We komen nou eenmaal niet allemaal uit de goot, zeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik doe mijn best! Jij brouwt er niks van!![]()
Hoezo...ervaring?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
Slaapt Mokumpje ook al onder een brug?
Rotterdam?? Er zijn grenzen hè..... en die van mij ligt een paar KM's voor Rotterdamquote:Op woensdag 4 april 2007 02:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht Perron O....maar dat is in Rotterdam....![]()
Ik ben daar geboren, trut......quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rotterdam?? Er zijn grenzen hè..... en die van mij ligt een paar KM's voor Rotterdam![]()
Jij komt ook uit de klei zeker....quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
We komen nou eenmaal niet allemaal uit de goot, zeg.
Ach tippelzones kun je overal verzinnen...zeker in jou geval...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rotterdam?? Er zijn grenzen hè..... en die van mij ligt een paar KM's voor Rotterdam![]()
Is erg genoeg dat je er al stad achter moet zetten....quote:Op woensdag 4 april 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ho ho, ik woon er alleen maar (Groningen-stad).
Kan ik het helpen dat we opgescheept zitten met Jaap? Het is niet eerlijk...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je je ouders al aangeklaagd wegens slechte smaak??
Jij weet ze immers overal te vinden hèquote:Op woensdag 4 april 2007 02:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach tippelzones kun je overal verzinnen...zeker in jou geval...![]()
Och, ik vergelijk gewoon even Ede Staal met Hazes, dan weet ik weer dat ik goed zit.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is erg genoeg dat je er al stad achter moet zetten....![]()
Niet alleen Jaap, wat dacht je van Feye..n... gvd toetsenbordblokkadequote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat we opgescheept zitten met Jaap? Het is niet eerlijk...![]()
En nu ga je genadeloos afgestraft worden door Prospera.........quote:Op woensdag 4 april 2007 02:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij weet ze immers overal te vinden hè![]()
Als ik van voetbal hield, hadden we nu een aardig beginnetje van een ECHTE rel. Maar helaas... voetbal is for dummiesquote:Op woensdag 4 april 2007 02:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen Jaap, wat dacht je van Feye..n... gvd toetsenbordblokkade![]()
In Ede zat de Enka fabriek... geeft niet hoorquote:Op woensdag 4 april 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik vergelijk gewoon even Ede Staal met Hazes, dan weet ik weer dat ik goed zit.
Ignoramus!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Ede zat de Enka fabriek... geeft niet hoor![]()
Hoezo?? Kun je het zelf niet meer??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En nu ga je genadeloos afgestraft worden door Prospera.........
wedden?![]()
Klopt!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
We komen nou eenmaal niet allemaal uit de goot, zeg.
Kantklossen is meer jouw stijl?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik van voetbal hield, hadden we nu een aardig beginnetje van een ECHTE rel. Maar helaas... voetbal is for dummies![]()
Ben je daar nog? Je was zo stil, ik dacht dat je het wel opgegeven zou hebben.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:45 schreef demins het volgende:
[..]
Klopt!
Jij wel, ik niet!![]()
Kom op, een béétje tegenstand bieden heeft nog nooit iemand kwaad gedaan! Slome!![]()
You wish... in your facequote:Op woensdag 4 april 2007 02:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Elkezou genadeloos worden afgestraft lees ik.....
kuttekop![]()
Je bent al aardig ingeburgerd he in Groningen...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh auw auw auw, DAT doet zeer zeg!
Ha ha ha ha ha ha.
Die is lekker... watertanden immers... dat wat je doet als Jaap een broodje eet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Je was zo stil, ik dacht dat je het wel opgegeven zou hebben.
Even tussendoor: wat betekent dezesmiley? Als ie vies is, zet ik 'm graag in.
Je kunt er toch wel wat smerigers bij verzinnen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is lekker... watertanden immers... dat wat je doet als Jaap een broodje eet.
Ga jij je mond eens spoelen in die van bacterien vergeven spoelbak in dat ozo knusse bruine cafe om de hoek...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je bent al aardig ingeburgerd he in Groningen...
Dat kan ik wel maar jij bent daar vast beter in (lees: ik ben qua ranzigheid nog niet afgedaald tot jouw niveau)quote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kunt er toch wel wat smerigers bij verzinnen?![]()
Ja hee, nu ga je te ver. Jouw smaak is niet de mijne, juffrouw clochard!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is lekker... watertanden immers... dat wat je doet als Jaap een broodje eet.
Truste, lulletjequote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef demins het volgende:
Geen tegenstand van enige betekenis en bovendien wordt er inmiddels slower gechat dan in de meest gruwelijke slowchat! Ik kap met jullie! Goed oefenen, dan kom ik morgen weer eens kijken!![]()
Stond mama onderaan de trap ordinair te schreeuwen dat je moet gaan slapen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef demins het volgende:
Geen tegenstand van enige betekenis en bovendien wordt er inmiddels slower gechat dan in de meest gruwelijke slowchat! Ik kap met jullie! Goed oefenen, dan kom ik morgen weer eens kijken!![]()
Echt zo'n domme wijvenopmerking.quote:
Tuurlijk, loop maar weg lafbekquote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef demins het volgende:
Zo dat duurde... moet ik je vader nog ff de groeten doen als hij weer langs komt??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, nu ga je te ver. Jouw smaak is niet de mijne, juffrouw clochard!
Ik ben ook een heel dom wijf, dat moet je toch zo langzamerhand wel gemerkt hebben? Geen greintje IQ, en als ik dan nog tenminste de sexy looks van Amanda had, maar ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Echt zo'n domme wijvenopmerking.![]()
Af en toe wordt een wedstrijd verkocht - en daar verdien ik flink aan- maar DGK is heel serieus en oprecht.![]()
Ehm... net als Erics moeder, mijn vader dus... Maar hij was gek op Parijs hoor, alleen zag hij jou waarschijnlijk over het hoofdquote:Op woensdag 4 april 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dat duurde... moet ik je vader nog ff de groeten doen als hij weer langs komt??![]()
Onder aan de trap?? Ze hebben een flat met een zolder?? Toe maar..quote:Op woensdag 4 april 2007 02:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stond mama onderaan de trap ordinair te schreeuwen dat je moet gaan slapen?![]()
Leandra zou je zo herkennen hoor....10 zwervers op een rij en de enige vuilniszak is zij...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... net als Erics moeder, mijn vader dus... Maar hij was gek op Parijs hoor, alleen zag hij jou waarschijnlijk over het hoofd![]()
Ik heb gemerkt dat je soms moeite hebt met ironie van bepaalde fokkers.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook een heel dom wijf, dat moet je toch zo langzamerhand wel gemerkt hebben? Geen greintje IQ, en als ik dan nog tenminste de sexy looks van Amanda had, maar ja...
Welterusten ...ik hoop dat je de hele nacht wakker ligt...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Ik moet echt weer naar bed. Welterusten allemaal en slaap lekker Krijg allemaal het heen en weer.
Going out with a bangquote:Op woensdag 4 april 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Ik moet echt weer naar bed. Welterusten allemaal en slaap lekker Krijg allemaal het heen en weer.
Die fokkers, daar val jij vast niet onderquote:Op woensdag 4 april 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat je soms moeite hebt met ironie van bepaalde fokkers.
En betreffende de looks: Plaats vooral een foto in dit topic, toen ik jong was ging ik vaak naar de veemarkt in Leeuwarden.![]()
Ik wens je toe wat je mij toewenstquote:Op woensdag 4 april 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Als jij dan ook eens een biertje minder zou nemen zou ik die grijze tenminste met een blauwe kunnen afwisselen droplulquote:Op woensdag 4 april 2007 02:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Leandra zou je zo herkennen hoor....10 zwervers op een rij en de enige vuilniszak is zij...
dat draagt ze dagelijks...![]()
Jouw niveau hèquote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, beetje kleuterschool plaatje he?![]()
Het logo van Amsterdam, daar trek je volle zalen mee......quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, beetje kleuterschool plaatje he?![]()
Nou idd, wat ben ik blij dat ik daar nix mee te maken had....quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het logo van Amsterdam, daar trek je volle zalen mee......![]()
Waar bemoei jij je nou weer mee......quote:Op woensdag 4 april 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou idd, wat ben ik blij dat ik daar nix mee te maken had....
Overal... what else is new?quote:Op woensdag 4 april 2007 03:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee......![]()
Vooral voor jou kloothommelquote:Op woensdag 4 april 2007 03:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
He bitch ik ga slapen.....het zuur he!![]()
He mislukte kikker.....slaap lekker.....of niet....quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het logo van Amsterdam, daar trek je volle zalen mee......![]()
jij ook zoiets toegewenstquote:Op woensdag 4 april 2007 03:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
He mislukte kikker.....slaap lekker.....of niet....![]()
kost me ook moeite om die paaltjeslover gedag te zeggen!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha die emo komt uit OUD... dat is de bevallingsweeen emo![]()
Ach, een vent een bevalling toewensen heeft ook wel watquote:Op woensdag 4 april 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
kost me ook moeite om die paaltjeslover gedag te zeggen!![]()
dat ie maar hard mag puffen vannacht!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, een vent een bevalling toewensen heeft ook wel wat![]()
Een grapefruit er anaal uit moeten persen...quote:Op woensdag 4 april 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
dat ie maar hard mag puffen vannacht!![]()
Truste Lean, en droom maar fijn dat jij die grapefruit bent!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een grapefruit er anaal uit moeten persen...![]()
Dan zul jij wel dromen dat je een ananas bent... dat prikt zo lekkerquote:Op woensdag 4 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Truste Lean, en droom maar fijn dat jij die grapefruit bent!![]()
Daar hebben we achtelijke amsterdammer ook weer !!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:37 schreef Mokum020 het volgende:
Zoals gewoonlijk zijn de mutsen hier weer eens oersaai............
![]()
Ja als jij eens op tijd je nest uitgekomen was had je nog wat niveau kunnen inbrengenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:37 schreef Mokum020 het volgende:
Zoals gewoonlijk zijn de mutsen hier weer eens oersaai............
![]()
Ben bevallen van een ananas inmiddels....quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja als jij eens op tijd je nest uitgekomen was had je nog wat niveau kunnen inbrengen![]()
Deed het hechten zeer?!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben bevallen van een ananas inmiddels....![]()
En wat doe jij dan hier?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Mokum020 het volgende:
He muts! Lekker in je eentje aan het rellen bij gebrek aan een leven?
![]()
.... zei de vrouw die in fucking Schiedam of all places 2 wannabe-bn-ertjes ging stalken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hebben we achtelijke amsterdammer ook weer !!!!![]()
Relnichtquote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wens jullie allemaal een tedere lieve poetische non-agressieve vriend als Brian toe en anders een vriendin als gevoelige 'moeder van het jaar' Natasia
Ohhhhh, Pietje betrapt op heel veel foutjesquote:Op woensdag 4 april 2007 13:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wat doe jij dan hier?
O, ik weet het al. Die aftandse stad van jou is dermate afgetakeld dat je er zelfs op klaarlichte dig niet meer durftrond te lopen.
Kijk maar uit dat ik jou niet kom stalken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
.... zei de vrouw die in fucking Schiedam of all places 2 wannabe-bn-ertjes ging stalken.![]()
Had ik met de strontemmer gerammeld?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh, Pietje betrapt op heel veel foutjes![]()
![]()
Heb je nou alweer van me gedroomd?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik jou niet kom stalken.
Teveel met zijn lelijke hoofd bij Lieke denk ik..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh, Pietje betrapt op heel veel foutjes![]()
![]()
Jij zou wel willen weten wat ik over jou droom!!!! Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik zeg het niet tegen jou lulloquote:Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je nou alweer van me gedroomd?![]()
Gut, je zult dromen dat je met Pietje in bed ligt en dat ie dan nog met dat geneuzel aankomt:quote:Op woensdag 4 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij zou wel willen weten wat ik over jou droom!!!! Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik zeg het niet tegen jou lullo![]()
Noem je dat rellen, Mokumse wannabe-proleetquote:Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Teveel met zijn lelijke hoofd bij Lieke denk ik..![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, je zult dromen dat je met Pietje in bed ligt en dat ie dan nog met dat geneuzel aankomt:
Poppedijntje van me, zou het je wellicht believen mijn enorme mannelijkheid met je lippen te betasten??
Het klinkt zo anders dan: "zuigen kreng"
Potverjandriedubbeltjesquote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, je zult dromen dat je met Pietje in bed ligt en dat ie dan nog met dat geneuzel aankomt:
Poppedijntje van me zou het je wellicht believen mijn enorme mannelijkheid met je lippen te betasten??
Ik wil niet dat jij huilend naar mama rent omdat iemand je plaagt..looser!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Noem je dat rellen, Mokumse wannabe-proleet![]()
Ga jij eens even lekker die gnoom van een Sneijder zijn kont kussen!![]()
Je zult dan ook nooit en te nimmer de eer krijgen iets tegen mijn lullo te zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij zou wel willen weten wat ik over jou droom!!!! Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik zeg het niet tegen jou lullo![]()
Klinkt als een vent voor mij! Is tenminste iemand die wat zegt ipv dat ze het deurportier weer opendoen en ik daar met een beetje yoghurt in mijn haar op de parkeerplek langs de A4 sta zonder geld..beseffende dat mijn portemonnaie op de grond was gevallen toen ik in naam der volk en vaderland op mijn tere knietjes zoog alsof mijn leven ervan afhing.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Poppedijntje van me, zou het je wellicht believen mijn enorme mannelijkheid met je lippen te betasten??
Waar tot jouw reactie niemand dacht dat ik je quotte maar slechts belachelijk maakte heb je hiermee zelf van de daken geschreeuwd wat wij allemaal niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Potverjandriedubbeltjes![]()
We hadden toch afgesproken dat we ons intieme liefdesavontuur, dat zeker niet voor herhaling vatbaar is, geheim zouden houden?
Of moet je weer zo nodig van de daken schreeuwen dat je alweer een FOKkert zo gek hebt weten te krijgen met je leugenachtige valsheid?![]()
En jij kunt nu niet eens naar je moeder, tenzij je 10 euro dokt, want die zit al weer lang en breed met haar klutsknieën achter de ramen op de Oudezijds.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij huilend naar mama rent omdat iemand je plaagt..looser!
![]()
Het is een eer als iemand wat tegen jou lullo mag zeggeN ????quote:Op woensdag 4 april 2007 13:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je zult dan ook nooit en te nimmer de eer krijgen iets tegen mijn lullo te zeggen.
Droom lekker verder.![]()
Zo te zien heb jij helemaal geen leven..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Klinkt als een vent voor mij! Is tenminste iemand die wat zegt ipv dat ze het deurportier weer opendoen en ik daar met een beetje yoghurt in mijn haar op de parkeerplek langs de A4 sta zonder geld..beseffende dat mijn portemonnaie op de grond was gevallen toen ik in naam der volk en vaderland op mijn tere knietjes zoog alsof mijn leven ervan afhing.
En wat is jou miezerige leven dan, beetje streamen, beetje fokken. Get a Life dude !!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij helemaal geen leven..![]()
Als jij de reactie van een petraa nodig hebt om je gelijk te halen is het nog droeviger met je gesteld dan ik dacht, sinds ik ontdekte dat er een nieuwe manier is om frigide te spellen: L-E-A=N-D-R-Aquote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar tot jouw reactie niemand dacht dat ik je quotte maar slechts belachelijk maakte heb je hiermee zelf van de daken geschreeuwd wat wij allemaal niet gedaan hebben![]()
Betekent privacy dan helemaal niets voor je?!![]()
Nu je de reactie van Petraa op mijn omschrijving van jouw bedprestaties hebt gezien snap je hopelijk ook gelijk waarom het niet voor herhaling vatbaar is: ik kan niet nog een keer mijn lachen zo lang inhouden![]()
Moet jij je blokkendoos niet om gaan keren en er mee gaan spelen?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
En wat is jou miezerige leven dan, beetje streamen, beetje fokken. Get a Life dude !!!!!![]()
Dat komt vanzelf na een paar berichtenwisselingen met jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een eer als iemand wat tegen jou lullo mag zeggeN ????
Beetje hoog in je bol ?
Rennen naar de afwerkplaats zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Over een leven gesproken: ik heb zometeen gvd een afspraak.. moet ik nog opschieten ook
Heb je je dagelijkse uithuiluurtje weer, omdat ze zo gemeheen tegen je zijn?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Over een leven gesproken: ik heb zometeen gvd een afspraak.. moet ik nog opschieten ook
Pietje (hoe toepasselijk, die verkleinnaam), ik heb niemands reactie nodig om mijn eigen ondervindingen te bevestigen... wellicht dat jij van deze opeenstapeling van zelfde reacties gebruik kunt maken om iets te leren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij de reactie van een petraa nodig hebt om je gelijk te halen is het nog droeviger met je gesteld dan ik dacht, sinds ik ontdekte dat er een nieuwe manier is om frigide te spellen: L-E-A=N-D-R-A
Lief dat je wel wachtquote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rennen naar de afwerkplaats zeker?![]()
Die ene klant wacht wel hoor....
Dus je bent frigide uit zelfbescherming?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pietje (hoe toepasselijk, die verkleinnaam), ik heb niemands reactie nodig om mijn eigen ondervindingen te bevestigen... wellicht dat jij van deze opeenstapeling van zelfde reacties gebruik kunt maken om iets te leren.
Frigide ben ik slechts wanneer dat serieuzer overkomt dan onbedaarlijk in de lach schieten en een reeds gekrenkte ziel nog dieper krenken daarmee voorkomen kan worden![]()
Hier in 010 hebben we geen blokken (dozen), maar schitterende natuur en een kuip met een prachtige grasmat, die vrijwel nooit vervangen hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet jij je blokkendoos niet om gaan keren en er mee gaan spelen?![]()
Dat sowieso, nou maar hopen dat ik m'n lachen weer in kan houdenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat hem wel flink dokken he leandra !!!!![]()
Nee sukkel, lees dan: ik was frigide uit bescherming van jouw ego...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus je bent frigide uit zelfbescherming?
Zij moet mij betalen! Misschien wil ik dan wel even kijken....quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat hem wel flink dokken he leandra !!!!![]()
Een paar liter mondwater wil ook nog wel eens helpen....quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, nou maar hopen dat ik m'n lachen weer in kan houden![]()
Ik had al gebeld maar die tankwagen kon niet komen, die schijnt een vaste staanplaats te hebben bij Huize Pietje Puk...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een paar liter mondwater wil ook nog wel eens helpen....
(alhoewel... ik zou ik jouw geval toch maar een tankwagen vol laten komen)
Oh dus we kunnen jou dus ook achter het CS vinden! Is dat je vaste standplaats????? Jij bent zo'n coke-snuivende heroinehoer.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zij moet mij betalen! Misschien wil ik dan wel even kijken....![]()
Als t je niet bevalt..... dan kom je toch lekker niet klaarquote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zij moet mij betalen! Misschien wil ik dan wel even kijken....![]()
Ik kreeg jouw gore smaak maar niet uit mijn bakkes, dus ik raad Mokum020 dan ook aan om iig attributen als mondkapjes of beter gasmaskers mee te nemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al gebeld maar die tankwagen kon niet komen, die schijnt een vaste staanplaats te hebben bij Huize Pietje Puk...![]()
Nee het hele elftal moet vervangen worden daar ipv de grasmat..maar dat zal ook niet helpen..quote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier in 010 hebben we geen blokken (dozen), maar schitterende natuur en een kuip met een prachtige grasmat, die vrijwel nooit vervangen hoeft te worden.
Maar je hebt gelijk ik ga spelen in de tuin, want in tegenstelling tot jou heb ik wel een leven en dat leven bestaat voor de rest van de middag lekker in de zon zitten en genieten van me rust!!!.
En jij baalt dus nog steeds dat Perron O gesloten is....quote:Op woensdag 4 april 2007 14:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen jou dus ook achter het CS vinden! Is dat je vaste standplaats????? Jij bent zo'n coke-snuivende heroinehoer.
Tuurlijk, verwijt mij maar weer dat jij graag stront haptquote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gore smaak maar niet uit mijn bakkes, dus ik raad Mokum020 dan ook aan om iig attributen als mondkapjes of beter gasmaskers mee te nemen.
Graag is het juiste woord niet, maar dat ik een keer stront heb gehapt kan ik niet meer ontkennen nadat jij met je tong in mijn welriekende en welgevormde mond ging rondroeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, verwijt mij maar weer dat jij graag stront hapt![]()
Hoewel ik het helemaal met je eens ben, en dit soort moeders zouden moeten worden aangemeld bij de Raad voor de Kinderbescherming, wens ik je toch hartelijk de tyfus!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef NotoriousJw het volgende:
En dit zijn moeders met kinderen, wat een manier van praten, diep triest. 40+ en dan zo praten.....
ik vind het ook onvoorstelbaar, dat deze mensen zich zo absurd gedragen, kijk als het nou breezers zijn van 14 dan kan ik het nog begrijpen, maar deze verdervelijke huisvrouwen die al kinderen van puberleeftijd schijnen te hebben gedragen zich gewoon als puberkindjes van 12.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef NotoriousJw het volgende:
En dit zijn moeders met kinderen, wat een manier van praten, diep triest. 40+ en dan zo praten.....
afreageren hier is heel nuttig, zo hoeven de kinderen het niet te ontgeldenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef danos het volgende:
[..]
ik vind het ook onvoorstelbaar, dat deze mensen zich zo absurd gedragen, kijk als het nou breezers zijn van 14 dan kan ik het nog begrijpen, maar deze verdervelijke huisvrouwen die al kinderen van puberleeftijd schijnen te hebben gedragen zich gewoon als puberkindjes van 12.
Ga eens wat nuttigs doen met jullie tijd![]()
Blijf jij maar lekker weg, niemand zal je missen...kansloze!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef demins het volgende:
Wel serieus oefenen vanmiddag, he!!! Dit lijkt nog nergens op!
Als het zo doorgaat kom ik straks niet eens meedoen! Stelletje lamlullen!
Lieve jongen, als jij je inburgeringscursus niet gehaald hebt omdat je voor nederlands gezakt ben, mág je hier je frustaties uitleven. Maar het hoeft niet! Onooglijke neus!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef danos het volgende:
[..]
ik vind het ook onvoorstelbaar, dat deze mensen zich zo absurd gedragen, kijk als het nou breezers zijn van 14 dan kan ik het nog begrijpen, maar deze verdervelijke huisvrouwen die al kinderen van puberleeftijd schijnen te hebben gedragen zich gewoon als puberkindjes van 12.
Ga eens wat nuttigs doen met jullie tijd![]()
Niemand durft op me te schieten, zwakzinnige!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker weg, niemand zal je missen...kansloze!
![]()
Dus omdat jij je kinderen verbaal niet aan kunt doe je het maar hier........quote:Op woensdag 4 april 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
afreageren hier is heel nuttig, zo hoeven de kinderen het niet te ontgelden![]()
OMG!! Het niveau... Brian maakt eerder kans op een carriere als zanger, dan jij op een plaatsje in de brugklas voor hooligans!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus omdat jij je kinderen verbaal niet aan kunt doe je het maar hier........
triest...![]()
Oh neequote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Niemand durft op me te schieten, zwakzinnige!![]()
Ja, dat weten we nou wel!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh nee[afbeelding] ik schiet niet!!! Ik lust je rauw.![]()
Ik heb geen kinderen.... zaadstengel.....quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
triest...![]()
Probeer daar nou zélf eens een antwoord op te vinden! Je hebt de hele middag nog...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer daar nou zélf eens een antwoord op te vinden! Je hebt de hele middag nog...
Jou lust ik ook wel...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh nee[afbeelding] ik schiet niet!!! Ik lust je rauw.![]()
Heeft mama het kinderslot weer eens van de pc gehaald? Hoe lang mag je dit keer?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef demins het volgende:
[..]
OMG!! Het niveau... Brian maakt eerder kans op een carriere als zanger, dan jij op een plaatsje in de brugklas voor hooligans!
Verkeerde topic Lullo. Hier zeiken we mensen af!!!! Je heet toevallig toch geen Amando he?quote:
En wat hebben mijn kinderen er mee te maken, HET IS MIJN KEUZE OM HIER TE ZITTEN! IK DOE HET VOOR MEZELF!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
triest...![]()
Dat maak ik zelf wel uit............neuken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Verkeerde topic Lullo. Hier zeiken we mensen af!!!! Je heet toevallig toch geen Amando he?![]()
![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Daar mag je flirten.![]()
Dat doe je snel kinderen baren!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen.... zaadstengel.....![]()
Nou doe ons dan een plezier en ZOUT OPquote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En wat hebben mijn kinderen er mee te maken, HET IS MIJN KEUZE OM HIER TE ZITTEN! IK DOE HET VOOR MEZELF!![]()
Niet op alle slakken zout leggen, mierenneuker! Als ik in 10 minuten een gezin bij elkaar wil verzinnen doe ik dat! Als het je niet bevalt...... MOVEN!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat doe je snel kinderen baren!!!!![]()
[..]
Nou doe ons dan een plezier en ZOUT OP![]()
Ik ben niet zo'n goedkoop heroinehoertje die met iedere vent het nest in duikt. Dus je zal je eerst aan me moeten bewijzen!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit............neuken?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet op alle slakken zout leggen, mierenneuker! Als ik in 10 minuten een gezin bij elkaar wil verzinnen doe ik dat! Als het je niet bevalt...... MOVEN!![]()
Als het toch een rol is ben je best wel neukbaar......misschien mag je als je lief bent even naar mij kijken..quote:
Ik ga al, ik ga al, ik ben gewoon te lief voor deze wereld!!! Ik ben gewoon een kindje van GOD!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:20 schreef demins het volgende:
[..]
Daar past maar één sanctie bij! Oprotten!![]()
Ja vluchten is de makkelijkste weg.....looser!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al, ik ben gewoon te lief voor deze wereld!!! Ik ben gewoon een kindje van GOD!!!!!![]()
Ik vlucht niet en zeker niet voor jou!!! Het moment dat jij mij ziet, zou je willen dat je kon vluchten, maar helaas dan ben je voor de rest van je leven de klos en krijg je mij niet meer uit je kop en je hart!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja vluchten is de makkelijkste weg.....looser!![]()
Ok...de volgende keer flirt ik wel met je omdat je zo wanhopig bent....quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vlucht niet en zeker niet voor jou!!! Het moment dat jij mij ziet, zou je willen dat je kon vluchten, maar helaas dan ben je voor de rest van je leven de klos en krijg je mij niet meer uit je kop en je hart!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ok...de volgende keer flirt ik wel met je omdat je zo wanhopig bent....trutje!
![]()
Zie je wel dat je het kunt! Geen enkele reden om steeds zo beroerd uit de hoek te komen!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ok...de volgende keer flirt ik wel met je omdat je zo wanhopig bent....trutje!
![]()
Als ik jou nodig heb rammel ik wel met de strontemmer...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kunt! Geen enkele reden om steeds zo beroerd uit de hoek te komen!![]()
en dat is raar omdat.......... een transportbedrijfje geen beroep is? Of omdat je galt om te gallen?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat is raar omdat.......... een transportbedrijfje geen beroep is? Of omdat je galt om te gallen?
Hey trieste zak hooi!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey trieste zak hooi!
Als je hier afgunstig rondhangt omdat het jezelf maar niet wil lukken om ook maar 1 keer geestig uit de hoek te komen is het voor jou een beter idee om je naar een forum te gaan bewegen waar je heel misschien wel een beetje kan aanklampen. En jouw postings hier in gedachten hebbend, kan ik maar tot 1 passende suggestie komen:![]()
[[url=http://www.k3-forum.com/parts/banner.jpg]afbeelding][/url]
Rot dan op!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Waarom kom ik hier eigenlijk nog? Nog nooit zo'n stel wanhopige watjes gezien dat snakt naar wat echte, diepgevoelde emotionele interactie. Anderen gaan dan bungeejumpen, maar dat durven jullie natuurlijk al helemaal niet.
Tjeez, emo's...![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Waarom kom ik hier eigenlijk nog? Nog nooit zo'n stel wanhopige watjes gezien dat snakt naar wat echte, diepgevoelde emotionele interactie. Anderen gaan dan bungeejumpen, maar dat durven jullie natuurlijk al helemaal niet.
Tjeez, emo's...![]()
J*zus, jij projecteert die Lieke ook overal op, is het niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.![]()
Onder jouw bloemrijke uiterlijk gaat gewoon een klein lief verlegen meisje schuil dat de andere kinderen niet durft te vragen of ze mee mag doen.
Omdat ze het antwoord al weet: Ze gaat steeds huilen als ze weer eens geplaagd wordt....![]()
Proef ik hier een afgunstig toontje omdat het Lieke wél gegund is zich in het warme zonlicht van mijn affectie te mogen koesteren?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
J*zus, jij projecteert die Lieke ook overal op, is het niet?![]()
Een oude bok met zo'n user icon zie ik niet zo zitten voor m'n dagelijkse portie genegenheid, als je het niet erg vindt. Nee, dan Demins, of zo'n APK... je moet er wat voor doen maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Proef ik hier een afgunstig toontje omdat het Lieke wél gegund is zich in het warme zonlicht van mijn affectie te mogen koesteren?![]()
Wat heb je moeten doen om je in te likken bij die loosers? Of hoor je nergens bij en probeer je het maar eensquote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Een oude bok met zo'n user icon zie ik niet zo zitten voor m'n dagelijkse portie genegenheid, als je het niet erg vindt. Nee, dan Demins, of zo'n APK... je moet er wat voor doen maar dan heb je ook wat![]()
Wij zijn geen losers... wij zijn individualisten. Jij niet, jij bent een Amsterdammerquote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat heb je moeten doen om je in te likken bij die loosers? Of hoor je nergens bij en probeer je het maar eens
bij die twee?![]()
Zoek een wijf, loser!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat heb je moeten doen om je in te likken bij die loosers? Of hoor je nergens bij en probeer je het maar eens
bij die twee?![]()
Zou u zich in het vervolg kunnen nuanceren, want wij van het andere geslacht zijn geen wijven, maar vrouwen!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef demins het volgende:
[..]
Zoek een wijf, loser!
http://www.rentawife.be/
Ach jesus spuit 11 geeft ook weer water.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Proef ik hier een afgunstig toontje omdat het Lieke wél gegund is zich in het warme zonlicht van mijn affectie te mogen koesteren?![]()
Wat is dit nu weer voor een Libelle-reactie kutwijf. Wen eraan of pleur op naar het huisvrouwenforumquote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou u zich in het vervolg kunnen nuanceren, want wij van het andere geslacht zijn geen wijven, maar vrouwen!!!!![]()
En Danos als je nu werkelijk denkt dat ik na deze post ooit nog een x op jou zielige posten ga reageren heb je het mis. Wat mij betreft besta je niet meer.![]()
Voor jou informatie ik lees de Libelle NIET, maar ik ben een echte Margriet fan. En Margriet fan's staan ver boven de Libelle trutten. Dus hou je bek viswijf.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een Libelle-reactie kutwijf. Wen eraan of pleur op naar het huisvrouwenforum![]()
Ahh, je bent koningsgezind ook nogquote:Op woensdag 4 april 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor jouw informatie, ik lees de Libelle NIET, maar ik ben een echte Margriet fan. En Margriet fan's staan ver boven de Libelle trutten. Dus hou je bek viswijf.![]()
Meid, kon je achter je viskraam vandaan komen ??? Denk er dan ook ff aan dat je hier niet hoeft te schreeuwen. Oh en nog wat neem een lekkere Mentos, je stinkt namelijkquote:
Ik had het niet over je handen MUTS, maar goed dat IQ van jou kan dat vast niet bevatten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef Prospera het volgende:
Vislucht aan je handen kan je nog afwassen, itt tot een andere plek op jouw lichaam![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef Prospera het volgende:
*Pakt een dikke *
En slaat je er KO mee![]()
[afbeelding]
HMMMM met die kerel mag je me wel slaan, ik vang de klappen wel opquote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef Prospera het volgende:
*Pakt een dikke *
En slaat je er KO mee![]()
[afbeelding]
Dat is literair bedoeld, onwetende, het betreft een geëpibreerd klankrijm van wijf en wife zoals je zelf had kunnen zien als je wat beter uit je doppen had gekeken!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou u zich in het vervolg kunnen nuanceren, want wij van het andere geslacht zijn geen wijven, maar vrouwen!!!!![]()
OH men je gaat toch niet ook al Briantiliaans praten he!!!!.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is literair bedoeld, onwetende, het betreft een geëpibreerd klankrijm van wijf en wife zoals je zelf had kunnen zien als je wat beter uit je doppen had gekeken!![]()
Je raakt nu pas verward door zijn texten??quote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
[..]
OH men je gaat toch niet ook al Briantiliaans praten he!!!!.
![]()
* geeft Leandra een karwatsquote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
* wacht rustig af...
Er staat nog een potentiele kandidaat in de wacht in het 'Vragen' topic.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Thnx, maar zo te zien heb ik die niet nodig want of het durft niet te komen, of het is de weg kwijt...
Maar goed, gezien het zich verder ook als prototype dom Libellemuisje met internetverbinding gedraagt zou het me ook niet verbazen dat ze zelfs met TomTom nog verdwaalt...
Durf je weer niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
Disana toch...... briljant: "Hout met een fysieke beperking"![]()
![]()
![]()
Die kun je prima zelf aan![]()
Ik heb genoeg aan mijn eigen relletjes...quote:
Er zijn ook mensen die een normaal leven hebben, en niet de hele dag achter de streams en op fok zitten, ga jij maar eens wat nuttigs doen met je leven ouwe graftakquote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het voornamelijk lafbekken zijn die wel beginnen en zich verslikken zodra ik antwoord geef en dus niet meer durven is hun probleem.
Wat een genoegen dat jij als drukbezette jongeman wel de moeite neemt al mijn posts te lezenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef danos het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een normaal leven hebben, en niet de hele dag achter de streams en op fok zitten, ga jij maar eens wat nuttigs doen met je leven ouwe graftak![]()
Pardon!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:34 schreef DaanDobber het volgende:
Wat moeten we nou weer met dat kankerwijf?
haha.
Pff volgende keer in de topic, NIET TOEGANKELIJK voor echte hooligansquote:
Ik haat kutnewbie'squote:Op woensdag 4 april 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutnewbie, en wel van het ergste soort: een DGK kutnewbie![]()
Knip verspilde moeitequote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff volgende keer in de topic, NIET TOEGANKELIJK voor echte hooligans![]()
ede ??? laat ik nou denken oosterbeekquote:Op woensdag 4 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Ede zat de Enka fabriek... geeft niet hoor![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:57 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ede ??? laat ik nou denken oosterbeek
Nee dan ben je een sukkel die geen fokaccount waard is.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef BENJOLA het volgende:
als je op 2 forums geband bent ben je dan een hooligan???
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef BENJOLA het volgende:
als je op 2 forums geband bent ben je dan een hooligan???
Mijn mening over jou is al vanaf je eerste post heel duidelijk en stabiel en ik zie nog steeds geen reden die te herzien, dat je zelfs van de pauperfora Tien en Nowlive gebanned bent zegt mij meer dan genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef BENJOLA het volgende:
leandra wil je niet schelden voor sukkel want daar zie ik geen aanleiding toe
Als je nou eens 1 pagina terugbladert in dit topic, dan tref je een link aan naar een forum dat prima bij jouw behoeftes past.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef BENJOLA het volgende:
nou ik heb op talpa en nowlive mijn mening over die donkere mevrouw gegeven en wat ik van haar vind word ik bij nowlive na 1 waarschuwing geband???
want dat is een forumpje voor gezellige mensen en als je in het topic van natasia komt mag het niet over haar gaan en aangezien dit het laatste forum is waar ik in kan wou ik het maar netjes houden
Oh fuck... ik schoot al in de lach omdat ik dacht dat je VOL bedoelde... maar je bedoelt die andere...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je nou eens 1 pagina terugbladert in dit topic, dan tref je een link aan naar een forum dat prima bij jouw behoeftes past.
En als je Danos daar tegenkomt, wens hem dan namens mij de hartelijke tyfus!
Ik begon mijn posting ook met de bedoeling hem naar VOL door te verwijzen, maar al typende kwam er toch wat anders uit...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck... ik schoot al in de lach omdat ik dacht dat je VOL bedoelde... maar je bedoelt die andere...![]()
Pff daar hebben we ons viswijf weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee ook niet, zweepjes kun je gebruiken in het keldertje
en die zwangerschapsmiley hier
Sorry, ik meende het ook niet dat ik hem de hartelijke tyfus toewenste. Ik had gewoon moeten zeggen dat ik hem zonder enige hartelijkheid de tyfus toewens.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef BENJOLA het volgende:
foei pietjepuk toch wat een taalgebruik als je nu gewoon sorry zegt lullen we nergens meer over
Twee woorden: terugscrollen, terugbladeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef BENJOLA het volgende:
wie is danos dan want ik wil hem best wel even opzoeken hoor alleen dat wat jij zegt kan niet he dat weet jij toch ook wel want anders kan het nooit wat worden met die danos als ik zo begin
en aangezien jij mijn behoefte kent ben jij een vrouw???
Als ik jouw gedachten zou lezen dan zou ik mijn brein daarmee ernstig vervuilenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik begon mijn posting ook met de bedoeling hem naar VOL door te verwijzen, maar al typende kwam er toch wat anders uit...
En OnTopic: Hou eens op met mijn gedachten te lezen! Het wordt tijd dat je je eigen gedachten eens gaat vormen!![]()
Wat maak jij het jezelf moeilijk. Balorigheid tegen anderen vertoon je op goede gronden, en die heb jij nog helemaal niet omdat je nieuw bent. Als dit je laatste forum is, zou ik m'n lolligheid eerst maar eens een tijdje opzij zetten.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef BENJOLA het volgende:
ja ga effe helemaal terugscrollen das me te veel werk en bladeren doe je in een boek toch
Ik vermoed dat je post inhoudelijk een beetje te hoog gegrepen is...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maak jij het jezelf moeilijk. Balorigheid tegen anderen vertoon je op goede gronden, en die heb jij nog helemaal niet omdat je nieuw bent. Als dit je laatste forum is, zou ik m'n lolligheid eerst maar eens een tijdje opzij zetten.
Soms wil ik gewoon wat zeggen... en soms heb ik gewoon geen zin om daarvoor eerst door de knieen te zakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je post inhoudelijk een beetje te hoog gegrepen is...
Je zou voor de lol de postgeschiedenis eens moeten checken![]()
Zelfs een gesprek op ooghoogte zou in dit geval waarschijnlijk weinig zinvol zijn.. iets met ziende blind en horende doof enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon wat zeggen... en soms heb ik gewoon geen zin om daarvoor eerst door de knieen te zakken![]()
En soms vind ik jou echt dat aandoenlijke lieve kleine meisje.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon wat zeggen... en soms heb ik gewoon geen zin om daarvoor eerst door de knieen te zakken![]()
Is ut zo'n kabouter ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs een gesprek op ooghoogte zou in dit geval waarschijnlijk weinig zinvol zijn.. iets met ziende blind en horende doof enzo![]()
Als dat zo is dan maak ik gelijk een uitzondering op mijn prinicpe om tegen kabouterwerpen te zijn.quote:
Hup naar de Loverscorner jijquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En soms vind ik jou echt dat aandoenlijke lieve kleine meisje.
En dan heb ik helemaal geen zin meer om hier OnTopic te blijven...![]()
Strafpunten hiervoor opzouten of rellenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Fantaseren staat vrij, oude manquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Houd je bek eikel.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
Waar zijn al die puberale viswijfen....?![]()
Vuilnisbakken afstropen op zoek naar voedsel voor vanavond zeker...![]()
40% gewijzigd en nóg staat er een taalfout in! Kom is terug as je nederlans ken, stomme ammerdammer!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
Werden gemasseerd door een lekker dingquote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
Brrrrrrrrr.......ben haast bang van je...galbak..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:21 schreef demins het volgende:
[..]
40% gewijzigd en nóg staat er een taalfout in! Kom is terug as je nederlans ken, stomme ammerdammer!![]()
De vuilnisman?quote:Op donderdag 5 april 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Werden gemasseerd door een lekker ding![]()
Doet die het bij jou?? Heeft ie een LOI cursus thuismassage gevolgd??quote:
Dat er nog iemand te vinden is die dat wanstaltige lichaam wil masseren....quote:Op donderdag 5 april 2007 16:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doet die het bij jou?? Heeft ie een LOI cursus thuismassage gevolgd??
Ik heb daar gewoon een professional voor![]()
Ze is waarschijnlijk zo moddertje vet dat de masseur eigenlijk alleen maar haar huid weer in de juiste plooien legt voordat ze uberhaupt uit bed kan komenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat er nog iemand te vinden is die dat wanstaltige lichaam wil masseren....![]()
Zo wanstaltig als het jouwe kan het nooit zijn, anders werd jij ook wel gemasseerdquote:Op donderdag 5 april 2007 16:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat er nog iemand te vinden is die dat wanstaltige lichaam wil masseren....![]()
Nee daar heb ik jou voorquote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef danos het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk zo moddertje vet dat de masseur eigenlijk alleen maar haar huid weer in de juiste plooien legt voordat ze uberhaupt uit bed kan komen![]()
Ik heb dat helemaal niet nodig met mijn goddelijke lichaam..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo wanstaltig als het jouwe kan het nooit zijn, anders werd jij ook wel gemasseerd![]()
Tuurlijk niet, dat zou ik ook zeggen als zelfs de thuiszorg geen medewerker kan vinden die het aan wil raken..quote:Op donderdag 5 april 2007 17:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet nodig met mijn goddelijke lichaam..trutje
![]()
Thuiszorg...is dat die instelling die kansloze huisvrouwen zoals jij helpen omdat ze zelf te lui zijn omquote:Op donderdag 5 april 2007 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat zou ik ook zeggen als zelfs de thuiszorg geen medewerker kan vinden die het aan wil raken..
Kloothommel![]()
Soms zijn ze er ook voor paupers zoals jij die nog steeds hun eigen reet niet kunnen afvegenquote:Op donderdag 5 april 2007 17:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Thuiszorg...is dat die instelling die kansloze huisvrouwen zoals jij helpen omdat ze zelf te lui zijn om
uit hun ogen te kijken?![]()
Hoezo? Heb ik op je gereageerd? Nee, want ik was even ergens anders mee bezig. Als ik dus een kort lontje heb, heb jij een teer zieltjequote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef die disana ( hoe spel je het) goed bedoelde tips, mag toch................ jezus, kort lontje zeg![]()
![]()
Nee, dat heet geen kort lontje maar "gepassioneerd in het leven staan. "quote:Op donderdag 5 april 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef die disana ( hoe spel je het) goed bedoelde tips, mag toch................ jezus, kort lontje zeg![]()
![]()
kloptquote:Op donderdag 5 april 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Heb ik op je gereageerd? Nee, want ik was even ergens anders mee bezig. Als ik dus een kort lontje heb, heb jij een teer zieltje![]()
Ik heb me keurig aan de regels gehouden dus aan mijn opening ligt het niet. Het ligt wel aan de verwachtingen van mensen, die zijn gaan geloven dat elke opening een feest moet zijn waarop je moet afstuderen om mee te kunnen doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:
Het stond ook pas een stuk of wat keer in het FeedBack topic....
Nou, dan houden we daar toch rekening mee?quote:
Volgens mij gaat het om niet werkende links in de OP.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
Ik heb me keurig aan de regels gehouden dus aan mijn opening ligt het niet. Het ligt wel aan de verwachtingen van mensen, die zijn gaan geloven dat elke opening een feest moet zijn waarop je moet afstuderen om mee te kunnen doen.
Ik zie alleen Black_King even quasi-serieus zeuren, en jij gilt meteen schuimbekkend dat je nooit meer een COS opent ook al hangt je leven er vanaf.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me keurig aan de regels gehouden dus aan mijn opening ligt het niet. Het ligt wel aan de verwachtingen van mensen, die zijn gaan geloven dat elke opening een feest moet zijn waarop je moet afstuderen om mee te kunnen doen.
Ik gaf je de tip om de linkjes te plaatsen, dat is allesquote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Muil houwen, teer zieltje.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gaf je de tip om de linkjes te plaatsen, dat is alles
Ik vind het genoeg op de topics te wijzen. Iemand opent een COS om daar mee te lezen, mogen we toch aannemen... zo snel zal er dus niet op een link geklikt worden. Het voordeel van verwijzingen i.p.v. links is dat wie de COS opent niet ook nog eens hoeft rond te kijken of de #'s nog wel kloppen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:42 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om niet werkende links in de OP.
Als dat niet gefixed wordt heeft de volgende die een COS opent hetzelfde probleem....
Ik bedoelde wat Kleinzusje ook bedoelde: als je het makkelijk wilt doen en gelijk alle links mee wilt pakken dan moet je de OP waar ze compleet in staan quoten en dan uit die quote kopieren en plakken.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dat je info weer eens niet goed is!!! Stom varkenquote:Op donderdag 5 april 2007 16:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit...loopse teef.....![]()
Yeah right, je bent gewoon te dom om die linkjes in de OP te plaatsen.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:46 schreef Disana het volgende:
Ik vind het genoeg op de topics te wijzen. Iemand opent een COS om daar mee te lezen, mogen we toch aannemen... zo snel zal er dus niet op een link geklikt worden. Het voordeel van verwijzingen i.p.v. links is dat wie de COS opent niet ook nog eens hoeft rond te kijken of de #'s nog wel kloppen.
Maar dat is mijn mening. Als ik deze of een soortgelijke standaardtekst niet mag/kan gebruiken omdat er dan boze gezichtjes komen, open ik gewoon geen COSsen meer![]()
Ja, ik schuimbekte zo dat ik de tuin in moest rennen om m'n toetsenbord schoon te houden... de buren keken verbaasd op. Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie alleen Black_King even quasi-serieus zeuren, en jij gilt meteen schuimbekkend dat je nooit meer een COS opent ook al hangt je leven er vanaf.![]()
juistquote:Op donderdag 5 april 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat Kleinzusje ook bedoelde: als je het makkelijk wilt doen en gelijk alle links mee wilt pakken dan moet je de OP waar ze compleet in staan quoten en dan uit die quote kopieren en plakken.
Staat alles in 1 keer zoals het staan moet.... compleet met werkende links.
Het was dus vooralsnog geen commentaar van Kleinzusje maar een tip, dezelfde tip die ook al een stuk of wat keer in het FB-topic staat.
Er is geen enkele verwachting mbt enorme OP's met foto's, overzicht van 1045 COSsen en dergelijke.
Die OP van Kleinzusje van vanmorgen (COS 1043) was dan ook een grapje omdat zij al over COS 1043 begon toen Ian_Nick met de voorbereidingen van COS 1000 bezig was.
Het gaat alleen maar om dat simpele stukje tekst, met links naar het updatetopic, de SlowChat en recentelijk ook dit topic, dat is dus simpelweg een kwestie van kopieren uit de quote van een OP met werkende links.
Dat stukje TT verklaring moet ook geen probleem zijn lijkt me.
Ja, maar dat zag ik dus pas LATER. Er is helemaal niets aan de hand, geloof mequote:Op donderdag 5 april 2007 17:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik gaf je de tip om de linkjes te plaatsen, dat is alles
Hee, stom teer zieltje....quote:
Kun je nu ook zelf zo'n Diazepammetje nemen? Ik heb niets gezegd tegen kleinzusje, laat staan iets vervelends. Ik was even weg.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was dus vooralsnog geen commentaar van Kleinzusje maar een tip, dezelfde tip die ook al een stuk of wat keer in het FB-topic staat.
Top ! Teer zieltje is weer gerust. En weet je, nu dit topic vol raakt wordt het nog lastigerquote:Op donderdag 5 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat zag ik dus pas LATER. Er is helemaal niets aan de hand, geloof me![]()
Anders ga je in een kist 6 voet onder de grond liggen, dan heb je nóg minder gezeur aan je mooie hoofdje.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik schuimbekte zo dat ik de tuin in moest rennen om m'n toetsenbord schoon te houden... de buren keken verbaasd op. Geloof je het zelf?![]()
Maar inderdaad, ik hoef geen gezeur, en de beste manier om er niet door verveeld te worden is geen COS te openen![]()
Dat had ik dus wel gedaan, en ik heb de links er bewust uitgehaald omdat dat uiteindelijk makkelijker te kopieren is. Want die linkjes veranderen, en dan moeten mensen gaan zoeken of ze vergissen zich. Het was maar een ideequote:Op donderdag 5 april 2007 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Yeah right, je bent gewoon te dom om die linkjes in de OP te plaatsen.![]()
Blijf dan ookquote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nu ook zelf zo'n Diazepammetje nemen? Ik heb niets gezegd tegen kleinzusje, laat staan iets vervelends. Ik was even weg.
Is je schaamhaar al weg ?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef APK het volgende:
Gert, ga trouwens GVD die OP van de COS eens fixen.![]()
Straks gaat het hier weer een half topic over een huilie die het verschil tussen selecteren en een quote kopieren niet weet.
Jij had liever een COS vol off-topic discussie over de OP gezienquote:Op donderdag 5 april 2007 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders ga je in een kist 6 voet onder de grond liggen, dan heb je nóg minder gezeur aan je mooie hoofdje.
Kon niet, want Brian was aan het zingen en dat kan ik alleen door het open raam in de tuin aanhorenquote:
Die heb ik niet nodig, maar ik maak er dan ook geen "principekwestie" van omdat ik te beroerd ben om even een OP te quoten voor ik op kopieren klik..quote:Op donderdag 5 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je nu ook zelf zo'n Diazepammetje nemen? Ik heb niets gezegd tegen kleinzusje, laat staan iets vervelends. Ik was even weg.
Nee, ik had liever een fatsoenlijke OP gezien.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij had liever een COS vol off-topic discussie over de OP gezien![]()
Die heb je wel nodig als je dingen gaat roepen die niet kloppen. Ik heb niets tegen kleinzusje gezegd maar jij suggereert dat ik commentaar op haar heb gehad in de COS. Neem er eigenlijk ook maar tweequote:
Speciaal voor jou nog een keer: ik zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik had liever een fatsoenlijke OP gezien.
Dat is om iedereen behalve het gestaalde kader te ontmoedigen er een te openenquote:Op donderdag 5 april 2007 18:03 schreef petraa het volgende:
Wat een gezeik over die KUT OP
Dan moet je toch eens gaan lezen want ik heb nergens gesuggereerd dat jij commentaar op kleinzusje hebt gehad, wat ik wel suggereer is dat je haar uitstekende tip negeert...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heb je wel nodig als je dingen gaat roepen die niet kloppen. Ik heb niets tegen kleinzusje gezegd maar jij suggereert dat ik commentaar op haar heb gehad in de COS. Neem er eigenlijk ook maar twee![]()
Wat kun jij doordenderen op punten die je uit je duim zuigtquote:Op donderdag 5 april 2007 18:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens gaan lezen want ik heb nergens gesuggereerd dat jij commentaar op kleinzusje hebt gehad, wat ik wel suggereer is dat je haar uitstekende tip negeert...
Kom jij weer olie op het vuur gooien terwijl we hier net concensus aan het bereiken waren?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:03 schreef petraa het volgende:
Wat een gezeik over die KUT OP
Maar ze heeft wel gelijk: wat een onvoorstelbaar GEZEIK om een tweede COS die iemand ooit ever opende. Eerlijk gezegd snap ik niet waar het allemaal vandaan komt, tenzij de streams te saai waren.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom jij weer olie op het vuur gooien terwijl we hier net concensus aan het bereiken waren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |