Klinkt als een vent voor mij! Is tenminste iemand die wat zegt ipv dat ze het deurportier weer opendoen en ik daar met een beetje yoghurt in mijn haar op de parkeerplek langs de A4 sta zonder geld..beseffende dat mijn portemonnaie op de grond was gevallen toen ik in naam der volk en vaderland op mijn tere knietjes zoog alsof mijn leven ervan afhing.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, je zult dromen dat je met Pietje in bed ligt en dat ie dan nog met dat geneuzel aankomt:
Poppedijntje van me, zou het je wellicht believen mijn enorme mannelijkheid met je lippen te betasten??
Het klinkt zo anders dan: "zuigen kreng"
Waar tot jouw reactie niemand dacht dat ik je quotte maar slechts belachelijk maakte heb je hiermee zelf van de daken geschreeuwd wat wij allemaal niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Potverjandriedubbeltjes![]()
We hadden toch afgesproken dat we ons intieme liefdesavontuur, dat zeker niet voor herhaling vatbaar is, geheim zouden houden?
Of moet je weer zo nodig van de daken schreeuwen dat je alweer een FOKkert zo gek hebt weten te krijgen met je leugenachtige valsheid?![]()
En jij kunt nu niet eens naar je moeder, tenzij je 10 euro dokt, want die zit al weer lang en breed met haar klutsknieën achter de ramen op de Oudezijds.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jij huilend naar mama rent omdat iemand je plaagt..looser!
![]()
Het is een eer als iemand wat tegen jou lullo mag zeggeN ????quote:Op woensdag 4 april 2007 13:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Je zult dan ook nooit en te nimmer de eer krijgen iets tegen mijn lullo te zeggen.
Droom lekker verder.![]()
Zo te zien heb jij helemaal geen leven..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Klinkt als een vent voor mij! Is tenminste iemand die wat zegt ipv dat ze het deurportier weer opendoen en ik daar met een beetje yoghurt in mijn haar op de parkeerplek langs de A4 sta zonder geld..beseffende dat mijn portemonnaie op de grond was gevallen toen ik in naam der volk en vaderland op mijn tere knietjes zoog alsof mijn leven ervan afhing.
En wat is jou miezerige leven dan, beetje streamen, beetje fokken. Get a Life dude !!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij helemaal geen leven..![]()
Als jij de reactie van een petraa nodig hebt om je gelijk te halen is het nog droeviger met je gesteld dan ik dacht, sinds ik ontdekte dat er een nieuwe manier is om frigide te spellen: L-E-A=N-D-R-Aquote:Op woensdag 4 april 2007 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar tot jouw reactie niemand dacht dat ik je quotte maar slechts belachelijk maakte heb je hiermee zelf van de daken geschreeuwd wat wij allemaal niet gedaan hebben![]()
Betekent privacy dan helemaal niets voor je?!![]()
Nu je de reactie van Petraa op mijn omschrijving van jouw bedprestaties hebt gezien snap je hopelijk ook gelijk waarom het niet voor herhaling vatbaar is: ik kan niet nog een keer mijn lachen zo lang inhouden![]()
Moet jij je blokkendoos niet om gaan keren en er mee gaan spelen?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:04 schreef petraa het volgende:
[..]
En wat is jou miezerige leven dan, beetje streamen, beetje fokken. Get a Life dude !!!!!![]()
Dat komt vanzelf na een paar berichtenwisselingen met jou.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is een eer als iemand wat tegen jou lullo mag zeggeN ????
Beetje hoog in je bol ?
Rennen naar de afwerkplaats zeker?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Over een leven gesproken: ik heb zometeen gvd een afspraak.. moet ik nog opschieten ook
Heb je je dagelijkse uithuiluurtje weer, omdat ze zo gemeheen tegen je zijn?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef Leandra het volgende:
Over een leven gesproken: ik heb zometeen gvd een afspraak.. moet ik nog opschieten ook
Pietje (hoe toepasselijk, die verkleinnaam), ik heb niemands reactie nodig om mijn eigen ondervindingen te bevestigen... wellicht dat jij van deze opeenstapeling van zelfde reacties gebruik kunt maken om iets te leren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als jij de reactie van een petraa nodig hebt om je gelijk te halen is het nog droeviger met je gesteld dan ik dacht, sinds ik ontdekte dat er een nieuwe manier is om frigide te spellen: L-E-A=N-D-R-A
Lief dat je wel wachtquote:Op woensdag 4 april 2007 14:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rennen naar de afwerkplaats zeker?![]()
Die ene klant wacht wel hoor....
Dus je bent frigide uit zelfbescherming?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pietje (hoe toepasselijk, die verkleinnaam), ik heb niemands reactie nodig om mijn eigen ondervindingen te bevestigen... wellicht dat jij van deze opeenstapeling van zelfde reacties gebruik kunt maken om iets te leren.
Frigide ben ik slechts wanneer dat serieuzer overkomt dan onbedaarlijk in de lach schieten en een reeds gekrenkte ziel nog dieper krenken daarmee voorkomen kan worden![]()
Hier in 010 hebben we geen blokken (dozen), maar schitterende natuur en een kuip met een prachtige grasmat, die vrijwel nooit vervangen hoeft te worden.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Moet jij je blokkendoos niet om gaan keren en er mee gaan spelen?![]()
Dat sowieso, nou maar hopen dat ik m'n lachen weer in kan houdenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat hem wel flink dokken he leandra !!!!![]()
Nee sukkel, lees dan: ik was frigide uit bescherming van jouw ego...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus je bent frigide uit zelfbescherming?
Zij moet mij betalen! Misschien wil ik dan wel even kijken....quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat hem wel flink dokken he leandra !!!!![]()
Een paar liter mondwater wil ook nog wel eens helpen....quote:Op woensdag 4 april 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, nou maar hopen dat ik m'n lachen weer in kan houden![]()
Ik had al gebeld maar die tankwagen kon niet komen, die schijnt een vaste staanplaats te hebben bij Huize Pietje Puk...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Een paar liter mondwater wil ook nog wel eens helpen....
(alhoewel... ik zou ik jouw geval toch maar een tankwagen vol laten komen)
Oh dus we kunnen jou dus ook achter het CS vinden! Is dat je vaste standplaats????? Jij bent zo'n coke-snuivende heroinehoer.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zij moet mij betalen! Misschien wil ik dan wel even kijken....![]()
Als t je niet bevalt..... dan kom je toch lekker niet klaarquote:Op woensdag 4 april 2007 14:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zij moet mij betalen! Misschien wil ik dan wel even kijken....![]()
Ik kreeg jouw gore smaak maar niet uit mijn bakkes, dus ik raad Mokum020 dan ook aan om iig attributen als mondkapjes of beter gasmaskers mee te nemen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had al gebeld maar die tankwagen kon niet komen, die schijnt een vaste staanplaats te hebben bij Huize Pietje Puk...![]()
Nee het hele elftal moet vervangen worden daar ipv de grasmat..maar dat zal ook niet helpen..quote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier in 010 hebben we geen blokken (dozen), maar schitterende natuur en een kuip met een prachtige grasmat, die vrijwel nooit vervangen hoeft te worden.
Maar je hebt gelijk ik ga spelen in de tuin, want in tegenstelling tot jou heb ik wel een leven en dat leven bestaat voor de rest van de middag lekker in de zon zitten en genieten van me rust!!!.
En jij baalt dus nog steeds dat Perron O gesloten is....quote:Op woensdag 4 april 2007 14:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dus we kunnen jou dus ook achter het CS vinden! Is dat je vaste standplaats????? Jij bent zo'n coke-snuivende heroinehoer.
Tuurlijk, verwijt mij maar weer dat jij graag stront haptquote:Op woensdag 4 april 2007 14:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik kreeg jouw gore smaak maar niet uit mijn bakkes, dus ik raad Mokum020 dan ook aan om iig attributen als mondkapjes of beter gasmaskers mee te nemen.
Graag is het juiste woord niet, maar dat ik een keer stront heb gehapt kan ik niet meer ontkennen nadat jij met je tong in mijn welriekende en welgevormde mond ging rondroeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, verwijt mij maar weer dat jij graag stront hapt![]()
Hoewel ik het helemaal met je eens ben, en dit soort moeders zouden moeten worden aangemeld bij de Raad voor de Kinderbescherming, wens ik je toch hartelijk de tyfus!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef NotoriousJw het volgende:
En dit zijn moeders met kinderen, wat een manier van praten, diep triest. 40+ en dan zo praten.....
ik vind het ook onvoorstelbaar, dat deze mensen zich zo absurd gedragen, kijk als het nou breezers zijn van 14 dan kan ik het nog begrijpen, maar deze verdervelijke huisvrouwen die al kinderen van puberleeftijd schijnen te hebben gedragen zich gewoon als puberkindjes van 12.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:27 schreef NotoriousJw het volgende:
En dit zijn moeders met kinderen, wat een manier van praten, diep triest. 40+ en dan zo praten.....
afreageren hier is heel nuttig, zo hoeven de kinderen het niet te ontgeldenquote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef danos het volgende:
[..]
ik vind het ook onvoorstelbaar, dat deze mensen zich zo absurd gedragen, kijk als het nou breezers zijn van 14 dan kan ik het nog begrijpen, maar deze verdervelijke huisvrouwen die al kinderen van puberleeftijd schijnen te hebben gedragen zich gewoon als puberkindjes van 12.
Ga eens wat nuttigs doen met jullie tijd![]()
Blijf jij maar lekker weg, niemand zal je missen...kansloze!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:44 schreef demins het volgende:
Wel serieus oefenen vanmiddag, he!!! Dit lijkt nog nergens op!
Als het zo doorgaat kom ik straks niet eens meedoen! Stelletje lamlullen!
Lieve jongen, als jij je inburgeringscursus niet gehaald hebt omdat je voor nederlands gezakt ben, mág je hier je frustaties uitleven. Maar het hoeft niet! Onooglijke neus!quote:Op woensdag 4 april 2007 14:36 schreef danos het volgende:
[..]
ik vind het ook onvoorstelbaar, dat deze mensen zich zo absurd gedragen, kijk als het nou breezers zijn van 14 dan kan ik het nog begrijpen, maar deze verdervelijke huisvrouwen die al kinderen van puberleeftijd schijnen te hebben gedragen zich gewoon als puberkindjes van 12.
Ga eens wat nuttigs doen met jullie tijd![]()
Niemand durft op me te schieten, zwakzinnige!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker weg, niemand zal je missen...kansloze!
![]()
Dus omdat jij je kinderen verbaal niet aan kunt doe je het maar hier........quote:Op woensdag 4 april 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
afreageren hier is heel nuttig, zo hoeven de kinderen het niet te ontgelden![]()
OMG!! Het niveau... Brian maakt eerder kans op een carriere als zanger, dan jij op een plaatsje in de brugklas voor hooligans!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus omdat jij je kinderen verbaal niet aan kunt doe je het maar hier........
triest...![]()
Oh neequote:Op woensdag 4 april 2007 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Niemand durft op me te schieten, zwakzinnige!![]()
Ja, dat weten we nou wel!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh nee[afbeelding] ik schiet niet!!! Ik lust je rauw.![]()
Ik heb geen kinderen.... zaadstengel.....quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
triest...![]()
Probeer daar nou zélf eens een antwoord op te vinden! Je hebt de hele middag nog...quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:03 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer daar nou zélf eens een antwoord op te vinden! Je hebt de hele middag nog...
Jou lust ik ook wel...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh nee[afbeelding] ik schiet niet!!! Ik lust je rauw.![]()
Heeft mama het kinderslot weer eens van de pc gehaald? Hoe lang mag je dit keer?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:56 schreef demins het volgende:
[..]
OMG!! Het niveau... Brian maakt eerder kans op een carriere als zanger, dan jij op een plaatsje in de brugklas voor hooligans!
Verkeerde topic Lullo. Hier zeiken we mensen af!!!! Je heet toevallig toch geen Amando he?quote:
En wat hebben mijn kinderen er mee te maken, HET IS MIJN KEUZE OM HIER TE ZITTEN! IK DOE HET VOOR MEZELF!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
triest...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |