ik stem voor!quote:Op maandag 9 april 2007 19:38 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
ik weet al een leuke opvolgtitel
Het Gitaristentopiqeu #m 123 nu met zonder drummers![]()
![]()
![]()
zoek je nog een band, als drummer zijnde?quote:Op maandag 9 april 2007 23:00 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik betreed als drummer zijnde volgens mij nu gevaarlijk territorium![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb Pasen ook maar even nuttig besteed en een heel oud nr een keer opgenomen. Zonder zang, want dit nr zing onze bassist.
Gitaren zijn via mijn PodXT, de bas via Amplitube AmpegVX, drums zijn via EZDrummer. Alles in CuBase SX, met wat compressie en (teveel) reverb over de drums.
http://www.xs4all.nl/~zwart1/Blond%20or%20Blunt.mp3
Na het zien van je groepsfoto op het kerkhof pas ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
zoek je nog een band, als drummer zijnde?![]()
![]()
Geen commentaar verder, als homerecording-bovenbaas?quote:
Enerzijds moet ik hem wel verwaarlozen omdat hij tijdelijk bij mijn ouders staat na klachten van mijn ganggenoten over geluidsoverlast.quote:Op zondag 8 april 2007 22:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik verwacht dat dat inbegrepen is in het 'verwaarlozen' van de gitaar. Nozem verbetert me wel als ik het fout heb, zo verlegen is hij ook weer niet.
waarom moeten we per sé ontopic blijven eigenlijk, alleen omdat de TT dat zegt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef belsen het volgende:
Wil iedereen alsjeblieft on topic blijven en niet deze reeks vergallen door slowchat, postkriks en gekift.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:42 schreef belsen het volgende:
Wil iedereen alsjeblieft on topic blijven en niet deze reeks vergallen door slowchat, postkriks en gekift.
Het pwnen van een mod is ook echt iets wat je op de lange duur wintquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef imported_sphinx het volgende:
AHA!, we zijn trouwens volledig ontopic!
want het is een topic voor gitaristen en niet per sé over gitaren.
pwnd you there.
Een topic speciaal voor onsquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:13 schreef imported_sphinx het volgende:
AHA!, we zijn trouwens volledig ontopic!
want het is een topic voor gitaristen en niet per sé over gitaren.
pwnd you there.
Heb het dan ook over gitaren, gitaarspelen, je nieuwste aankoop, wijze van spelen, jullie bandjes en andere interessante gitaar gerelateerde zaken en post het niet vol met semi-grappig bedoelde posts als 'Lalala, geld...'. Anders krijgt deze reeks wat mij betreft een enkeltje onzin. Capiche?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:08 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
![]()
T is altijd al slowchat geweest, met als "onderwerp" gitaar gerelateerde crap (bijv. andere instrumenten of muziek in het algemeen). And it's not about to change![]()
![]()
er staan zoveel toffe merken niet in de OP, van gitaren én amps.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:02 schreef belsen het volgende:
En waarom staat de Rickenbacker niet in de OP.
Rickenbacker =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |