Engl Thunder isquote:Op donderdag 5 april 2007 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Te laat ben alweer terug
Valveking hadden ze over 2 weken pas weer
Engel thunder getest die had een erg lekkere scheurmaar niet geschikt voor mijn muziek, als ze dat ding in pedaal vorm haddne had ik em meegenomen
Fenderbak hotrod deluxe nog geprobeert, ja leuk clean enzo blablablab
Jcm 800prijs:
H&K bak waarvan ik het type niet weet maar die klonk wel redelijk overtuigend maar niet echt bijzonder.
En de wah's getest![]()
en in de zon gezeten bier gedronken wezen bowlen
. Ook voor bluesbrother punkrock.
Nee, ik ben de chaufeur van de bandquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:13 schreef Deansensitized het volgende:
Dat is inderdaad niet veel. Daarintegen wel veel bier gehad?
Ware het niet dat ik meer dan een half jaar op het arriveren van me setje snaren bij feedback zit te wachten...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:15 schreef guitarist.nl het volgende:
Gratis tip: altijd extra pakje snaren meenemen naar het oefenen.
pas maar op zometeen beland je nog in de grachtquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:31 schreef Aresdreams het volgende:
buiten gitaar spelen
lekker grote versterker er bij en heel de buurt mee laten genieten
vaak genoeg gedaan toen ik nog vakanties had van school
quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
pas maar op zometeen beland je nog in de gracht![]()
Straatmuzikant in water gegooid
![]()
Mooi dat ik niet bij grachten in de buurt woonquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:51 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
pas maar op zometeen beland je nog in de gracht![]()
Straatmuzikant in water gegooid
![]()
Niks mis met Kittie. Tenzij je natuurlijk muzikale hoogstandjes verwacht. Maar dat verwacht ik bij geen enkele band waar 'punk' in de omschrijving voorkomt.quote:
In dat kader ben ik ook een grotere fan van Tuuli, maar dat zal hier ook wel niet direct goed vallen. Aanzienlijk te poppy voor punk, en te rammelend voor pop. Prachtige middenwegquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:24 schreef Aresdreams het volgende:
Mwa, ik vind er gewoon bar weinig aan, maar ik luister dan ook niet echt naar punk
Als ik zo kijk hebben ze allemaal een eng gezicht...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:25 schreef Deansensitized het volgende:
Kittie is metal
En inderdaad die blonde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bassisten zijn ook altijd lelijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
[afbeelding]
................................Drums................................gitaar........................zang/gitaar...........................bass..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |