Een baas heeft vaak een globaal idee van wat je allemaal moet doen (ligt aan je functie natuurlijk) Meestal heeft de baas zelf genoeg werkzaamheden om zich druk over te maken. Het gaat erom de juiste indruk te wekken, af en toe bepaalde mails te sturen met vragen en opmerkingen, gesprekjes te hebben met andere medewerkers zodat die ook een goede indruk van je krijgen (en dat aan de baas doorvertellen). Zo kan je jezelf makkelijk voor 30% vrijplannen en toch "goed bezig" zijn.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een vraag die zomaar bij me oprees, hoe krijg je het voor elkaar, om ruimschoots genoeg tijd te hebben om te fokken tijdens werk, en toch nog genoeg werkzaamheden verricht, zodat de baas blij bijft?
58
whehe, is je baas je schoonvader?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Meer werk doen dan mij wordt aangeboden kan niet...
En al dat werk krijg ik af binnen de gestelde tijden...![]()
* mompelt iets over baas en schoonvader ()
40
Het weer gaat goed de komende tijd!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tot nu toe prima. Heb vandaag nog geen stap gezet en ben dit de komende uren ook niet van plan. Even rustig wakker worden.![]()
Wat gaat het weer ons trouwens komende tijd brengen? Ik wil BBQ!![]()
![]()
De echte baas woont in het buitenland...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, is je baas je schoonvader?
Is dat niet lastig?
60
Het kan al wel, maar het waait nog vrij stevig...quote:
Kijk, dat is wel chill.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:10 schreef OA het volgende:
[..]
De echte baas woont in het buitenland...![]()
![]()
Hij is de officemanager en heeft het dus voor het zeggen...![]()
En nee, dat is niet lastig, hij bemoeit zich nergens mee, stelt geen vragen, etc, etc....![]()
Hongerig topic.quote:
Zo is het maar net papier!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een baas heeft vaak een globaal idee van wat je allemaal moet doen (ligt aan je functie natuurlijk) Meestal heeft de baas zelf genoeg werkzaamheden om zich druk over te maken. Het gaat erom de juiste indruk te wekken, af en toe bepaalde mails te sturen met vragen en opmerkingen, gesprekjes te hebben met andere medewerkers zodat die ook een goede indruk van je krijgen (en dat aan de baas doorvertellen). Zo kan je jezelf makkelijk voor 30% vrijplannen en toch "goed bezig" zijn.
Hopelijk dat er een avondje windstil bij zit..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het kan al wel, maar het waait nog vrij stevig...
Dat houdt de komende tijd wel aan denk ik
62
Vriendin ken ik via werk... in de tuinquote:Op woensdag 4 april 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kijk, dat is wel chill.
Ken je je vriendin via werk?
Of heb je je werk via je vriendin?
Of is het een en al toeval?
63
da's het aantal posts wat ik in dit topic hebquote:Op woensdag 4 april 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopelijk dat er een avondje windstil bij zit..![]()
![]()
Vanwaar de getallen?
Sjiek karretje BBQ....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's het aantal posts wat ik in dit topic heb
[afbeelding]
Check dat
64
relaxed tochquote:Op woensdag 4 april 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Vriendin ken ik via werk... in de tuinIk ken haar al 7 jaar...
Werk heb ik, om het zo maar te zeggen, via vriendin...![]()
Haar pa zocht nog iemand voor de inkoop en ik was net afgestudeerd begin vorig jaar...en 1+1=2...
![]()
43
Die Amerikanen zijn weird.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:16 schreef eer-ik het volgende:
Typisch amerikaans he, een V8 met turbo op je BBQ maken
66
Zal ik lunchen met een lading chocola waar zelfs de Paashaas zelf ziek van zou worden, of braaf mijn volkoren bammetjes opeten.quote:
Braf aan de bammetjes, en als tussendoortje een kuub of wat chocola naar binnen douwenquote:Op woensdag 4 april 2007 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zal ik lunchen met een lading chocola waar zelfs de Paashaas zelf ziek van zou worden, of braaf mijn volkoren bammetjes opeten.
Fucking Hell! (oeps! Pardonquote:Op woensdag 4 april 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's het aantal posts wat ik in dit topic heb
[afbeelding]
Check dat
64
donequote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fucking Hell! (oeps! Pardon)
Maar even OT: Ik heb een concept-questionaire. Dat betekend dat het nog een discussie -stuk is. Als 1 iemand mij zijn e-mail PM-et stuur ik hem op, dan kan iemand hem netjes in de OP zetten. Ik kan zelf geen PM sturen, die komen blanco aan.
De eerste bonbon is al achter de kiezen.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
Braf aan de bammetjes, en als tussendoortje een kuub of wat chocola naar binnen douwen
68
jep.. feitelijk werkt het zo jaquote:Op woensdag 4 april 2007 11:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een baas heeft vaak een globaal idee van wat je allemaal moet doen (ligt aan je functie natuurlijk) Meestal heeft de baas zelf genoeg werkzaamheden om zich druk over te maken. Het gaat erom de juiste indruk te wekken, af en toe bepaalde mails te sturen met vragen en opmerkingen, gesprekjes te hebben met andere medewerkers zodat die ook een goede indruk van je krijgen (en dat aan de baas doorvertellen). Zo kan je jezelf makkelijk voor 30% vrijplannen en toch "goed bezig" zijn.
Ik heb nog nooit moeite hoeven doen voor werk, dus als ooit die eerste sollicitatie komt...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
relaxed toch
Goeie manier van aan een baan komen.
Verdient het een beetje gunstig ook?
65
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik heb geen bammetjes bij me vandaag...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Braf aan de bammetjes, en als tussendoortje een kuub of wat chocola naar binnen douwen
68
Me tooquote:
Jij bent douchen en meteen valt het stil...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.47Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Haha lekker handig!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:31 schreef OA het volgende:
Ik heb geen bammetjes bij me vandaag...![]()
We hadden bedacht om een brood te bakken middels de broodbakmachine...![]()
daar dachten we vanochtend weer aan...![]()
46
Machine + ingrediënten stonden al klaar...quote:
quote:
Heb je nu de machine vanochtend alsnog aangezet? Dan heb je tenminste vanavond vers brood.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Machine + ingrediënten stonden al klaar...![]()
Scherp.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je nu de machine vanochtend alsnog aangezet? Dan heb je tenminste vanavond vers brood.![]()
Hi JJ!quote:
Je kan dat ding heel ver vooruit programmeren.. dus vanochtend ingesteld dat morgenochtend het brood klaar is!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nu de machine vanochtend alsnog aangezet? Dan heb je tenminste vanavond vers brood.![]()
hey....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hi JJ!![]()
How s life? Heb je de zon gezien?
Ook scherp! Nou morgenochtend niet vergeten het brood eruit te halen natuurlijkquote:Op woensdag 4 april 2007 11:46 schreef OA het volgende:
[..]
Je kan dat ding heel ver vooruit programmeren.. dus vanochtend ingesteld dat morgenochtend het brood klaar is!![]()
Dat lijkt me onmogelijk om te vergeten...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook scherp! Nou morgenochtend niet vergeten het brood eruit te halen natuurlijk![]()
Ik moet alle schade van de vorige avond inhalen...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA....![]()
....alles goed...?
..jeetje jullie gaan als een trein.....
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
lekker luxe hoor..quote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk om te vergeten...![]()
Het hele huis ruikt dan naar versgebakken brood...![]()
"Wegens verbouwing zijn al onze telefoonlijnen gesloten"quote:Op woensdag 4 april 2007 11:51 schreef Kuukske het volgende:
Fok de verbouwing. Verdorie. Ik probeer rustig te bellen
Dat is wel een dag zo geweestquote:Op woensdag 4 april 2007 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Wegens verbouwing zijn al onze telefoonlijnen gesloten"![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
lekker luxe hoor..
ik heb thuis wel serieus een timer op m'n koffie apparaat zitten..
5 uur am staat de koffie te dampen![]()
je hebt wat gemist denk ik...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
...HEB JE DE OP GELEZEN....?....
![]()
![]()
![]()
nou hopen dat ik nix gemist heb gister....![]()
...HUM..TJA....EUHHH..SORRY....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
lekker luxe hoor..
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:34 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent douchen en meteen valt het stil...
Ik ben ook niet voor niets de koffie-entertainer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.47
eeeeh... 71 ofzo?Signature.
trouwens. hoi JJquote:Op woensdag 4 april 2007 11:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...HUM..TJA....EUHHH..SORRY....![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag het net ja....ik schaam me dood....quote:
Rustig maar. Avotar was een voorbeeldige nieweling.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan is het goed....quote:Op woensdag 4 april 2007 11:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rustig maar. Avotar was een voorbeeldige nieweling.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
lekker luxe hoor..
Dat is het zeker, ik kan nooit chagrijnig zjin met dit weerquote:Op woensdag 4 april 2007 12:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een beetje in de war......maar tis zoooo mooi weer....
![]()
Jazeker. Op mn werk nog niks zinnigs gedaan, behalvequote:Op woensdag 4 april 2007 12:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed......alles goed met jou....?
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mail hem maar.. mail staat in m'n profielquote:Op woensdag 4 april 2007 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jazeker. Op mn werk nog niks zinnigs gedaan, behalvenatuurlijk.
Ik heb van de tijd gebruik gemaakt om een wetenschappelijk onderzoek te starten over de invloed van de Fok-Koffie-SC op de maatschappij. Eer-ik heeft net een eerste vragenlijst gekregen.![]()
Ik dacht eerder aan een openbare publicatie in de OP als discussie stuk. Het kan zijn dat ik een vraag (of antwoord) vergeten ben.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:05 schreef avotar het volgende:
[..]
mail hem maar.. mail staat in m'n profiel
Vandar mijn vraagquote:Op woensdag 4 april 2007 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een openbare publicatie in de OP als discussie stuk. Het kan zijn dat ik een vraag (of antwoord) vergeten ben.![]()
Er zit minstens 1 typo inquote:Op woensdag 4 april 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
Papier, waar had je die vragenlijst in de OP in gedachten?
ik vind 'm mooizit alleen wel 1 foutje in denk ik
76
eer-ik: ziet de vragenlijst eruit alsof papier niets beters te doen heeft...quote:
Oh, spelfouten heb ik niet op gelet eigenljikquote:Op woensdag 4 april 2007 12:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zit minstens 1 typo in![]()
En misschien kan je in de OP een serieus en dringend verzoek tot medewerking aan De Brede Maatschappelijke Koffie-Chat-Discusse plaatsen met link naar deze queestionaire? Zoiets?![]()
Ik zeg niksquote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
eer-ik: ziet de vragenlijst eruit alsof papier niets beters te doen heeft...![]()
53
flauw...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:12 schreef OA het volgende:
[..]
flauw...![]()
54whehe, dat is wel erg hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij posten gewoon bijna de helft van het topic vol met z'n tweeen
81Signature.
Maar jij spant de kroon...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, dat is wel erg hoor
Wij posten spammen gewoon bijna de helft van het topic vol met z'n tweeen
papiermaestro@hotma......quote:Op woensdag 4 april 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
Papier, moet jij alle resultaten hebben?
Ik kan wel even een mailadres aanmaken voor je
80
De termen "werk" en "studie" zijn redelijk uitwisselbaar. En "Baas" en "leraar" ook lijkt me.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, spelfouten heb ik niet op gelet eigenljik
Maar ik moest opeens terug naar vraag 4, terwijl die -en 5 t/m nog ergens- geen betrekking op mij hebben
Ik ram 'm er effe in, nieuwe topic staat ie in dan
quote:
haha, ok. ik lees het dadelijk nog wel eens doorquote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De termen "werk" en "studie" zijn redelijk uitwisselbaar. En "Baas" en "leraar" ook lijkt me.
Alvast bedankt voor de plaatsing namens de feestcommissie![]()
Dat is wel makkelijk jaquote:
Het aantal posts in dit topic...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
zijn jllie aan ht aftellen of zo......wat zijn al die getallen....?
![]()
zal ik vragenlijst@tebruut.nl even door laten linken naar je werk?quote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk ja(ik kan op mn werk niet hotmailen,
maar dat is weer een ander probleem
)
Hoi HWquote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hey! Lang niet gezienJa hoor!
Met jou ook?En de rest?
![]()
ja prima...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:20 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Hey! Lang niet gezienJa hoor!
Met jou ook?En de rest?
![]()
hehe.. niet kunnen hotmailen maar wel Fok!kenquote:Op woensdag 4 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijk ja(ik kan op mn werk niet hotmailen,
maar dat is weer een ander probleem
)
Gewoon posten hier...quote:Op woensdag 4 april 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal ik vragenlijst@tebruut.nl even door laten linken naar je werk?
Daar ik ervanuit ga dat je niet zo'n behoefte eraan hebt dat iedereen je werkmailadres weet
Whehequote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja prima...![]()
...waar was je...?..we hebben je wel gemist....
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
WheheZo lang ben ik niet weggeweest
Was er gister nog hoor
![]()
maar niet iedereen heeft een eigen server hequote:Op woensdag 4 april 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon posten hier...![]()
Krijgt ie het misschien nog echt druk....![]()
JJ! Mijn verlosser tussen de cijfertjes door.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kijk..nou kan mijn dag niet meer stuk.....![]()
![]()
...
![]()
LENNY
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |