Utrecht of Den Bosch. Maar een Poll is geen slecht idee. Als je dan toch bezig bent, kan je meteen op datum pollen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik stem voor Utrecht
Misschien moeten we een poll in de OP zetten...
Zeker!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar het lijkt me ook wel eens leuk om het echt uit te voeren ook
Ik heb nog nooit een poll gemaaktquote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Utrecht of Den Bosch. Maar een Poll is geen slecht idee. Als je dan toch bezig bent, kan je meteen op datum pollen.![]()
nee op die afdeling geen vacatures nou.. Beetje uit de buurt dat wel! Maar dan zouden we gezamenlijk koffie kunnen drinken en de ambtenaar uithangen!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zijn er vacatures dan!![]()
Ik woon trouwens "niet echt" in de buurt van Eindhoven... Vlaardingen om precies te zijn... zo'n 130/150 km uit de buurt dus...![]()
Ik denk dat van mij ook...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
Zou je ergens in een database kunnen terugvinden wat je postaandeel is in een topicreeks?
Denk dat dat van mij behoorljk hoog ligt
eten bij JJ, da's niet echt in de buurt van Utrecht hequote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Maar wat wordt dan het plan?
Alleen onbeperkt koffie zuipen...en eventueel eten bij JJ
![]()
Of ook nog andere activiteiten ondernemen?![]()
Ik had laatst 1 pagina geteld, toen stonden er 19 posts van mij op 1 paginaquote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat van mij ook...![]()
1 op de 50 posts is elders...![]()
Dat idee van gezamelijk koffie drinken en de ambtenaar uithangen staat mij wel aan...!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
nee op die afdeling geen vacatures nou.. Beetje uit de buurt dat wel! Maar dan zouden we gezamenlijk koffie kunnen drinken en de ambtenaar uithangen!ik ga nu trouwens ff een bakkie halen!
![]()
69 posts in één topic... stuk of 30 delen terug...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 pagina geteld, toen stonden er 19 posts van mij op 1 pagina
Gaat toch nergens over...
gaat inderdaad nergens overquote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had laatst 1 pagina geteld, toen stonden er 19 posts van mij op 1 pagina
Gaat toch nergens over...
hmmm zoals ik nu doequote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef OA het volgende:
[..]
Dat idee van gezamelijk koffie drinken en de ambtenaar uithangen staat mij wel aan...!![]()
Elke dag 250+ km rijden echter niet...![]()
Post #33 in dit topic...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
gaat inderdaad nergens over![]()
Hoe gaat het met je tentamens eerik?
ah, dat gaat bet aardig.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
gaat inderdaad nergens over![]()
Hoe gaat het met je tentamens eerik?
Vertel...quote:
Klinkt heel gezelligquote:Op woensdag 4 april 2007 10:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
eten bij JJ, da's niet echt in de buurt van Utrecht he
Uit eten is toch ook prima, en daarna uitgaan ofzo
Zuipeeeeeeh![]()
en wat ga je in die anderhalve maand doen?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, dat gaat bet aardig.
Scheikunde ging redelijk, wiskunde ging kut, en economie ging uber
Morgen nog even natuurkunde...
En dan heb ik anderhalve maand vakantie
ik woon in Middelburg en werk sinds deze week in Capelle aan den IJssel.quote:
chillen enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
en wat ga je in die anderhalve maand doen?![]()
1 week voor je examens beginnen moet voldoende zijn toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
chillen enzo
En ik zou moeten leren, maar ik weet niet of dat gaat lukken...
met deze post heb ik sowieso al 1/6e aandeel in dit topic
Vrijdag danquote:Op woensdag 4 april 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klinkt heel gezelligmaar de meeste kunnen niet op zaterdag koffie-meeten en moeten op maandag weer werken. Dus dat zuipen kan je wel vergeten ben ik bang
![]()
1 dag ook wel toch?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
1 week voor je examens beginnen moet voldoende zijn toch?![]()
Om 5 uur op!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef avotar het volgende:
[..]
ik woon in Middelburg en werk sinds deze week in Capelle aan den IJssel.
Elke dag 5 uur op.. 5:40 in de auto (na 2 bakkies).. rond 7 uur daar (terwijl ik met 160 / 170 over den zeeuwschen wegen vlieg).. werk tot half vier .. en dan weer terug.
Enkele reisafstand: 139 km.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef avotar het volgende:
[..]
ik woon in Middelburg en werk sinds deze week in Capelle aan den IJssel.
Elke dag 5 uur op.. 5:40 in de auto (na 2 bakkies).. rond 7 uur daar (terwijl ik met 160 / 170 over den zeeuwschen wegen vlieg).. werk tot half vier .. en dan weer terug.
Enkele reisafstand: 139 km.
Je mag daar 100 ja, maar die flitspalen hoef je je geen zorgen om te maken, die zie je al staan vanaf je huis zo'n beetje, als de plaatseljke boerenbevolking ze niet al omver getrokken heeft met de tracktorquote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Waarom woon je dan zover van je werk...![]()
Krijg je binnenkort werk in de buurt?
160/170 over de Zeeuwschen wegen...![]()
![]()
Dat is toch overal 100 daar, met kantelwegen en flitspalen...![]()
Nu zie je dus wie er wel en niet werkt...quote:
Whehe, om het maar werken te noemen jaquote:Op woensdag 4 april 2007 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Nu zie je dus wie er wel en niet werkt...![]()
Mijn aandeel ligt slechts op 1/5e...![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ehm nee.. dat heb ik pas gehad..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
160/170 over de Zeeuwschen wegen...![]()
![]()
Dat is toch overal 100 daar, met kantelwegen en flitspalen...![]()
Zeker!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, om het maar werken te noemen ja
Zo druk als jij het hebt..
Maar, daar komt binnenkort ook verandering in toch
soms is het wel knap lastig om een planning ook te laten lukken.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb het deze week trouwens al veel drukker dan de afgelopen weken...![]()
Eigenlijk moet ik nu maar eens wat gaan doen... heb een 'to do list' gemaakt en daar staat best veel op...![]()
zal ik vandaag niet meer allemaal aan toekomen vrees ik...en ik weet echt niet wat de oorzaak daarvan is...
![]()
Dientengevolge neemt mijn aandeel gestaag af tot een schamele 25%...![]()
Ik heb een vragenlijst die verhelderend kan werken. Ik ben bij vraag 20.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!
Ik heb het deze week trouwens al veel drukker dan de afgelopen weken...![]()
Eigenlijk moet ik nu maar eens wat gaan doen... heb een 'to do list' gemaakt en daar staat best veel op...![]()
zal ik vandaag niet meer allemaal aan toekomen vrees ik...en ik weet echt niet wat de oorzaak daarvan is...
![]()
Dientengevolge neemt mijn aandeel gestaag af tot een schamele 25%...![]()
sterk op weg dus alquote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een vragenlijst die verhelderend kan werken. Ik ben bij vraag 20.![]()
hoeveel vragen worden dat dan wel niet..?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb een vragenlijst die verhelderend kan werken. Ik ben bij vraag 20.![]()
ik denk 21quote:Op woensdag 4 april 2007 10:50 schreef avotar het volgende:
[..]
hoeveel vragen worden dat dan wel niet..?
This questionaire is brought to you by the good people of Douwe Egbertsand Autobar
De lijst is al uitgespreid over gisteren en vandaag...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
soms is het wel knap lastig om een planning ook te laten lukken.
Maar je kunt die to do list toch ook wel uitspreiden over vandaag en morgen bijv. ?
55
Beam me some coffee, Scotty!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
Koffie verwarmen met een laser
Je zal maar niks te doen hebben
57
Een vraag die zomaar bij me oprees, hoe krijg je het voor elkaar, om ruimschoots genoeg tijd te hebben om te fokken tijdens werk, en toch nog genoeg werkzaamheden verricht, zodat de baas blij bijft?quote:Op woensdag 4 april 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
De lijst is al uitgespreid over gisteren en vandaag...![]()
Nou ja, nog een dag kan er wel bij...![]()
vroeger had toch ook een usb mug warmer..?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
57
Die kerel maakt trouwens wel een laffe bak zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
57
Ik heb er eentje!!quote:Op woensdag 4 april 2007 11:02 schreef avotar het volgende:
[..]
vroeger had toch ook een usb mug warmer..?
weet iemand waar je die halen kon?
Lennyquote:Op woensdag 4 april 2007 11:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
eindelijk weer uitgeslapen, wat zijn jullie plannen voor deze mooie woensdagochtend?
Meer werk doen dan mij wordt aangeboden kan niet...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een vraag die zomaar bij me oprees, hoe krijg je het voor elkaar, om ruimschoots genoeg tijd te hebben om te fokken tijdens werk, en toch nog genoeg werkzaamheden verricht, zodat de baas blij bijft?
58
Tot nu toe prima. Heb vandaag nog geen stap gezet en ben dit de komende uren ook niet van plan. Even rustig wakker worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny
Hoe is het vandaag?
Ik ga een klein beetje leren en verder wat chillen
59
BBQ...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tot nu toe prima. Heb vandaag nog geen stap gezet en ben dit de komende uren ook niet van plan. Even rustig wakker worden.![]()
Wat gaat het weer ons trouwens komende tijd brengen? Ik wil BBQ!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |