ja, als je je vingertoppen verliest...kennelijk ligt bij hem de huid direct op de bovenkant van zijn vingebotjes, dus zonder ' vingerverlengers' gaat hij letterlijk tot het bot!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef -Menn0- het volgende:
Lijkt me kut spelen, maar hij doet het nog vrij aardig
Zie je ons in pak spelen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Blivox het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar al die bandjes die in pak spelen is (gelukkig) wel een beetje over zijn hoogtepunt heen.
Nou, dat zou knap zijn. Die foto hierboven, maffie!quote:
Dat is nog altijd gewoon een spijkerbroek met shirt en colbertje eroverquote:Op woensdag 4 april 2007 22:43 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nou, dat zou knap zijn. Die foto hierboven, maffie!
Mja dat is voor de foto's hequote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Maar wel inclusief hoed, zonnebril, allemaal een jasje, en netjes dichtgeknoopt. Right, noem het maar 'gewoon'.
"12 jaar?"quote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Maar wel inclusief hoed, zonnebril, allemaal een jasje, en netjes dichtgeknoopt. Right, noem het maar 'gewoon'.
Ma...maa......maarrrr dit heeft niks met het optreden zelf te makenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik geef de mensen wel gelijk. Optreden in pak (zeker met zonnebril) is imo idd een beetje passé.......
de combinatie zonnebril en pak zou zowieso verboden moeten worden.........brrr
dat klopt!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ma...maa......maarrrr dit heeft niks met het optreden zelf te maken
als het rockt, geen problemen mee. ook al staan ze in hun blote reet (the dwarves)quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik geef de mensen wel gelijk. Optreden in pak (zeker met zonnebril) is imo idd een beetje passé.......
de combinatie zonnebril en pak zou zowieso verboden moeten worden.........brrr
Okee iemand nog tips wat ik moet testenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen dagje feedback, versterkers testen
Nee man een malienkolder met napoleon hoed en met een minirok en mintgroene leggingsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En een beetje fatsoenlijk kleding aandoen voor een optreden is wel zo okay, beter dan in je bandshirt van the ramones gaan staan ofzo
Peavey classic?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
LOLZ ook te vaak een poison videoclip gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja ok.......................ik heb als ik optreed altijd een ziekelijke voorkeur voor lakleren en spandex broeken..........en roze vestjes.............maar dat is een heel ander verhaal.....
80's rock
ik bedoel maar:quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
LOLZ ook te vaak een poison videoclip gezien![]()
![]()
![]()
voor een moment geloofde ik je ook nog.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja ok.......................ik heb als ik optreed altijd een ziekelijke voorkeur voor lakleren en spandex broeken..........en roze vestjes.............maar dat is een heel ander verhaal.....
80's rock
Heb je wat van die stukjes om te laten horen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Hammet het volgende:
Holy fuck, deel 122 alweer? Gaat het hier tegenwoordig ook nog ergens over, of nog steeds enkel geblaat?
Ik dacht, ik kom hier ook weer eens posten. Lang geleden, ik heb meen ik topic 100 ook nog gemist. Niet zo verwonderlijk, na zo'n 90 topics gitaarslowchat is de lol er wel vanaf
Op gitaarvlak uiteraard niets te melden, ik speel nog steeds vrolijk verder op mijn peperduur-voor-bijna-gratis-Carvins. Verder speel ik heel veel akoestisch, en schrijf (althans, ik doe een moedige poging tot...) zelf instrumentale stukjes. Gaaf
het is echt zo, ik zal je de foto's maar onthouden!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
voor een moment geloofde ik je ook nog.
(last_action_hero, ken je de drummer van die band?)
pics !quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
het is echt zo, ik zal je de foto's maar onthouden!
A je kent L_A_H?............... die is namelijk bij topic 40 ofzo opgehouden met posten (we delen nu deze account en beetje.......
herkenbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Hammet het volgende:
Ik zal misschien volgende week iets op nemen, nu eigenlijk tentamens enzo ( maar zit dus keihard the soggen)
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Hammet het volgende:
Ik zal misschien volgende week iets op nemen, nu eigenlijk tentamens enzo ( maar zit nu dus keihard the soggen)
Ramones, dan lach ik je sowieso uit. In je hippe shirt van TOOL of NIN optreden mag wel, of Radiohead. Respect, jeweetz!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En een beetje fatsoenlijk kleding aandoen voor een optreden is wel zo okay, beter dan in je bandshirt van the ramones gaan staan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |