Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
quote:
puikquote:Op woensdag 4 april 2007 08:37 schreef crossover het volgende:
Nirvana.![]()
Ik zit weer aan de Rancid en Mad Caddies
Boemquote:Op woensdag 4 april 2007 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:zooo net koffie op !! het wordt lekker weer vandaag.
En gordon en Joling komen hier op het bedrijf stage lopen voor dat programma van hun![]()
Ik werk in het ziekenhuis hé.. ze komen op verschillende afdelingen maar niemand weet waar.. dus ik weet niet of ze hier op de automatisering komen, waarschijnlijk alleen in de keuken of facilitaire dienst ofzo !quote:Op woensdag 4 april 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Morgen Boem. Kom jij dan ook op tv?
waarschijnlijk doen ze geen reet, naast lachen...quote:Op woensdag 4 april 2007 08:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik werk in het ziekenhuis hé.. ze komen op verschillende afdelingen maar niemand weet waar.. dus ik weet niet of ze hier op de automatisering komen, waarschijnlijk alleen in de keuken of facilitaire dienst ofzo !en nee eer-ik , ben druk
![]()
Ohw lachen... gister de teaser voor seizoen 3 zitten kijkenquote:Op woensdag 4 april 2007 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
En gordon en Joling komen hier op het bedrijf stage lopen voor dat programma van hun![]()
Timquote:
ik heb gelijk een liedje in mijn hoofdquote:
Welke is dat ook al weer??quote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb gelijk een liedje in mijn hoofd
quote:Op woensdag 4 april 2007 08:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tim
Cross, boem, buzzer, iemand moet 'm nog even centraal maken voordat het weer te laat is
dat doe je snel danquote:Op woensdag 4 april 2007 08:44 schreef OA het volgende:
Zo en het dagelijkse werkoverlegis ook weer achter de rug...
![]()
Dat wou ik ook net zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:45 schreef rudedeltadude het volgende:
dat doe je snel dan
Ja joh, soms wordt er werkelijk niets nieuws besproken en ben ik binnen 10 minuten weer weg...quote:
James Taoylor - something in the way she moves?quote:Op woensdag 4 april 2007 08:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Welke is dat ook al weer??
Ik ga btw zo naar m'n toets
nou dan is het toch prima!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja joh, soms wordt er werkelijk niets nieuws besproken en ben ik binnen 10 minuten weer weg...![]()
kloptquote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
James Taoylor - something in the way she moves?
Ken ik niet.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
James Taoylor - something in the way she moves?
hoiquote:Op woensdag 4 april 2007 08:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ik sluit af en ben wegTot vanmiddag!
Vanmiddag wacht mij nog een bezoek van een vertegenwoordiger..quote:Op woensdag 4 april 2007 08:46 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nou dan is het toch prima!
doe mij ook die soort van werkoverleg!
Zal dadelijk even zoeken.quote:Op woensdag 4 april 2007 08:50 schreef buzzer het volgende:
De Beatles hebben ook nog een mooi liedje met die titel
Haha, dat is ook wel een mooi doelquote:Op woensdag 4 april 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
Vanmiddag wacht mij nog een bezoek van een vertegenwoordiger..![]()
Die man is het type "ik kom jou even iets aansmeren en wij gaan fantastische zaken doen de komende tijd..."![]()
Hij beweert het druk te hebben en binnen een uur weer weg te zijn...![]()
Dus ik ga er ook alles aan doen om hem binnen het uur de tent uit te werken...![]()
ik heb hem, er is alleen een hele mooie cover van, en ik heb geen idee meer van wiequote:Op woensdag 4 april 2007 08:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal dadelijk even zoeken.
Ik heb nu eventjes Cypress Hill aanstaan namelijk
Ja stukken beter. Nachtrust was ook weer primaquote:Op woensdag 4 april 2007 08:50 schreef TIM-846 het volgende:
Kuuk hoe is het met de gezondheid? Goede nachtrust gehad?
14.gifquote:
Borderline (van Madonnaquote:
Papier!!quote:Op woensdag 4 april 2007 08:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Borderline (van Madonnamaar briljant gecovered door The Scene)
Goedenmorgen overigens
Ik zit net aan mn eerste baken ik heb nog een halve fles kiwi-smoothy
![]()
Get a roomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |