Dat is geen slecht idee.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
edit: en ik wil wat zanglesjes gaan nemen.![]()
nieuwe nummers worden constant aan gewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
lekker actief idd!
hopelijk gaan de nieuwe nummers net zo snel als de kwantiteit van het oefenen
O ja? Ik vind van niet!!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
de combinatie zonnebril en pak zou zowieso verboden moeten worden.........brrr
ja, maar zij zijn op een missie van god, dan mag dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
O ja? Ik vind van niet!!
Blues Brothers![]()
[afbeelding]
Ja, het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Zonder gemeen te willen doen, maar veel mensen hebben helaas niet het charisma van john belushi en dan akroyd..........quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
O ja? Ik vind van niet!!
Blues Brothers![]()
[afbeelding]
Zeikerdquote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Maar wel inclusief hoed, zonnebril, allemaal een jasje, en netjes dichtgeknoopt. Right, noem het maar 'gewoon'.
Zo vind ik er zo nu en dan eentje in de hoek van de kamer...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:39 schreef Falcon4ever het volgende:
Terug vind stratocaster
Vox ad100vt probeer die eensch!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
JCM 800!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
Te laat ben alweer terugquote:
Ja hoor eens, ik blijf niet bezig!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:12 schreef Jorikjet het volgende:
DAT VRAAGT OM EEN FOTO
Koop je die toch tweedehands?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep getest ja, erg mooi dingalleen dat prijskaartje die eraan hing nekt me
![]()
moet je op markplaats maar eens ff kijken, allemaal jcm800s tussen de 600 en 900 ¤quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep getest ja, erg mooi dingalleen dat prijskaartje die eraan hing nekt me
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |