Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:
puikquote:Op woensdag 4 april 2007 08:37 schreef crossover het volgende:
Nirvana.![]()
Ik zit weer aan de Rancid en Mad Caddies
Boemquote:Op woensdag 4 april 2007 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:zooo net koffie op !! het wordt lekker weer vandaag.
En gordon en Joling komen hier op het bedrijf stage lopen voor dat programma van hun![]()
Ik werk in het ziekenhuis hé.. ze komen op verschillende afdelingen maar niemand weet waar.. dus ik weet niet of ze hier op de automatisering komen, waarschijnlijk alleen in de keuken of facilitaire dienst ofzo !quote:Op woensdag 4 april 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Morgen Boem. Kom jij dan ook op tv?
waarschijnlijk doen ze geen reet, naast lachen...quote:Op woensdag 4 april 2007 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik werk in het ziekenhuis hé.. ze komen op verschillende afdelingen maar niemand weet waar.. dus ik weet niet of ze hier op de automatisering komen, waarschijnlijk alleen in de keuken of facilitaire dienst ofzo !en nee eer-ik , ben druk
![]()
Ohw lachen... gister de teaser voor seizoen 3 zitten kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
En gordon en Joling komen hier op het bedrijf stage lopen voor dat programma van hun![]()
Timquote:
ik heb gelijk een liedje in mijn hoofdquote:
Welke is dat ook al weer??quote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb gelijk een liedje in mijn hoofd
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tim
Cross, boem, buzzer, iemand moet 'm nog even centraal maken voordat het weer te laat is
dat doe je snel danquote:Op woensdag 4 april 2007 08:44 schreef OA het volgende:
Zo en het dagelijkse werkoverlegis ook weer achter de rug...
![]()
Dat wou ik ook net zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:45 schreef rudedeltadude het volgende:
dat doe je snel dan
Ja joh, soms wordt er werkelijk niets nieuws besproken en ben ik binnen 10 minuten weer weg...quote:
James Taoylor - something in the way she moves?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Welke is dat ook al weer??
Ik ga btw zo naar m'n toets
nou dan is het toch prima!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja joh, soms wordt er werkelijk niets nieuws besproken en ben ik binnen 10 minuten weer weg...![]()
kloptquote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
James Taoylor - something in the way she moves?
Ken ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
James Taoylor - something in the way she moves?
hoiquote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ik sluit af en ben wegTot vanmiddag!
Vanmiddag wacht mij nog een bezoek van een vertegenwoordiger..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nou dan is het toch prima!
doe mij ook die soort van werkoverleg!
Zal dadelijk even zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:50 schreef buzzer het volgende:
De Beatles hebben ook nog een mooi liedje met die titel
Haha, dat is ook wel een mooi doelquote:Op woensdag 4 april 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Vanmiddag wacht mij nog een bezoek van een vertegenwoordiger..![]()
Die man is het type "ik kom jou even iets aansmeren en wij gaan fantastische zaken doen de komende tijd..."![]()
Hij beweert het druk te hebben en binnen een uur weer weg te zijn...![]()
Dus ik ga er ook alles aan doen om hem binnen het uur de tent uit te werken...![]()
ik heb hem, er is alleen een hele mooie cover van, en ik heb geen idee meer van wiequote:Op woensdag 4 april 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal dadelijk even zoeken.
Ik heb nu eventjes Cypress Hill aanstaan namelijk
Ja stukken beter. Nachtrust was ook weer primaquote:Op woensdag 4 april 2007 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
Kuuk hoe is het met de gezondheid? Goede nachtrust gehad?
14.gifquote:
Borderline (van Madonnaquote:
Papier!!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Borderline (van Madonnamaar briljant gecovered door The Scene)
Goedenmorgen overigens
Ik zit net aan mn eerste baken ik heb nog een halve fles kiwi-smoothy
![]()
Get a roomquote:
quote:
Laten jullie dat ophalen?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
Papier!!![]()
Alweer druk aan het snipperen...![]()
Vanochtend stond hier trouwens een wagen voor de deur die onze 10m3 papiercontainer kwam ophalen...weet jij daar meer van??
![]()
Wij hebben hier zo verschrikkelijk veel papierafval...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laten jullie dat ophalen?Kan ik niet bij jullie solliciteren?
![]()
volgens mij was dit van Nirvanaquote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Borderline (van Madonnamaar briljant gecovered door The Scene)
Goedenmorgen overigens
Ik zit net aan mn eerste baken ik heb nog een halve fles kiwi-smoothy
![]()
Sorteren doe ik nietquote:Op woensdag 4 april 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hebben hier zo verschrikkelijk veel papierafval...![]()
dat kan je onmogelijk sorteren als je van een 40 urige werkweek uitgaat...![]()
![]()
Hoe kom je aan tien kuub papierquote:Op woensdag 4 april 2007 09:00 schreef OA het volgende:
[..]
Papier!!![]()
Alweer druk aan het snipperen...![]()
Vanochtend stond hier trouwens een wagen voor de deur die onze 10m3 papiercontainer kwam ophalen...weet jij daar meer van??
![]()
Ja heur!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:07 schreef avotar het volgende:
goedemorgen...
ik zit op 6... ga zo om nrtje 7
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Voor zover ik weet ook, Nirvana - Something in the way.quote:
Vraag Kees! Die wist met pallets ook wel raad.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:06 schreef OA het volgende:
Wij hebben hier zo verschrikkelijk veel papierafval...![]()
dat kan je onmogelijk sorteren als je van een 40 urige werkweek uitgaat...![]()
![]()
moge noobiequote:Op woensdag 4 april 2007 09:07 schreef avotar het volgende:
goedemorgen...
ik zit op 6... ga zo om nrtje 7
Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
dank u..quote:
Da's boffen! Het is keilekker weer buitenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja heur!![]()
Ik bekeek net mijn agenda eens... en het komt er op neer dat ik alleen van 9 tot 11 en van 15 tot 17 achter mijn bureau zit.
Kom je 'laat' achter danquote:Op woensdag 4 april 2007 09:10 schreef avotar het volgende:
[..]
dank u..
zag ineens een koffie sc...
als ik daar niet bij pas weet ik het ook niet meer..
Ik ben avotar en ik ben een addict..![]()
beter laat dan nooitquote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom je 'laat' achter dan
Loopt al dik 50 delen
dat wilde ik dus ook zeggen..quote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom je 'laat' achter dan
Loopt al dik 50 delen
Of studenten die stage lopenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:13 schreef avotar het volgende:
[..]
dat wilde ik dus ook zeggen..
allemaal it'ers hiero zeker?
Ik kom pas een week of 3-4 op Fok! En ik ben eigenlijk nog nergens anders geweest dan hierquote:Op woensdag 4 april 2007 09:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kom je 'laat' achter dan
Loopt al dik 50 delen
En ambtenaren.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:13 schreef avotar het volgende:
IT-ers?quote:Op woensdag 4 april 2007 09:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Neen, ambtenaar.quote:
GMTA.quote:
Ik doe mijn uiterste best om in geen enkele categorie te vallen. Maar als je het echt wilt weten, ik ben papierversnipperaar.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Als de koffie op is.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:16 schreef avotar het volgende:
Na hoeveel koppen koffie op een dag heb je eigenlijk een probleem...?
10.. 15...? of nog meer...?
Een echte Shredder.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik doe mijn uiterste best om in geen enkele categorie te vallen. Maar als je het echt wilt weten, ik ben papierversnipperaar.![]()
Tuurlijk niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Ik kom pas een week of 3-4 op Fok! En ik ben eigenlijk nog nergens anders geweest dan hier![]()
Heb ik dan een koffie probleem?![]()
Juist.. dat is best stevig. Ik zit hier toch al langer.. maar ik kom eigenlijk nooit in GC...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet...![]()
Ik heb in deze topicreeks slechts 80-90% van mn totaal aantal posts gedaan...en dat allemaal in de afgelopen maand terwijl ik hier 'al' 5 maanden rondhang....
![]()
Ik zit hier nog langerquote:Op woensdag 4 april 2007 09:25 schreef avotar het volgende:
Juist.. dat is best stevig. Ik zit hier toch al langer.. maar ik kom eigenlijk nooit in GC...
De Koffie-slowchat is een gevaar voor de samenleving. De aanzuigende werking van dit op een verdovend middel gebaseerde forum heeft zijn invloed in alle geledingen van de werkende en studerende bevolking.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
Tuurlijk niet...![]()
Ik heb in deze topicreeks slechts 80-90% van mn totaal aantal posts gedaan...en dat allemaal in de afgelopen maand terwijl ik hier 'al' 5 maanden rondhang....
![]()
Pas als je het zelf als probleem ervaart lijkt mij...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:16 schreef avotar het volgende:
Na hoeveel koppen koffie op een dag heb je eigenlijk een probleem...?
10.. 15...? of nog meer...?
Ik hoorde daar net als iets van onder m'n bureau wegrennen.. maar dat was m'n productiviteit dus...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Koffie-slowchat is een gevaar voor de samenleving. De aanzuigende werking van dit op een verdovend middel gebaseerde forum heeft zijn invloed in alle geledingen van de werkende en studerende bevolking.![]()
Whehehquote:Op woensdag 4 april 2007 09:30 schreef avotar het volgende:
Ik hoorde daar net als iets van onder m'n bureau wegrennen.. maar dat was m'n productiviteit dus...
Papier, er schuilt een ware filosoof in je!!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Koffie-slowchat is een gevaar voor de samenleving. De aanzuigende werking van dit op een verdovend middel gebaseerde forum heeft zijn invloed in alle geledingen van de werkende en studerende bevolking.![]()
Dat artikelmoet dan (voor ons eigen bestwil) maar niet gepubliceerd wodren...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef OA het volgende:
[..]
Papier, er schuilt een ware filosoof in je!!![]()
Kan je niet eens een wetenschappelijk verantwoord onderzoek verrichten naar de effecten van koffieleuten enerzijds en dit topic anderzijds op de arbeidsproduktiviteit...?![]()
de SGP zal zeker een verbod eisenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onderzoek? Jaquote:Op woensdag 4 april 2007 09:33 schreef OA het volgende:
[..]
Papier, er schuilt een ware filosoof in je!!![]()
Kan je niet eens een wetenschappelijk verantwoord onderzoek verrichten naar de effecten van koffieleuten enerzijds en dit topic anderzijds op de arbeidsproduktiviteit...?![]()
whehe, mooi strevenquote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onderzoek? Ja
Wetenschappelijk? Vast wel
Verantwoord? Moet je daar een graad voor hebben?
Ik begin vast met een vragenlijst die jullie binnenkort krijgen. Misschien iets voor in de OP. Maar die lijst kan even op zich laten wachten, ik moet eerst nog koffie inschenken en slowchatten en zorgen dat mijn baas en collega's denken dat ik serieus aan het werk ben.
Life can be so difficult![]()
ooh lekkerquote:Op woensdag 4 april 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, m'n broertje heeft m'n laptop nodig op school om wat voor reden dan ook.
Ik zo: nou, vooruit, neem maar mee.
Nou, ik heb het geweten.
zit nu achter een windows PC met een muis die niet scrollt, geen toetsenbord navigatie en het ergste van alles is: er staat windows op
Het begin is er alvast!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onderzoek? Ja
Wetenschappelijk? Vast wel
Verantwoord? Moet je daar een graad voor hebben?
Ik begin vast met een vragenlijst die jullie binnenkort krijgen. Misschien iets voor in de OP. Maar die lijst kan even op zich laten wachten, ik moet eerst nog koffie inschenken en slowchatten en zorgen dat mijn baas en collega's denken dat ik serieus aan het werk ben.
Life can be so difficult![]()
Ik weet niet beter dan een windows pc...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:34 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme, m'n broertje heeft m'n laptop nodig op school om wat voor reden dan ook.
Ik zo: nou, vooruit, neem maar mee.
Nou, ik heb het geweten.
zit nu achter een windows PC met een muis die niet scrollt, geen toetsenbord navigatie en het ergste van alles is: er staat windows op
Ja, fjin begin van de dagquote:
Op zich doet windows wel redelijk wat 't moet doen, (voor de huis- tuin- en keukengebruiker) maar ik wordt zo scheitziek van al die meldingen die 't programma weergeeft.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan een windows pc...![]()
daarentegen kan ik me echter niet voorstellen dat er iets slechters bestaat...![]()
Ah balen joh. Lief zijn voor broertjes straft God onmiddellijk af zie je wel.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:42 schreef eer-ik het volgende:
Ja, fjin begin van de dag
Maar ja, 't is effe niet ander, ik koop zo zelf wel een nieuwe muis, want dit slaat ook nergens op
Idd, ik merk hetquote:Op woensdag 4 april 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah balen joh. Lief zijn voor broertjes straft God onmiddellijk af zie je wel.
Luister 3FM!quote:Op woensdag 4 april 2007 09:46 schreef eer-ik het volgende:
Aan de andere kant, waar maak ik me druk om
't is maar een computer...
Er zijn betere dingen te doen met zulks een weer...
En m'n muziektoevoer de hele dag
da's dan weer jammer, ik heb de hele dag geen fatsoenljike muziek...
Ik heb er thuis wel allerlei problemen mee maar op mn werk niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Op zich doet windows wel redelijk wat 't moet doen, (voor de huis- tuin- en keukengebruiker) maar ik wordt zo scheitziek van al die meldingen die 't programma weergeeft.
Druk je bijvoorbeeld ergens op annuleren, moet je daarna nog een keer bevestigen en daarna nog eens op sluiten drukken. Loopt een programma vast, doe je taak beëindigen, blijft het draaien
Dat soort onzin, ik word er scheitziek van.
Ik zat hier 3 minuten achter, heb al 5 keer de internet verbinding moeten resetten, omdat het steeds niet werkt.
Allemaal zaken waar ik op de mac 0% last van heb.
Dat ding staat al dik een maand aan, geen problemen mee.
Sommige mensen vinden radio niet interactief genoeg.quote:
Geen radio op m''n kamerquote:
Jij maakt zelf muziek op je werk...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden radio niet interactief genoeg.
Radio is leuk! 3FM isquote:Op woensdag 4 april 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden radio niet interactief genoeg.
Ik luister hier immer 538!quote:
Neem een Macquote:Op woensdag 4 april 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er thuis wel allerlei problemen mee maar op mn werk niet...![]()
dat is dus typisch windows.. de ene keer wel en dan weer niet...![]()
de problemen thuis zijn zo'n beetje wel bekend geloof ik...BSOD's, constant vastlopen, bepaalde falende onderdelen van windows waardoor het lijkt alsof je in een DOS omgeving werkt...
![]()
![]()
Vrijwillig?quote:
Kan ik me idd niet voorstellenquote:
Ik wil best een mac kopen hoor...quote:Op woensdag 4 april 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neem een Mac
[afbeelding]
komt eraan
Die BSOD's word je ook niet vroljik van denk ik
Dat soort ellende heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt
ja ik vind het over het algemeen wel een goed programma. Leuke quizen, vaste onderdelen en meestal goede muziek. Oja, het type djs vind ik wel goed verdeeldquote:Op woensdag 4 april 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan ik me idd niet voorstellen
Wordt veel teveel geluld op die zender.
Bij 3Fm hebben ze tegenwoordig ook een handje van veel lullen, er is bijna geen zender meer die enkel muziek draaait
Het leven is duur iddquote:Op woensdag 4 april 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wil best een mac kopen hoor...![]()
maar, maar, maar...
Ik wil mn windows computer ook weer aan de praat krijgen...![]()
Ik wil ook nog op vakantie.. ver weg!![]()
Ik ga over anderhalve week ook een week weg...![]()
We moeten nog wat dingen in huis opknappen... balkon, badkamer en trap...![]()
Er zal vast nog wel geld overblijven, maar ja, ik kan niet blijven uitgeven natuurlijjk...![]()
u heeft ook mobiel internet?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:03 schreef avotar het volgende:
538 toch ook hier.. het enige station dat ik tenminste zuiver op m'n telefoon kan ontvangen (lang verhaal)
Belasting!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het leven is duur idd
Nog een irritatie merk ik net: Je moet dingen installeren
En als je iets opent, en ondertussen op bijv. ff klikt om verder te fokken, komt dat andere scherm er ineens weer overheen
Maar goed, Je zit niet meer op school he, anders is zo'n mac gewoon aftrekbaar van de belasting
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:09 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ben hard aan het werk, en ik ga nu de paastraktatie ophalen.
neej... ben net op een nieuwe klus begonnen.. en ik vind dat ik het niet kan maken om streams te gaan luisteren op de accoutn van een ander.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
u heeft ook mobiel internet?
is hij nog steeds hoor.. studie kosten voor je werk zijn ook aftrekbaarquote:Op woensdag 4 april 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het leven is duur idd
Nog een irritatie merk ik net: Je moet dingen installeren
En als je iets opent, en ondertussen op bijv. ff klikt om verder te fokken, komt dat andere scherm er ineens weer overheen
Maar goed, Je zit niet meer op school he, anders is zo'n mac gewoon aftrekbaar van de belasting
Eensch Tim!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:02 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
ja ik vind het over het algemeen wel een goed programma. Leuke quizen, vaste onderdelen en meestal goede muziek. Oja, het type djs vind ik wel goed verdeeld![]()
Ik ben druk bezig met de vragenlijst voor het onderzoek. Af en toe bespreek ik een vraag met een collega, ze zijn erg onder de indruk. Ik heb natuurlijk niet verteld waar de vragenlijst voor isquote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
koffietijd zeker?
Ik ondervind een zekere dip in het postgedrag van u allen.
haha, zo'n apparaatje als in die post effe hierboven, ben je dat wel zo'n beetje direct aan kwijt...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:09 schreef OA het volgende:
[..]
Belasting!![]()
Die lui zijn mij nog ± ¤ 1300,- schuldig....![]()
* ziet een mac aan de horizon gloren...![]()
Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:12 schreef avotar het volgende:
[..]
is hij nog steeds hoor.. studie kosten voor je werk zijn ook aftrekbaar![]()
Trek m'n pc al 3 jaar af... (hmmm dat klinkt gek)
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met de vragenlijst voor het onderzoek. Af en toe bespreek ik een vraag met een collega, ze zijn erg onder de indruk. Ik heb natuurlijk niet verteld waar de vragenlijst voor is![]()
3 jaar al? (klinkt idd gek, en dan doel ik niet op die 3 jaarquote:Op woensdag 4 april 2007 10:12 schreef avotar het volgende:
[..]
is hij nog steeds hoor.. studie kosten voor je werk zijn ook aftrekbaar![]()
Trek m'n pc al 3 jaar af... (hmmm dat klinkt gek)
We zitten natuurlijk niet te wachten op een stuk of tig lurkers hier...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mischien is het ook maar beter als dat onbekend blijft
Jep. Precies zo en niet anders.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Je voert gewoon de kosten op bij je aangifte en geen haan die er naar kraait...??![]()
Nee, da's waarquote:Op woensdag 4 april 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
We zitten natuurlijk niet te wachten op een stuk of tig lurkers hier...![]()
![]()
Koffie meet met datum en al...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, da's waar
Zoveel mensen moeten er ook niet bij in de OP, want die is al aardig vol als je 't mij vraagt.
Iemand al opgevallen wat er nieuw is in de OP?
Ik ben inkoper van chemische grondstoffen... heb ik dan ook een pc nodig voor studiedoeleinden...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:16 schreef avotar het volgende:
[..]
Jep. Precies zo en niet anders.
Ze kijken wat ik begreep alleen bij bepaalde beroepsgroepen naar bepaalde kosten. En aangezien ik IT'er ben.. is het logisch dat je vaak apparatuur koopt denk ik..![]()
Dan kan je maar beter zo'n laptop van dik 1000 euro aanschaffen jaquote:Op woensdag 4 april 2007 10:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben inkoper van chemische grondstoffen... heb ik dan ook een pc nodig voor studiedoeleinden...![]()
Ik volg wel cursussen, waarbij je een laptop mee mag nemen, ook naar het examen...![]()
Er werd zoals gewoonlijk weer eens over gezeurd...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, ik heb dat dus helemaal gemist
Wat is er zoal over besproken dan?
Ik stem voor Utrechtquote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef OA het volgende:
[..]
Er werd zoals gewoonlijk weer eens over gezeurd...![]()
Dus toen is er binnen 1 pagina () besloten dat er op zondag 6 mei een meet is, mits iedereen beschikbaar is
![]()
Alleen de plaatsbepaling is nog niet afgerond...![]()
Er gaan stemmen op voor Utrecht, Breda, Nijmegen, en het uiterst centraal gelegen Leeuwarden...![]()
Ik zit er eigenlijk wel over te denken om een cursus/opleiding inkoop te doen!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter zo'n laptop van dik 1000 euro aanschaffen ja
Denk niet dat meneer de belastingdienst daar moeilijk over doet eigenlijk...
1malig aftrekken mag je sowieso.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter zo'n laptop van dik 1000 euro aanschaffen ja
Denk niet dat meneer de belastingdienst daar moeilijk over doet eigenlijk...
Ik heb uit pure wanhoop een datum geroepen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, ik heb dat dus helemaal gemist
Wat is er zoal over besproken dan?
Ik weet zelf trouwens niet eens zeker of ik wel kan...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stem voor Utrecht
Misschien moeten we een poll in de OP zetten...
Dan kun je beter BE gaan doen... daar zit in elk geval een heel stuk logistiek in..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk wel over te denken om een cursus/opleiding inkoop te doen!![]()
Aangezien mijn studie (MER) niet echt overeenkomt met mijn werkzaamheden... en met het oog op toekomstige sollicitaties is het wellicht handig als je ook nog een papiertje kunt laten zien...![]()
Joh! je moet inkoper hier bij vanLeest wordenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk wel over te denken om een cursus/opleiding inkoop te doen!![]()
Aangezien mijn studie (MER) niet echt overeenkomt met mijn werkzaamheden... en met het oog op toekomstige sollicitaties is het wellicht handig als je ook nog een papiertje kunt laten zien...![]()
Dat is best te doen tochquote:Op woensdag 4 april 2007 10:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet, ik weet dat altijd pas een dag vantevoren ofzoquote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik weet zelf trouwens niet eens zeker of ik wel kan...![]()
Een vriend van mij trouwt 11 mei, dus wellicht wordt dat vooraf gegaan door een vrijgezellenfeestje in het weekend...![]()
Zijn er vacatures dan!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Joh! je moet inkoper hier bij vanLeest worden.. Gezellig! Kunnen we samen koffie drinken! Kun je kiezen tussen music, movies en games!
![]()
Dat sowieso, maar het lijkt me ook wel eens leuk om het echt uit te voeren ookquote:Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb uit pure wanhoop een datum geroepen.Als er nu heel veel Koffieërs tegen zijn kunnen we een andere datum prikken,
maar bij gebrek aan protest staat er iig een datum. Anders komt het er nooit van (hoewel het wel een leuk gepreksonderwerp blijft
)
ohjoh, waar maak je je druk om...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn er vacatures dan!![]()
Ik woon trouwens "niet echt" in de buurt van Eindhoven... Vlaardingen om precies te zijn... zo'n 130/150 km uit de buurt dus...![]()
Utrecht of Den Bosch. Maar een Poll is geen slecht idee. Als je dan toch bezig bent, kan je meteen op datum pollen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stem voor Utrecht
Misschien moeten we een poll in de OP zetten...
Zeker!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het lijkt me ook wel eens leuk om het echt uit te voeren ook
Ik heb nog nooit een poll gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Utrecht of Den Bosch. Maar een Poll is geen slecht idee. Als je dan toch bezig bent, kan je meteen op datum pollen.![]()
nee op die afdeling geen vacatures nou.. Beetje uit de buurt dat wel! Maar dan zouden we gezamenlijk koffie kunnen drinken en de ambtenaar uithangen!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn er vacatures dan!![]()
Ik woon trouwens "niet echt" in de buurt van Eindhoven... Vlaardingen om precies te zijn... zo'n 130/150 km uit de buurt dus...![]()
Ik denk dat van mij ook...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
Zou je ergens in een database kunnen terugvinden wat je postaandeel is in een topicreeks?
Denk dat dat van mij behoorljk hoog ligt
eten bij JJ, da's niet echt in de buurt van Utrecht hequote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Maar wat wordt dan het plan?
Alleen onbeperkt koffie zuipen...en eventueel eten bij JJ
![]()
Of ook nog andere activiteiten ondernemen?![]()
Ik had laatst 1 pagina geteld, toen stonden er 19 posts van mij op 1 paginaquote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat van mij ook...![]()
1 op de 50 posts is elders...![]()
Dat idee van gezamelijk koffie drinken en de ambtenaar uithangen staat mij wel aan...!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nee op die afdeling geen vacatures nou.. Beetje uit de buurt dat wel! Maar dan zouden we gezamenlijk koffie kunnen drinken en de ambtenaar uithangen!ik ga nu trouwens ff een bakkie halen!
![]()
69 posts in één topic... stuk of 30 delen terug...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 pagina geteld, toen stonden er 19 posts van mij op 1 pagina
Gaat toch nergens over...
gaat inderdaad nergens overquote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 pagina geteld, toen stonden er 19 posts van mij op 1 pagina
Gaat toch nergens over...
hmmm zoals ik nu doequote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat idee van gezamelijk koffie drinken en de ambtenaar uithangen staat mij wel aan...!![]()
Elke dag 250+ km rijden echter niet...![]()
Post #33 in dit topic...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
gaat inderdaad nergens over![]()
Hoe gaat het met je tentamens eerik?
ah, dat gaat bet aardig.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
gaat inderdaad nergens over![]()
Hoe gaat het met je tentamens eerik?
Vertel...quote:
Klinkt heel gezelligquote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eten bij JJ, da's niet echt in de buurt van Utrecht he
Uit eten is toch ook prima, en daarna uitgaan ofzo
Zuipeeeeeeh![]()
en wat ga je in die anderhalve maand doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, dat gaat bet aardig.
Scheikunde ging redelijk, wiskunde ging kut, en economie ging uber
Morgen nog even natuurkunde...
En dan heb ik anderhalve maand vakantie
ik woon in Middelburg en werk sinds deze week in Capelle aan den IJssel.quote:
chillen enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
en wat ga je in die anderhalve maand doen?![]()
1 week voor je examens beginnen moet voldoende zijn toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chillen enzo
En ik zou moeten leren, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
met deze post heb ik sowieso al 1/6e aandeel in dit topic
Vrijdag danquote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt heel gezelligmaar de meeste kunnen niet op zaterdag koffie-meeten en moeten op maandag weer werken. Dus dat zuipen kan je wel vergeten ben ik bang
![]()
1 dag ook wel toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
1 week voor je examens beginnen moet voldoende zijn toch?![]()
Om 5 uur op!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef avotar het volgende:
[..]
ik woon in Middelburg en werk sinds deze week in Capelle aan den IJssel.
Elke dag 5 uur op.. 5:40 in de auto (na 2 bakkies).. rond 7 uur daar (terwijl ik met 160 / 170 over den zeeuwschen wegen vlieg).. werk tot half vier .. en dan weer terug.
Enkele reisafstand: 139 km.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef avotar het volgende:
[..]
ik woon in Middelburg en werk sinds deze week in Capelle aan den IJssel.
Elke dag 5 uur op.. 5:40 in de auto (na 2 bakkies).. rond 7 uur daar (terwijl ik met 160 / 170 over den zeeuwschen wegen vlieg).. werk tot half vier .. en dan weer terug.
Enkele reisafstand: 139 km.
Je mag daar 100 ja, maar die flitspalen hoef je je geen zorgen om te maken, die zie je al staan vanaf je huis zo'n beetje, als de plaatseljke boerenbevolking ze niet al omver getrokken heeft met de tracktorquote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Waarom woon je dan zover van je werk...![]()
Krijg je binnenkort werk in de buurt?
160/170 over de Zeeuwschen wegen...![]()
![]()
Dat is toch overal 100 daar, met kantelwegen en flitspalen...![]()
Nu zie je dus wie er wel en niet werkt...quote:
Whehe, om het maar werken te noemen jaquote:Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nu zie je dus wie er wel en niet werkt...![]()
Mijn aandeel ligt slechts op 1/5e...![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ehm nee.. dat heb ik pas gehad..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
160/170 over de Zeeuwschen wegen...![]()
![]()
Dat is toch overal 100 daar, met kantelwegen en flitspalen...![]()
Zeker!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, om het maar werken te noemen ja
Zo druk als jij het hebt..
Maar, daar komt binnenkort ook verandering in toch
soms is het wel knap lastig om een planning ook te laten lukken.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb het deze week trouwens al veel drukker dan de afgelopen weken...![]()
Eigenlijk moet ik nu maar eens wat gaan doen... heb een 'to do list' gemaakt en daar staat best veel op...![]()
zal ik vandaag niet meer allemaal aan toekomen vrees ik...en ik weet echt niet wat de oorzaak daarvan is...
![]()
Dientengevolge neemt mijn aandeel gestaag af tot een schamele 25%...![]()
Ik heb een vragenlijst die verhelderend kan werken. Ik ben bij vraag 20.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb het deze week trouwens al veel drukker dan de afgelopen weken...![]()
Eigenlijk moet ik nu maar eens wat gaan doen... heb een 'to do list' gemaakt en daar staat best veel op...![]()
zal ik vandaag niet meer allemaal aan toekomen vrees ik...en ik weet echt niet wat de oorzaak daarvan is...
![]()
Dientengevolge neemt mijn aandeel gestaag af tot een schamele 25%...![]()
sterk op weg dus alquote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een vragenlijst die verhelderend kan werken. Ik ben bij vraag 20.![]()
hoeveel vragen worden dat dan wel niet..?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een vragenlijst die verhelderend kan werken. Ik ben bij vraag 20.![]()
ik denk 21quote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef avotar het volgende:
[..]
hoeveel vragen worden dat dan wel niet..?
This questionaire is brought to you by the good people of Douwe Egbertsand Autobar
De lijst is al uitgespreid over gisteren en vandaag...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
soms is het wel knap lastig om een planning ook te laten lukken.
Maar je kunt die to do list toch ook wel uitspreiden over vandaag en morgen bijv. ?
55
Beam me some coffee, Scotty!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
Koffie verwarmen met een laser
Je zal maar niks te doen hebben
57
Een vraag die zomaar bij me oprees, hoe krijg je het voor elkaar, om ruimschoots genoeg tijd te hebben om te fokken tijdens werk, en toch nog genoeg werkzaamheden verricht, zodat de baas blij bijft?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
De lijst is al uitgespreid over gisteren en vandaag...![]()
Nou ja, nog een dag kan er wel bij...![]()
vroeger had toch ook een usb mug warmer..?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
57
Die kerel maakt trouwens wel een laffe bak zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
57
Ik heb er eentje!!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:02 schreef avotar het volgende:
[..]
vroeger had toch ook een usb mug warmer..?
weet iemand waar je die halen kon?
Lennyquote:Op woensdag 4 april 2007 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
eindelijk weer uitgeslapen, wat zijn jullie plannen voor deze mooie woensdagochtend?
Meer werk doen dan mij wordt aangeboden kan niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een vraag die zomaar bij me oprees, hoe krijg je het voor elkaar, om ruimschoots genoeg tijd te hebben om te fokken tijdens werk, en toch nog genoeg werkzaamheden verricht, zodat de baas blij bijft?
58
Tot nu toe prima. Heb vandaag nog geen stap gezet en ben dit de komende uren ook niet van plan. Even rustig wakker worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
Hoe is het vandaag?
Ik ga een klein beetje leren en verder wat chillen
59
BBQ...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tot nu toe prima. Heb vandaag nog geen stap gezet en ben dit de komende uren ook niet van plan. Even rustig wakker worden.![]()
Wat gaat het weer ons trouwens komende tijd brengen? Ik wil BBQ!![]()
![]()
Een baas heeft vaak een globaal idee van wat je allemaal moet doen (ligt aan je functie natuurlijk) Meestal heeft de baas zelf genoeg werkzaamheden om zich druk over te maken. Het gaat erom de juiste indruk te wekken, af en toe bepaalde mails te sturen met vragen en opmerkingen, gesprekjes te hebben met andere medewerkers zodat die ook een goede indruk van je krijgen (en dat aan de baas doorvertellen). Zo kan je jezelf makkelijk voor 30% vrijplannen en toch "goed bezig" zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een vraag die zomaar bij me oprees, hoe krijg je het voor elkaar, om ruimschoots genoeg tijd te hebben om te fokken tijdens werk, en toch nog genoeg werkzaamheden verricht, zodat de baas blij bijft?
58
whehe, is je baas je schoonvader?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Meer werk doen dan mij wordt aangeboden kan niet...
En al dat werk krijg ik af binnen de gestelde tijden...![]()
* mompelt iets over baas en schoonvader ()
40
Het weer gaat goed de komende tijd!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tot nu toe prima. Heb vandaag nog geen stap gezet en ben dit de komende uren ook niet van plan. Even rustig wakker worden.![]()
Wat gaat het weer ons trouwens komende tijd brengen? Ik wil BBQ!![]()
![]()
De echte baas woont in het buitenland...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, is je baas je schoonvader?
Is dat niet lastig?
60
Het kan al wel, maar het waait nog vrij stevig...quote:
Kijk, dat is wel chill.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
De echte baas woont in het buitenland...![]()
![]()
Hij is de officemanager en heeft het dus voor het zeggen...![]()
En nee, dat is niet lastig, hij bemoeit zich nergens mee, stelt geen vragen, etc, etc....![]()
Hongerig topic.quote:
Zo is het maar net papier!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een baas heeft vaak een globaal idee van wat je allemaal moet doen (ligt aan je functie natuurlijk) Meestal heeft de baas zelf genoeg werkzaamheden om zich druk over te maken. Het gaat erom de juiste indruk te wekken, af en toe bepaalde mails te sturen met vragen en opmerkingen, gesprekjes te hebben met andere medewerkers zodat die ook een goede indruk van je krijgen (en dat aan de baas doorvertellen). Zo kan je jezelf makkelijk voor 30% vrijplannen en toch "goed bezig" zijn.
Hopelijk dat er een avondje windstil bij zit..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het kan al wel, maar het waait nog vrij stevig...
Dat houdt de komende tijd wel aan denk ik
62
Vriendin ken ik via werk... in de tuinquote:Op woensdag 4 april 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk, dat is wel chill.
Ken je je vriendin via werk?
Of heb je je werk via je vriendin?
Of is het een en al toeval?
63
da's het aantal posts wat ik in dit topic hebquote:Op woensdag 4 april 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk dat er een avondje windstil bij zit..![]()
![]()
Vanwaar de getallen?
Sjiek karretje BBQ....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's het aantal posts wat ik in dit topic heb
[afbeelding]
Check dat
64
relaxed tochquote:Op woensdag 4 april 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Vriendin ken ik via werk... in de tuinIk ken haar al 7 jaar...
Werk heb ik, om het zo maar te zeggen, via vriendin...![]()
Haar pa zocht nog iemand voor de inkoop en ik was net afgestudeerd begin vorig jaar...en 1+1=2...
![]()
43
Die Amerikanen zijn weird.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
Typisch amerikaans he, een V8 met turbo op je BBQ maken
66
Zal ik lunchen met een lading chocola waar zelfs de Paashaas zelf ziek van zou worden, of braaf mijn volkoren bammetjes opeten.quote:
Braf aan de bammetjes, en als tussendoortje een kuub of wat chocola naar binnen douwenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zal ik lunchen met een lading chocola waar zelfs de Paashaas zelf ziek van zou worden, of braaf mijn volkoren bammetjes opeten.
Fucking Hell! (oeps! Pardonquote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's het aantal posts wat ik in dit topic heb
[afbeelding]
Check dat
64
donequote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fucking Hell! (oeps! Pardon)
Maar even OT: Ik heb een concept-questionaire. Dat betekend dat het nog een discussie -stuk is. Als 1 iemand mij zijn e-mail PM-et stuur ik hem op, dan kan iemand hem netjes in de OP zetten. Ik kan zelf geen PM sturen, die komen blanco aan.
De eerste bonbon is al achter de kiezen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
Braf aan de bammetjes, en als tussendoortje een kuub of wat chocola naar binnen douwen
68
jep.. feitelijk werkt het zo jaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een baas heeft vaak een globaal idee van wat je allemaal moet doen (ligt aan je functie natuurlijk) Meestal heeft de baas zelf genoeg werkzaamheden om zich druk over te maken. Het gaat erom de juiste indruk te wekken, af en toe bepaalde mails te sturen met vragen en opmerkingen, gesprekjes te hebben met andere medewerkers zodat die ook een goede indruk van je krijgen (en dat aan de baas doorvertellen). Zo kan je jezelf makkelijk voor 30% vrijplannen en toch "goed bezig" zijn.
Ik heb nog nooit moeite hoeven doen voor werk, dus als ooit die eerste sollicitatie komt...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed toch
Goeie manier van aan een baan komen.
Verdient het een beetje gunstig ook?
65
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik heb geen bammetjes bij me vandaag...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Braf aan de bammetjes, en als tussendoortje een kuub of wat chocola naar binnen douwen
68
Me tooquote:
Jij bent douchen en meteen valt het stil...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.47Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Haha lekker handig!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Ik heb geen bammetjes bij me vandaag...![]()
We hadden bedacht om een brood te bakken middels de broodbakmachine...![]()
daar dachten we vanochtend weer aan...![]()
46
Machine + ingrediënten stonden al klaar...quote:
quote:
Heb je nu de machine vanochtend alsnog aangezet? Dan heb je tenminste vanavond vers brood.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Machine + ingrediënten stonden al klaar...![]()
Scherp.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je nu de machine vanochtend alsnog aangezet? Dan heb je tenminste vanavond vers brood.![]()
Hi JJ!quote:
Je kan dat ding heel ver vooruit programmeren.. dus vanochtend ingesteld dat morgenochtend het brood klaar is!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nu de machine vanochtend alsnog aangezet? Dan heb je tenminste vanavond vers brood.![]()
hey....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi JJ!![]()
How s life? Heb je de zon gezien?
Ook scherp! Nou morgenochtend niet vergeten het brood eruit te halen natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan dat ding heel ver vooruit programmeren.. dus vanochtend ingesteld dat morgenochtend het brood klaar is!![]()
Dat lijkt me onmogelijk om te vergeten...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook scherp! Nou morgenochtend niet vergeten het brood eruit te halen natuurlijk![]()
Ik moet alle schade van de vorige avond inhalen...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA....![]()
....alles goed...?
..jeetje jullie gaan als een trein.....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
lekker luxe hoor..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk om te vergeten...![]()
Het hele huis ruikt dan naar versgebakken brood...![]()
"Wegens verbouwing zijn al onze telefoonlijnen gesloten"quote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Fok de verbouwing. Verdorie. Ik probeer rustig te bellen
Dat is wel een dag zo geweestquote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Wegens verbouwing zijn al onze telefoonlijnen gesloten"![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
lekker luxe hoor..
ik heb thuis wel serieus een timer op m'n koffie apparaat zitten..
5 uur am staat de koffie te dampen![]()
je hebt wat gemist denk ik...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...HEB JE DE OP GELEZEN....?....
![]()
![]()
![]()
nou hopen dat ik nix gemist heb gister....![]()
...HUM..TJA....EUHHH..SORRY....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
lekker luxe hoor..
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent douchen en meteen valt het stil...
Ik ben ook niet voor niets de koffie-entertainer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.47
eeeeh... 71 ofzo?Signature.
trouwens. hoi JJquote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...HUM..TJA....EUHHH..SORRY....![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag het net ja....ik schaam me dood....quote:
Rustig maar. Avotar was een voorbeeldige nieweling.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het goed....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rustig maar. Avotar was een voorbeeldige nieweling.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
lekker luxe hoor..
Dat is het zeker, ik kan nooit chagrijnig zjin met dit weerquote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een beetje in de war......maar tis zoooo mooi weer....
![]()
Jazeker. Op mn werk nog niks zinnigs gedaan, behalvequote:Op woensdag 4 april 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed......alles goed met jou....?
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mail hem maar.. mail staat in m'n profielquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker. Op mn werk nog niks zinnigs gedaan, behalvenatuurlijk.
Ik heb van de tijd gebruik gemaakt om een wetenschappelijk onderzoek te starten over de invloed van de Fok-Koffie-SC op de maatschappij. Eer-ik heeft net een eerste vragenlijst gekregen.![]()
Ik dacht eerder aan een openbare publicatie in de OP als discussie stuk. Het kan zijn dat ik een vraag (of antwoord) vergeten ben.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef avotar het volgende:
[..]
mail hem maar.. mail staat in m'n profiel
Vandar mijn vraagquote:Op woensdag 4 april 2007 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een openbare publicatie in de OP als discussie stuk. Het kan zijn dat ik een vraag (of antwoord) vergeten ben.![]()
Er zit minstens 1 typo inquote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
Papier, waar had je die vragenlijst in de OP in gedachten?
ik vind 'm mooizit alleen wel 1 foutje in denk ik
76
eer-ik: ziet de vragenlijst eruit alsof papier niets beters te doen heeft...quote:
Oh, spelfouten heb ik niet op gelet eigenljikquote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zit minstens 1 typo in![]()
En misschien kan je in de OP een serieus en dringend verzoek tot medewerking aan De Brede Maatschappelijke Koffie-Chat-Discusse plaatsen met link naar deze queestionaire? Zoiets?![]()
Ik zeg niksquote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik: ziet de vragenlijst eruit alsof papier niets beters te doen heeft...![]()
53
flauw...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
flauw...![]()
54whehe, dat is wel erg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij posten gewoon bijna de helft van het topic vol met z'n tweeen
81Signature.
Maar jij spant de kroon...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat is wel erg hoor
Wij posten spammen gewoon bijna de helft van het topic vol met z'n tweeen
papiermaestro@hotma......quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
Papier, moet jij alle resultaten hebben?
Ik kan wel even een mailadres aanmaken voor je
80
De termen "werk" en "studie" zijn redelijk uitwisselbaar. En "Baas" en "leraar" ook lijkt me.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, spelfouten heb ik niet op gelet eigenljik
Maar ik moest opeens terug naar vraag 4, terwijl die -en 5 t/m nog ergens- geen betrekking op mij hebben
Ik ram 'm er effe in, nieuwe topic staat ie in dan
quote:
haha, ok. ik lees het dadelijk nog wel eens doorquote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De termen "werk" en "studie" zijn redelijk uitwisselbaar. En "Baas" en "leraar" ook lijkt me.
Alvast bedankt voor de plaatsing namens de feestcommissie![]()
Dat is wel makkelijk jaquote:
Het aantal posts in dit topic...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
zijn jllie aan ht aftellen of zo......wat zijn al die getallen....?
![]()
zal ik vragenlijst@tebruut.nl even door laten linken naar je werk?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk ja(ik kan op mn werk niet hotmailen,
maar dat is weer een ander probleem
)
Hoi HWquote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hey! Lang niet gezienJa hoor!
Met jou ook?En de rest?
![]()
ja prima...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hey! Lang niet gezienJa hoor!
Met jou ook?En de rest?
![]()
hehe.. niet kunnen hotmailen maar wel Fok!kenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk ja(ik kan op mn werk niet hotmailen,
maar dat is weer een ander probleem
)
Gewoon posten hier...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal ik vragenlijst@tebruut.nl even door laten linken naar je werk?
Daar ik ervanuit ga dat je niet zo'n behoefte eraan hebt dat iedereen je werkmailadres weet
Whehequote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja prima...![]()
...waar was je...?..we hebben je wel gemist....
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
WheheZo lang ben ik niet weggeweest
Was er gister nog hoor
![]()
maar niet iedereen heeft een eigen server hequote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon posten hier...![]()
Krijgt ie het misschien nog echt druk....![]()
JJ! Mijn verlosser tussen de cijfertjes door.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kijk..nou kan mijn dag niet meer stuk.....![]()
![]()
...
![]()
LENNY
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |