Die fokkers, daar val jij vast niet onderquote:Op woensdag 4 april 2007 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb gemerkt dat je soms moeite hebt met ironie van bepaalde fokkers.
En betreffende de looks: Plaats vooral een foto in dit topic, toen ik jong was ging ik vaak naar de veemarkt in Leeuwarden.![]()
Ik wens je toe wat je mij toewenstquote:Op woensdag 4 april 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Ik moet echt weer naar bed. Welterusten allemaal en slaap lekker Krijg allemaal het heen en weer.
Als jij dan ook eens een biertje minder zou nemen zou ik die grijze tenminste met een blauwe kunnen afwisselen droplulquote:Op woensdag 4 april 2007 02:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Leandra zou je zo herkennen hoor....10 zwervers op een rij en de enige vuilniszak is zij...
dat draagt ze dagelijks...![]()
Jouw niveau hèquote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, beetje kleuterschool plaatje he?![]()
Het logo van Amsterdam, daar trek je volle zalen mee......quote:Op woensdag 4 april 2007 03:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, beetje kleuterschool plaatje he?![]()
Nou idd, wat ben ik blij dat ik daar nix mee te maken had....quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het logo van Amsterdam, daar trek je volle zalen mee......![]()
Waar bemoei jij je nou weer mee......quote:Op woensdag 4 april 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou idd, wat ben ik blij dat ik daar nix mee te maken had....
Overal... what else is new?quote:Op woensdag 4 april 2007 03:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je nou weer mee......![]()
Vooral voor jou kloothommelquote:Op woensdag 4 april 2007 03:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
He bitch ik ga slapen.....het zuur he!![]()
He mislukte kikker.....slaap lekker.....of niet....quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Het logo van Amsterdam, daar trek je volle zalen mee......![]()
jij ook zoiets toegewenstquote:Op woensdag 4 april 2007 03:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
He mislukte kikker.....slaap lekker.....of niet....![]()
kost me ook moeite om die paaltjeslover gedag te zeggen!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha die emo komt uit OUD... dat is de bevallingsweeen emo![]()
Ach, een vent een bevalling toewensen heeft ook wel watquote:Op woensdag 4 april 2007 03:19 schreef mootie het volgende:
[..]
kost me ook moeite om die paaltjeslover gedag te zeggen!![]()
dat ie maar hard mag puffen vannacht!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, een vent een bevalling toewensen heeft ook wel wat![]()
Een grapefruit er anaal uit moeten persen...quote:Op woensdag 4 april 2007 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
dat ie maar hard mag puffen vannacht!![]()
Truste Lean, en droom maar fijn dat jij die grapefruit bent!quote:Op woensdag 4 april 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een grapefruit er anaal uit moeten persen...![]()
Dan zul jij wel dromen dat je een ananas bent... dat prikt zo lekkerquote:Op woensdag 4 april 2007 03:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Truste Lean, en droom maar fijn dat jij die grapefruit bent!![]()
Daar hebben we achtelijke amsterdammer ook weer !!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:37 schreef Mokum020 het volgende:
Zoals gewoonlijk zijn de mutsen hier weer eens oersaai............
![]()
Ja als jij eens op tijd je nest uitgekomen was had je nog wat niveau kunnen inbrengenquote:Op woensdag 4 april 2007 13:37 schreef Mokum020 het volgende:
Zoals gewoonlijk zijn de mutsen hier weer eens oersaai............
![]()
Ben bevallen van een ananas inmiddels....quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja als jij eens op tijd je nest uitgekomen was had je nog wat niveau kunnen inbrengen![]()
Deed het hechten zeer?!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ben bevallen van een ananas inmiddels....![]()
En wat doe jij dan hier?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:39 schreef Mokum020 het volgende:
He muts! Lekker in je eentje aan het rellen bij gebrek aan een leven?
![]()
.... zei de vrouw die in fucking Schiedam of all places 2 wannabe-bn-ertjes ging stalken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hebben we achtelijke amsterdammer ook weer !!!!![]()
Relnichtquote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wens jullie allemaal een tedere lieve poetische non-agressieve vriend als Brian toe en anders een vriendin als gevoelige 'moeder van het jaar' Natasia
Ohhhhh, Pietje betrapt op heel veel foutjesquote:Op woensdag 4 april 2007 13:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En wat doe jij dan hier?
O, ik weet het al. Die aftandse stad van jou is dermate afgetakeld dat je er zelfs op klaarlichte dig niet meer durftrond te lopen.
Kijk maar uit dat ik jou niet kom stalken.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
.... zei de vrouw die in fucking Schiedam of all places 2 wannabe-bn-ertjes ging stalken.![]()
Had ik met de strontemmer gerammeld?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh, Pietje betrapt op heel veel foutjes![]()
![]()
Heb je nou alweer van me gedroomd?quote:Op woensdag 4 april 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik jou niet kom stalken.
Teveel met zijn lelijke hoofd bij Lieke denk ik..quote:Op woensdag 4 april 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh, Pietje betrapt op heel veel foutjes![]()
![]()
Jij zou wel willen weten wat ik over jou droom!!!! Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik zeg het niet tegen jou lulloquote:Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heb je nou alweer van me gedroomd?![]()
Gut, je zult dromen dat je met Pietje in bed ligt en dat ie dan nog met dat geneuzel aankomt:quote:Op woensdag 4 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij zou wel willen weten wat ik over jou droom!!!! Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik zeg het niet tegen jou lullo![]()
Noem je dat rellen, Mokumse wannabe-proleetquote:Op woensdag 4 april 2007 13:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Teveel met zijn lelijke hoofd bij Lieke denk ik..![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, je zult dromen dat je met Pietje in bed ligt en dat ie dan nog met dat geneuzel aankomt:
Poppedijntje van me, zou het je wellicht believen mijn enorme mannelijkheid met je lippen te betasten??
Het klinkt zo anders dan: "zuigen kreng"
Potverjandriedubbeltjesquote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, je zult dromen dat je met Pietje in bed ligt en dat ie dan nog met dat geneuzel aankomt:
Poppedijntje van me zou het je wellicht believen mijn enorme mannelijkheid met je lippen te betasten??
Het klinkt zo anders dan: "zuigen kreng"
Ik wil niet dat jij huilend naar mama rent omdat iemand je plaagt..looser!quote:Op woensdag 4 april 2007 13:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Noem je dat rellen, Mokumse wannabe-proleet![]()
Ga jij eens even lekker die gnoom van een Sneijder zijn kont kussen!![]()
Je zult dan ook nooit en te nimmer de eer krijgen iets tegen mijn lullo te zeggen.quote:Op woensdag 4 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij zou wel willen weten wat ik over jou droom!!!! Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik zeg het niet tegen jou lullo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |