houden we erin.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:33 schreef Apropos het volgende:
Ongelooflijk dat er nog Nazivergelijkingen bestaan die men dient af te stoffen!
Check.quote:
't Kostte vast wat tijd, maar als er nog meer HOC-lijstjes volgen krijgt dat topic een schop.quote:
Kijk eens in de goot.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:36 schreef Godslasteraar het volgende:
waar is SCH?
mogelijk, mogelijk, maar wellicht is ze ook thee gaan drinken met "leuke" Marokkaanse knulletjesquote:
Met hem doen ze dingen gratis waar ze anderen voor laten betalen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 22:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
mogelijk, mogelijk, maar wellicht is ze ook thee gaan drinken met "leuke" Marokkaanse knulletjes
voorkennis..quote:Op woensdag 4 april 2007 00:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Let op die betrekkelijk voornaamwoorden!
quote:Op woensdag 4 april 2007 00:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Tijdens deze stage werd mijn kennis op ITIL-gebied sterk vergroot, wat ik heel leuk vond.
Klinkt al lekker foutquote:ITIL is geen methode of model, maar eerder een set van best practices
best voor te stellen bij de flessenembalagequote:
W00t! Ga je mee?quote:Op woensdag 4 april 2007 02:31 schreef Aoristus het volgende:
Hee Floripas, ik las laatst dat Goran Bregovic naar het muziekgebouw aan het IJ komt, deze maand ofzo. De kosten waren vrij hoog, iets van 45 euri ofzo.
Hij vindt de SP xenofoob, geloof ik.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
dát valt me dan weer mee van SCH
Hehe. Doe maar, om "het kabinet te etteren".quote:Op woensdag 4 april 2007 02:38 schreef Godslasteraar het volgende:
al moet ik bekennen dat ik bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen voor de SP gestemd heb, puur om dit kabinet te etteren
Nope, ga al naar Public Enemy in de Melkweg. Da's minstens zo stoer. Een cjp pas schijnt trouwens wel te helpen, iets van 50 % ofzo. Veel plezier!quote:
Ik vraag wel of ik op de gastenlijst mag. De moeite van het proberen waard.quote:Op woensdag 4 april 2007 02:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nope, ga al naar Public Enemy in de Melkweg. Da's minstens zo stoer. Een cjp pas schijnt trouwens wel te helpen, iets van 50 % ofzo. Veel plezier!
Ik ben, op 2 uurtjes morgen na, vrij tot volgende week donderdag.quote:Op woensdag 4 april 2007 09:31 schreef sigme het volgende:
't Is weer prachtig weer, ik ben weer vrij, ik weet niet wat jullie zoal gaan doen maar *ik* ga de hele dag van de zon genieten.
![]()
Voor 1 mei, kan ik m'n no-claim van 2006 terugverwachten..quote:Op woensdag 4 april 2007 10:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Skyradio deuntjeswanneer je in de wachtstaat.
Ach ze heeft even een grote mond opgezet en is er nu vandoor gerend.quote:
Met verkeerde beentje uit bed gestapt?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach ze heeft even een grote mond opgezet en is er nu vandoor gerend.
Nee, je hebt ze weggejaagd.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is iedereen aan het werk en/of de bloemetjes buiten aan het zetten?
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik vermoord word, draag jij morele schuld eraan.
Nee hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:17 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Met verkeerde beentje uit bed gestapt?
quote:
Ik zit voor m'n belastingaangifte. Ik zit te boggen.quote:
Je kan het ook gewoon direct aan me vragen hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Behoorlijk... Was 'ie nou al vrij of nog niet?
Aan wie?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon direct aan me vragen hoor.![]()
Als je daar mee klaar bent kun je evt. nog wel de laatste stelling van Fermat bewijzen.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit voor m'n belastingaangifte. Ik zit te boggen.![]()
Irriteer je je je leerlingen ook altijd zo?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als ik iedereen zo irriteer, dan ga ik wel weer.
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Soms.....quote:Op woensdag 4 april 2007 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Irriteer je je je leerlingen ook altijd zo?
Nee, wacht. Doe mijnm aangifte ook maar, nu je toch bezig bent.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:26 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De BlankePolitiekCorrecteManier van praten altijd van jou....quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat ik blank ben?
Jij met Misbaksel.quote:
Misbaksels. Jij voelde je aangesprokenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij met Misbaksel.Ik semi-gevat terug doen, ben ik vervolgens meteen met het verkeerde been uit bed gestapt!
Je kan wel weer gaan slijmen bij die juffrouw, maar ik heb een duidelijk punt op dit gebied. Zij kan over alles mee praten, maar over dat rap-verhaal sloeg zij finaal de plank mis.quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:41 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ze bestaan nog steeds, de mensen die niet tegen een goed gebekte vrouw kunnen.
Achter het aanrecht jij, en dan heb je al rechten genoeg! zoiets?
Ja, maar dus. Jij voelde je aangesproken bij met het woord(je) slet! Duszquote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Misbaksels. Jij voelde je aangesproken![]()
Dat zou je aan moeten spreken, jij slaat meestal de plank misquote:Op woensdag 4 april 2007 10:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan wel weer gaan slijmen bij die juffrouw, maar ik heb een duidelijk punt op dit gebied. Zij kan over alles mee praten, maar over dat rap-verhaal sloeg zij finaal de plank mis.
Niet aangesproken. Maar als je dat achter mijn groet plaatst ja... Dan ga ik er vanuit dat je het tegen mij zegt. Als ze op straat 'hey meisje' roepen, en er is verder geen vrouwwezen in de buurt, dan ga ik er vanuit dat ze het tegen mij zeggen, ook al voel ik me niet aangesprokenquote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, maar dus. Jij voelde je aangesproken bij met het woord(je) slet! Dusz
Katje toch.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zou je aan moeten spreken, jij slaat meestal de plank mis![]()
Ga jij maar even mijn historie door lezen, ik ben als 1 van de weinigen in pol van 'alle markten thuis'.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:31 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat zou je aan moeten spreken, jij slaat meestal de plank mis![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:33 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Niet aangesproken. Maar als je dat achter mijn groet plaatst ja... Dan ga ik er vanuit dat je het tegen mij zegt. Als ze op straat 'hey meisje' roepen, en er is verder geen vrouwwezen in de buurt, dan ga ik er vanuit dat ze het tegen mij zeggen, ook al voel ik me niet aangesprokenMaar feitelijk ben je door de mand gevallen, is alles goed met je gevoel voor eigenwaarde?
![]()
Ik lag nog in m'n nestquote:Op woensdag 4 april 2007 10:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is iedereen aan het werk en/of de bloemetjes buiten aan het zetten?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:22 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Kan je mij statestieken aantonen van tientallen miljoenen doden buiten de tweede wereldoorlog?![]()
Dat wilde ik ook. Maar het oudpapier moet voor 9.00 aan de straat staan.quote:
Hemel tergend.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Elseetje het volgende:
Hoe kom ik anders van m'n imago van 'POL-mejuffrouw' af??
Het is dat ik het te druk heb, anders zou ik een Holocaustban voor meneer aanvragen.quote:
Naaktfoto's publiceren in KPD of B&H. En dan je virtueel laten opgeilen door alleenstaande computerrukkers.quote:Op woensdag 4 april 2007 10:34 schreef Elseetje het volgende:
Hoe kom ik anders van m'n imago van 'POL-mejuffrouw' af??
Zeg, we houden het wel binnen POL hè? En met woorden svp!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Naaktfoto's publiceren in KPD of B&H. En dan je virtueel laten opgeilen door alleenstaande computerrukkers.
De zon schijntquote:Op woensdag 4 april 2007 10:46 schreef Reya het volgende:
Je komt geforceerd over, Elseetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |