuis wilde oefenen zonder iemand daarmee te storen dus via een mini versterker (zie foto) met koptelefoon op
maargoed ik pakte m wel regelmatig maar irriteerde me aan de vele handelingen die ik moest doen want gitaren is volgens mij pakken en spelen
na een tijdje zonder koptelefoon gespeeld te hebben en geen klachten van mn ouders besloot ik voor het gemak vandeweek ook een akoestische te kopen(een Richwood RD 16 CE)
[afbeelding]
zoals ik het thuis heb
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07144/Sickert.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zal hier niet veel posten maar heb zo afentoe gespiekt voor ik mn gitaren had en erna![]()
had gewoon even zin om het te delen met wat mede fokkertjes!!
Btw net een mail de deur uitgedaan om over een maand of 2 gitaar les te gaan nemen![]()
eerst de akoorden leren en zelf wat stunten
House of the Rising sun lukt al bijna![]()
Nah ik vind de bassist van Halo Friendlies er wel schattig uit zienquote:
Dan kocht ik niet de replica maar een orginelequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:21 schreef LennartCM het volgende:
http://cgi.ebay.com/Jimi-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
als ik het geld had![]()
die stak hij toch in de fik?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dan kocht ik niet de replica maar een orginele![]()
Nou en een afgefikt stuk houtskool wat ooit door hem bespeeld is blijft gewoon waardevol.quote:
die kreeg frank zappa, en pimpte hem op, en speelde er veel op.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:03 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Nou en een afgefikt stuk houtskool wat ooit door hem bespeeld is blijft gewoon waardevol.
*en als je zoveel pon hebt dat je dat kan kopen heb je ook nog wel wat liggen om een strat te kopen om op te spelen![]()
Dweezil heeft hem nu hequote:Op vrijdag 6 april 2007 18:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die kreeg frank zappa, en pimpte hem op, en speelde er veel op.
Dweezil was live ook zeker niet slechtquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dweezil heeft hem nu he![]()
The DweeZ![]()
![]()
Geen nood, ik ben weer terug na een weekend heerschenquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:18 schreef VaderJacob het volgende:
12 uur het gitaristentopic dood![]()
Owja gitaren![]()
tof, we hebben een half nieuw nummer erbij, en nog een zooi losse ideeënquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe ging het?
Neem een Drumkompjoeter altijd strak op tijd en zuipen je bier niet opquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tof, we hebben een half nieuw nummer erbij, en nog een zooi losse ideeën
fotoshoot gedaan, was ook wel lache![]()
bbq inclusief stekvee (voor de noobs, dat zijn lekkere wijven die nergens goed voor zijn behalve heulemaal platneuken) en teveel bier![]()
was dus een heel geslaagd weekend, mijn nieuwe amp aangesloten op de cab van de andere gitarist werkt ook prima, alleen moeten we nog steeds een fucking drummer![]()
Pretsletten?quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
tof, we hebben een half nieuw nummer erbij, en nog een zooi losse ideeën
fotoshoot gedaan, was ook wel lache![]()
bbq inclusief stekvee (voor de noobs, dat zijn lekkere wijven die nergens goed voor zijn behalve heulemaal platneuken) en teveel bier![]()
was dus een heel geslaagd weekend, mijn nieuwe amp aangesloten op de cab van de andere gitarist werkt ook prima, alleen moeten we nog steeds een fucking drummer![]()
ik heb de term niet bedacht, alleen overgenomen omdat hetquote:
Ik val gelukkig ook niet erg opquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:10 schreef Blivox het volgende:
Iemand hier die ooit eens op een Dean Performer E gespeeld heeft, of sowieso ervaring heeft met de goedkopere electro-akoestische gitaren van Dean? Ben best benieuwd hoe hij speelt, en of de klank mooi is.
http://www.feedback.nl/?id=55&b=DEANPERFORMERE
Op zich heb ik niet zoveel problemen met de beperkte tijd die ik nu aan mijn gitaren kan geven (alhoewel ze beide nog wel onder de duizend euro gebleven zijn) omdat als ik ze oppak de betere toon en speelbaarheid ten opzichte van een goedkope gitaar het alsnog waard is. De vraag is wel of als je zo weinig speelt de moeite wil doen om eens een betere versterker aan te schaffen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:39 schreef nozem het volgende:
Ik bedacht me laatst dat ik mijn Fender Stratocaster eigenlijk teveel verwaarloos voor een gitaar die 1300 euro heeft gekost. Ik speel al jaren over dezelde krakemikkige valvestate van Marshall, en ik heb mijn gitaar nog nooit opnieuw laten afstellen. (is dat eigenlijk wel nodig??)
Het is eigenlijk zonde, want ik merk al een enorm verschil in klank als ik hem in een Fender Twin Amp o.i.d. inplug.
je bent ook écht een Dean hoer hequote:Op zondag 8 april 2007 00:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik val gelukkig ook niet erg op![]()
En ja, ikke natuurlijk![]()
Ik vond hem persoonlijk heerlijk spelen erg lekker klinken. Unplugged lekker vol en helder en ingeplugd na een beetje getweak [uiteraard] ook erg aangenaam. Lekker helder, vol, prettig speelbaar en degelijk gebouwd.
En het is een Dean uiteraard!![]()
hij zei niet dat ie weinig speelt, toch?quote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich heb ik niet zoveel problemen met de beperkte tijd die ik nu aan mijn gitaren kan geven (alhoewel ze beide nog wel onder de duizend euro gebleven zijn) omdat als ik ze oppak de betere toon en speelbaarheid ten opzichte van een goedkope gitaar het alsnog waard is. De vraag is wel of als je zo weinig speelt de moeite wil doen om eens een betere versterker aan te schaffen.
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zei niet dat ie weinig speelt, toch?
ik ookquote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef Zyggie het volgende:
Ik zit in een periode van enorme progressie.
Hij noemt zijn gitaar wel 'Fender Stratocaster'. Toch een teken dat ze uit elkaar gegroeid zijn.quote:Op zondag 8 april 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer niet.
of er nooit iets over heeft geweten,quote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hij noemt zijn gitaar wel 'Fender Stratocaster'. Toch een teken dat ze uit elkaar gegroeid zijn.
Die ziet er wel mooi uit zeg ^^ Speelt hij ook fijn?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:22 schreef Sloggi het volgende:
[afbeelding]
Tadaa. Simpele western gekocht, een Cort E70e met element.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |