Durf je weer niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:18 schreef Leandra het volgende:
Disana toch...... briljant: "Hout met een fysieke beperking"![]()
![]()
![]()
Die kun je prima zelf aan![]()
Ik heb genoeg aan mijn eigen relletjes...quote:
Er zijn ook mensen die een normaal leven hebben, en niet de hele dag achter de streams en op fok zitten, ga jij maar eens wat nuttigs doen met je leven ouwe graftakquote:Op woensdag 4 april 2007 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het voornamelijk lafbekken zijn die wel beginnen en zich verslikken zodra ik antwoord geef en dus niet meer durven is hun probleem.
Wat een genoegen dat jij als drukbezette jongeman wel de moeite neemt al mijn posts te lezenquote:Op woensdag 4 april 2007 21:29 schreef danos het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een normaal leven hebben, en niet de hele dag achter de streams en op fok zitten, ga jij maar eens wat nuttigs doen met je leven ouwe graftak![]()
Pardon!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 22:34 schreef DaanDobber het volgende:
Wat moeten we nou weer met dat kankerwijf?
haha.
Pff volgende keer in de topic, NIET TOEGANKELIJK voor echte hooligansquote:
Ik haat kutnewbie'squote:Op woensdag 4 april 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutnewbie, en wel van het ergste soort: een DGK kutnewbie![]()
Knip verspilde moeitequote:Op woensdag 4 april 2007 22:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Pff volgende keer in de topic, NIET TOEGANKELIJK voor echte hooligans![]()
ede ??? laat ik nou denken oosterbeekquote:Op woensdag 4 april 2007 02:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Ede zat de Enka fabriek... geeft niet hoor![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:57 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
ede ??? laat ik nou denken oosterbeek
Nee dan ben je een sukkel die geen fokaccount waard is.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef BENJOLA het volgende:
als je op 2 forums geband bent ben je dan een hooligan???
quote:Op woensdag 4 april 2007 22:58 schreef BENJOLA het volgende:
als je op 2 forums geband bent ben je dan een hooligan???
Mijn mening over jou is al vanaf je eerste post heel duidelijk en stabiel en ik zie nog steeds geen reden die te herzien, dat je zelfs van de pauperfora Tien en Nowlive gebanned bent zegt mij meer dan genoeg.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:04 schreef BENJOLA het volgende:
leandra wil je niet schelden voor sukkel want daar zie ik geen aanleiding toe
Als je nou eens 1 pagina terugbladert in dit topic, dan tref je een link aan naar een forum dat prima bij jouw behoeftes past.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:03 schreef BENJOLA het volgende:
nou ik heb op talpa en nowlive mijn mening over die donkere mevrouw gegeven en wat ik van haar vind word ik bij nowlive na 1 waarschuwing geband???
want dat is een forumpje voor gezellige mensen en als je in het topic van natasia komt mag het niet over haar gaan en aangezien dit het laatste forum is waar ik in kan wou ik het maar netjes houden
Oh fuck... ik schoot al in de lach omdat ik dacht dat je VOL bedoelde... maar je bedoelt die andere...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als je nou eens 1 pagina terugbladert in dit topic, dan tref je een link aan naar een forum dat prima bij jouw behoeftes past.
En als je Danos daar tegenkomt, wens hem dan namens mij de hartelijke tyfus!
Ik begon mijn posting ook met de bedoeling hem naar VOL door te verwijzen, maar al typende kwam er toch wat anders uit...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh fuck... ik schoot al in de lach omdat ik dacht dat je VOL bedoelde... maar je bedoelt die andere...![]()
Pff daar hebben we ons viswijf weer.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:06 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee ook niet, zweepjes kun je gebruiken in het keldertje
en die zwangerschapsmiley hier
Sorry, ik meende het ook niet dat ik hem de hartelijke tyfus toewenste. Ik had gewoon moeten zeggen dat ik hem zonder enige hartelijkheid de tyfus toewens.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:12 schreef BENJOLA het volgende:
foei pietjepuk toch wat een taalgebruik als je nu gewoon sorry zegt lullen we nergens meer over
Twee woorden: terugscrollen, terugbladeren.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:16 schreef BENJOLA het volgende:
wie is danos dan want ik wil hem best wel even opzoeken hoor alleen dat wat jij zegt kan niet he dat weet jij toch ook wel want anders kan het nooit wat worden met die danos als ik zo begin
en aangezien jij mijn behoefte kent ben jij een vrouw???
Als ik jouw gedachten zou lezen dan zou ik mijn brein daarmee ernstig vervuilenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik begon mijn posting ook met de bedoeling hem naar VOL door te verwijzen, maar al typende kwam er toch wat anders uit...
En OnTopic: Hou eens op met mijn gedachten te lezen! Het wordt tijd dat je je eigen gedachten eens gaat vormen!![]()
Wat maak jij het jezelf moeilijk. Balorigheid tegen anderen vertoon je op goede gronden, en die heb jij nog helemaal niet omdat je nieuw bent. Als dit je laatste forum is, zou ik m'n lolligheid eerst maar eens een tijdje opzij zetten.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:28 schreef BENJOLA het volgende:
ja ga effe helemaal terugscrollen das me te veel werk en bladeren doe je in een boek toch
Ik vermoed dat je post inhoudelijk een beetje te hoog gegrepen is...quote:Op woensdag 4 april 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maak jij het jezelf moeilijk. Balorigheid tegen anderen vertoon je op goede gronden, en die heb jij nog helemaal niet omdat je nieuw bent. Als dit je laatste forum is, zou ik m'n lolligheid eerst maar eens een tijdje opzij zetten.
Soms wil ik gewoon wat zeggen... en soms heb ik gewoon geen zin om daarvoor eerst door de knieen te zakkenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je post inhoudelijk een beetje te hoog gegrepen is...
Je zou voor de lol de postgeschiedenis eens moeten checken![]()
Zelfs een gesprek op ooghoogte zou in dit geval waarschijnlijk weinig zinvol zijn.. iets met ziende blind en horende doof enzoquote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon wat zeggen... en soms heb ik gewoon geen zin om daarvoor eerst door de knieen te zakken![]()
En soms vind ik jou echt dat aandoenlijke lieve kleine meisje.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms wil ik gewoon wat zeggen... en soms heb ik gewoon geen zin om daarvoor eerst door de knieen te zakken![]()
Is ut zo'n kabouter ?quote:Op woensdag 4 april 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs een gesprek op ooghoogte zou in dit geval waarschijnlijk weinig zinvol zijn.. iets met ziende blind en horende doof enzo![]()
Als dat zo is dan maak ik gelijk een uitzondering op mijn prinicpe om tegen kabouterwerpen te zijn.quote:
Hup naar de Loverscorner jijquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En soms vind ik jou echt dat aandoenlijke lieve kleine meisje.
En dan heb ik helemaal geen zin meer om hier OnTopic te blijven...![]()
Strafpunten hiervoor opzouten of rellenquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Fantaseren staat vrij, oude manquote:Op woensdag 4 april 2007 23:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Houd je bek eikel.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
Waar zijn al die puberale viswijfen....?![]()
Vuilnisbakken afstropen op zoek naar voedsel voor vanavond zeker...![]()
40% gewijzigd en nóg staat er een taalfout in! Kom is terug as je nederlans ken, stomme ammerdammer!quote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
Werden gemasseerd door een lekker dingquote:Op donderdag 5 april 2007 15:06 schreef Mokum020 het volgende:
Brrrrrrrrr.......ben haast bang van je...galbak..quote:Op donderdag 5 april 2007 16:21 schreef demins het volgende:
[..]
40% gewijzigd en nóg staat er een taalfout in! Kom is terug as je nederlans ken, stomme ammerdammer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |