ja, als je je vingertoppen verliest...kennelijk ligt bij hem de huid direct op de bovenkant van zijn vingebotjes, dus zonder ' vingerverlengers' gaat hij letterlijk tot het bot!quote:Op woensdag 4 april 2007 21:45 schreef -Menn0- het volgende:
Lijkt me kut spelen, maar hij doet het nog vrij aardig
Zie je ons in pak spelen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef Blivox het volgende:
Ik wil niet lullig zijn, maar al die bandjes die in pak spelen is (gelukkig) wel een beetje over zijn hoogtepunt heen.
Nou, dat zou knap zijn. Die foto hierboven, maffie!quote:
Dat is nog altijd gewoon een spijkerbroek met shirt en colbertje eroverquote:Op woensdag 4 april 2007 22:43 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nou, dat zou knap zijn. Die foto hierboven, maffie!
Mja dat is voor de foto's hequote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Maar wel inclusief hoed, zonnebril, allemaal een jasje, en netjes dichtgeknoopt. Right, noem het maar 'gewoon'.
"12 jaar?"quote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Maar wel inclusief hoed, zonnebril, allemaal een jasje, en netjes dichtgeknoopt. Right, noem het maar 'gewoon'.
Ma...maa......maarrrr dit heeft niks met het optreden zelf te makenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik geef de mensen wel gelijk. Optreden in pak (zeker met zonnebril) is imo idd een beetje passé.......
de combinatie zonnebril en pak zou zowieso verboden moeten worden.........brrr
dat klopt!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ma...maa......maarrrr dit heeft niks met het optreden zelf te maken
als het rockt, geen problemen mee. ook al staan ze in hun blote reet (the dwarves)quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik geef de mensen wel gelijk. Optreden in pak (zeker met zonnebril) is imo idd een beetje passé.......
Okee iemand nog tips wat ik moet testenquote:Op woensdag 4 april 2007 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Morgen dagje feedback, versterkers testen
Nee man een malienkolder met napoleon hoed en met een minirok en mintgroene leggingsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En een beetje fatsoenlijk kleding aandoen voor een optreden is wel zo okay, beter dan in je bandshirt van the ramones gaan staan ofzo
Peavey classic?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
LOLZ ook te vaak een poison videoclip gezienquote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja ok.......................ik heb als ik optreed altijd een ziekelijke voorkeur voor lakleren en spandex broeken..........en roze vestjes.............maar dat is een heel ander verhaal.....
80's rock
ik bedoel maar:quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
LOLZ ook te vaak een poison videoclip gezien![]()
![]()
![]()
voor een moment geloofde ik je ook nog.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja ok.......................ik heb als ik optreed altijd een ziekelijke voorkeur voor lakleren en spandex broeken..........en roze vestjes.............maar dat is een heel ander verhaal.....
80's rock
Heb je wat van die stukjes om te laten horen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Hammet het volgende:
Holy fuck, deel 122 alweer? Gaat het hier tegenwoordig ook nog ergens over, of nog steeds enkel geblaat?
Ik dacht, ik kom hier ook weer eens posten. Lang geleden, ik heb meen ik topic 100 ook nog gemist. Niet zo verwonderlijk, na zo'n 90 topics gitaarslowchat is de lol er wel vanaf
Op gitaarvlak uiteraard niets te melden, ik speel nog steeds vrolijk verder op mijn peperduur-voor-bijna-gratis-Carvins. Verder speel ik heel veel akoestisch, en schrijf (althans, ik doe een moedige poging tot...) zelf instrumentale stukjes. Gaaf
het is echt zo, ik zal je de foto's maar onthouden!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
voor een moment geloofde ik je ook nog.
(last_action_hero, ken je de drummer van die band?)
pics !quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
het is echt zo, ik zal je de foto's maar onthouden!
A je kent L_A_H?............... die is namelijk bij topic 40 ofzo opgehouden met posten (we delen nu deze account en beetje.......
herkenbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Hammet het volgende:
Ik zal misschien volgende week iets op nemen, nu eigenlijk tentamens enzo ( maar zit dus keihard the soggen)
quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef Hammet het volgende:
Ik zal misschien volgende week iets op nemen, nu eigenlijk tentamens enzo ( maar zit nu dus keihard the soggen)
Ramones, dan lach ik je sowieso uit. In je hippe shirt van TOOL of NIN optreden mag wel, of Radiohead. Respect, jeweetz!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
En een beetje fatsoenlijk kleding aandoen voor een optreden is wel zo okay, beter dan in je bandshirt van the ramones gaan staan ofzo
Je komt ze iedere keer óveral weer tegenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ramones, dan lach ik je sowieso uit. I
A ok, vreemd dat je die naam nog onthouden hebt! denk dta niemand em nog echt kentquote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
nee ik ken de user L_A_H niet. Ik ken alleen de band en Riekus.
test de epiphone junior head ook ff! dan weet ik of het wat isquote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee iemand nog tips wat ik moet testen
Peavey valveking staat nu bovenaan
prijsklasse 700-900 euro
Goed clean en lekkere scheur vereist,
punk/rock enzzz
Morgen half 2 tentamen...............ik moet nog 6 weken...........lang leve studieontwijkend gedrag.........quote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pics !
[..]
herkenbaarmorgen 9 uur tentamen
Kom op zeg, 12 jaar en dan zo'n grote mond over de Ramones, ga in de hoek staan voordat je billenkoek krijgtquote:
nog 1 vakje en een scriptie en dan ben ik belastingadviseurquote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Zyggie het volgende:
Fuck it, ik ga stoppen met m'n studie en straatmuzikant worden.
Ik kom naast je zittenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:17 schreef Zyggie het volgende:
Fuck it, ik ga stoppen met m'n studie en straatmuzikant worden.
Okquote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef punkjunk het volgende:
ik niet , ik heb morgen vrij.
oh, en Randall heeft ook zon 2x12'' allround buizen. rg50 ofzo? schijnt ook heel wat te wezen voor de prijs.
Jep, ik ookquote:
Je bent niet echt de snuggerste hè? Het is onmogelijk om rommelinformatie in je fotoboek in te vullen zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Kom op zeg, 12 jaar en dan zo'n grote mond over de Ramones, ga in de hoek staan voordat je billenkoek krijgt
Rock 'n Roll man, ROCK 'N ROLL.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
nog 1 vakje en een scriptie en dan ben ik belastingadviseur![]()
Nee niet morgenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jep, ik ook
Maar ik las net dat je met je bandje morgen op Sint Jansbrug moet spelen bij de bandcontest?? Wat vet! Zeer waarschijnlijk zie ik je dan nog wel, ik ben er namelijk ook bij.
Heej, ben jij niet een hele tijd weggeweest?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Hammet het volgende:
Ik heb nog een Cajon staan. Hebben we meteen percussie.quote:
Nu nog een mongool vinden die kwijlend ernaast komt zitten dan gaan de mensen uit medelijden geld geven en dan zijn we compleetquote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ik heb nog een Cajon staan. Hebben we meteen percussie.
Hoi.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nu nog een mongool vinden die kwijlend ernaast komt zitten dan gaan de mensen uit medelijden geld geven en dan zijn we compleet
eh.. wtf? Over weken is er op Jansbrug geen voorronde..., weet je het heel zekerquote:Op woensdag 4 april 2007 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee niet morgenover 2 weken de 19e
![]()
Morgen ben ik er misschien ook ff naar andere bandjes kijken
Jep, dat hebben we in ieder geval zo dorogekregenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:23 schreef Hammet het volgende:
[..]
eh.. wtf? Over weken is er op Jansbrug geen voorronde..., weet je het heel zeker?
quote:Hoi Martijn,
Ik had van Alex begrepen dat jullie benaderd zijn dat jullie door zijn naar de voorronde! Ik had jullie graag as donderdag gehad, maar ik wil jullie aangezien jullie niet kunnen do 19 april laten spelen. Een andere datum heb ik niet voor jullie. Akkoord?
Groetjes en hopelijk tot de 19e!
Winanda Hendriks
Waarvan er een op Jansbrugquote:Op woensdag 4 april 2007 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jep, dat hebben we in ieder geval zo dorogekregenEr zijn 2 voorrondes he
Oh dan heb ik geen idee waar die andere isquote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Waarvan er een op Jansbrug
Nou, dan zal ik het wel fout hebben. Jammer dat je niet morgen moet spelen, het zal over twee weken niet zo druk zijn als morgen denk ik. En ik ben er over twee weken denk ik ook niet bij, jammer, ik had je wel willen zien spelen.
ach ja daar kun jij inderdaad goed over mee praten.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:19 schreef Blivox het volgende:
[..]
Je bent niet echt de snuggerste hè? Het is onmogelijk om rommelinformatie in je fotoboek in te vullen zeker?
stem zitten vervormen ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Avondje kloten met het foute liedje van 2 topics terug.
http://beta4.fok.nl/~guitarist/zooi/muz/Love%20Me%20Tomorrow.mp3
Adobe Audition 1.5, microKORG, Reason 3.0 & een semiacoustisce LAG.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
totaal klinkt best lekker, hoe heb je het opgenomen, wat voor software heb je gebruikt?
Over de gitaar een chorus, en over de zang een filter en over de tuu tuu tuu zang een beetje reverb.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:40 schreef ikheetmartijn het volgende:
Netjes, op zich nog vrij standaard. heb je d'r nog iets overheengegooid qua masteren?
het klinkt namelijk zelfs op de headphones nog vrij lekker (al kan de zang iets beter)
Hahaha die Carvins !! Post eens wat picsquote:Op woensdag 4 april 2007 23:08 schreef Hammet het volgende:
Holy fuck, deel 122 alweer? Gaat het hier tegenwoordig ook nog ergens over, of nog steeds enkel geblaat?
Ik dacht, ik kom hier ook weer eens posten. Lang geleden, ik heb meen ik topic 100 ook nog gemist. Niet zo verwonderlijk, na zo'n 90 topics gitaarslowchat is de lol er wel vanaf
Op gitaarvlak uiteraard niets te melden, ik speel nog steeds vrolijk verder op mijn peperduur-voor-bijna-gratis-Carvins. Verder speel ik heel veel akoestisch, en schrijf (althans, ik doe een moedige poging tot...) zelf instrumentale stukjes. Gaaf
Tof!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef imported_sphinx het volgende:
donderdag oefenen met de band
vrijdag oefenen met de band
zaterdag oefenen met de band
bbq-en en mini concert geven met de band
lekker actief idd!quote:Op donderdag 5 april 2007 00:16 schreef imported_sphinx het volgende:
donderdag oefenen met de band
vrijdag oefenen met de band
zaterdag oefenen met de band
bbq-en en mini concert geven met de band![]()
Dat is geen slecht idee.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:44 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
edit: en ik wil wat zanglesjes gaan nemen.![]()
nieuwe nummers worden constant aan gewerkt.quote:Op donderdag 5 april 2007 01:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
lekker actief idd!
hopelijk gaan de nieuwe nummers net zo snel als de kwantiteit van het oefenen
O ja? Ik vind van niet!!quote:Op woensdag 4 april 2007 23:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
ja, maar zij zijn op een missie van god, dan mag dat.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
O ja? Ik vind van niet!!
Blues Brothers![]()
[afbeelding]
Ja, het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen. Zonder gemeen te willen doen, maar veel mensen hebben helaas niet het charisma van john belushi en dan akroyd..........quote:Op donderdag 5 april 2007 11:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
O ja? Ik vind van niet!!
Blues Brothers![]()
[afbeelding]
Zeikerdquote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Blivox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |