You wish... in your facequote:Op woensdag 4 april 2007 02:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Elkezou genadeloos worden afgestraft lees ik.....
kuttekop![]()
Je bent al aardig ingeburgerd he in Groningen...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh auw auw auw, DAT doet zeer zeg!
Ha ha ha ha ha ha.
Die is lekker... watertanden immers... dat wat je doet als Jaap een broodje eet.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je daar nog? Je was zo stil, ik dacht dat je het wel opgegeven zou hebben.
Even tussendoor: wat betekent dezesmiley? Als ie vies is, zet ik 'm graag in.
Je kunt er toch wel wat smerigers bij verzinnen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is lekker... watertanden immers... dat wat je doet als Jaap een broodje eet.
Ga jij je mond eens spoelen in die van bacterien vergeven spoelbak in dat ozo knusse bruine cafe om de hoek...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je bent al aardig ingeburgerd he in Groningen...
Dat kan ik wel maar jij bent daar vast beter in (lees: ik ben qua ranzigheid nog niet afgedaald tot jouw niveau)quote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je kunt er toch wel wat smerigers bij verzinnen?![]()
Ja hee, nu ga je te ver. Jouw smaak is niet de mijne, juffrouw clochard!quote:Op woensdag 4 april 2007 02:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is lekker... watertanden immers... dat wat je doet als Jaap een broodje eet.
Truste, lulletjequote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef demins het volgende:
Geen tegenstand van enige betekenis en bovendien wordt er inmiddels slower gechat dan in de meest gruwelijke slowchat! Ik kap met jullie! Goed oefenen, dan kom ik morgen weer eens kijken!![]()
Stond mama onderaan de trap ordinair te schreeuwen dat je moet gaan slapen?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef demins het volgende:
Geen tegenstand van enige betekenis en bovendien wordt er inmiddels slower gechat dan in de meest gruwelijke slowchat! Ik kap met jullie! Goed oefenen, dan kom ik morgen weer eens kijken!![]()
Echt zo'n domme wijvenopmerking.quote:
Tuurlijk, loop maar weg lafbekquote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef demins het volgende:
Zo dat duurde... moet ik je vader nog ff de groeten doen als hij weer langs komt??quote:Op woensdag 4 april 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, nu ga je te ver. Jouw smaak is niet de mijne, juffrouw clochard!
Ik ben ook een heel dom wijf, dat moet je toch zo langzamerhand wel gemerkt hebben? Geen greintje IQ, en als ik dan nog tenminste de sexy looks van Amanda had, maar ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Echt zo'n domme wijvenopmerking.![]()
Af en toe wordt een wedstrijd verkocht - en daar verdien ik flink aan- maar DGK is heel serieus en oprecht.![]()
Ehm... net als Erics moeder, mijn vader dus... Maar hij was gek op Parijs hoor, alleen zag hij jou waarschijnlijk over het hoofdquote:Op woensdag 4 april 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo dat duurde... moet ik je vader nog ff de groeten doen als hij weer langs komt??![]()
Onder aan de trap?? Ze hebben een flat met een zolder?? Toe maar..quote:Op woensdag 4 april 2007 02:53 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Stond mama onderaan de trap ordinair te schreeuwen dat je moet gaan slapen?![]()
Leandra zou je zo herkennen hoor....10 zwervers op een rij en de enige vuilniszak is zij...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ehm... net als Erics moeder, mijn vader dus... Maar hij was gek op Parijs hoor, alleen zag hij jou waarschijnlijk over het hoofd![]()
Ik heb gemerkt dat je soms moeite hebt met ironie van bepaalde fokkers.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook een heel dom wijf, dat moet je toch zo langzamerhand wel gemerkt hebben? Geen greintje IQ, en als ik dan nog tenminste de sexy looks van Amanda had, maar ja...
Welterusten ...ik hoop dat je de hele nacht wakker ligt...quote:Op woensdag 4 april 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Ik moet echt weer naar bed. Welterusten allemaal en slaap lekker Krijg allemaal het heen en weer.
Going out with a bangquote:Op woensdag 4 april 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Ik moet echt weer naar bed. Welterusten allemaal en slaap lekker Krijg allemaal het heen en weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |