Eerder verveling.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:54 schreef Elseetje het volgende:
Iemand hier heeft last van grootheidswaan...![]()
Meneer de directeur.quote:
Weekje tussenvrij.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Floripas het volgende:
Ik zag twee ranke gothicmeisjes staan zoenen langs de Zaan.
waarna ze zwaar onder de paddo's en anti depressiva van een brug sprongen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Floripas het volgende:
En, wat deed dat met je?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Floripas het volgende:
Gothalto's dan.quote:
Ik neem aan dat je veganisten bedoelt?quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:29 schreef du_ke het volgende:
Die gothics zien er vaak nog ongezonder uit dan vega's!
Die zien er bijna per definitie niet goed uitquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je veganisten bedoelt?![]()
Gadverdamme wat een volksophitsing.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rOM-5Pj7a30
Ahh mooi. En ook nog de videoclip middels subsidie betaalt door dezelfde Nederlander die hij zou haat. Mooi mooi mooi. Met dit soort gasten hoef je helemaal het vuurtje niet verder op te stoken, dat doen zij wel voor je.
Als ze dat nou meteen hadden gedaan, dan was er nooit een oranje-revolutie nodig geweest en had de Oekraïner geen marktprijzen (verdubbeling) hoeven te betalen voor z'n energie. Hoe lang heeft die plofkop gezeten? Een jaar maar volgens mij.quote:President Oekraïne ontbindt parlement
Uitgegeven: 2 april 2007 20:40
Laatst gewijzigd: 2 april 2007 23:06
KIEV - President Viktor Joesjtsjenko van Oekraïne heeft maandag het parlement ontbonden en nieuwe verkiezingen gelast. Dat maakte hij bekend tijdens een televisietoespraak.
De pro-westerse president is al maanden in een bittere machtstrijd verwikkeld met de door pro-Russische partijen gedomineerde volksvertegenwoordiging.
Staatsgreep
Het parlement was vooruitlopend op de toespraak in spoedberaad bijeengekomen en heeft het besluit van het staatshoofd naast zich neergelegd. De parlementariërs steunden een resolutie waarin zij het decreet omschrijven als "een stap richting een staatsgreep".
Zij verklaarden geen geld vrij te zullen maken voor de verkiezingen en stemden voor het ontslag van de centrale kiescommissie. "Wij bezwijken niet voor een dictaat", aldus parlementsvoorzitter Aleksander Moros.
Plicht
Volgens Joesjtsjenko was het zijn "plicht" om het parlement te ontbinden omdat het parlement de grondwet heeft geschonden. Hij kwam tot het besluit na eerder op de dag zeven uur tevergeefs te hebben overlegd met parlementaire leiders. De president verklaarde alle zaken "onder controle" te hebben.
Hij zei tot zijn besluit te zijn gekomen uit "de essentiële behoefte om de staat, zijn soevereiniteit en zijn territoriale integriteit te bewaren". Volgens hem kan alleen een vervroegde stembusgang een eind maken aan de politieke machtsstrijd in het land.
Grondwet
De president benoemde in augustus met tegenzin Janoekovitsj tot premier omdat zijn eigen bondgenoten er niet in slaagden een regering te vormen. De nieuwe eerste minister had op dat moment de steun van 239 van de 450 parlementariërs.
Sindsdien zijn al twintig volksvertegenwoordigers overgelopen naar de premier. Volgens de president is dit in strijd met de grondwet.
Machtspositie
In het overleg eerder op de dag verklaarde Joesjtsjenko dat de premier en zijn aanhangers de "macht proberen te grijpen". De president vreest echter ook voor zijn eigen machtspositie.
Als het pro-Russische blok tot driehonderd zou aangroeien, kan die presidentiële veto's te niet doen en grondwetswijzigingen doorvoeren.
Demonstratie
In het centrum van de hoofdstad Kiev demonstreren enkele duizenden aanhangers van de premier. Zij hebben hun tenten in het centrum van de stad opgeslagen en zeggen zich te zullen verzetten tegen nieuwe verkiezingen. In het weekeinde waren al duizenden medestanders van de president in Kiev de straat opgegaan om hun steun te betuigen.
Ik sloeg Gothics altijd met mijn lineaal toen ik nog op school zat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:18 schreef Floripas het volgende:
Waarom komt hij ook nog eens uit mijn "stad"? ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ahh mooi. En ook nog de videoclip middels subsidie betaalt door dezelfde Nederlander die hij zou haat. Mooi mooi mooi. Met dit soort gasten hoef je helemaal het vuurtje niet verder op te stoken, dat doen zij wel voor je.
Eerst Raymzter die Marokkanen grondleggers van de wis- en sterrenkunde noemt, en nu een hele verborgen geschiedenis van enige eeuwen waarin Nederland geheel werd opgebouwd door een brigade Riffijnenquote:het land dat is opgebouwd door "onze vaders" maar ons ziet als gevaar,
Dat is pas een mooi ideaal!quote:'Mijn nummer is een waarschuwing".
Dat bestaat niet. Zonder leipe mocro flavour geen Nederland, en geen wetenschap, geen vrijheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Eerst Raymzter die Marokkanen grondleggers van de wis- en sterrenkunde noemt, en nu een hele verborgen geschiedenis van enige eeuwen waarin Nederland geheel werd opgebouwd door een brigade Riffijnen. Is er iets dat die lui niet kunnen?
Ik ken persoonlijk alleen maar gezonde vegetariërsquote:Op dinsdag 3 april 2007 15:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zien er bijna per definitie niet goed uit. Vegetariërs zijn wisselend maar vaak is het niet best helaas
![]()
Bruin kleurtje is de definitie van gezond?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef Elseetje het volgende:
Ik ken persoonlijk alleen maar gezonde vegetariërs(Lekker bruin kleurtje in de zomer, bleek tintje in de winter, want geen zon)
Elementair, maar wezenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat bestaat niet. Zonder leipe mocro flavour geen Nederland, en geen wetenschap, geen vrijheid.
Nee, maar zo zien ze eruitquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bruin kleurtje is de definitie van gezond?
Het is maar wat ze onder opbouwen verstaan. Moskee hier, moskee daar, misschien?quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef Apropos het volgende:
[..]
Eerst Raymzter die Marokkanen grondleggers van de wis- en sterrenkunde noemt, en nu een hele verborgen geschiedenis van enige eeuwen waarin Nederland geheel werd opgebouwd door een brigade Riffijnen. Is er iets dat die lui niet kunnen?
[..]
Dat is pas een mooi ideaal!
Had jij al Gothjes dan? Wij hadden nog wat naweeën van de new wave, en punk, alternatievo's enzo. En toen kwam grunge - maar toen zat ik al in de zesde.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik sloeg Gothics altijd met mijn lineaal toen ik nog op school zat.
Ik herinner me grunge nauwelijks, al zat ik er middenin. Dit klinkt wel heel bejaard.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef sigme het volgende:
En toen kwam grunge - maar toen zat ik al in de zesde.
Tsja, ik heb Kurt Cobain ontmoet voordat 'ie beroemd was, zo oud ben ik.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik herinner me grunge nauwelijks, al zat ik er middenin. Dit klinkt wel heel bejaard.
toen moest wiskunde nog wereldkundig gemaakt worden, net als moslimsquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik herinner me grunge nauwelijks, al zat ik er middenin. Dit klinkt wel heel bejaard.
Je zit ernaast, denk ik, al heb ik natuurlijk wel een voorliefde voor de waarheid.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:49 schreef Apropos het volgende:
Heeft een ''veraan'' een bijzondere voorliefde voor de waarheid, of zit ik er naast?
En je geliefde maar argeloos naar Amerikaanse homopulp (uitgezonderd Greg en Dharma) kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef sigme het volgende:
De kapper was dicht.
Toen ben ik bij een kennis met een klerenwinkel naar binnen gelopen en die had zoveel leuks in de nieuwe collectie dat ik me te buiten ben gegaan - en eerst maar eens wat geld van de spaarrekening naar de betaalrekening moet overmaken.
Gelukkig hebben we gewoon elk eigen zakgeld - mijn kleertjes moet ik daarvan betalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
En je geliefde maar argeloos naar Amerikaanse homopulp (uitgezonderd Greg en Dharma) kijken.
Ze werden nog geen goths genoemd denk ik maar ze waren er al wel degelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Had jij al Gothjes dan? Wij hadden nog wat naweeën van de new wave, en punk, alternatievo's enzo. En toen kwam grunge - maar toen zat ik al in de zesde.
Dank für die Blumenquote:Op dinsdag 3 april 2007 16:50 schreef sigme het volgende:
De kapper was dicht.
Toen ben ik bij een kennis met een klerenwinkel naar binnen gelopen en die had zoveel leuks in de nieuwe collectie dat ik me te buiten ben gegaan - en eerst maar eens wat geld van de spaarrekening naar de betaalrekening moet overmaken.
Nirvana was ook koel. Toenquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze werden nog geen goths genoemd denk ik maar ze waren er al wel degelijk.
Wij noemden ze Alto's.
In de grunge zat ik sowieso wel midden in. Vond Nirvana ook wel koel trouwens toen
Hast du einen Kleidungladen?quote:
Vera is toch wel erg bekend onderhand. Onder de mensen met een beetje muzieksmaakquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:12 schreef sigme het volgende:
Nirvana wás ook koel - jammer dat er teveel mensen achter kwamen.
Na de echte doorbraak kwamen er veel te veel mensen in onze club; op zoek naar de nieuwe Nirvana.
Apropos, Vera is een underground concertpodium, dat draait op vrijwilligers.
Je had nog een pakketje vreselijk verantwoord lamsvlees kunnen oppikken. Volgende keerquote:
thabit had ook al zo'n prachtige uitdrukking: ''als je het doorprikt, zie je dat het kant noch wal raakt.''quote:underground concertpodium, dat draait op vrijwilligers.
Zelfs dat niet, want ze heulden met de nazi's! Handschar divisie weet je nog!quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is maar wat ze onder opbouwen verstaan. Moskee hier, moskee daar, misschien?![]()
Nee, je moet nog uitvissen wat het te maken heeft met het onderschrift van Bellarmine.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:14 schreef Apropos het volgende:
Dank, nu kan ik weer studeren.
jazeker en de kama!quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, want ze heulden met de nazi's! Handschar divisie weet je nog!![]()
Je begint echt mama te worden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, je moet nog uitvissen wat het te maken heeft met het onderschrift van Bellarmine.
Dat waren moslims...marokkanen/bosniers...1 pot nat...het waren moslims...en dus de handschar divisie...en dat over die 100.000 zogenaamde geallieerde moslimdoden uit Noord Afrika is een links leugen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Apropos het volgende:
Dat waren Bosniers, Nederlanders heulden niet met de bezetter! Nooit, zeg ik je!
Zaten alle officieren in de dop ook al bij de Waffen-SS?quote:
Ben je nu werkelijk serieus?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
En cultureel gezien hebben marokkanen niets bijgedrage aan bijv. de Nederpop.. of de politiek...of...humor....of....tv..
Gelukkig zijn er altijd positieve uitzonderingen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk alleen maar gezonde vegetariërs(Lekker bruin kleurtje in de zomer, bleek tintje in de winter, want geen zon)
Jij begon eroverquote:
Wat doet fucking muzieksmaak er toe? Dat je Blof leuker vind dan Ali B, dat maakt cultureel gezien geen reet uit. Het is een bijdrage aan nederpop of je het nu lelijk vind of niet. Net als dat het geen reet uit maakt of je Najib Amhali leuk vind of niet......of Shouf Shouf Habibi.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je nu werkelijk serieus?
Mijn god, wat sneu. Ik zou Ali B. toch echt niet willen vergelijken met het kaliber Blof of Doe Maar.
Nee, maar een Najib Amhali wel weer met een Theo Maassen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je nu werkelijk serieus?
Mijn god, wat sneu. Ik zou Ali B. toch echt niet willen vergelijken met het kaliber Blof of Doe Maar.
Geef mij het onderschrift van Bellarmine en ik zal de aarde bewegenquote:
je bent dus echt serieus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat doet fucking muzieksmaak er toe? Dat je Blof leuker vind dan Ali B, dat maakt cultureel gezien geen reet uit. Het is een bijdrage aan nederpop of je het nu lelijk vind of niet.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar een Najib Amhali wel weer met een Theo Maassen.
Goed argument. Ik ben bijna van tafel gestoten nu.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je bent dus echt serieus.![]()
![]()
![]()
Een bijdrage.![]()
Vroeger toen we in de kerk moesten zitten, dan gaven we ook een bijdrage als de collectant voorbij kwam.
Maar liefst een cent, of een propje of een ijzerdraadje.![]()
En blijft een typisch Nederlands fenomeen en is een Nederlands culturele muziekuitspatting...prachtig toch.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:24 schreef Apropos het volgende:
Bloef is geen haar beter dan Ali B, maar heeft wel meer pretenties.
Dan hebben we hier krasse knarren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ali B. is de handpop van bejaard en politiek-correct Nederland.
Amicus verus est rara avis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geef mij het onderschrift van Bellarmine en ik zal de aarde bewegen.
En Theo Maassen de hoer van rechts.... doet dat er wat toe?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ali B. is de handpop van bejaard en politiek-correct Nederland.
Il n’y a que les idiots qui ne changent pas d’avis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Amicus verus est rara avis.
* zet voeten stevig op de grond
"Een losse vogel is een echte vriend".quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Handig voor mensen die interessant willen doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik besteed gewoon geen energie aan hem. Dat kan ik je aanraden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik Ali B. een voorgefrabiceerde knuffelallo wil noemen of gewoon een smiechelende mongool.
Tja ik irriteer me ook mateloos aan hem en zijn nogal kinderachtige gedrag.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik besteed gewoon geen energie aan hem. Dat kan ik je aanraden.
Een echte vriend is een zeldzame vogel.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
"Een losse vogel is een echte vriend".
![]()
![]()
![]()
Ik kan wel Latijn, zeg, maar die zin is op z'n zachtst gezegd nogal mank.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een echte vriend is een zeldzame vogel.![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik besteed gewoon geen energie aan hem. Dat kan ik je aanraden.
Ik verander wel van mening, maar niet van vrienden.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Il n�y a que les idiots qui ne changent pas d�avis.
Luister ook naar de andere partij.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Luister [insert arabische kriebel] de andere kant ook uit?
Wel aan probleemwijken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
En cultureel gezien hebben marokkanen niets bijgedrage aan bijv. de Nederpop.. of de politiek...of...humor....of....tv..
Hij is zowat in z'n eentje verantwoordelijk voor de dood van hihop. Wereldwijd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik ben er nog niet over uit of ik Ali B. een voorgefrabiceerde knuffelallo wil noemen of gewoon een smiechelende mongool.
In dat geval is Ali B. een Churchilliaanse held.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is zowat in z'n eentje verantwoordelijk voor de dood van hihop. Wereldwijd.
Dat zou ik een gulden bijdrage kunnen noemen, ware het niet dat hij zelfs geen hiphop benadert. Ik verdenk hem ervan de teksten van Pechtold te verkrijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat ik zei, dus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Luister ook naar de andere partij.
Die 8 was natuurlijk om je te verwarren.![]()
Wat wil je nu bewijzen joh?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat doet fucking muzieksmaak er toe? Dat je Blof leuker vind dan Ali B, dat maakt cultureel gezien geen reet uit. Het is een bijdrage aan nederpop of je het nu lelijk vind of niet. Net als dat het geen reet uit maakt of je Najib Amhali leuk vind of niet......of Shouf Shouf Habibi.
Oma Marionette?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:00 schreef sigme het volgende:
Wat is / betekent 'grandguignol'?
Sidekick van z'n stigma verlossen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Zo zo Sigme, ben jij een modje..... en wat heb jij daar allemaal voor moeten doen??
Mijn achterwerk en mijn tieten tonen, zoals elke fokmoddin betaamt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Zo zo Sigme, ben jij een modje..... en wat heb jij daar allemaal voor moeten doen??![]()
![]()
Dank!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oma Marionette?
http://www.grandguignol.com/
Zeg maar het theater van 300.
Uiteraard, ik heb prompt een lijst ingeleverd met daarop de namen van iedereen die me ooit heeft tegengesproken, margarine heeft gegeten, spelfouten maakte of domme dingen zei.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef JohnDope het volgende:
ennuh heb je al wat bannetjes uitgedeeld?
En hebben de mods eigenlijk ook een target, netzoals bij de politie, dat ze per jaar zegmaar, een minimaal aantal bans moeten zetten?
Altijd jammer als mensen de uitzondering als regel beschouwen. Ach, wat zou de mensheid zonder vooroordelen zijn? Fok wemelt er in ieder geval vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd positieve uitzonderingen.
DMX: Al who?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik vond dat Sidekick het ergens mooi zei: corvee. Het voelt als corvee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef JohnDope het volgende:
En geeft dat mod-zijn nou ook een soort status/verheven-gevoel?
Hij heeft dat na drie jaar, jij bent net begonnen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik vond dat Sidekick het ergens mooi zei: corvee. Het voelt als corvee.
EY!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:06 schreef JohnDope het volgende:
Tja hier in deze mannenwereld ben jij wel koningin.... leuk heh hier
jaloers?quote:
Jij doet het met vrouwen, dus ben je een man ja!quote:
Daar heeft ze hulpstukken voor nodig, Aaah. Dus geen man.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jij doet het met vrouwen, dus ben je een man ja!
Ik weet het niet, heb niet gevoeld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar heeft ze hulpstukken voor nodig, Aaah. Dus geen man.
Scherp.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik weet het niet, heb niet gevoeld.
Dat weet ik ook niet, of ze scherp is. Ik denk het wel, pittig vrouwtje.quote:
Heeft BaajGua.. Daniel J. weer iets te melden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:47 schreef Apropos het volgende:
Grieken. Duitsers
. New Yorkers
. Studenten
. Administratie
. Seniors
. Targets
. Zelfportretten
. Wereldbevolking
.
Nee, dat is zo'n beetje mijn ontlading na een dagje lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heeft BaajGua.. Daniel J. weer iets te melden?
O, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat weet ik ook niet, of ze scherp is. Ik denk het wel, pittig vrouwtje.
Boehoe snik ik ben Marokkaan en ik word zo gediscrimineerd en NL is zooooo kut ik woon in de ghetto van Alphen aan de Rijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Waar ish die zzzeikwijf?!quote:Pracissor (6 hours ago)
Hij kent een land waar alles blijkbaar stukken beter is, wat houdt die zeikwijf toch tegen om te gaan?
quote:werkelijk een tsunami van geenstijlnazi's hierzo.
Geenstijlpaupers zijn mensen zonder ziel, zonder hart, totaal verpauperd doordat een keer een moccro hun vriendinnetje in haar kontje heeft geneukt moehahaaaaa
Op de youtube link een paar posts terug.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
Woehoe! Waar staat-ie?
Een vrouw is niet recht en hoekigquote:
op de youtubelink van x-ray. Je weetsquote:
Een bef heet dat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Poesjes met zwart haar en een sik.![]()
Guitig beestje.quote:
Wat een projectie.. heerlijk..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Boehoe snik ik ben Marokkaan en ik word zo gediscrimineerd en NL is zooooo kut ik woon in de ghetto van Alphen aan de Rijndaar heb ik het zoooo slecht dat ik met geld betaald door de NLe belastingbetaler een videoclip kan maken waarin ik NL totaal afkanker en terrorisme verheerlijk
Boehoehoe ik ben Marokkaan NL is zooo slecht voor mij dat ik wel terrorist MOET worden
[afbeelding]
Die kan ik wel aan.quote:
Heel aardig, maar ik ga zelf voor http://www.youtube.com/watch?v=kssLPPgcdgoquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Autodidact.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef JohnDope het volgende:
niet voor de 1 euro neger?
http://www.youtube.com/watch?v=_Un1jD-FuxY
WTF?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef JohnDope het volgende:
niet voor de 1 euro neger?
http://www.youtube.com/watch?v=_Un1jD-FuxY
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:01 schreef Floripas het volgende:
Vergeet je handschoentjes niet!
Nee, dat is pijpen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had meer van dit verwacht...
Dit geldt ook voor Blanken en Politici.quote:Je moet eigenlijk gangster zijn om te rappen, je moet crimineel zijn om te rappen,
Je kan niet zo maar gaan rappen weet je. Rappen is onze cultuur, onze zwarte cultuur, is voor negers, voor gangsters, voor criminelen
Ik wil geen 1 of andere suffe marokkaanse mannetje met een scheve petje zien staan, rappuh rappuh, hij vertegenwoordigt mij niet.
Racist.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:20 schreef JohnDope het volgende:
Owja Blanke Rappers zijn Neppers.
Hoezo? Rappen bestond al in de jaren vijftig en zestig, en toen deden blanken het ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:27 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het eerder racistisch dat blanken überhaupt rappen. Die gasten hebben totaal geen respect voor de Zwarte Cultuur.
Zo groot?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:15 schreef Floripas het volgende:
Nee, dat is pijpen.
Ze bestaan nog steeds, de mensen die niet tegen een goed gebekte vrouw kunnen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef JohnDope het volgende:
je moet niet zo denigrerend doen, mevrouw de Blanke met jouw pseudo wijze blanke-gepraat mbt Rap, ga maar lekker met een echte Hosselaar praten, als je mij niet gelooft. Die zeggen precies hetzelfde wat ik zeg.
Tabee
Ik moet nu denken aan die onbenul die ik eens op de radio hoorde verkondigen dat Shakespeare de eerste rapper was en door hem altijd ''MC William'' werd genoemd. Het spijt me, ik kan er niets aan doen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoezo? Rappen bestond al in de jaren vijftig en zestig
Wat doet je denken dat ik blank ben?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:35 schreef JohnDope het volgende:
je moet niet zo denigrerend doen, mevrouw de Blanke met jouw pseudo wijze blanke-gepraat mbt Rap, ga maar lekker met een echte/oprechte Hosselaar praten, als je mij niet gelooft. Die zeggen precies hetzelfde wat ik zeg.
Tabee
Oh ja hoor. Helemaal.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze bestaan nog steeds, de mensen die niet tegen een goed gebekte vrouw kunnen.
Achter het aanrecht jij, en dan heb je al rechten genoeg! zoiets?
John is een beetje onpeilbaar, maar zeker niet eentje van de vrouw-hoort-achter-het-aanrechtquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Negroide medievisten die op de hoogte zijn van de ergerniswekkende geleerdheid van Alexandrijnse dichters zijn doorgaans op de armen van een geschonden Zeusbeeld te tellenquote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat ik blank ben?
Oh ja? Ik ken er minstens drie.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Negroide medievisten die op de hoogte zijn van de ergerniswekkende geleerdheid van Alexandrijnse dichters zijn doorgaans op de armen van een geschonden Zeusbeeld te tellen.
Uiteraard. Jij kent immers alles en iedereen.quote:
Rood! Roos! PvdA! Labour! PS!quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:26 schreef sigme het volgende:
Voor als ik per ongeluk op het verkeerde knopje heb gedrukt:
Niet, dat ben jij toch. Jij weet toch precies hoe hele bevolkingsgroepen denken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij kent immers alles en iedereen.
quote:
Nee, doophoofd, ik kom op congressen. Duh.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij kent immers alles en iedereen.
Oh vandaar. Jeetje zeg. Stom van me hoe kon ik dat nu vergeten?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, doophoofd, ik kom op congressen. Duh.
Nee ik som slechts op wat dat volk zelf in het openbaar zegt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet, dat ben jij toch. Jij weet toch precies hoe hele bevolkingsgroepen denken?
Sinds wanneer kan een complete bevolking in het openbaar spreken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik som slechts op wat dat volk zelf in het openbaar zegt.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan een complete bevolking in het openbaar spreken?
Da's niet de eerste keer he?quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh vandaar. Jeetje zeg. Stom van me hoe kon ik dat nu vergeten?![]()
houden we erin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
Ongelooflijk dat er nog Nazivergelijkingen bestaan die men dient af te stoffen!
Check.quote:
't Kostte vast wat tijd, maar als er nog meer HOC-lijstjes volgen krijgt dat topic een schop.quote:
Kijk eens in de goot.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
waar is SCH?
mogelijk, mogelijk, maar wellicht is ze ook thee gaan drinken met "leuke" Marokkaanse knulletjesquote:
Met hem doen ze dingen gratis waar ze anderen voor laten betalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mogelijk, mogelijk, maar wellicht is ze ook thee gaan drinken met "leuke" Marokkaanse knulletjes
voorkennis..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Let op die betrekkelijk voornaamwoorden!
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Tijdens deze stage werd mijn kennis op ITIL-gebied sterk vergroot, wat ik heel leuk vond.
Klinkt al lekker foutquote:ITIL is geen methode of model, maar eerder een set van best practices
best voor te stellen bij de flessenembalagequote:
W00t! Ga je mee?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:31 schreef Aoristus het volgende:
Hee Floripas, ik las laatst dat Goran Bregovic naar het muziekgebouw aan het IJ komt, deze maand ofzo. De kosten waren vrij hoog, iets van 45 euri ofzo.
Hij vindt de SP xenofoob, geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dát valt me dan weer mee van SCH
Hehe. Doe maar, om "het kabinet te etteren".quote:Op woensdag 4 april 2007 02:38 schreef Godslasteraar het volgende:
al moet ik bekennen dat ik bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen voor de SP gestemd heb, puur om dit kabinet te etteren
Nope, ga al naar Public Enemy in de Melkweg. Da's minstens zo stoer. Een cjp pas schijnt trouwens wel te helpen, iets van 50 % ofzo. Veel plezier!quote:
Ik vraag wel of ik op de gastenlijst mag. De moeite van het proberen waard.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nope, ga al naar Public Enemy in de Melkweg. Da's minstens zo stoer. Een cjp pas schijnt trouwens wel te helpen, iets van 50 % ofzo. Veel plezier!
Ik ben, op 2 uurtjes morgen na, vrij tot volgende week donderdag.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
't Is weer prachtig weer, ik ben weer vrij, ik weet niet wat jullie zoal gaan doen maar *ik* ga de hele dag van de zon genieten.
![]()
Voor 1 mei, kan ik m'n no-claim van 2006 terugverwachten..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Skyradio deuntjeswanneer je in de wachtstaat.
Ach ze heeft even een grote mond opgezet en is er nu vandoor gerend.quote:
Met verkeerde beentje uit bed gestapt?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach ze heeft even een grote mond opgezet en is er nu vandoor gerend.
Nee, je hebt ze weggejaagd.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is iedereen aan het werk en/of de bloemetjes buiten aan het zetten?
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik vermoord word, draag jij morele schuld eraan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Met verkeerde beentje uit bed gestapt?
quote:
Ik zit voor m'n belastingaangifte. Ik zit te boggen.quote:
Je kan het ook gewoon direct aan me vragen hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Behoorlijk... Was 'ie nou al vrij of nog niet?
Aan wie?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon direct aan me vragen hoor.![]()
Als je daar mee klaar bent kun je evt. nog wel de laatste stelling van Fermat bewijzen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit voor m'n belastingaangifte. Ik zit te boggen.![]()
Irriteer je je je leerlingen ook altijd zo?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als ik iedereen zo irriteer, dan ga ik wel weer.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Soms.....quote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Irriteer je je je leerlingen ook altijd zo?
Nee, wacht. Doe mijnm aangifte ook maar, nu je toch bezig bent.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De BlankePolitiekCorrecteManier van praten altijd van jou....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat ik blank ben?
Jij met Misbaksel.quote:
Misbaksels. Jij voelde je aangesprokenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij met Misbaksel.Ik semi-gevat terug doen, ben ik vervolgens meteen met het verkeerde been uit bed gestapt!
Je kan wel weer gaan slijmen bij die juffrouw, maar ik heb een duidelijk punt op dit gebied. Zij kan over alles mee praten, maar over dat rap-verhaal sloeg zij finaal de plank mis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ja, maar dus. Jij voelde je aangesproken bij met het woord(je) slet! Duszquote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misbaksels. Jij voelde je aangesproken![]()
Dat zou je aan moeten spreken, jij slaat meestal de plank misquote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan wel weer gaan slijmen bij die juffrouw, maar ik heb een duidelijk punt op dit gebied. Zij kan over alles mee praten, maar over dat rap-verhaal sloeg zij finaal de plank mis.
Niet aangesproken. Maar als je dat achter mijn groet plaatst ja... Dan ga ik er vanuit dat je het tegen mij zegt. Als ze op straat 'hey meisje' roepen, en er is verder geen vrouwwezen in de buurt, dan ga ik er vanuit dat ze het tegen mij zeggen, ook al voel ik me niet aangesprokenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, maar dus. Jij voelde je aangesproken bij met het woord(je) slet! Dusz
Katje toch.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zou je aan moeten spreken, jij slaat meestal de plank mis![]()
Ga jij maar even mijn historie door lezen, ik ben als 1 van de weinigen in pol van 'alle markten thuis'.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zou je aan moeten spreken, jij slaat meestal de plank mis![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet aangesproken. Maar als je dat achter mijn groet plaatst ja... Dan ga ik er vanuit dat je het tegen mij zegt. Als ze op straat 'hey meisje' roepen, en er is verder geen vrouwwezen in de buurt, dan ga ik er vanuit dat ze het tegen mij zeggen, ook al voel ik me niet aangesprokenMaar feitelijk ben je door de mand gevallen, is alles goed met je gevoel voor eigenwaarde?
![]()
Ik lag nog in m'n nestquote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is iedereen aan het werk en/of de bloemetjes buiten aan het zetten?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Kan je mij statestieken aantonen van tientallen miljoenen doden buiten de tweede wereldoorlog?![]()
Dat wilde ik ook. Maar het oudpapier moet voor 9.00 aan de straat staan.quote:
Hemel tergend.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Elseetje het volgende:
Hoe kom ik anders van m'n imago van 'POL-mejuffrouw' af??
Het is dat ik het te druk heb, anders zou ik een Holocaustban voor meneer aanvragen.quote:
Naaktfoto's publiceren in KPD of B&H. En dan je virtueel laten opgeilen door alleenstaande computerrukkers.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Elseetje het volgende:
Hoe kom ik anders van m'n imago van 'POL-mejuffrouw' af??
Zeg, we houden het wel binnen POL hè? En met woorden svp!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Naaktfoto's publiceren in KPD of B&H. En dan je virtueel laten opgeilen door alleenstaande computerrukkers.
De zon schijntquote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Reya het volgende:
Je komt geforceerd over, Elseetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |