Wat wil je nu bewijzen joh?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat doet fucking muzieksmaak er toe? Dat je Blof leuker vind dan Ali B, dat maakt cultureel gezien geen reet uit. Het is een bijdrage aan nederpop of je het nu lelijk vind of niet. Net als dat het geen reet uit maakt of je Najib Amhali leuk vind of niet......of Shouf Shouf Habibi.
Oma Marionette?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:00 schreef sigme het volgende:
Wat is / betekent 'grandguignol'?
Sidekick van z'n stigma verlossen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Zo zo Sigme, ben jij een modje..... en wat heb jij daar allemaal voor moeten doen??
Mijn achterwerk en mijn tieten tonen, zoals elke fokmoddin betaamt.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef JohnDope het volgende:
Zo zo Sigme, ben jij een modje..... en wat heb jij daar allemaal voor moeten doen??![]()
![]()
Dank!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oma Marionette?
http://www.grandguignol.com/
Zeg maar het theater van 300.
Uiteraard, ik heb prompt een lijst ingeleverd met daarop de namen van iedereen die me ooit heeft tegengesproken, margarine heeft gegeten, spelfouten maakte of domme dingen zei.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef JohnDope het volgende:
ennuh heb je al wat bannetjes uitgedeeld?
En hebben de mods eigenlijk ook een target, netzoals bij de politie, dat ze per jaar zegmaar, een minimaal aantal bans moeten zetten?
Altijd jammer als mensen de uitzondering als regel beschouwen. Ach, wat zou de mensheid zonder vooroordelen zijn? Fok wemelt er in ieder geval vanquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er altijd positieve uitzonderingen.
DMX: Al who?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is zowat in z'n eentje verantwoordelijk voor de dood van hihop. Wereldwijd.
Nee, dat dan weer niet. Ik vond dat Sidekick het ergens mooi zei: corvee. Het voelt als corvee.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:10 schreef JohnDope het volgende:
En geeft dat mod-zijn nou ook een soort status/verheven-gevoel?
Hij heeft dat na drie jaar, jij bent net begonnen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik vond dat Sidekick het ergens mooi zei: corvee. Het voelt als corvee.
EY!!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:06 schreef JohnDope het volgende:
Tja hier in deze mannenwereld ben jij wel koningin.... leuk heh hier
jaloers?quote:
Jij doet het met vrouwen, dus ben je een man ja!quote:
Daar heeft ze hulpstukken voor nodig, Aaah. Dus geen man.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jij doet het met vrouwen, dus ben je een man ja!
Ik weet het niet, heb niet gevoeld.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar heeft ze hulpstukken voor nodig, Aaah. Dus geen man.
Scherp.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik weet het niet, heb niet gevoeld.
Dat weet ik ook niet, of ze scherp is. Ik denk het wel, pittig vrouwtje.quote:
Heeft BaajGua.. Daniel J. weer iets te melden?quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:47 schreef Apropos het volgende:
Grieken. Duitsers
. New Yorkers
. Studenten
. Administratie
. Seniors
. Targets
. Zelfportretten
. Wereldbevolking
.
Nee, dat is zo'n beetje mijn ontlading na een dagje lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Heeft BaajGua.. Daniel J. weer iets te melden?
O, daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op dinsdag 3 april 2007 18:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat weet ik ook niet, of ze scherp is. Ik denk het wel, pittig vrouwtje.
Boehoe snik ik ben Marokkaan en ik word zo gediscrimineerd en NL is zooooo kut ik woon in de ghetto van Alphen aan de Rijnquote:Op dinsdag 3 april 2007 17:18 schreef Mutant01 het volgende:
En cultureel gezien hebben marokkanen niets bijgedrage aan bijv. de Nederpop.. of de politiek...of...humor....of....tv..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rOM-5Pj7a30
Ahh mooi. En ook nog de videoclip middels subsidie betaalt door dezelfde Nederlander die hij zou haat. Mooi mooi mooi. Met dit soort gasten hoef je helemaal het vuurtje niet verder op te stoken, dat doen zij wel voor je.
Waar ish die zzzeikwijf?!quote:Pracissor (6 hours ago)
Hij kent een land waar alles blijkbaar stukken beter is, wat houdt die zeikwijf toch tegen om te gaan?
quote:werkelijk een tsunami van geenstijlnazi's hierzo.
Geenstijlpaupers zijn mensen zonder ziel, zonder hart, totaal verpauperd doordat een keer een moccro hun vriendinnetje in haar kontje heeft geneukt moehahaaaaa
Op de youtube link een paar posts terug.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:37 schreef Floripas het volgende:
Woehoe! Waar staat-ie?
Een vrouw is niet recht en hoekigquote:
op de youtubelink van x-ray. Je weetsquote:
Een bef heet dat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Poesjes met zwart haar en een sik.![]()
Guitig beestje.quote:
Wat een projectie.. heerlijk..quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Boehoe snik ik ben Marokkaan en ik word zo gediscrimineerd en NL is zooooo kut ik woon in de ghetto van Alphen aan de Rijndaar heb ik het zoooo slecht dat ik met geld betaald door de NLe belastingbetaler een videoclip kan maken waarin ik NL totaal afkanker en terrorisme verheerlijk
Boehoehoe ik ben Marokkaan NL is zooo slecht voor mij dat ik wel terrorist MOET worden
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |