Dat maak ik zelf wel uit............neuken?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Verkeerde topic Lullo. Hier zeiken we mensen af!!!! Je heet toevallig toch geen Amando he?![]()
![]()
[Loverscorner # 3] Kwaliteitsknuffelhoek voor FOK!kers Daar mag je flirten.![]()
Dat doe je snel kinderen baren!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen.... zaadstengel.....![]()
Nou doe ons dan een plezier en ZOUT OPquote:Op woensdag 4 april 2007 16:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En wat hebben mijn kinderen er mee te maken, HET IS MIJN KEUZE OM HIER TE ZITTEN! IK DOE HET VOOR MEZELF!![]()
Niet op alle slakken zout leggen, mierenneuker! Als ik in 10 minuten een gezin bij elkaar wil verzinnen doe ik dat! Als het je niet bevalt...... MOVEN!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat doe je snel kinderen baren!!!!![]()
[..]
Nou doe ons dan een plezier en ZOUT OP![]()
Ik ben niet zo'n goedkoop heroinehoertje die met iedere vent het nest in duikt. Dus je zal je eerst aan me moeten bewijzen!!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit............neuken?![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet op alle slakken zout leggen, mierenneuker! Als ik in 10 minuten een gezin bij elkaar wil verzinnen doe ik dat! Als het je niet bevalt...... MOVEN!![]()
Als het toch een rol is ben je best wel neukbaar......misschien mag je als je lief bent even naar mij kijken..quote:
Ik ga al, ik ga al, ik ben gewoon te lief voor deze wereld!!! Ik ben gewoon een kindje van GOD!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:20 schreef demins het volgende:
[..]
Daar past maar één sanctie bij! Oprotten!![]()
Ja vluchten is de makkelijkste weg.....looser!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al, ik ben gewoon te lief voor deze wereld!!! Ik ben gewoon een kindje van GOD!!!!!![]()
Ik vlucht niet en zeker niet voor jou!!! Het moment dat jij mij ziet, zou je willen dat je kon vluchten, maar helaas dan ben je voor de rest van je leven de klos en krijg je mij niet meer uit je kop en je hart!!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja vluchten is de makkelijkste weg.....looser!![]()
Ok...de volgende keer flirt ik wel met je omdat je zo wanhopig bent....quote:Op woensdag 4 april 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vlucht niet en zeker niet voor jou!!! Het moment dat jij mij ziet, zou je willen dat je kon vluchten, maar helaas dan ben je voor de rest van je leven de klos en krijg je mij niet meer uit je kop en je hart!!!!!
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ok...de volgende keer flirt ik wel met je omdat je zo wanhopig bent....trutje!
![]()
Zie je wel dat je het kunt! Geen enkele reden om steeds zo beroerd uit de hoek te komen!quote:Op woensdag 4 april 2007 16:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ok...de volgende keer flirt ik wel met je omdat je zo wanhopig bent....trutje!
![]()
Als ik jou nodig heb rammel ik wel met de strontemmer...quote:Op woensdag 4 april 2007 16:35 schreef demins het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het kunt! Geen enkele reden om steeds zo beroerd uit de hoek te komen!![]()
en dat is raar omdat.......... een transportbedrijfje geen beroep is? Of omdat je galt om te gallen?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 16:39 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat is raar omdat.......... een transportbedrijfje geen beroep is? Of omdat je galt om te gallen?
Hey trieste zak hooi!quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 17:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hey trieste zak hooi!
Als je hier afgunstig rondhangt omdat het jezelf maar niet wil lukken om ook maar 1 keer geestig uit de hoek te komen is het voor jou een beter idee om je naar een forum te gaan bewegen waar je heel misschien wel een beetje kan aanklampen. En jouw postings hier in gedachten hebbend, kan ik maar tot 1 passende suggestie komen:![]()
[[url=http://www.k3-forum.com/parts/banner.jpg]afbeelding][/url]
Rot dan op!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Waarom kom ik hier eigenlijk nog? Nog nooit zo'n stel wanhopige watjes gezien dat snakt naar wat echte, diepgevoelde emotionele interactie. Anderen gaan dan bungeejumpen, maar dat durven jullie natuurlijk al helemaal niet.
Tjeez, emo's...![]()
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
Waarom kom ik hier eigenlijk nog? Nog nooit zo'n stel wanhopige watjes gezien dat snakt naar wat echte, diepgevoelde emotionele interactie. Anderen gaan dan bungeejumpen, maar dat durven jullie natuurlijk al helemaal niet.
Tjeez, emo's...![]()
J*zus, jij projecteert die Lieke ook overal op, is het niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.![]()
Onder jouw bloemrijke uiterlijk gaat gewoon een klein lief verlegen meisje schuil dat de andere kinderen niet durft te vragen of ze mee mag doen.
Omdat ze het antwoord al weet: Ze gaat steeds huilen als ze weer eens geplaagd wordt....![]()
Proef ik hier een afgunstig toontje omdat het Lieke wél gegund is zich in het warme zonlicht van mijn affectie te mogen koesteren?quote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
J*zus, jij projecteert die Lieke ook overal op, is het niet?![]()
Een oude bok met zo'n user icon zie ik niet zo zitten voor m'n dagelijkse portie genegenheid, als je het niet erg vindt. Nee, dan Demins, of zo'n APK... je moet er wat voor doen maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Proef ik hier een afgunstig toontje omdat het Lieke wél gegund is zich in het warme zonlicht van mijn affectie te mogen koesteren?![]()
Wat heb je moeten doen om je in te likken bij die loosers? Of hoor je nergens bij en probeer je het maar eensquote:Op woensdag 4 april 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Een oude bok met zo'n user icon zie ik niet zo zitten voor m'n dagelijkse portie genegenheid, als je het niet erg vindt. Nee, dan Demins, of zo'n APK... je moet er wat voor doen maar dan heb je ook wat![]()
Wij zijn geen losers... wij zijn individualisten. Jij niet, jij bent een Amsterdammerquote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat heb je moeten doen om je in te likken bij die loosers? Of hoor je nergens bij en probeer je het maar eens
bij die twee?![]()
Zoek een wijf, loser!quote:Op woensdag 4 april 2007 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat heb je moeten doen om je in te likken bij die loosers? Of hoor je nergens bij en probeer je het maar eens
bij die twee?![]()
Zou u zich in het vervolg kunnen nuanceren, want wij van het andere geslacht zijn geen wijven, maar vrouwen!!!!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:09 schreef demins het volgende:
[..]
Zoek een wijf, loser!
http://www.rentawife.be/
Ach jesus spuit 11 geeft ook weer water.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Proef ik hier een afgunstig toontje omdat het Lieke wél gegund is zich in het warme zonlicht van mijn affectie te mogen koesteren?![]()
Wat is dit nu weer voor een Libelle-reactie kutwijf. Wen eraan of pleur op naar het huisvrouwenforumquote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou u zich in het vervolg kunnen nuanceren, want wij van het andere geslacht zijn geen wijven, maar vrouwen!!!!![]()
En Danos als je nu werkelijk denkt dat ik na deze post ooit nog een x op jou zielige posten ga reageren heb je het mis. Wat mij betreft besta je niet meer.![]()
Voor jou informatie ik lees de Libelle NIET, maar ik ben een echte Margriet fan. En Margriet fan's staan ver boven de Libelle trutten. Dus hou je bek viswijf.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:09 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een Libelle-reactie kutwijf. Wen eraan of pleur op naar het huisvrouwenforum![]()
Ahh, je bent koningsgezind ook nogquote:Op woensdag 4 april 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor jouw informatie, ik lees de Libelle NIET, maar ik ben een echte Margriet fan. En Margriet fan's staan ver boven de Libelle trutten. Dus hou je bek viswijf.![]()
Meid, kon je achter je viskraam vandaan komen ??? Denk er dan ook ff aan dat je hier niet hoeft te schreeuwen. Oh en nog wat neem een lekkere Mentos, je stinkt namelijkquote:
Ik had het niet over je handen MUTS, maar goed dat IQ van jou kan dat vast niet bevatten.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:32 schreef Prospera het volgende:
Vislucht aan je handen kan je nog afwassen, itt tot een andere plek op jouw lichaam![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef Prospera het volgende:
*Pakt een dikke *
En slaat je er KO mee![]()
[afbeelding]
HMMMM met die kerel mag je me wel slaan, ik vang de klappen wel opquote:Op woensdag 4 april 2007 19:41 schreef Prospera het volgende:
*Pakt een dikke *
En slaat je er KO mee![]()
[afbeelding]
Dat is literair bedoeld, onwetende, het betreft een geëpibreerd klankrijm van wijf en wife zoals je zelf had kunnen zien als je wat beter uit je doppen had gekeken!quote:Op woensdag 4 april 2007 18:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou u zich in het vervolg kunnen nuanceren, want wij van het andere geslacht zijn geen wijven, maar vrouwen!!!!![]()
OH men je gaat toch niet ook al Briantiliaans praten he!!!!.quote:Op woensdag 4 april 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is literair bedoeld, onwetende, het betreft een geëpibreerd klankrijm van wijf en wife zoals je zelf had kunnen zien als je wat beter uit je doppen had gekeken!![]()
Je raakt nu pas verward door zijn texten??quote:Op woensdag 4 april 2007 19:49 schreef petraa het volgende:
[..]
OH men je gaat toch niet ook al Briantiliaans praten he!!!!.
![]()
* geeft Leandra een karwatsquote:Op woensdag 4 april 2007 20:52 schreef Leandra het volgende:
* wacht rustig af...
Er staat nog een potentiele kandidaat in de wacht in het 'Vragen' topic.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
Thnx, maar zo te zien heb ik die niet nodig want of het durft niet te komen, of het is de weg kwijt...
Maar goed, gezien het zich verder ook als prototype dom Libellemuisje met internetverbinding gedraagt zou het me ook niet verbazen dat ze zelfs met TomTom nog verdwaalt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |